Was dat dan de hele avond? de naam van het programma ken ik wel maar ik heb er schijnbaar nooit echt fanatiek naar geluisterd. Overigens zeg ik niet dat 3FM nooit Dance muziek heeft uitgezonden in het weekend, het is alleen nu een stuk meer geworden en ik vind dat er weinig variatie inzit. Vroeger anno 2002 had je ook Dance Central met o.a. Maurice Verschuuren (= is trouwens geen slechte dj, maar zit volgens mij nu bij Veronica / Yorin FM).quote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
10 jaar terug was er ook al house op 3FM
zaterdagavond was er Chemistry
Gingen we uit in A'dam en dan de volgende dag de muziek van de avond ervoor nog eens luisteren
Neequote:
Ja! die is erg leuk!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ik stem voor meer één vrouwelijke dj's!Check Uruzgan.fm
Yep, zes uur lang (22:00u tot 04:00u geloof ik)quote:Op zondag 7 januari 2007 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was dat dan de hele avond? de naam van het programma ken ik wel maar ik heb er schijnbaar nooit echt fanatiek naar geluisterd. Overigens zeg ik niet dat 3FM nooit Dance muziek heeft uitgezonden in het weekend, het is alleen nu een stuk meer geworden en ik vind dat er weinig variatie inzit. Vroeger anno 2002 had je ook Dance Central met o.a. Maurice Verschuuren (= is trouwens geen slechte dj, maar zit volgens mij nu bij Veronica / Yorin FM).
Op vrijdagavond is het bier.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:49 schreef picobyte het volgende:
Drinken alle DeeJees zoveel koffie??
Welkom Gerard!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Ekdom het volgende:
Hallo lekkere schatten van me... Daar istie weer! Weer een weekend naar de Pallestijnen... Maar wel gezellig!
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:55 schreef D.Rose het volgende:
ik ga weer eens in de auto verder luisteren
Okay, dat is ook een flinke tijd.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Yep, zes uur lang (22:00u tot 04:00u geloof ik)
Jaaaahh, Hij is ook gewoon om vrolijk van te worden.quote:
en die bij iedere plaat staat te springenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik zie bij Gerard iemand voor me met een enorme platenkast en een goede muzieksmaak (met een kleine imperfectie)
het gewin zit erin dat je iets kan doen voor de luisteraars met een groep of artiest die 3fm vindt passen bij de doelgroep. wat dat betreft is het leuk om een recent interview met ilse de lange te lezen. zij gaf aan dat haar vorige plaat nauwelijks op 3fm te horen viel omdat deze 'te belegen' was voor het 3fm publiek.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Tussen muziekgerelateerde prijsvragen en het meeposten hier zie ik dan weer een verschil. Bij die prijsvragen vraag ik me altijd af waar voor 3FM het gewin zit. Ook bij de zogenaamde '3FM presents'-concerten. Ik heb liever dat de dj's draaien wat ze écht leuk vinden en wat zij echt goed achten. En niet de commerciële meuk die ze meer dan gemiddeld móeten draaien en waarbij ze ook nog een concert door de strot geduwd krijgen. Het concert van Damien Rice was een goed voorbeeld van hoe het niet moet. Volgens mij zijn uiteindelijk veel kaarten niet bij fans terecht gekomen omdat er genoeg mensen zijn die maar bellen als er iets te winnen is. Of ze die artiest goed vinden, boeit hen niet. En dan ga je dus taferelen krijgen dat mensen die echt hadden willen gaan, niet kunnen omdat die kaarten waren vergeven aan 3FM-luisteraars ... Dat zet eerder kwaad bloed dan dat het een interactieve sfeer tussen radiostation en luisteraar creëert ....
Tof he, zo'n FP berichtquote:Op zondag 7 januari 2007 13:27 schreef B.A.Trix het volgende:
Komen steeds meer mensen in dit topic..![]()
Als er een feestje is ben ik er!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Koop, wat een schattig / lekker liedje zeg!![]()
Zelfs RudyCarell is van de partij, het moet niet gekker worden!
Goed gedaan hoor!! Anders had ik dit helemaal gemist.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:38 schreef FOKradio het volgende:
Tof he, zo'n FP bericht
zie je de naam van de journalist: Bart Spring in 't Veldquote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef dwerg het volgende:
Even het interview met de nog schattig jonge Ekdom posten: klik hier.
Heb je iets te doen als je alle topics na gaat lezen ..quote:Op zondag 7 januari 2007 13:43 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor!! Anders had ik dit helemaal gemist.
Ben zelf echt 3FM liefhebber dus vind t kei leuk om mee te lezen
En terecht, 1990s is echt een gave plaat!!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:50 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik beticht Gerard ervan voor A en B twee kutplaten te kiezen om op C uit te komen.
Journalist is een groot woord. Hij mocht een dagje één pagina in het Leidsch Dagblad vullen. Een jaar of vier geleden.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:46 schreef evert het volgende:
zie je de naam van de journalist: Bart Spring in 't Veld
Is dat niet die winnaar van BigBrother?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:46 schreef evert het volgende:
[..]
zie je de naam van de journalist: Bart Spring in 't Veld
Leuk interview hoor, en inderdaad de naam van Bart Spring in 't Veld (winnaar eerste Big Brother) is wel opvallend.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef dwerg het volgende:
Even het interview met de nog schattig jonge Ekdom posten: klik hier.
niet wanneer er staat dat hij samen met gerard het e.e.a. heeft gepresenteerdquote:Op zondag 7 januari 2007 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk interview hoor, en inderdaad de naam van Bart Spring in 't Veld (winnaar eerste Big Brother) is wel opvallend.
Oja, de Veronica vrijdag was altijd erg gaaf! en dan zaterdag de top 40 met o.a. Gijs Staverman.
Mooie ava hoor!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet wanneer er staat dat hij samen met gerard het e.e.a. heeft gepresenteerd
Ja, okay.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet wanneer er staat dat hij samen met gerard het e.e.a. heeft gepresenteerd
Ik ook niet , ik zette heel toevallig iets voor 12 de radio aan..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:03 schreef Seraphina het volgende:
Ja Fok! Ik wist niet dat Ekdom ZoeyZo deed! Naja, nu kan ik meuj het laatste uurtje nog meepakken.
Haha, ik zat al twee dingen tegelijk te volgen op tv en nu staat de tv uitquote:Op zondag 7 januari 2007 14:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ook niet , ik zette heel toevallig iets voor 12 de radio aan..*O* Heel m'n planning in de war ..![]()
Ben ondertussen wel druk aan de poets maar dan maar af en toe pauze he.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:08 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Haha, ik zat al twee dingen tegelijk te volgen op tv en nu staat de tv uit![]()
Ik ben ook aan `t poetsenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ben ondertussen wel druk aan de poets maar dan maar af en toe pauze he.![]()
Gaaf!!!! suc6 man, ff kijken of ik de stream even kan "rippen".quote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
yup ik hang
owjah!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Seraphina het volgende:
Dallas toch?
JAAAAAAAAAA DAAR IS IE!!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Seraphina het volgende:
Vet Jerommeke! Weer een Fok!er op 3FM.
Giechel giechelquote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
yup ik hang
Jij ook goed bezigquote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef Ekdom het volgende:
goed bezig gasten!!
Mag ik je handtekening?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Beetje zenuwen moet kunnen.
Damn, al 2 keer op 3FM binnen een maand, ik lijk wel een DJ
Gewoon even wachten tot dit topic (deze topic...?) vol is, kan de link er gewoon bij gezet worden lijkt me.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:20 schreef B.A.Trix het volgende:
Weet iemand hoe we Jerommeke nu in de OP krijgen??![]()
ikke ook !! ikke ook !! ikke ook !! ikke ook !!quote:
Welke link??quote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Gewoon even wachten tot dit topic (deze topic...?) vol is, kan de link er gewoon bij gezet worden lijkt me.
De link naar het optreden van Jerommeke die iemand straks vast wel even gaat neerplempen hierquote:
Ah, je hebt de fax van Gerard binnen gekregen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:25 schreef MichielV het volgende:
*dans dans*
We wachten maar ff af..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:26 schreef Seraphina het volgende:
[..]
De link naar het optreden van Jerommeke die iemand straks vast wel even gaat neerplempen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |