Als je dacht dat het niet söffer kan, komt Blöf met een nog grotere dweil dan hun nummer daarvoor.quote:
Da's altijd zo (heb het ook al een paar keer meegemaakt, bij Michiel, Paul en Giel).quote:Op zondag 7 januari 2007 14:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Trouwens, het was wel een privé-nummer waarvandaan werd gebeld...![]()
Is het Rivals??quote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Seraphina het volgende:
C, the Rivals/the Rifles (ff googlen) please. Vrees dat we niet worden meegeteld hier
.
Ik heb dr nog niet gezien..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Toad het volgende:
Is Tessel hier ook al gesignaleerd?
Nee nee, het is the Rifles, ik had `t foutquote:Op zondag 7 januari 2007 14:53 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Is het Rivals??![]()
Dan moet ik dat maar eens gaan veranderen in m'n computer...![]()
Mét koptelefoon hè! Héél belangrijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het 3FM-kuiken is vervangen door een poes zie ik.
Slaapkop!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kort en Klijn (Corné Klijn dus).
Of spelde je het als Klein? Ben nog niet helemaal wakker.
Kan dus beter gaan strijken......quote:Op zondag 7 januari 2007 14:58 schreef Cee het volgende:
Geschikte plaat, over een paar minuten hebben we weer een beetje rust en stilte hier.
Vandaag om ongeveer 17.30 uur.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:01 schreef Cee het volgende:
Wanneer komt Veenstra Veenstra bij ActionRadio? Hoe laat?
Rond 17.30, daar hebben ze ook een apart topic voor gemaakt, voor de Actionradio top 100.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:01 schreef Cee het volgende:
Wanneer komt Veenstra Veenstra bij ActionRadio? Hoe laat?
Dank u! Dan ga ik effe rusten tot 17.30.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rond 17.30, daar hebben ze ook een apart topic voor gemaakt, voor de Actionradio top 100.
Zie [FOK!radio] 3FM-dj presenteert op ActionRadio
En dan gelijk je lievelingslied!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:05 schreef -Hans- het volgende:
Ik blijf gewoon luisteren naar Corne en co.
quote:
quote:Hey oh listen what I say oh
I got your
Hey oh now listen what I say oh
Latersssquote:Ik ben er ook ff vantussen..![]()
Productie, niet presentatie.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:13 schreef Toad het volgende:
O leuk. Gaat Annemieke in het vervolg Kort & Klein doen?
Ze regelen het wel erg snelquote:Op zondag 7 januari 2007 15:13 schreef Toad het volgende:
O leuk. Gaat Annemieke in het vervolg Kort & Klein doen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ik stem voor meer één vrouwelijke dj's!Check Uruzgan.fm
Ah, ook goed. Als de webcam zo blijft staan, zit ze aan de goede kantquote:Op zondag 7 januari 2007 15:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Productie, niet presentatie.
Gebeurt als ik het zo hoor al langer.
Ze is ziekjes.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ook goed. Als de webcam zo blijft staan, zit ze aan de goede kant.
Ze hebben allemaal de Afghaanse griep of zoiets.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze is ziekjes.
[afbeelding]
Dan zullen we het maar hier mee moeten doen Roel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |