Verdorie, dat had ik net uit mijn geheugen gebannen, en bedankt!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ach kunnen we ondertussen mooi de was enzo doen.![]()
Iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:56 schreef ioko het volgende:
Remix van Queen it is! Klinkt best lekker eigenlijk
Da's dankzij Queen, niet danzij de remixerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:56 schreef ioko het volgende:
Remix van Queen it is! Klinkt best lekker eigenlijk
Hehe, dat klopt! Maar toch, er is goed naar het nummer geluisterd, ik heb veel slechtere mixen gehoord.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's dankzij Queen, niet danzij de remixer
Je hebt er beroerde mixen bij zitten ja..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Hehe, dat klopt! Maar toch, er is goed naar het nummer geluisterd, ik heb veel slechtere mixen gehoord.
Het had idd behoorlijk verneukt kunnen worden, en dat viel meequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Hehe, dat klopt! Maar toch, er is goed naar het nummer geluisterd, ik heb veel slechtere mixen gehoord.
neehee alweer..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:09 schreef Ekdom het volgende:
Hee! Jullie zijn er ook nog steed!!
Ja man! Nou ja, er wordt incidenteel ook nog geslapenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:09 schreef Ekdom het volgende:
Hee! Jullie zijn er ook nog steed!!
Bij grote uitzondering inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja man! Nou ja, er wordt incidenteel ook nog geslapen![]()
We werken in ploegendienst.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja man! Nou ja, er wordt incidenteel ook nog geslapen![]()
Dat kunnen wij best !quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef B.A.Trix het volgende:
Roel is zo stil.. moeten we nu zo zelf een topic openen??![]()
Makkelijk... maarja zijn we niet gewend om zelf te doen he, is weer een hele omschakeling.quote:
Eigenlijk is het ook wel erg spannend! Zet jij hem klaar dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Makkelijk... maarja zijn we niet gewend om zelf te doen he, is weer een hele omschakeling.![]()
Ik heb m klaar gezet..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel erg spannend! Zet jij hem klaar dan?![]()
Doe maar iets met weekend erinquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:26 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb m klaar gezet..Nu alleen nog beetje leuke TT bedenken..
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Doe maar iets met weekend erin, 3FM sleept je het weekend door ofzo
![]()
Of 'Waar Gerard zal kijken wat 'ie voor je kan doen'quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Doe maar iets met weekend erin, 3FM sleept je het weekend door ofzo
![]()
Hey, dat jij nou brak bent...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[3FM #9] 3FM sleept brakke mensen het weekend door!!![]()
Of..[3FM #9] 3FM in het weekend, dat pik je dan mooi weer ff mee!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[3FM #9] 3FM sleept brakke mensen het weekend door!!![]()
Ik ben helemaal niet brak.. ik typ altijd zo beroerd..quote:
Je mag dat met andere dingen compenseren hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet brak.. ik typ altijd zo beroerd..![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Je mag dat met andere dingen compenseren hoor![]()
Ik dacht helemaal niets..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:39 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik bedoelde inhoud muts, wat dacht jij dan?![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:42 schreef Cee het volgende:
Das Parfum. Die lucht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |