irc://irc.fok.nlquote:Op zondag 7 januari 2007 19:01 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
welke server moet ik dan afstemmen?
Goede tip, ik zit nu ook te kijken.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef Remzz het volgende:
Vanavond om 7 uur komt trouwens de tv registratie van Eddy Zoey in Uruzgan op Nederland 3.
Weinig tessel in beeld dat viel tegenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede tip, ik zit nu ook te kijken.
Tessel is er ook.![]()
Annemieke heb ik ook niet gezien. Het was natuurlijk een BNN-programma met de titel 'Eddy in Uruzgan'. Dan kan je weten wat je te wachten staat natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Weinig tessel in beeld dat viel tegen
Was matig inderdaad.quote:
Sirolf had 'm geloof ik al geript.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heeft iemand al het fragment van Jerom?
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heeft iemand al het fragment van Jerom?
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:15 schreef Sirolf het volgende:
En hier is het fragment met Jerommeke.nl: http://www.zshare.net/aud(...)o_jerommeke-mp3.html
Reeds toegevoegd in Wiki.
Ja shit, gemist... Was met een één of andere dj van 3FM op dat moment in de studio van ActionRadio een top 100 aan het presenteren, hoewel ik op dat moment niet echt meer actief was...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef Remzz het volgende:
Vanavond om 7 uur komt trouwens de tv registratie van Eddy Zoey in Uruzgan op Nederland 3.
pfoehaha, zelfde hier.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:40 schreef miss_bleu het volgende:
blegh om 6 uur smorgens haat ik Giel. En niet omdat ik hem en zijn programma niets vind, maar het feit dat ik morgen na 2 weken vakantie weer moet werken en de wekker om 06.00 uur gaat... bah
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:26 schreef Againzender het volgende:
Gerard klonk lekker wakker net aan de telefoon bij Giel
Ach, Gerard moet er zo toch uit. Maar ik kan mij prettiger dingen voorstellen dan door Giel wakker gebeld worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 07:34 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Zou ie weten dat hij maar amper fatsoenlijk weekend heeft gehad?
Lekker attent van Giel om 'm wakker te bellenquote:Op maandag 8 januari 2007 07:26 schreef Againzender het volgende:
Gerard klonk lekker wakker net aan de telefoon bij Giel
bij Gerard? Probeer Then Jericho met The motive, succes vrijwel verzekerdquote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga een dezer dagen maar weer eens een plaat aanvragen... Met Your Whoman van Whitetown is het meestal wel een succes...
Tis bij Paul gelukt en bij Wout... En dat waren tevens ook de enige twee keer... En nog een keer Nada Surf - Popular dat was zelfs nog bij Ruud...quote:Op maandag 8 januari 2007 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij Gerard? Probeer Then Jericho met The motive, succes vrijwel verzekerd
Wel via de sms danquote:Op maandag 8 januari 2007 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij Gerard? Probeer Then Jericho met The motive, succes vrijwel verzekerd
Die had ik al een tijd niet meer gehoord iddquote:
Mutseflutsquote:Op maandag 8 januari 2007 11:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die had ik al een tijd niet meer gehoord idd
mooiquote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef Ekdom het volgende:
Jongens, jullie vragen weer ernstig goeie platen aan hier! Ik kan er eigenlijk niet langer omheen...
Blijf het tof vinden dat de jullie op dit forum zitten!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:39 schreef Ekdom het volgende:
Jongens, jullie vragen weer ernstig goeie platen aan hier! Ik kan er eigenlijk niet langer omheen...
3FM is nu geen Active, maar Interactive Radioquote:Op maandag 8 januari 2007 11:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Blijf het tof vinden dat de jullie op dit forum zitten!Die lucht!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |