Edwin Diergaarde is óók ziek. Zal daar wel door komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:27 schreef Toad het volgende:
Hey, doet Corton tegenwoordig de voice over? Ik hoorde hem zeggen 'deze week Maria Mena' (3FM megahit). Ik vind het wel een aardig nummer, beetje zoet, maar dat vind ik niet zo erg.
Bron: TV Gidsquote:Eddy in Uruzgan
Eddy Zoëy ging voor zijn radioprogramma op 30, 31 december en 1 januari naar Kamp Holland, Uruzgan, in Irak. Eddy en zijn team bezochten de soldaten van Kamp Holland en werden gevolgd tijdens hun reis in Uruzgan.
Nederland 3, 7 januari 2007, 19:00-19:40 uur
Relax man....quote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je niet ophoudt, pak ik m'n geweer microfoon!![]()
Wilde het net zeggen, en dit nummer hoor je al helemaal niet veel.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Innuendo.
Queen is véél te weinig te horen @ radio.
Hoop toch echt dat ze in de volgende editie van het glazenhuis zit..quote:
Het ergste is dat het nog allemaal door de luisteraars is aangevraagd ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:45 schreef Cee het volgende:
Ik zie Veenstra Veenstra nu op de webcam van Fok!/Action Radio. Nog nooit eerder naar geluisterd maar tering wat een baggermuziek zit er tussen.
Koop - Come To Me inderdaad. De meeste van die plaatjes hoor je het eerst op de vrijdag-op-zaterdagnacht tijdens de Vrijdag Freaknacht met Giel en Gerard. Komt dus regelmatig voor dat er een nummer bekend begint te worden en dat ik dan kan zeggen 'die ken ik alquote:Op zondag 7 januari 2007 17:41 schreef Detroit het volgende:
3FM is okay! Sinds Serious Request luister ik er zowat dagelijks naar. (tevens TVP)
Die Gerard Ekdom introduceert trouwens van tijd tot tijd erg grappige plaatjes lijkt het wel, dat plaatje van Koop (of Coop, geen idee hoe de betreffende hit-fabrikant heet) bijvoorbeeld, en Tonight I nearly died van Duke Special..
Oh was dat een remix?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:47 schreef Seraphina het volgende:
Wahaha ik luister ook. Vage mix van Tatu en Rammstein...
Ja ze zeggen wel bootleg, maar `t klonk als van die mixjes die je wel vaker tegenkomt als je bijvoorbeeld in Limewire op artiest zoekt haha.quote:
Daar ging het tijdens Ekstra weekend continu over. "Gelukkig Nieuwhaar" en zo.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:58 schreef Seraphina het volgende:
Veenstra is naar de kapper geweest of niet?
Hahaha ja sorry, ik heb `t vrijdag niet kunnen horen en naluisteren heb ik ook nog niet gedaanquote:Op zondag 7 januari 2007 18:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar ging het tijdens Ekstra weekend continu over. "Gelukkig Nieuwhaar" en zo.![]()
Hejjjjj D.Rose!![]()
Gelukkig nieuwhaar!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:58 schreef Seraphina het volgende:
Veenstra is naar de kapper geweest of niet?
kennelijk niet dusquote:Op zondag 7 januari 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
iemand die weet of 'Hold that sucker down' nog gedraaid is?
Ah SHIT! Ik ging ff kijken of mijn gedownloade filmpje `t deed. Wat zeiden ze?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Cee het volgende:
Veenstra en Ekdom roddelen op FokRadio over Jerommeke.
Ekdom deed eerst alsof hij Eric de Zwart was, daar trapte Veenstra volgens mij heel even in totdat hij vroeg of het soms Gerard was, en dat was zo, toen vertelde Gerard dat hij vanmiddag nog de Pet Shop Boys had gedraaid, dat wist Michiel, en dat hij weer een persoon van Fok! aan de lijn had die de plaat aan vroeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ah SHIT! Ik ging ff kijken of mijn gedownloade filmpje `t deed. Wat zeiden ze?
Tijd voor nog een fragment in de OPquote:Op zondag 7 januari 2007 18:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ekdom deed eerst alsof hij Eric de Zwart was, daar trapte Veenstra volgens mij heel even in totdat hij vroeg of het soms Gerard was, en dat was zo, toen vertelde Gerard dat hij vanmiddag nog de Pet Shop Boys had gedraaid, dat wist Michiel, en dat hij weer een persoon van Fok! aan de lijn had die de plaat aan vroeg.
Dat is zo'n beetje wat je gemist hebt!
Hij zit ook op #actionradio in IRCquote:Op zondag 7 januari 2007 18:12 schreef -Hans- het volgende:
Tot 20:00 Veenstra Veenstra op Actionradio, cool!
Nummer 19: System of a down - Chop_Suey! heerlijke plaat om mee wakker te worden op maandagochtend.
Volgens mij kun je er een rekensommetje op loslaten. Twee weken geleden was alleen Veenstra gek genoeg om een accountant te hebben, nu zijn er vier 3fm'ers met accountants. Dus over een week of twintig zijn er 40. Die lucht!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:21 schreef greatgonzo het volgende:
lol, hoe lang nog voor we alle jocks hier op fok hebben?
Goeie Tipquote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef Remzz het volgende:
Vanavond om 7 uur komt trouwens de tv registratie van Eddy Zoey in Uruzgan op Nederland 3.
Michiel heeft geen accountant hoor, wel een leuke producer.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er een rekensommetje op loslaten. Twee weken geleden was alleen Veenstra gek genoeg om een accountant te hebben, nu zijn er vier 3fm'ers met accountants. Dus over een week of twintig zijn er 40. Die lucht!
Ik weet best dat niet iedereen accountants aanmaakt en gaat posten, en dat is maar goed ook want anders begint het natuurlijk minder spannend te worden allemaal he.
Jawel, hij heeft een accountant. Net als Gerard.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Michiel heeft geen accountant hoor, wel een leuke producer.
Weet je, dat was me niet opgevallenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Michiel heeft geen accountant hoor, wel een leuke producer.
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:48 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nou mensen, ik vind het wel leuk, maar ik ga Cube kijken!
welke server moet ik dan afstemmen?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Veenstra is ook in de IRC te vinden: #actionradio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |