als je mijn edit weer aanvult moet je het wel goed schrijven hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:06 schreef borisz het volgende:
[..]
net zoals ze van air alleen maar all i need draaien
Daar heb ik gister ook al naar lopen zoeken..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:01 schreef Cee het volgende:
Ik wil die Swedish Chef wallpaper die hij heeft!![]()
Hey Trix!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Daar heb ik gister ook al naar lopen zoeken..![]()
goeie middag allemaal!![]()
Heel duidelijk ...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En van Morningwood alleen Nth degree.
En van dat andere leuke bandje met dat herfstnummertje alleen dat herfstnummertje. Damn, ik kom niet op die naam!
Heeft Bart al een accountant??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik gok Bart Arends.
The look of love? die is zeker okay!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker nummer!
Maandag toch weer vanaf 19:00?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:28 schreef B.A.Trix het volgende:
Wanneer mag Michiel weer eigenlijk??
Ja zijn echte egyptische aardbeien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Aardbeien?!(toch wel uit Egypte ofzo he?
)
Zoals iemand tijdens Serious Request destijds zei "Ik wil graag Tina Turner met 'Rollin' aanvragen".quote:
Godsamme, wat ben ik goed! Dan wil ik er wel eentje, mag ik?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja zijn echte egyptische aardbeien.![]()
Ja eentje he!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Godsamme, wat ben ik goed! Dan wil ik er wel eentje, mag ik?![]()
Dat mag hoor..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Zal ik dan maar die grote lekkere pakken?![]()
Yep, lekkere melodielijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef -Hans- het volgende:
Aha! De wonderchild, lekker liedje hoor.
Neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Gebeurd niet veel bijzonders nu he...
Ach kunnen we ondertussen mooi de was enzo doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |