niet wanneer er staat dat hij samen met gerard het e.e.a. heeft gepresenteerdquote:Op zondag 7 januari 2007 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk interview hoor, en inderdaad de naam van Bart Spring in 't Veld (winnaar eerste Big Brother) is wel opvallend.
Oja, de Veronica vrijdag was altijd erg gaaf! en dan zaterdag de top 40 met o.a. Gijs Staverman.
Mooie ava hoor!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet wanneer er staat dat hij samen met gerard het e.e.a. heeft gepresenteerd
Ja, okay.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet wanneer er staat dat hij samen met gerard het e.e.a. heeft gepresenteerd
Ik ook niet , ik zette heel toevallig iets voor 12 de radio aan..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:03 schreef Seraphina het volgende:
Ja Fok! Ik wist niet dat Ekdom ZoeyZo deed! Naja, nu kan ik meuj het laatste uurtje nog meepakken.
Haha, ik zat al twee dingen tegelijk te volgen op tv en nu staat de tv uitquote:Op zondag 7 januari 2007 14:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ook niet , ik zette heel toevallig iets voor 12 de radio aan..*O* Heel m'n planning in de war ..![]()
Ben ondertussen wel druk aan de poets maar dan maar af en toe pauze he.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:08 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Haha, ik zat al twee dingen tegelijk te volgen op tv en nu staat de tv uit![]()
Ik ben ook aan `t poetsenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ben ondertussen wel druk aan de poets maar dan maar af en toe pauze he.![]()
Gaaf!!!! suc6 man, ff kijken of ik de stream even kan "rippen".quote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
yup ik hang
owjah!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Seraphina het volgende:
Dallas toch?
JAAAAAAAAAA DAAR IS IE!!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Seraphina het volgende:
Vet Jerommeke! Weer een Fok!er op 3FM.
Giechel giechelquote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
yup ik hang
Jij ook goed bezigquote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef Ekdom het volgende:
goed bezig gasten!!
Mag ik je handtekening?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Beetje zenuwen moet kunnen.
Damn, al 2 keer op 3FM binnen een maand, ik lijk wel een DJ
Gewoon even wachten tot dit topic (deze topic...?) vol is, kan de link er gewoon bij gezet worden lijkt me.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:20 schreef B.A.Trix het volgende:
Weet iemand hoe we Jerommeke nu in de OP krijgen??![]()
ikke ook !! ikke ook !! ikke ook !! ikke ook !!quote:
Welke link??quote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Gewoon even wachten tot dit topic (deze topic...?) vol is, kan de link er gewoon bij gezet worden lijkt me.
De link naar het optreden van Jerommeke die iemand straks vast wel even gaat neerplempen hierquote:
Ah, je hebt de fax van Gerard binnen gekregen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:25 schreef MichielV het volgende:
*dans dans*
We wachten maar ff af..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:26 schreef Seraphina het volgende:
[..]
De link naar het optreden van Jerommeke die iemand straks vast wel even gaat neerplempen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |