Outwork ft. Mr. Gee - Elektroquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:52 schreef MrGP het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar dat nummer wat ze bij TMF gebruiken (of gebruikten) onder de stukjes van "De Videotheek", voor en na reclames.
Het gaat iets van: padadepa--pa-pa-papa-papadada. Echt zo'n dikke beat.
Ik vind dat stukje echt fantastisch, maar heb geen idee welk nummer het is...![]()
Live - Overcomequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zoek een "piano nummer" wat ik net hoorde op sbs6 (top 25). Zat onder footage waarin vliegtuigen zich in het WTC boren. De zanger zingt iets van "I don't ..." Bekend nummer alleen ik kan er maar niet opkomen, iemand enig idee?
The Feeling - Fill My Little Worldquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:43 schreef AbeSapien het volgende:
Vanmorgen een nummer op de radio
Wat ik hoorde:
Right Up
Maybe i'm not enough
Show some love
Someday you realize
Ik kan het nergend op Google vinden, wie o wie kan mij helpen?
Alvast super bedankt!
Damien Rice - 9 Crimes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:51 schreef Revenge2005 het volgende:
ik zoek namelijk een nummer wat ik steeds op de radio hoor maar elke keer de naam van mis
iets in de tekst van "is that alright" en in mijn scherm op de radio zie ik dan wel eens iets van the way en time verschijnen. het word gezongen door een man en een vrouw
iets tekst voor zover ik het me herinner
is that alright
wrong kind of way i've been thinking of you
weet iemand welk nummer ik bedoel
Super bedankt!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:07 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
The Feeling - Fill My Little World
Deze?
Fatman Sccop - Be faithfull denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:57 schreef M-I-L-F het volgende:
Ok ik zoek een nummer dat ik dus aaaaltijd hoor als ik in een club ben!
Het begint met een hele toffe beat: Tu-du-tu-turu en dan 'Heeey' en dan weer Tu-du-tu-turu, 'Hooow!' en dan hoor je op een gegeven moment:
'Everybody in the club put your hands up!'
En een stukje verder hoor je:
'If you got a fifty dollar bill put your hands up!'
Alles natuurlijk ander dat geweldige: 'Tu-du-tu-turu, heeey!, Tu-du-tu-turu, hooow!'
Helemaal super! Dat is em! Bedankt!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:59 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Fatman Sccop - Be faithfull denk ik![]()
In deze vage clip zit het nummer ook, iets betere kwaliteit dan het eerste filmpje, maar niet met de officiele clip
You're welcomequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:17 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Helemaal super! Dat is em! Bedankt!
Even mezelf quoten. Ik heb zonet wél de afkondiging gehoord. Eindelijk! Voor wie het ook wil weten: het is Messages van Xavier Rudd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef broer het volgende:
Ik hoor al een paar dagen een fijn liedje op Kink FM. Ik hoor alleen nooit de afkondiging.
Het klinkt ontzettend als Paul Simon (maar hij is het niet) en het refreintje bestaat onder meer uit: "I just don't understand."
Wie kent het?
Dj Kicken ft Sonic Solutions - The Sequel (radio edit)quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef royco_100 het volgende:
Ik zoek een nummer, het is iets van jumpstyle. Ik heb hem al verschillende malen gehoord bij het uitgaan maar kan gewoon de titel niet vinden!!!![]()
Ik heb 1 keer een brakke opname kunnen maken. In het begin hoor je jaaalaaalaalala jaaalaaalaalala. Dat wordt gedaan door een man, en lijkt een beetje op het begin van "self esteem - The Offspring"
Iemand een idee welk nummer ik precies bedoel??!?!?!?!?!![]()
JAAAAAAAquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dj Kicken ft Sonic Solutions - The Sequel (radio edit)![]()
Ik hoor een of ander gesprek over evolutie, maar een nummer kan ik er niet echt in ontdekken...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef Portishead het volgende:
Hey mensen,
ik ben op zoek naar de titel van dit nummer http://www.speedyshare.com/577604623.html
Het is ook een vrij brakke opname en luister niet naar het lamme gebabbel wat er af en toe door heen komt. Anyways het nummer is al vrij oud, en is vooral goed hoorbaar aan t begin en eind..
Ik hoop 1 van jullie een geniale ingeving heeft!!
tnx!
Ik hoor wel een nummer heel zacht op de achtergrond maar ik denk dat niemand je kan helpen, het is zo vaag! Het klinkt een beetje lounge achtig, misschien iets van Groove Armada of Radio Citizen of iets dergelijks?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef Portishead het volgende:
Hey mensen,
ik ben op zoek naar de titel van dit nummer http://www.speedyshare.com/577604623.html
Het is ook een vrij brakke opname en luister niet naar het lamme gebabbel wat er af en toe door heen komt. Anyways het nummer is al vrij oud, en is vooral goed hoorbaar aan t begin en eind..
Ik hoop 1 van jullie een geniale ingeving heeft!!
tnx!
Gaz Coombes is uit Supergrass.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:48 schreef xtuned het volgende:
Zojuist op the box in the ali g show.
Aan t einde was een britse zanger van een band te gast welke met hem mee ging zingen.
Hij heet GAZ en een aantal regels van t nr waren.
own me a doctor
own me a doctor
i'm on my way and you wont's come down te me.
welke band was dit (beetje indie britpop van de jaren 90)
S Club 7?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:17 schreef IMWeasel het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar een nummer van een groep waarvan ik alleen nog de clip een beetje weet.
Zijn 4 mensen, 2 vrouwen, 2 mannen volgens mij, die in de woestijn staan te dansen op en voor een bus. Nummer is al 10 jaar oud ofzo, en groepnaam zit een cijfer in, iets zoals Twenty 4 Seven, iig een 2 of een 4. Weet dat het vrij vaag is, maar iemand een id?
"Please" mist nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:54 schreef jerver73 het volgende:
de titel heb je al
Ik denk dat je mp3 versleten is, het nummer staat me niet bij als "schor" o.i.d.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:31 schreef pberends het volgende:
Ik zoek geen nummer, maar had een vraag over een nummer:
Ferdy Lancee - Als Ze Lacht (Dan Lacht Ze Echt)
Is dit liedje van zichzelf al "schor" of is de mp3 die ik hiervan heb gewoon van klotekwaliteit?
Zie je mailquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik denk dat je mp3 versleten is, het nummer staat me niet bij als "schor" o.i.d.
Gokje:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:48 schreef Dokay het volgende:
Ik weet dat het een beetje omslachtig is.. maar ik heb nooit de tekst goed kunnen verstaan, omdat ik alleen radio op werk luister. Het is een jaren '80 nummer en ik geloof van een Nederlandse band, veel synthesizer muziek, en ergens aan het einde een kerel die ff heel hoog gaat zingen / gillenen daarna een synthesizer outro.. het zal vast wel niet kloppen maar ik meen iets van "nee niet kort, nee niet lang" in het refrein gehoord te hebben.. heeft iemand in godsnaam een idee welk nummer dit zou kunnen zijn?
welk deel van jaren '80 snap je niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Gokje:
Luie Hond - Nummertje
Kan toch heel erg jaren 80 klinken....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welk deel van jaren '80 snap je niet?
Ik gok op Klein Orkest - Laat mij maar alleen
Thanx!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:54 schreef jerver73 het volgende:
Splodgenessabounds, de titel heb je al
Nog zes posts en dit topic zit volquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:45 schreef SignOff het volgende:
tvp
Dan wel het 200e topic hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Thanx!
[..]
Nog zes posts en dit topic zit vol![]()
Misschien staat hier iets... [IMDb]quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef AbeSapien het volgende:
Ik zoek het nummer, uit de film Walk the Line, waar JR Cash en June Carter samen zingen. Helaas ben ik het geheel kwijt, maar toch weet ik dat het een lekker nummertje was.
Iemand die het weet?
Gevonden!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien staat hier iets... [IMDb]
Okequote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:32 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Gevonden!
Het nummer heet Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |