Heb ik gelezen, destijds, voor Duits! Geweldig (gruwelijk) boek. Ik wil de film ook zien.quote:
Kleinigheidje..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:45 schreef Sirolf het volgende:
Meestal zeggen ze 'dat pik je dan toch ff mee' ipv wat er in de titel staat.
Ja kopieren moet je kunnen he..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:46 schreef ioko het volgende:
Goeie OP hoor B.A.
Het is een ware kunst. Ik zal je voordragen voor een lintje (krijg je van de echte Beaquote:
Erg lekker liedje.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:48 schreef ioko het volgende:
Greenday - Holiday !!
Die speelt ioko hard mee op de gitaar
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is een ware kunst. Ik zal je voordragen voor een lintje (krijg je van de echte Bea)
Heb je m al in de Wiki gezet??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:57 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm, plaatje doet het niet.
dan maar even via deze weg: http://michielveenstra.nl/page/showphoto/41664.jpg
Gisteravond.![]()
Heb ik zojuist gedaan.quote:
quote:Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
Welkom in het topic over de Nederlandse publieke popzender 3FM. Zit je te luisteren en vraag je af hoe dat ene nummer zou eigenlijk heet, lig je in een deuk om een typische radiograp of erger je je dood aan een DJ? Of heb je een meer algemenere vraag over de zender? Je kan het hier kwijt. De kans is aanwezig dat je antwoord krijgt van een echte drie-ef-emmer, want die zwerven hier ook rond. Momenteel zijn dit:Gerard Ekdom (Ekdom)
Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel).
Michiel Veenstra (MichielV)
Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Bekijk de website voor meer informatie. Luisteren in 32 kbps of 96 kbps (Windows Media). Bekijk de webcam (Windows Media). Podcasts van uitzendingen downloaden? Of toch liever de Windows Media-streams? Hoe heette dat ene nummer ook alweer? 3FM op Hyves. 3FM op YouTube. 3FM op Wikipedia. 3FM voor Suriname - We Are The Worst. Los del Radio - Macarena (behind the scenes).
FOK!kers in de uitzending:Seraphina (29 december 2006, Ekstra Weekend) SunChaser (5 januari 2007, Ekstra Weekend)
Vorige topics:
[3FM] Feesten met Ekstra Weekend *O*
[3FM #2] Freaknacht met Michiel & Domien
[3FM #3] Springen op de megahit!
[3FM #4] Met Maricha en dj's!
[3FM #5] Het is weer vrijdag!
[3FM #6] Gerard heeft een accountant - sjapoo sjapoo
[3FM #7] MILF Nicole, allememaggies en andere serious zaken!
[3FM #8] Met Ekdom de ochtend, middag, avond en nacht door!
[3FM #9] 3FM in het weekend, dat pik je dan mooi weer ff mee
Deze OP vind je hier.
Een paar topics terug staan er nog meer..quote:
http://b3ta.hnldesign.nl/rsc/quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Een paar topics terug staan er nog meer..![]()
Heb ze even bij mijn favorieten gezet.quote:
Zelf verkleind inderdaad, met ImageReady.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:17 schreef staticdata het volgende:
heb jij je usericon zelf verkleind? zou er ook wel 1 willen maar vrees dat ze op de link groter dan 60 bij 60 pixels zijn
Kan je anders hier vragen of iemand dat voor je wilt doen..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:17 schreef staticdata het volgende:
heb jij je usericon zelf verkleind? zou er ook wel 1 willen maar vrees dat ze op de link groter dan 60 bij 60 pixels zijn
thanks! momenteel geen imageready op me pcquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Kan je anders hier vragen of iemand dat voor je wilt doen..
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58
TELL ME BABY was ruk maar dit is voor mij een factor erger, wat een tekst zeg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:40 schreef B.A.Trix het volgende:
Alweer de red hot chilli peppers. Heb t idee dat ik ze heel vaak hoor..![]()
Adem in.. adem uit..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
TELL ME BABY was ruk maar dit is voor mij een factor erger, wat een tekst zeg.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:46 schreef DJKoster het volgende:
Inderdaad
Hey ho, let it snowho! (ofzoiets)
quote:Hey Oohhh
Listen what i say Oohhh
I got your Heeyy oohh
Now listen what i say Oohh
Ik ook!quote:
Ik doe mij best hehehequote:
nee, en jij ook niet bij mij, tenzij je je in de achterbak verstopt hadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook!Je zat toch niet bij mij in de auto?
B.A. Balladeer, you foolquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef Sirolf het volgende:
B!!!!
A Balladeer dus (verwarrend, A Balladeer is B).
eens kijken of hij mijn vriendje wilt wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:48 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zit Gerard constant op z'n hyves te kijken.![]()
Gerard! Hier moet je zijn!
Dus als je contact wilt met Gerard: http://gerard41.hyves.nl/
[slijm mode]Wie wil dat nou nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
eens kijken of hij mijn vriendje wilt worden
Omdat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:58 schreef -Hans- het volgende:
Vrees dat de webcam zometeen uit wordt gezet.
*proest*quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[slijm mode]Wie wil dat nou niet[/slijm mode]
Voorlopig staat de cam nog aan en de muziek is tot op heden ook wel ok!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat een flauwe *piep*
Dan zal ie ook wel geen accountant willen
Heb al tijden geen hitparade geluisterd, maar de eerste 2 nummers vielen me enigzins meequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voorlopig staat de cam nog aan en de muziek is tot op heden ook wel ok!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:30 schreef D.Rose het volgende:
Doet me er ineens aan denken, ik heb van Corné (meen ik) ooit een Vara horloge gekregen.
Maar dan hoor je toch nietsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, daarom staat het geluid van de cam bij mij ook uit.![]()
Jawel, ik luister via een "gewone" internetstream ( http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx ).quote:
Die audio-only stream heeft inderdaad een betere geluidskwaliteit dan de cam (cam 48kbps, audiostream 96kbps). Doe ik af en toe ook weleens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel, luister via een "gewone" internetstream ( http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx ).
Niet echt 3FM muziek maar wel erg lekker om te horen als je op stap bent.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:28 schreef washandje het volgende:
Nou dit is echt 3fm muziek zeg
* washandje zet hem weer af
Da's het probleem met hitlijsten he, er zit totaal geen logica in de volgorde van platen qua afluisteren. Toevallig is de ene populairder dan de andere, that's all, maar voor het luisteren is dat best irritant.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:28 schreef washandje het volgende:
Nou dit is echt 3fm muziek zeg
* washandje zet hem weer af
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:28 schreef -Hans- het volgende:
Jajaja mensen hier wordt ik heel vrolijk van! The Frozen Frame, ff lekker knallen!!
[..]
Niet echt 3FM muziek maar wel erg lekker om te horen als je op stap bent.![]()
owjah, tuurlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel, ik luister via een "gewone" internetstream ( http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx ).
Ben hem nu aan het downloaden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:30 schreef borisz het volgende:
[..]een nieuwe spring plaat is to france van the highstreet allstars
![]()
Ook dat kan idd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
owjah, tuurlijk
Daarbij kun je natuurlijk ook gewoon ouderwets de radio aanzetten
Vroegâh, toen het nog van platenverkoop afhing, luisterde ik altijdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef Sirolf het volgende:
Ik mijd hitlijstprogramma's daarom ook meestal.
Ik ook niet. Ik ben Intwine aan het luisteren met Cruel Man. Die hoor je niet (meer) vaak op 3FM. Iets voor de request maandag....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ik ben er weer
(alleen niet 3FM aan 't luisteren).
cortonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef Toad het volgende:
Speciaal voor B.A. Trix:
http://ericcorton.blogspot.com/
Oohh, dat is wel cool.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:45 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen geen That's Live met Eric Corton, maar met Coen Swijnenberg.
Heette haar éérste album niet zo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Woehoe Nelly
Bijna.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heette haar éérste album niet zo?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Nelly_Furtado#Discography geeft je gelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna.![]()
't was volgens mij Whoa, Nelly!
Cool!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nelly_Furtado#Discography geeft je gelijk.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef Toad het volgende:
Speciaal voor B.A. Trix:
http://ericcorton.blogspot.com/
zal een beetje van hun luistercijfers afhangen denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Heeft nou geen enkel radiostation door dat er misschien wel een gat in zit om op een avond dat overal gestamp te horen is, eens geen gestamp uit te zenden? Bijvoorbeeld 3fm?
Yorin FM had het geprobeerdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Heeft nou geen enkel radiostation door dat er misschien wel een gat in zit om op een avond dat overal gestamp te horen is, eens geen gestamp uit te zenden? Bijvoorbeeld 3fm?
Er bestaat ook nog zoiets als radio 1, 2, 4 , 5 en de concertzender, allemaal zonder gestamp, laat 3fm nou gewoon een avond en nacht lekker stampen, dat is andere gestamp dan op die andere stampzenders.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
zonde, is een collectors itemquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik reed net terug naar huis, allemaal dance.Kan ik mee inkomen, het is immers zaterdagavond.
Hé ik heb ook ooit een Vara horloge gewonnen! Volgens mij heb ik 'm vorig jaar bij m'n verhuizing weggegooid. Ik schaam me diep. De 1000 gulden die ik toen ook won heb ik natuurlijk wel gehouden (en allanggggg gespendeerd).![]()
En Corne is dan weer te oud voor 3FMquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:23 schreef Tovaho het volgende:
Tsjonge, vandaag was echt invaldag. Alleen Corne zat op zijn vaste tijd, de rest waren invallers....
quote:
die moest je ergens in het land gaan ophalen, als ik mij niet vergis. ik was ooit 2e in Apeldoorn, dus net te laat!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:37 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb btw van Sjoerd en Peter (de Magic Friends) ook een horloge
Een Seiko Message Watch
Dat was heel stoer, in het pre-sms tijdperk
Dat denk ik ook, maar het komt ook door de nieuwe zender coördinator van 3FM, Florent Luyckx en de nieuwe koers die daarbij is ingeslagen. Voor 2004 zag het weekend er vrij alternatief uit en was er amper aandacht voor Dance muziek. Edwin Diergaarde had een Dance programma genaamd ' Dier op Drie ', na Dier op Drie kwam Leidsekade Live en Poster. Verder had je Elementaal (soort 3 Voor 12 ?) en een periode later had je ook de Freak-O-Lympics (met de good old Stenders) in het weekend, maar dat had ook weinig met Dance muziek te maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal een beetje van hun luistercijfers afhangen denk ik
Dat heb ik dus ook.. vind dance/house hoe je het ook noemen wilt wel leuk, maar van het gejengel wat je nu hoort op 3FM word ik alleen maar zenuwachtig van.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb geen problemen met dance muziek en ik mag er graag naar luisteren, echter is de dance muziek wat 's avonds is te horen niet echt mijn ding. Heel af en toe komt er een leuke dj langs (bijv. Armin van Buuren) en dan wordt er ook flink gebeukt, maar een groot deel van de avond is het gewoon suffe dance muziek met daarbij ook een of andere dj die alleen maar Engels loopt te lullen. Geef mij maar het hardere werk en niet al die softe, techno achtige, muziek..
Trixquote:Op zondag 7 januari 2007 00:46 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. vind dance/house hoe je het ook noemen wilt wel leuk, maar van het gejengel wat je nu hoort op 3FM word ik alleen maar zenuwachtig van.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Trix![]()
we denken hetzelfde over die zenuwslopende meuk
kloptquote:Op zondag 7 januari 2007 00:24 schreef evert het volgende:
[..]
die moest je ergens in het land gaan ophalen, als ik mij niet vergis. ik was ooit 2e in Apeldoorn, dus net te laat!
10 jaar terug was er ook al house op 3FMquote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef -Hans- het volgende:
-verhaal-
als juist iets valt onder 'onderscheidend, scherp, kansen' zijn het de late avond en nachturen (ook dancenacht).quote:Op zondag 7 januari 2007 00:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Het beleid van die Florent bevalt me maar weinig, die man regeert alsof het een commerciële omroep is die winst moet maken, terwijl de zender juist een doel dient te dienen, kansen dient te bieden, scherp dient te zijn, onderscheidend en niet meegaand op de massa, als je het mij vraagt.
er is verschil tussen prijsvragen en prijsvragen. bij 3fm zijn vrijwel alle prijsvragen muziek gerelateerd. dus concertkaarten, dvd's, cd's.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onder dat commerciële geneuzel valt het '3FM present [insert naam van willekeurige artiest]' wat mij betreft ook (en daarmee artiesten als Damien Rice kapot draaiend). Ik vraag me af waarom dát nodig is. En waarom zijn prijsvragen op een serieuze muziekzender überhaupt nodig?
Daar hebben we toch niets aan als we naar 3FM luisteren?quote:Op zondag 7 januari 2007 10:46 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] 3FM-dj presenteert op ActionRadio
Vandaag
quote:Op zondag 7 januari 2007 11:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar hebben we toch niets aan als we naar 3FM luisteren?
Natuurlijk nietquote:Op zondag 7 januari 2007 11:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaat iedereen straks ook luisteren naar Actionradio?.
Dat wordt weer druk voor Danny om al die nieuwe leden persoonlijk te verwelkomen.quote:
Mwah. Tussen muziekgerelateerde prijsvragen en het meeposten hier zie ik dan weer een verschil. Bij die prijsvragen vraag ik me altijd af waar voor 3FM het gewin zit. Ook bij de zogenaamde '3FM presents'-concerten. Ik heb liever dat de dj's draaien wat ze écht leuk vinden en wat zij echt goed achten. En niet de commerciële meuk die ze meer dan gemiddeld móeten draaien en waarbij ze ook nog een concert door de strot geduwd krijgen. Het concert van Damien Rice was een goed voorbeeld van hoe het niet moet. Volgens mij zijn uiteindelijk veel kaarten niet bij fans terecht gekomen omdat er genoeg mensen zijn die maar bellen als er iets te winnen is. Of ze die artiest goed vinden, boeit hen niet. En dan ga je dus taferelen krijgen dat mensen die echt hadden willen gaan, niet kunnen omdat die kaarten waren vergeven aan 3FM-luisteraars ... Dat zet eerder kwaad bloed dan dat het een interactieve sfeer tussen radiostation en luisteraar creëert ....quote:Op zondag 7 januari 2007 02:38 schreef evert het volgende:
[..]
er is verschil tussen prijsvragen en prijsvragen. bij 3fm zijn vrijwel alle prijsvragen muziek gerelateerd. dus concertkaarten, dvd's, cd's.
bij andere zenders kun je een eiland winnen, gucci tassen, een auto etc.
dat vind ik dus een heel essentieel verschil.
en waarom prijsvragen die muziekgerelateerd zijn? interactie met de luisteraar en betrokkendheid creeren. precies op dezelfde manier als nu op FOK gebeurt en waar we allemaal zo enthousiast over zijn, dat ze meeposten etc.
quote:Op zondag 7 januari 2007 11:45 schreef Kogando het volgende:
[..]
Dat wordt weer druk voor Danny om al die nieuwe leden persoonlijk te verwelkomen.
Ik heb net ff geluisterd maar vond er niet veel aan..quote:Op zondag 7 januari 2007 11:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaat iedereen straks ook luisteren naar Actionradio?.
quote:Op zondag 7 januari 2007 11:54 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb net ff geluisterd maar vond er niet veel aan..![]()
Ik had m door..quote:Op zondag 7 januari 2007 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
doelde erop dat we ook daarover weer 'tzelfde denken![]()
Ik vind het best leuk eikquote:Op zondag 7 januari 2007 11:54 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb net ff geluisterd maar vond er niet veel aan..![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ach, jij bent selectief beroepsazijnzeiker.
Als je iets niet leuk vind ben je toch niet meteen een zeikerd..quote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ach, jij bent beroepsazijnzeiker.
Met Michiel straks wordt het vast leuk
Hm, voor verzoekjes moet je toch echt bij 3FM zelf zijn, denk ikquote:Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef picobyte het volgende:
Begrijp ik dat je hier verzoekjes kan plegen![]()
Dan vraag ik bij deze wat aan van de bluemangroup.
Het nummer "Time to Start" of "Rods and Cones" lijkt mij wel leuk om op de radio te horen![]()
Ook wil ik iedereen die naar Codemasterscampzone gaat even de groeten doen, bij deze "de groeten" en veel succes op het nieuwe veldje![]()
Je vergeet de groeten te doen aan je vader , moeder, oma , opa en neefjes en nichtjes.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef picobyte het volgende:
Begrijp ik dat je hier verzoekjes kan plegen![]()
Dan vraag ik bij deze wat aan van de bluemangroup.
Het nummer "Time to Start" of "Rods and Cones" lijkt mij wel leuk om op de radio te horen![]()
Ook wil ik iedereen die naar Codemasterscampzone gaat even de groeten doen, bij deze "de groeten" en veel succes op het nieuwe veldje![]()
Wilde ik ook wel doen maar dat doet iedereen al hequote:Op zondag 7 januari 2007 12:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je vergeet de groeten te doen aan je vader , moeder, oma , opa en neefjes en nichtjes.![]()
Als je de OP leest zie je al dat ze echt FOK! lezen.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:07 schreef picobyte het volgende:
Als ze echt dit nalezen zoals in het artikel gezegt wordt dan lezen ze mij toch ook he :]
Als het gedraait wordt is het waar dat ze echt fok lezen
Hij gebruikt FOK! wel in z'n programma, maar of ie een account heeft: geen ideequote:Op zondag 7 januari 2007 12:15 schreef junkiexp het volgende:
Giel zit toch ook op Fok! ?
Nee, jou slaan ze overquote:Op zondag 7 januari 2007 12:07 schreef picobyte het volgende:
Als ze echt dit nalezen zoals in het artikel gezegt wordt dan lezen ze mij toch ook he :]
voor requests mag je naar 3333 sms'enquote:Als het gedraait wordt is het waar dat ze echt fok lezen
Hij heeft ooit in een interview (met SunChaserquote:Op zondag 7 januari 2007 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij gebruikt FOK! wel in z'n programma, maar of ie een account heeft: geen idee.
Dat wordt es tijd danquote:Op zondag 7 januari 2007 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft ooit in een interview (met SunChaser) gezegd dat ie wel regelmatig kijkt (nieuwsberichten op de FP), maar geen 'accountant' heeft.
quote:Op zondag 7 januari 2007 @ 12:14 schreef Mojorisin het volgende:
DJ's horen op de radio. Dat ze naast de uitzending een prive leven hebben.. who cares. Niets zo kansloos als een dj die bij de kassa van de AH zegt, op de vraag "welke michiel?": VEENSTRA VEENSTRA!!!!
Kortom.. leuk op de radio is heel vaak kansloos in het echte leven.
Die kop van Giel beelen wel es bekeken, NATUURLIJK dat die man op de radio is, die heeft echt een typisch uitgesproken radio hoofd. Het nadeel van een glazen huis is dat je nu dus ook echt die kansloze hoofden ziet bij dat stemgeluid.
De gabberkop van Paul Rabbering, De bolle toet van gerard Ekdom, Die junken look van Giel Beelen. De enige die er enigzins goed vanaf kwam is Sander Lantinga, maar zelfs die is zijn cariere begonnen met een paieren zak over zijn kop. Dat ZEGT toch wel iets...
Maar leuk dat ze hier nu ook lekker populair komen doen. Zit ik strax op mijn werk en dan hoor je elke dag weer een "sunchaser" inbellen:
"Hallo ik ben sunchaser van het fok forum. Je weet wel van fok.nl. Ja fok.nl dat ken je wel. mag ik een plaatje aanvragen zodat mijn moeder thuis hoort dat ik best wel eens buiten kom? Dan wilde ik graag one van metallica aanvragen. Waarom one? Nou omdat ik geen leven heb, jullie one nooit draaien, en ik mezelf heel speciaal voel als jullie dat voor mij wel doen, en ik de held van de puistenbrigade op fok ben als jullie het doen. Misschien kom ik wel op FOK radio. 15 minutes of fame, here I come!"
etc...![]()
Ik had t al gezien ja!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/72211#3189770 :
[..].
.
kennelijk iemand die SunChaser kentquote:Op zondag 7 januari 2007 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/72211#3189770 :
[..].
.
En dan maar hopen dat ze een cam hebben..quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ik stem voor meer één vrouwelijke dj's!Check Uruzgan.fm
Dat ze maar snel terugkomt uit Uruzgan en in de 3FM-studio gaat zittenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze een cam hebben..![]()
Qua uiterlijk of qua stijl van radiomaken?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Moeten we eigenlijk ook een plaatje van zien te krijgen voor in de OP. Net zoals dat plaatje van Michiel.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom is dat bericht nu aan 't lezen!
Ik kan vooralsnog alleen over dat eerste oordelenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua uiterlijk of qua stijl van radiomaken?
Done...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
voor requests mag je naar 3333 sms'en
Op Uruzgan.fm zijn podcasts te vinden. Dan kan je dat laatste ook gaan beoordelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan vooralsnog alleen over dat eerste oordelen.
Plaatje is weg.. Ben ik nu gek aan het worden?? Stond toch een plaatje van Michiel in de OP dat ie FOK! aan het lezen was??quote:Op zondag 7 januari 2007 12:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk ook een plaatje van zien te krijgen voor in de OP. Net zoals dat plaatje van Michiel.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk ook een plaatje van zien te krijgen voor in de OP. Net zoals dat plaatje van Michiel.![]()
Hm, in de OP van de vorige topics iig niet...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Plaatje is weg.. Ben ik nu gek aan het worden?? Stond toch een plaatje van Michiel in de OP dat ie FOK! aan het lezen was??
Hij staat wel in de Wiki, maar volgens mij is die pas na de start van dit topic daaraan toegevoegd. Dat 'ie er niet in staat kan dus kloppen.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Plaatje is weg.. Ben ik nu gek aan het worden?? Stond toch een plaatje van Michiel in de OP dat ie FOK! aan het lezen was??
Hoiquote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Ekdom het volgende:
Hallo lekkere schatten van me... Daar istie weer! Weer een weekend naar de Pallestijnen... Maar wel gezellig!
welkomquote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Ekdom het volgende:
Hallo lekkere schatten van me... Daar istie weer! Weer een weekend naar de Pallestijnen... Maar wel gezellig!
Heb je die nieuwe versie van dat draaiboek nog steeds niet gekregen?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Ekdom het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Ekdom het volgende:
Was dat dan de hele avond? de naam van het programma ken ik wel maar ik heb er schijnbaar nooit echt fanatiek naar geluisterd. Overigens zeg ik niet dat 3FM nooit Dance muziek heeft uitgezonden in het weekend, het is alleen nu een stuk meer geworden en ik vind dat er weinig variatie inzit. Vroeger anno 2002 had je ook Dance Central met o.a. Maurice Verschuuren (= is trouwens geen slechte dj, maar zit volgens mij nu bij Veronica / Yorin FM).quote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
10 jaar terug was er ook al house op 3FM
zaterdagavond was er Chemistry
Gingen we uit in A'dam en dan de volgende dag de muziek van de avond ervoor nog eens luisteren
Neequote:
Ja! die is erg leuk!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Yep, zes uur lang (22:00u tot 04:00u geloof ik)quote:Op zondag 7 januari 2007 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was dat dan de hele avond? de naam van het programma ken ik wel maar ik heb er schijnbaar nooit echt fanatiek naar geluisterd. Overigens zeg ik niet dat 3FM nooit Dance muziek heeft uitgezonden in het weekend, het is alleen nu een stuk meer geworden en ik vind dat er weinig variatie inzit. Vroeger anno 2002 had je ook Dance Central met o.a. Maurice Verschuuren (= is trouwens geen slechte dj, maar zit volgens mij nu bij Veronica / Yorin FM).
Op vrijdagavond is het bier.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:49 schreef picobyte het volgende:
Drinken alle DeeJees zoveel koffie??
Welkom Gerard!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Ekdom het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:55 schreef D.Rose het volgende:
ik ga weer eens in de auto verder luisteren
Okay, dat is ook een flinke tijd.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Yep, zes uur lang (22:00u tot 04:00u geloof ik)
Jaaaahh, Hij is ook gewoon om vrolijk van te worden.quote:
en die bij iedere plaat staat te springenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik zie bij Gerard iemand voor me met een enorme platenkast en een goede muzieksmaak (met een kleine imperfectie)
het gewin zit erin dat je iets kan doen voor de luisteraars met een groep of artiest die 3fm vindt passen bij de doelgroep. wat dat betreft is het leuk om een recent interview met ilse de lange te lezen. zij gaf aan dat haar vorige plaat nauwelijks op 3fm te horen viel omdat deze 'te belegen' was voor het 3fm publiek.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Tussen muziekgerelateerde prijsvragen en het meeposten hier zie ik dan weer een verschil. Bij die prijsvragen vraag ik me altijd af waar voor 3FM het gewin zit. Ook bij de zogenaamde '3FM presents'-concerten. Ik heb liever dat de dj's draaien wat ze écht leuk vinden en wat zij echt goed achten. En niet de commerciële meuk die ze meer dan gemiddeld móeten draaien en waarbij ze ook nog een concert door de strot geduwd krijgen. Het concert van Damien Rice was een goed voorbeeld van hoe het niet moet. Volgens mij zijn uiteindelijk veel kaarten niet bij fans terecht gekomen omdat er genoeg mensen zijn die maar bellen als er iets te winnen is. Of ze die artiest goed vinden, boeit hen niet. En dan ga je dus taferelen krijgen dat mensen die echt hadden willen gaan, niet kunnen omdat die kaarten waren vergeven aan 3FM-luisteraars ... Dat zet eerder kwaad bloed dan dat het een interactieve sfeer tussen radiostation en luisteraar creëert ....
Tof he, zo'n FP berichtquote:Op zondag 7 januari 2007 13:27 schreef B.A.Trix het volgende:
Komen steeds meer mensen in dit topic..![]()
Als er een feestje is ben ik er!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Koop, wat een schattig / lekker liedje zeg!![]()
Zelfs RudyCarell is van de partij, het moet niet gekker worden!
Goed gedaan hoor!! Anders had ik dit helemaal gemist.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:38 schreef FOKradio het volgende:
Tof he, zo'n FP bericht
zie je de naam van de journalist: Bart Spring in 't Veldquote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef dwerg het volgende:
Even het interview met de nog schattig jonge Ekdom posten: klik hier.
Heb je iets te doen als je alle topics na gaat lezen ..quote:Op zondag 7 januari 2007 13:43 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor!! Anders had ik dit helemaal gemist.
Ben zelf echt 3FM liefhebber dus vind t kei leuk om mee te lezen
En terecht, 1990s is echt een gave plaat!!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:50 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik beticht Gerard ervan voor A en B twee kutplaten te kiezen om op C uit te komen.
Journalist is een groot woord. Hij mocht een dagje één pagina in het Leidsch Dagblad vullen. Een jaar of vier geleden.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:46 schreef evert het volgende:
zie je de naam van de journalist: Bart Spring in 't Veld
Is dat niet die winnaar van BigBrother?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:46 schreef evert het volgende:
[..]
zie je de naam van de journalist: Bart Spring in 't Veld
Leuk interview hoor, en inderdaad de naam van Bart Spring in 't Veld (winnaar eerste Big Brother) is wel opvallend.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef dwerg het volgende:
Even het interview met de nog schattig jonge Ekdom posten: klik hier.
niet wanneer er staat dat hij samen met gerard het e.e.a. heeft gepresenteerdquote:Op zondag 7 januari 2007 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk interview hoor, en inderdaad de naam van Bart Spring in 't Veld (winnaar eerste Big Brother) is wel opvallend.
Oja, de Veronica vrijdag was altijd erg gaaf! en dan zaterdag de top 40 met o.a. Gijs Staverman.
Mooie ava hoor!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet wanneer er staat dat hij samen met gerard het e.e.a. heeft gepresenteerd
Ja, okay.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet wanneer er staat dat hij samen met gerard het e.e.a. heeft gepresenteerd
Ik ook niet , ik zette heel toevallig iets voor 12 de radio aan..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:03 schreef Seraphina het volgende:
Ja Fok! Ik wist niet dat Ekdom ZoeyZo deed! Naja, nu kan ik meuj het laatste uurtje nog meepakken.
Haha, ik zat al twee dingen tegelijk te volgen op tv en nu staat de tv uitquote:Op zondag 7 januari 2007 14:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ook niet , ik zette heel toevallig iets voor 12 de radio aan..*O* Heel m'n planning in de war ..![]()
Ben ondertussen wel druk aan de poets maar dan maar af en toe pauze he.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:08 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Haha, ik zat al twee dingen tegelijk te volgen op tv en nu staat de tv uit![]()
Ik ben ook aan `t poetsenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ben ondertussen wel druk aan de poets maar dan maar af en toe pauze he.![]()
Gaaf!!!! suc6 man, ff kijken of ik de stream even kan "rippen".quote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
yup ik hang
owjah!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Seraphina het volgende:
Dallas toch?
JAAAAAAAAAA DAAR IS IE!!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Seraphina het volgende:
Vet Jerommeke! Weer een Fok!er op 3FM.
Giechel giechelquote:Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
yup ik hang
Jij ook goed bezigquote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef Ekdom het volgende:
goed bezig gasten!!
Mag ik je handtekening?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Beetje zenuwen moet kunnen.
Damn, al 2 keer op 3FM binnen een maand, ik lijk wel een DJ
Gewoon even wachten tot dit topic (deze topic...?) vol is, kan de link er gewoon bij gezet worden lijkt me.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:20 schreef B.A.Trix het volgende:
Weet iemand hoe we Jerommeke nu in de OP krijgen??![]()
ikke ook !! ikke ook !! ikke ook !! ikke ook !!quote:
Welke link??quote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Gewoon even wachten tot dit topic (deze topic...?) vol is, kan de link er gewoon bij gezet worden lijkt me.
De link naar het optreden van Jerommeke die iemand straks vast wel even gaat neerplempen hierquote:
Ah, je hebt de fax van Gerard binnen gekregen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:25 schreef MichielV het volgende:
*dans dans*
We wachten maar ff af..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:26 schreef Seraphina het volgende:
[..]
De link naar het optreden van Jerommeke die iemand straks vast wel even gaat neerplempen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |