quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, waarom gaan topics altijd net vol als ik wil posten~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
En dan nog te beroerd om handtekeningen uit te delen he. Nee, we moeten het met een waardeloze Photoshop filterfoto doen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:31 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Damn, dat er nog eens een topictitel aan mij gewijd wordt
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:31 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, waarom gaan topics altijd net vol als ik wil postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Kink1111 komt op de podcast. (denk ikquote:Op zondag 7 januari 2007 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Shit, ik heb te veel keus. Ik moet nu kiezen tussen 3FM, de ontknoping van de Kink 1111 en de ActionRadio top 100. Het is nu in ieder geval Kink, en straks als Michiel daar is Actionradio.
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:32 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:33 schreef Seraphina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen die het nog niet hadden gezien.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef dwerg het volgende:
Even het interview met de nog schattig jonge Ekdom posten: klik hier.
Komt ie op podcast uit?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:33 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
De Kink1111 komt op de podcast. (denk ik)
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor de mensen die het nog niet hadden gezien.
Ik wilde zeggen bel dan, maar toen zag ik dat het bericht van jou was haha. Naja, je kunt `t altijd proberenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik zou ook wel in dat verkleinwoordjesspel willen zitten.
Ik heb een maximum van 4 smsjes per maand naar 3fm. Dat is 1 euroquote:Op zondag 7 januari 2007 14:37 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen bel dan, maar toen zag ik dat het bericht van jou was haha. Naja, je kunt `t altijd proberen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:42 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat was ik. Ik zal ongeveer rond 16 uur het optreden van Jerommeke even knippen en plakken en hier posten (podcast komt meestal pas een half uur tot drie kwartier na het einde van de show beschikbaar, vandaar).quote:Op zondag 7 januari 2007 14:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Wie heeft die andere audio stukjes in de OP gezet??
Wordt 'ie dan hier érg lang? Er staat al een foto in van Michiel en Gerard die samen naar FOK! kijken. Persoonlijk lijkt me dat genoeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:44 schreef IedeK. het volgende:
Moet dit plaatje nog in de OP?
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zal ongeveer rond 16 uur het optreden van Jerommeke even knippen en plakken en hier posten (podcast komt meestal pas een half uur tot drie kwartier na het einde van de show beschikbaar, vandaar).
Is dat Gerard die naast Michiel zit?! Dacht Maricha..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zal ongeveer rond 16 uur het optreden van Jerommeke even knippen en plakken en hier posten (podcast komt meestal pas een half uur tot drie kwartier na het einde van de show beschikbaar, vandaar).
[..]
Wordt 'ie dan hier érg lang? Er staat al een foto in van Michiel en Gerard die samen naar FOK! kijken. Persoonlijk lijkt me dat genoeg.
Als je dacht dat het niet söffer kan, komt Blöf met een nog grotere dweil dan hun nummer daarvoor.quote:
Da's altijd zo (heb het ook al een paar keer meegemaakt, bij Michiel, Paul en Giel).quote:Op zondag 7 januari 2007 14:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Trouwens, het was wel een privé-nummer waarvandaan werd gebeld...![]()
Is het Rivals??quote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Seraphina het volgende:
C, the Rivals/the Rifles (ff googlen) please. Vrees dat we niet worden meegeteld hier
.
Ik heb dr nog niet gezien..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Toad het volgende:
Is Tessel hier ook al gesignaleerd?
Nee nee, het is the Rifles, ik had `t foutquote:Op zondag 7 januari 2007 14:53 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Is het Rivals??![]()
Dan moet ik dat maar eens gaan veranderen in m'n computer...![]()
Mét koptelefoon hè! Héél belangrijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het 3FM-kuiken is vervangen door een poes zie ik.
Slaapkop!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kort en Klijn (Corné Klijn dus).
Of spelde je het als Klein? Ben nog niet helemaal wakker.
Kan dus beter gaan strijken......quote:Op zondag 7 januari 2007 14:58 schreef Cee het volgende:
Geschikte plaat, over een paar minuten hebben we weer een beetje rust en stilte hier.
Vandaag om ongeveer 17.30 uur.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:01 schreef Cee het volgende:
Wanneer komt Veenstra Veenstra bij ActionRadio? Hoe laat?
Rond 17.30, daar hebben ze ook een apart topic voor gemaakt, voor de Actionradio top 100.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:01 schreef Cee het volgende:
Wanneer komt Veenstra Veenstra bij ActionRadio? Hoe laat?
Dank u! Dan ga ik effe rusten tot 17.30.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rond 17.30, daar hebben ze ook een apart topic voor gemaakt, voor de Actionradio top 100.
Zie [FOK!radio] 3FM-dj presenteert op ActionRadio
En dan gelijk je lievelingslied!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:05 schreef -Hans- het volgende:
Ik blijf gewoon luisteren naar Corne en co.
quote:
quote:Hey oh listen what I say oh
I got your
Hey oh now listen what I say oh
Latersssquote:Ik ben er ook ff vantussen..![]()
Productie, niet presentatie.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:13 schreef Toad het volgende:
O leuk. Gaat Annemieke in het vervolg Kort & Klein doen?
Ze regelen het wel erg snelquote:Op zondag 7 januari 2007 15:13 schreef Toad het volgende:
O leuk. Gaat Annemieke in het vervolg Kort & Klein doen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ik stem voor meer één vrouwelijke dj's!Check Uruzgan.fm
Ah, ook goed. Als de webcam zo blijft staan, zit ze aan de goede kantquote:Op zondag 7 januari 2007 15:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Productie, niet presentatie.
Gebeurt als ik het zo hoor al langer.
Ze is ziekjes.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ook goed. Als de webcam zo blijft staan, zit ze aan de goede kant.
Ze hebben allemaal de Afghaanse griep of zoiets.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze is ziekjes.
[afbeelding]
Dan zullen we het maar hier mee moeten doen Roel.
God, wat vervelendquote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze is ziekjes.
[afbeelding]
Dan zullen we het maar hier mee moeten doen Roel.
Edwin Diergaarde is óók ziek. Zal daar wel door komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:27 schreef Toad het volgende:
Hey, doet Corton tegenwoordig de voice over? Ik hoorde hem zeggen 'deze week Maria Mena' (3FM megahit). Ik vind het wel een aardig nummer, beetje zoet, maar dat vind ik niet zo erg.
Bron: TV Gidsquote:Eddy in Uruzgan
Eddy Zoëy ging voor zijn radioprogramma op 30, 31 december en 1 januari naar Kamp Holland, Uruzgan, in Irak. Eddy en zijn team bezochten de soldaten van Kamp Holland en werden gevolgd tijdens hun reis in Uruzgan.
Nederland 3, 7 januari 2007, 19:00-19:40 uur
Relax man....quote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je niet ophoudt, pak ik m'n geweer microfoon!![]()
Wilde het net zeggen, en dit nummer hoor je al helemaal niet veel.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Innuendo.
Queen is véél te weinig te horen @ radio.
Hoop toch echt dat ze in de volgende editie van het glazenhuis zit..quote:
Het ergste is dat het nog allemaal door de luisteraars is aangevraagd ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:45 schreef Cee het volgende:
Ik zie Veenstra Veenstra nu op de webcam van Fok!/Action Radio. Nog nooit eerder naar geluisterd maar tering wat een baggermuziek zit er tussen.
Koop - Come To Me inderdaad. De meeste van die plaatjes hoor je het eerst op de vrijdag-op-zaterdagnacht tijdens de Vrijdag Freaknacht met Giel en Gerard. Komt dus regelmatig voor dat er een nummer bekend begint te worden en dat ik dan kan zeggen 'die ken ik alquote:Op zondag 7 januari 2007 17:41 schreef Detroit het volgende:
3FM is okay! Sinds Serious Request luister ik er zowat dagelijks naar. (tevens TVP)
Die Gerard Ekdom introduceert trouwens van tijd tot tijd erg grappige plaatjes lijkt het wel, dat plaatje van Koop (of Coop, geen idee hoe de betreffende hit-fabrikant heet) bijvoorbeeld, en Tonight I nearly died van Duke Special..
Oh was dat een remix?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:47 schreef Seraphina het volgende:
Wahaha ik luister ook. Vage mix van Tatu en Rammstein...
Ja ze zeggen wel bootleg, maar `t klonk als van die mixjes die je wel vaker tegenkomt als je bijvoorbeeld in Limewire op artiest zoekt haha.quote:
Daar ging het tijdens Ekstra weekend continu over. "Gelukkig Nieuwhaar" en zo.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:58 schreef Seraphina het volgende:
Veenstra is naar de kapper geweest of niet?
Hahaha ja sorry, ik heb `t vrijdag niet kunnen horen en naluisteren heb ik ook nog niet gedaanquote:Op zondag 7 januari 2007 18:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar ging het tijdens Ekstra weekend continu over. "Gelukkig Nieuwhaar" en zo.![]()
Hejjjjj D.Rose!![]()
Gelukkig nieuwhaar!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:58 schreef Seraphina het volgende:
Veenstra is naar de kapper geweest of niet?
kennelijk niet dusquote:Op zondag 7 januari 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
iemand die weet of 'Hold that sucker down' nog gedraaid is?
Ah SHIT! Ik ging ff kijken of mijn gedownloade filmpje `t deed. Wat zeiden ze?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Cee het volgende:
Veenstra en Ekdom roddelen op FokRadio over Jerommeke.
Ekdom deed eerst alsof hij Eric de Zwart was, daar trapte Veenstra volgens mij heel even in totdat hij vroeg of het soms Gerard was, en dat was zo, toen vertelde Gerard dat hij vanmiddag nog de Pet Shop Boys had gedraaid, dat wist Michiel, en dat hij weer een persoon van Fok! aan de lijn had die de plaat aan vroeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ah SHIT! Ik ging ff kijken of mijn gedownloade filmpje `t deed. Wat zeiden ze?
Tijd voor nog een fragment in de OPquote:Op zondag 7 januari 2007 18:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ekdom deed eerst alsof hij Eric de Zwart was, daar trapte Veenstra volgens mij heel even in totdat hij vroeg of het soms Gerard was, en dat was zo, toen vertelde Gerard dat hij vanmiddag nog de Pet Shop Boys had gedraaid, dat wist Michiel, en dat hij weer een persoon van Fok! aan de lijn had die de plaat aan vroeg.
Dat is zo'n beetje wat je gemist hebt!
Hij zit ook op #actionradio in IRCquote:Op zondag 7 januari 2007 18:12 schreef -Hans- het volgende:
Tot 20:00 Veenstra Veenstra op Actionradio, cool!
Nummer 19: System of a down - Chop_Suey! heerlijke plaat om mee wakker te worden op maandagochtend.
Volgens mij kun je er een rekensommetje op loslaten. Twee weken geleden was alleen Veenstra gek genoeg om een accountant te hebben, nu zijn er vier 3fm'ers met accountants. Dus over een week of twintig zijn er 40. Die lucht!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:21 schreef greatgonzo het volgende:
lol, hoe lang nog voor we alle jocks hier op fok hebben?
Goeie Tipquote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef Remzz het volgende:
Vanavond om 7 uur komt trouwens de tv registratie van Eddy Zoey in Uruzgan op Nederland 3.
Michiel heeft geen accountant hoor, wel een leuke producer.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er een rekensommetje op loslaten. Twee weken geleden was alleen Veenstra gek genoeg om een accountant te hebben, nu zijn er vier 3fm'ers met accountants. Dus over een week of twintig zijn er 40. Die lucht!
Ik weet best dat niet iedereen accountants aanmaakt en gaat posten, en dat is maar goed ook want anders begint het natuurlijk minder spannend te worden allemaal he.
Jawel, hij heeft een accountant. Net als Gerard.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Michiel heeft geen accountant hoor, wel een leuke producer.
Weet je, dat was me niet opgevallenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Michiel heeft geen accountant hoor, wel een leuke producer.
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:48 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nou mensen, ik vind het wel leuk, maar ik ga Cube kijken!
welke server moet ik dan afstemmen?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Veenstra is ook in de IRC te vinden: #actionradio
irc://irc.fok.nlquote:Op zondag 7 januari 2007 19:01 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
welke server moet ik dan afstemmen?
Goede tip, ik zit nu ook te kijken.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef Remzz het volgende:
Vanavond om 7 uur komt trouwens de tv registratie van Eddy Zoey in Uruzgan op Nederland 3.
Weinig tessel in beeld dat viel tegenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede tip, ik zit nu ook te kijken.
Tessel is er ook.![]()
Annemieke heb ik ook niet gezien. Het was natuurlijk een BNN-programma met de titel 'Eddy in Uruzgan'. Dan kan je weten wat je te wachten staat natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Weinig tessel in beeld dat viel tegen
Was matig inderdaad.quote:
Sirolf had 'm geloof ik al geript.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heeft iemand al het fragment van Jerom?
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heeft iemand al het fragment van Jerom?
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:15 schreef Sirolf het volgende:
En hier is het fragment met Jerommeke.nl: http://www.zshare.net/aud(...)o_jerommeke-mp3.html
Reeds toegevoegd in Wiki.
Ja shit, gemist... Was met een één of andere dj van 3FM op dat moment in de studio van ActionRadio een top 100 aan het presenteren, hoewel ik op dat moment niet echt meer actief was...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef Remzz het volgende:
pfoehaha, zelfde hier.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:40 schreef miss_bleu het volgende:
blegh om 6 uur smorgens haat ik Giel. En niet omdat ik hem en zijn programma niets vind, maar het feit dat ik morgen na 2 weken vakantie weer moet werken en de wekker om 06.00 uur gaat... bah
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:26 schreef Againzender het volgende:
Gerard klonk lekker wakker net aan de telefoon bij Giel
Ach, Gerard moet er zo toch uit. Maar ik kan mij prettiger dingen voorstellen dan door Giel wakker gebeld worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 07:34 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Zou ie weten dat hij maar amper fatsoenlijk weekend heeft gehad?
Lekker attent van Giel om 'm wakker te bellenquote:Op maandag 8 januari 2007 07:26 schreef Againzender het volgende:
Gerard klonk lekker wakker net aan de telefoon bij Giel
bij Gerard? Probeer Then Jericho met The motive, succes vrijwel verzekerdquote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga een dezer dagen maar weer eens een plaat aanvragen... Met Your Whoman van Whitetown is het meestal wel een succes...
Tis bij Paul gelukt en bij Wout... En dat waren tevens ook de enige twee keer... En nog een keer Nada Surf - Popular dat was zelfs nog bij Ruud...quote:Op maandag 8 januari 2007 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij Gerard? Probeer Then Jericho met The motive, succes vrijwel verzekerd
Wel via de sms danquote:Op maandag 8 januari 2007 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij Gerard? Probeer Then Jericho met The motive, succes vrijwel verzekerd
Die had ik al een tijd niet meer gehoord iddquote:
Mutseflutsquote:Op maandag 8 januari 2007 11:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die had ik al een tijd niet meer gehoord idd
mooiquote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef Ekdom het volgende:
Jongens, jullie vragen weer ernstig goeie platen aan hier! Ik kan er eigenlijk niet langer omheen...
Blijf het tof vinden dat de jullie op dit forum zitten!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef Ekdom het volgende:
Jongens, jullie vragen weer ernstig goeie platen aan hier! Ik kan er eigenlijk niet langer omheen...
3FM is nu geen Active, maar Interactive Radioquote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Blijf het tof vinden dat de jullie op dit forum zitten!Die lucht!
![]()
Je kunt het op z'n minst beleefd vragenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:46 schreef RayMania het volgende:
Ekdom, draai eens Lynyrd Skynyrd - Free Bird.
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kunt het op z'n minst beleefd vragen
We gaan dit topic anders wel eens bedrijf-van-de-dag maken, prakken we gelijk 10 nummers in een lijstquote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef Ekdom het volgende:
Bedrijf van de dag: Fok!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
We gaan dit topic anders wel eens bedrijf-van-de-dag maken, prakken we gelijk 10 nummers in een lijst
volgens mij is FOK! al eens bedrijf van de dag geweest trouwens.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Bedrijf van de dag: Fok!
Baas van de dag: Danny. Dan krijgt hij die taart
![]()
![]()
Wij zijn geen werknemers van Fokquote:Op maandag 8 januari 2007 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Bedrijf van de dag: Fok!
Baas van de dag: Danny. Dan krijgt hij die taart
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:46 schreef RayMania het volgende:
Ekdom, draai eens Lynyrd Skynyrd - Free Bird.
Die heb ik nog nooit op de radio gehoord.
Die tweequote:
Komt mn keel uit, er zijn zoveel andere onwijs vette singersongwritersquote:Op maandag 8 januari 2007 12:15 schreef borisz het volgende:
Damien Rice die hoor je ieder uur bij Claudia
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:26 schreef -chefke- het volgende:
wwwhhehe heb mijn radio weer verhuist van zender ik hoorde die stem en bleh wegwezen. Dat zij nog steeds niet is opgerot snap ik niet.
ik vind het ook wel leuk hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 12:49 schreef Toad het volgende:
Claudia is ook niet mijn humor, maar ben ik de enige die het stiekem wel een leuk programma vindt....?![]()
Claudia rules!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:49 schreef Toad het volgende:
Claudia is ook niet mijn humor, maar ben ik de enige die het stiekem wel een leuk programma vindt....?![]()
Roosjequote:
Klopt, maar dat is al een paar jaar terugquote:Op maandag 8 januari 2007 12:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is FOK! al eens bedrijf van de dag geweest trouwens.
Gisteren heeft Michiel hem nog gedraaid... Maar ik vind het idd wel tijd voor die plaatquote:
Henk zit nu bij Stendersquote:Op maandag 8 januari 2007 13:23 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Rules is een wat groot woord, maar ik vind haar goed! Alhoewel ik vaak terugDenk aan Henk![]()
Ik was etenquote:
ChatGirlquote:Op maandag 8 januari 2007 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
Leuk liedje wel dit, Long Blondes.
Hoi Mutz![]()
Hoe ben jij hier verzeild geraakt, via Michiel?quote:
quote:
Ik weet niet precies of het Michiel zei, maar hij is er wel mede oorzaak vanquote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier verzeild geraakt, via Michiel?![]()
Heb gister niet kunnen luisteren naar AR, maar was het leuk?
moet toch eens wat gaan doen op mn stage
Op dat gebied is de vrijdagavond een echte FOK!kers-avondquote:Op maandag 8 januari 2007 13:58 schreef D.Rose het volgende:
Ah, d'r komt een Fokker de studio binnen
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op dat gebied is de vrijdagavond een echte FOK!kers-avond
dat doen we toch al, in deze reeksquote:Op maandag 8 januari 2007 14:03 schreef borisz het volgende:
we moeten een 3fm fok! meet houden op de vrijdag avond![]()
En die zegt dan: 'Ik ben een FOK!ker' en vervolgens rent iedereen in de studio gillend wegquote:Op maandag 8 januari 2007 14:05 schreef borisz het volgende:
[..]
en af en toe belt er een gek naar de 3fm studio![]()
Zal ik dat vanavond maar gaan doen dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
En die zegt dan: 'Ik ben een FOK!ker' en vervolgens rent iedereen in de studio gillend weg
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Sirolf het volgende:
En daar is 'ie weer. De enige echte Michiel.
Welke Michiel?
[afbeelding]![]()
![]()
[..]
Zal ik dat vanavond maar gaan doen dan?
Zag ik net voorbij komen op de webcam..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Sirolf het volgende:
En daar is 'ie weer. De enige echte Michiel.
Welke Michiel?
[afbeelding]
Das balen Domien. Hoe was de efteling?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja. Dat is 'ie.
En ik zou er ook zijn, maar ik zit hier een beetje vast. Jammer![]()
Ja, vertel mij wat. Spinvis komtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef MichielV het volgende:
Mooi kut D'mien!
Spinvisquote:Op maandag 8 januari 2007 14:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Spinvis komt![]()
Twee dagen? Ik hoorde er vanmorgen ook al éénquote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, dít is muziek. Tweer keer Queen binnen 2 dagen! 3FM ziek?
Bummer...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja. Dat is 'ie.
En ik zou er ook zijn, maar ik zit hier een beetje vast. Jammer![]()
Met de jarige Bowiequote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twee dagen? Ik hoorde er vanmorgen ook al één![]()
.
Deed ie bij het vorige verhaal ook alquote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hij gebaarde wel mooi mee met het verhaaltje wat hij deed![]()
* Glacier is hier ook wel voorquote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef MutZ het volgende:
Mss kun je Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen draaien Michiel
Echtquote:Op maandag 8 januari 2007 14:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Spinvis komt![]()
Ik zal kijken wat ik voor je (en mezelf) kan doenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef MichielV het volgende:
Spijbel dan! Lieg! Moord en sla dood! Doe IETS!
Of een bommelding plaatsen, heb je weer wat extra tijd! Of is dit nu tegen de wet?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef MichielV het volgende:
Spijbel dan! Lieg! Moord en sla dood! Doe IETS!
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of een bommelding plaatsen, heb je weer wat extra tijd! Of is dit nu tegen de wet?
je mag door voor de wasmachinequote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef D.Rose het volgende:
B
een badeend?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb al een wasmachine
Ik wil door voor de....ehh....tja, wat heb ik nog niet
Nu we het dan toch over Spinvis hebben... Bagagedrager of Voot ik vergeet zou wel lekker zijn zon uurtje voor de nieuwjaarsborrel!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef D.Rose het volgende:
Vraagje aan Domien en/of Michiel
Hoe zit het met request vanaf het forum.
Mogen jullie die niet behandelen, doen jullie dat gewoon liever niet of is
er weinig plaats in de playlist?
Gerard hadden we vanmorgen bijna overstag, wie weet horen we
de requests morgen.
Het mag zeker wel, maar via de sms komen ook nog eens honderden requestjes binnen. En dan heb ik het nog niet eens over de telefoon. Het is altijd een afweging maken. Vorige week vrijdag hebben we in Ekstra Weekend een forumsuggestie gedraaid, dus geven we (althans; ik) nu even de voorkeur aan sms'ers... Vandaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef D.Rose het volgende:
Vraagje aan Domien en/of Michiel
Hoe zit het met request vanaf het forum.
Mogen jullie die niet behandelen, doen jullie dat gewoon liever niet of is
er weinig plaats in de playlist?
Gerard hadden we vanmorgen bijna overstag, wie weet horen we
de requests morgen.
Helemaal logischquote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het mag zeker wel, maar via de sms komen ook nog eens honderden requestjes binnen. En dan heb ik het nog niet eens over de telefoon. Het is altijd een afweging maken. Vorige week vrijdag hebben wel in Ekstra Weekend een forumsuggestie gedraaid, dus geven we (althans; ik) nu even de voorkeur aan sms'ers... Vandaar.
Ik wil alleen maar zwemmen of smalfilm vind ik ook altijd wel erg lekkerquote:Op maandag 8 januari 2007 14:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nu we het dan toch over Spinvis hebben... Bagagedrager of Voot ik vergeet zou wel lekker zijn zon uurtje voor de nieuwjaarsborrel!![]()
Op Fok kun je een vibrerende badeend winnen nuquote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef borisz het volgende:
ik heb nog geen badeend, maar is ff een keertje winnen![]()
Ik heb wel een badeend, maar geen MetMichiel badeendquote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef borisz het volgende:
ik heb nog geen badeend, maar is ff een keertje winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |