abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44940483

* De OP is hier te downloaden.

|X| Kanu wil NIET terug naar Ajax, Ajax is ook niet geinteresseerd.
|X| Volgens 'Die Welt' zou Van der Vaart graag terug willen naar Ajax...
|X|
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44940514
Haal dat tweede nieuwsitem ook maar weg, daar geloof ik echt helemaal niets van.
pi_44940525
Dat Van der Vaart-verhaal lijkt mij wel heel sterk. Maar desalniettemin is hij natuurlijk welkom
pi_44940540
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:26 schreef Robar het volgende:
Haal dat tweede nieuwsitem ook maar weg, daar geloof ik echt helemaal niets van.
Het lijkt mij ook heel sterk... maar ik laat het er gewoon bij staan, de bron wordt erbij genoemd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:27:35 #5
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44940546
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:26 schreef Robar het volgende:
Als we alle roddels weg moeten laten hebben we niks meer om te bespreken
Jawel, je keek.
pi_44940589
Ik geloof het ook niet, vooral omdat ze niemand weten te quoten. Maar het mag toch best even genoemd worden
Woo-loo-loo!
pi_44940594
Die had zn carriere toch ook anders voorgesteld denk ik.

Grote belofte bij ajax. Opmerkelijke keuze voor HSV en nu degradatievoetbal met HSV.
pi_44940638
Vind het trouwens niet opmerkelijk dat hij terug wil. Er is te weinig intresse voor een stap hoger op en hij blijft natuurlijk een Jood

Ik vind hem trouwens wel beter dan Sneijder, buiten zijn voetbal-kwaliteiten heeft hij ook een beter karakter.
pi_44940651
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:27 schreef jna het volgende:

[..]

Als we alle roddels weg moeten laten hebben we niks meer om te bespreken
Oe, true, true, zo waar als een lantaarnpaal.
pi_44940672
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:

Grote belofte bij ajax. Opmerkelijke keuze voor HSV en nu degradatievoetbal met HSV.
En zijn 'evenbeeld' Sneijder bleef nog een tijdje rijpen en gaat straks naar een club als Milan of Barcelona. Maar Van der Vaart is elke keer ook driekwart seizoen geblesseerd, daar ligt al een belangrijke verklaring denk ik.
Woo-loo-loo!
pi_44940691
Kanu wilde wel naar Ajax, alleen Ajax wou geen bod uitbrengen toch?!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_44940704
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:32 schreef HPayne het volgende:
Kanu wilde wel naar Ajax toch, alleen Ajax wou geen bod uitbrengen toch?!
Volgens die Barend.
pi_44940707
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:

Tsja, het eerste jaar was toch alleraardigst.
Dat het nu zo slecht gaat, dat is toch heel erg onverwacht.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:34:12 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44940738
Kanu was wel leuk geweest ja. Maar goed, het gaat nu weer slecht met Ajax en er zijn maar weinig spelers die dan in willen stappen heb ik het idee...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:34:21 #15
82589 S-Two
barba macacu
pi_44940743
VDV mag direct terugkomen .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44940785
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Kanu was wel leuk geweest ja. Maar goed, het gaat nu weer slecht met Ajax en er zijn maar weinig spelers die dan in willen stappen heb ik het idee...
Leonardo wel
pi_44940786
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:32 schreef HPayne het volgende:
Kanu wilde wel naar Ajax, alleen Ajax wou geen bod uitbrengen toch?!
quote:
Kanu: I don't want out
Kanu has shot down rumours he is heading out the Fratton Park exit door.
And he wants Pompey to give him a deal to keep him on the south coast even longer.

Reports in the Dutch press have once again resurfaced linking the Blues' leading scorer with a return to former club Ajax in this month's transfer window.
T
hey are persistent claims likely to be fuelled by agents trying to get the Nigerian a new contract at Fratton Park.

But Kanu insisted the rumours are entirely wide of the mark.

Instead he has called on the club to extend his stay beyond the end of the season when his existing deal runs out.

And the 30-year-old is seeking to hold talks soon to keep him at Pompey.

He said: 'I don't know why they keep on saying that about Ajax – there's nothing happening.

'I'm a Portsmouth player, I love the supporters, I love the club and definitely I want to be here. It's just up to the management to show their own commitment.

'I don't know who these people are that keep going on about Ajax, Ajax, Ajax. I haven't even heard from Ajax.

'I don't know where it's coming from. It's annoying because it's not true.

'The fans want to know the truth and the truth is I am grateful to Portsmouth, to Harry, to the management, to the supporters.

'They have taken me in and since then I have been playing for them and I want to stay.

'I have said before that it's difficult to travel for two hours from London to Portsmouth and then train and then go back.

'But if I can have a commitment from the club then I can settle down, have a house here and be relaxed.

'I want a longer contract. If you have six months of a one-year contract, you don't know what's going to happen.

'It's just for the management to say "okay" and then give you more years on your contract so you can relax.

'It depends on the management how long it is and then we'll take it from there.

'I hope to start talks soon.'
02 January 2007
Bron
pi_44940878
Ok, duidelijk... Wat raar dat zoiets in de media terechtkomt dan
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:40:54 #19
82589 S-Two
barba macacu
pi_44940937
Laatst was er nog een interview met hem van de NOS waarin hij zei dat hij wel terug wou, dus dit lijkt me eerder onzin.
pi_44940987
Of hij krabbelt nu terug omdat Ajax hem niet wil hebben
Woo-loo-loo!
pi_44941016
VDV is zeker erg welkom
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:52:48 #22
131729 jna
pi_44941328
quote:
De overgang van Zdenek Grygera naar Juventus wordt deze maand bekend gemaakt. De Tsjech gaat vanaf seizoen 2007/2008 voor de Italiaanse club spelen. De 26-jarige international verlaat Ajax transfervrij gezien zijn aflopende contract in Amsterdam. (Eurosport)
Dat verrast me zeg
Jawel, je keek.
pi_44941372
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:52 schreef jna het volgende:

[..]

Dat verrast me zeg
toch jammer
pi_44941425
Ja, maar niks aan te doen.
pi_44941436
Nou wegwezen met die gast. Vanaf nu alleen nog maar spelers die graag voor Ajax willen spelen.
pi_44941540
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef devv05 het volgende:
Nou wegwezen met die gast. Vanaf nu alleen nog maar spelers die graag voor Ajax willen spelen.
Want hij speelt niet graag voor Ajax?
Woo-loo-loo!
pi_44941617
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:20 schreef BobbyHill het volgende:
Van der Vaart wil terug, volgens Die Welt.
[..]
Is het Kanu gerucht de kop ingedrukt, krijgen we het volgende idiote gerucht weer.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:03:10 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44941659
Geruchten horen nou eenmaal bij een club waar het minder gaat...
Get woke, go broke!
pi_44941696
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef devv05 het volgende:
Grygera is één van de betere Profs die er nu bij Ajax rondlopen. Misdraagt zich nooit en doet nooit stomme dingen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:06:28 #30
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44941776
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef Longmen het volgende:

[..]

Is het Kanu gerucht de kop ingedrukt, krijgen we het volgende idiote gerucht weer.
Ik zou het niet gek vinden hij heeft gezegt altijd al trug te willen naar Ajax, en hij heeft zich zeker niet in de kijker gespeelt bij HSV, dus zijn droomclub Barca zal hem wel niet willen halen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44941813
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik zou het niet gek vinden hij heeft gezegt altijd al trug te willen naar Ajax, en hij heeft zich zeker niet in de kijker gespeelt bij HSV, dus zijn droomclub Barca zal hem wel niet willen halen.
Daar ben ik het niet mee eens.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:08:28 #32
125053 stefmans
pi_44941833
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:07 schreef Robar het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.
Que?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44941986
Van der Vaart is meer dan welkom

Of ga anders naar PSV
pi_44942093
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:08 schreef stefmans het volgende:

[..]

Que?
Ik denk dat van der Vaart vooral in zijn eerste jaar heeft bewezen een topclub waardig te zijn.
Daanaast heeft hij dit seizoen nog niet heel veel gespeeld, maar de wedstridjen die hij speelde was hij een van de dragende spelers van het team. En hij is natuurlijk niet voor niets tot aanvoerder benoemd.
Ik denk dat verschillende topclubs hem nauwlettend in de gaten houden.
pi_44942094
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Van der Vaart is meer dan welkom

Of ga anders naar PSV
Van der Vaart is geen Braziliaan
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:18:14 #36
131729 jna
pi_44942110
quote:

[..]

Vorig seizoen was ie ook niet bijzonder nee...

Zat ie niet bij de top 3 beste spelers in de bundesliga ofzo?
Jawel, je keek.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:19:49 #37
125053 stefmans
pi_44942153
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef jna het volgende:

[..]

Alleen in de 1ste helft van het seizoen was hij goed daarna was het of kut of geblesseerd.
pi_44942190
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef jna het volgende:

[..]

Tweede beste speler van de Bundesliga gekozen, achter Klose. En dat terwijl hij bijna de helft van het seizoen heeft moeten missen.

Van der Vaart is wereldklasse. Ik gun hem een transfer naar een Europese topclub, en liever nog Ajax, als hij maar wegkomt bij HSV.
pi_44942288
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:52 schreef jna het volgende:

[..]

Dat verrast me zeg
In de zomer gelijk Boulahrouz halen als vervanger! Het schijnt dat hij weg mag van Mourinho omdat hij hem openlijk bekritiseert heeft.
Boulah heeft ook nog een (kort) Ajax verleden, dus hij zou hier mooi passen.

Boulah en Stam naast elkaar in de verdediging. Ik zou me echt ziek gaan melden als spits hoor...
pi_44942320
Dromen is leuk, maar het blijft dromen...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 januari 2007 @ 15:29:20 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44942413
Raffie mag van mij komen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_44942659
Waarom zou VDV niet kunnen komen, Barça gaat hem echt niet halen hoor. Nog een keer zo'n club als HSV ziet hij zeker niet zitten, dus zo onlogisch is het niet

Grygera had gewoon bij moeten tekenen, Juventus had vast wel iets betaald, nu naait hij ons ook ff dik in de aars.

Had aan het begin van het seizoen al verkocht moeten worden iig, maarja laat hem nu maar in de basis staan
pi_44942672
quote:

[..]

Ik zou t prima vinden maar vind t niet reeël.
Of heeft Sylvie soms heimwee...
pi_44942749
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:59 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Want hij speelt niet graag voor Ajax?
Klopt, hij weigert al 1,5 jaar bij te tekenen. Dan mag je van mij oprotten Ajax had 'm allang moeten verkopen, nu raak je 'm gratis kwijt. Zo onvervangbaar is ie niet.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:41:15 #45
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44942807
VDV komt toch niet en daarbij, zoeken we iemand voor de positie van linkshalf of tien?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44942953
quote:
Van Gaal wil Kanu naar AZ halen
02-01-07

Ajax mag dan voorlopig afzien van Kanu, AZ daarintegen ziet de komst van de Nigeriaan wel zitten. Volgens insiders heeft Louis van Gaal (de voormalige coach van Kanu bij Ajax en de man die Kanu naar Ajax haalde destijds) aan AZ-voorzitter Dirk Scheringa aangegeven Kanu er graag bij te willen hebben. AZ zou wel willen wachten tot eind volgend seizoen, als het contract van de Nigeriaan bij Portmouth is afgelopen en de Nigeriaan transfervrij is.

Scheringa zal het advies van Van Gaal dit keer waarschijnlijk wel serieus nemen. Eind 2004 drong Van Gaal er op aan bij de rijke voorzitter om Klaas Jan Huntelaar aan te trekken. Scheringa vond dat echter maar niks. Eerder haalde Van Gaal ook al een andere ex-Ajacied; Shota Arveladze met succes naar Alkmaar.

Kanu wil dolgraag naar Ajax (zie bericht) maar Barbara Barend wist gister te melden dat Ajax vooralsnog niet geinteresseerd zou zijn in de lange Nigeriaan (zie bericht). Met Huntelaar, Rosenberg en Babel zou Ajax al ruim genoeg in de spitsen zitten. Bovendien kan ook de onlangs aangetrokken Leonardo op die positie uit de voeten. Mocht Marcus Rosenberg vertrekken dan is Kanu wellicht wel in beeld maar Ajax gaf onlangs al aan dat er geen spelers meer aangetrokken zullen worden in de winterstop tenzij er mensen vertrekken.

Levante wil Van Gaal
Overigens is het maar de vraag of Van Gaal, als Kanu komt, hij dat zelf nog mee zal maken in Alkmaar. Van Gaal staat in de belangstelling van het Spaanse Levante. Dat meldt de Spaanse krant Superdeporte. Behalve van Gaal staan ook Jupp Heynckess en Raynald Denouix op het lijstje van Levante maar volgens de Spaanse krant staat Van Gaal bovenaan.
Was te verwachten. En Raffie komt écht niet terug. Geloof ik geen snars van.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:48:56 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44943035
quote:
Boulahrouz in belangstelling Ajax
Dinsdag 2 januari, door ronaldinho, Amsterdam, 12.41u GMT+01.00, Soccernews

Khalid Boulahrouz mag bijna vertrekken bij Chelsea, althans, zo melden de Engelse media. De centrumverdediger uitte de afgelopen maand openlijk kritiek op trainer José Mourinho, waarna hij nog amper aan spelen toekwam.

Na het puntverlies van Chelsea tegen Fulham hekelde Mourinho zijn centrale verdedigers Geremi en Paulo Ferreira. Volgens de Portugese oefenmeester waren de verdedigers in de lucht te weinig de baas.

De Engelse bladen denken nu dat als Boulahrouz nog geen kans krijgt, zijn toekomst bij Chelsea nagenoeg voorbij is.

Ajax zou in Boulahrouz de perfecte opvolger zien van Grygera, die komende zomer transfervrij gaat vertrekken uit Amsterdam.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44943072
Wat een soaps allemaal. Kanu wil met Davids, dan weer niet. Van der Vaart wilt terug, toch weer niet. Al zijn ze alle drie meer dan welkom.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44943119
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Als dat waar is.. .

Maar ik vind dit typisch zo'n berichtje waar Ajax bij verzonnen is.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:52:02 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44943155
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als dat waar is.. .
Geloof er helemaal niets van, bron is dan ook Soccernews.nl

Maar goed, als het waar is, begin ik een kebab-tent bij de Amsterdam ArenA.
pi_44943186
Boulahrouz zal echt nog zijn wedstrijden krijgen. Vooral in de Champions League speelt hij nagenoeg alles. Maar als hij weer van die fouten gaat maken als in de afgelopen maanden, zou ik als ik Ajax was eens bellen naar Londen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44943192
Haal Davids en Raffie gewoon
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44943203
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Geloof er helemaal niets van, bron is dan ook Soccernews.nl

Maar goed, als het waar is, begin ik een kebab-tent bij de Amsterdam ArenA.
Dan ben ik je vaste klant . Kebab . Ajax .
pi_44943216
Interesse moet wel wederzijds zijn en daar lees ik al helemaal niks over.
Woo-loo-loo!
pi_44943260
Waar is Leo dan , ik zie hem nog niet in de OP
pi_44943408
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Ze hebben bij Soccernews zeker net mijn post gelezen.

Maar als het waar is:
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:00:25 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44943446
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ze hebben bij Soccernews zeker net mijn post gelezen.

Maar als het waar is:
Ben jij soms de auteur van dat artikel?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:00:31 #58
131729 jna
pi_44943451
Laat Boulahrouz dan wel deze zomer komen als Jaap er nog is

Dan zou ik echt schijten als aanvaller
Jawel, je keek.
pi_44943541
haha
Boularouz is teveel geldwolf om bij ajax t komen ballen.
pi_44943573
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben jij soms de auteur van dat artikel?
Haha, nee.
pi_44943592
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef jna het volgende:
Laat Boulahrouz dan wel deze zomer komen als Jaap er nog is

Dan zou ik echt schijten als aanvaller
Zo schrikbarend vond ik Stam deze eerste seizoenshelft niet, tbh.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:05:44 #62
131729 jna
pi_44943643
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zo schrikbarend vond ik Stam deze eerste seizoenshelft niet, tbh.
ik heb het meer over uiterlijk en uitstraling enzo
Jawel, je keek.
pi_44944293
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef jna het volgende:

[..]

ik heb het meer over uiterlijk en uitstraling enzo
en de foto met de nop afdruk van cristiano ronaldo die hij bij het aftrappen aan de spits van de tegenpartij laat zien
pi_44944459
Hoe voetbalzone een heel volk in een rep en roer kan helpen door hun verzinsels Ik heb het 5 topics geleden ook al gezegt dat het onzin was. Maar nee, het was wel waar dat Kanu naar Ajax wilt, want het stond op het Ajax netwerk. Lui daar lezen geen voetbalzone?
Dat mensen nog in die verhalen trappen van die site. Ze zijn nog ongeloofwaardiger dan de snor.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_44944498
Ik zat even op de website van Ajax te kijken, maar klopt de info dat je "gewoon" met een supportersclubcard kaarten voor Ajax - Feyenoord kan halen? Staan namelijk nog best veel vakken open, terwijl ik toch gedacht had dat het stijf uitverkocht zou zijn binnen no time. Anders morgen even kaarten halen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_44944559
pi_44945574
Volgens mij zorg jij voor nog meer verwarring hoor koningdavid...

Tegenover de BBC meldt Kanu dat hij graag naar Ajax wil, tevens zegt hij dit tegenover de CAMERA'S van de NOS en Nigeriaanse media. Vervolgens komt het op een FANPAGE van zijn huidige club dat Kanu gezegd ZOU hebben NIET naar Ajax te willen.

Dan lijkt het me logischer om te concluderen dat hij WEL naar Ajax wil.

Verder meldt alleen BARBARA BAREND dat Ajax Kanu niet zou willen hebben. Hoe kan zij dat nu weten? Ajax zal wel standaard antwoord hebben gegeven: geen commentaar. Of ontkennen. Dat is standaard. Ook weer zo voorbarige conclusie.

Vermoeiend, al die sites die op basis van een journalist of een vage bron concluderen dat iets ZO is, waarheid is... brengt zoveel verwarring. Ook het begin van deze topic, waarin het dus fout staat.

Ik zou Boulah, Davids, Van der Vaart en Kanu allen trouwens graag zien koven
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44945594
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe voetbalzone een heel volk in een rep en roer kan helpen door hun verzinsels Ik heb het 5 topics geleden ook al gezegt dat het onzin was. Maar nee, het was wel waar dat Kanu naar Ajax wilt, want het stond op het Ajax netwerk. Lui daar lezen geen voetbalzone?
Dat mensen nog in die verhalen trappen van die site. Ze zijn nog ongeloofwaardiger dan de snor.
Kanu heeft in een televisie-interview van een paar maanden terug al eens gezegd dat hij graag nog eens zou terugkeren, dus zo onwaarschijnlijk was het nou ook weer niet. En wat kan het nou kwaad om over zulke geruchten te praten? De aankoop van Stam begon ook met een gerucht, zoals vrijwel elke transfer.
Woo-loo-loo!
pi_44945631
JaWi had hem gezien
pi_44945653
quote:
Verder meldt alleen BARBARA BAREND dat Ajax Kanu niet zou willen hebben. Hoe kan zij dat nu weten? Ajax zal wel standaard antwoord hebben gegeven: geen commentaar. Of ontkennen. Dat is standaard. Ook weer zo voorbarige conclusie.
Misschien omdat ze vrij goed ingevoerd is bij Ajax. En ze er dagelijks komt?
pi_44945708
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Misschien omdat ze vrij goed ingevoerd is bij Ajax. En ze er dagelijks komt?
Van Geel zal haar zomaar even vertellen hoe alles zit? Ze kan wel eens wat opvangen, ja, heeft ze in het verleden ook wel eens succesvol gedaan. Maar vaker zit ze er gewoon naast. Denk nou echt niet dat zij veel te horen krijgt.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44945826
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Volgens mij zorg jij voor nog meer verwarring hoor koningdavid...

Tegenover de BBC meldt Kanu dat hij graag naar Ajax wil, tevens zegt hij dit tegenover de CAMERA'S van de NOS en Nigeriaanse media. Vervolgens komt het op een FANPAGE van zijn huidige club dat Kanu gezegd ZOU hebben NIET naar Ajax te willen.

Dan lijkt het me logischer om te concluderen dat hij WEL naar Ajax wil.

Vermoeiend, al die sites die op basis van een journalist of een vage bron concluderen dat iets ZO is, waarheid is... brengt zoveel verwarring. Ook het begin van deze topic, waarin het dus fout staat.
Dat de NOS hem voor de camera's kreeg had ik gemist. Verder heeft Kanu voor zover ik weet niet met de BBC gepraat, en zijn al die artikelen gebaseerd op een of andere Nigeriaanse krant.
Dat bericht op die fanpage is het meest recente van alle berichten, en bevat directe quotes, dus het leek mij dat dat artikel het meest actuele nieuws over de hele situatie bevatte.
pi_44945853
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:09 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Kanu heeft in een televisie-interview van een paar maanden terug al eens gezegd dat hij graag nog eens zou terugkeren, dus zo onwaarschijnlijk was het nou ook weer niet. En wat kan het nou kwaad om over zulke geruchten te praten? De aankoop van Stam begon ook met een gerucht, zoals vrijwel elke transfer.
De aankoop van Stam begon toch met het gerucht dat iemand hem koffie had zien drinken bij de ArenA ofzo?

Ik voel de Ajaxkoffie-grappen al aankomen...
pi_44946247
Ik zou het sowieso oliedom vinden van Ajax als ze niks gaan proberen om Kanu terug te halen. Hij wil zelf terug. Een tijd geleden is er toch nog gezegd dat Ajax meer moeite zou moeten steken in het terughalen van oudspelers.
pi_44946414
Tussenrapport van je favoriete club

Wie gaat Ajax onder de loep nemen? Kan ook door meer mensen, altijd leuk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:43:04 #76
125053 stefmans
pi_44946476
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:

Kan in 1 woord, kut.
pi_44946781
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:43 schreef stefmans het volgende:

[..]

Kan in 1 woord, kut.
Hehe, hier sluit ik me bij aan.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44947051
Van de vaart hoeft echt niet te komen.
Als je ajax weer in vorm wilt krijgen dan haal je een ervaren spelers die het nog steeds goed doen. Daar passen kanu en andere spelers wel in, leonardo hoefte van mij dus ook niet te komen .
pi_44947217
quote:

Defense gedaan, de rest ff geen zinin nu, mag ook iemand anders doen
pi_44947495
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:03 schreef Thomas.... het volgende:
Van de vaart hoeft echt niet te komen.
pi_44947772
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
Remco uit rotterdam zoekt vrienden (jaja, offtopic)
HAHAHAHA
pi_44947829
quote:
Dat valt wel mee toch
pi_44948038
quote:
Dat jij op zulk soort dingen zoekt zegt meer over jou dan over de stad Rotterdam
pi_44948335
Whahaha . Het zijn de homo's jaja
pi_44948456
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:47 schreef Nashje het volgende:
Whahaha . Het zijn de homo's jaja
En dat terwijl de Gayparade in Amsterdam wordt gehouden
pi_44948476
quote:

Done.
pi_44948535
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Defense gedaan, de rest ff geen zinin nu, mag ook iemand anders doen
Pff beetje te hoge cijfers hoor...
Als TC dit in de winterstop bij zn spelers voorlegt zal er niets veranderen vrees ik.
pi_44948554
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Niet zo jaloers doen.
pi_44948563
quote:

[..]

Vervelend, die reistijd voor je.
pi_44948610
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:52 schreef mcyodogg het volgende:
Maar als hij weer van die fouten gaat maken als in de afgelopen maanden, zou ik als ik Ajax was eens bellen naar Londen.
Wil je een verdediger met veel fouten?
pi_44948695
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef Longmen het volgende:

[..]

Pff beetje te hoge cijfers hoor...
Als TC dit in de winterstop bij zn spelers voorlegt zal er niets veranderen vrees ik.
Emanuelsson verdedigend is een 1.5 ofzo, Ogararu ook maar aanvallend zijn ze nog wel aardig daarom die cijfers. als ik puur op verdedigend doe krijgen ze veel slechtere cijfers hoor
pi_44948755
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wil je een verdediger met veel fouten?
Bij Ajax? Ja, graag

Maar Boulahrouz heeft ook bewezen een zeer sterke verdediger te zijn, die de beste spelers ter aarde uit de wedstrijd kan spelen. Maar hij is ook een speler die een week later zich kan laat dollen door een 2 sterren spits. En bij Chelsea kan je dan op de tribune belanden. Mocht dat blijven gebeuren, zou Ajax eens moeten gaan praten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44949131
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Lennox het volgende:
Ik zat even op de website van Ajax te kijken, maar klopt de info dat je "gewoon" met een supportersclubcard kaarten voor Ajax - Feyenoord kan halen? Staan namelijk nog best veel vakken open, terwijl ik toch gedacht had dat het stijf uitverkocht zou zijn binnen no time. Anders morgen even kaarten halen.
Omdat SKH geen kaarten kunnen kopen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:13:25 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44951314
Zijn er nog mensen naar de huldiging van onze Haagse vriend geweest?
pi_44952146
Boulahrouz dus gewoon in de basis van Chelsea vanavond. Onzin dus dat Mourinho hem heeft afgeschreven...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:39:38 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44952261
quote:

[..]

maar r'dam is tot gaycapital verkozen .

Boula zag ik al niet komen hoor, die was naar een andere buitenlandse topclub gegaan denk ik.
Get woke, go broke!
pi_44952342
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

maar r'dam is tot gaycapital verkozen .

Boula zag ik al niet graag komen hoor, die was toch niet naar een andere buitenlandse topclub gegaan denk ik.
positief denken
pi_44952447
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:36 schreef koningdavid het volgende:
Boulahrouz dus gewoon in de basis van Chelsea vanavond. Onzin dus dat Mourinho hem heeft afgeschreven...
Echter wel 4e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho en Geremi.
pi_44952501
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:45 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Echter wel 5e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, Geremi en John Terry .
pi_44952508
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:45 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Echter wel 4e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho en Geremi.
Uhmm.. nee. Paulo Ferreira is rechtsback en Geremi zit op de bank.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:48:34 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44952541
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:42 schreef toma het volgende:

[..]

positief denken
Ik wil het ook wel, maar zie het niet gebeuren.
Get woke, go broke!
pi_44952589
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Uhmm.. nee. Paulo Ferreira is rechtsback en Geremi zit op de bank.
Vorige wedstrijd niet.
pi_44953039
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:50 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Vorige wedstrijd niet.
Misschien omdat Boulahrouz geschorst was?
pi_44953208
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Misschien omdat Boulahrouz geschorst was?
Is dat zo? Laat maar dan.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:49:30 #106
131729 jna
pi_44954677
Boulahrouz heeft net waarschijnlijk z'n kniebanden afgescheurd

Edit: valt mee, 4 weken eruit

[ Bericht 15% gewijzigd door jna op 02-01-2007 22:16:22 ]
Jawel, je keek.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:18:54 #107
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44955850
weekend weg geweest, wat een nieuws weer
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44958888
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef Houniet het volgende:
weekend weg geweest, wat een nieuws weer
Concreet ( ) is er niets
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:10:22 #109
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_44961710
Die geruchten allemaal
Ik ben inmiddels overleden
pi_44961730
Je moet wat.
pi_44962083
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:11 schreef koningdavid het volgende:
Je moet wat.
Dat is waar natuurlijk
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44964786
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Lennox het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag met m'n supp. CC een kaartje gehaald, dus probeer het, zou ik zeggen
pi_44965381
whoehaha de gloeilampen schijnen een bod te hebben gedaan op Lazovic.
pi_44965531
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Bij Ajax? Ja, graag

Maar Boulahrouz heeft ook bewezen een zeer sterke verdediger te zijn, die de beste spelers ter aarde uit de wedstrijd kan spelen. Maar hij is ook een speler die een week later zich kan laat dollen door een 2 sterren spits. En bij Chelsea kan je dan op de tribune belanden. Mocht dat blijven gebeuren, zou Ajax eens moeten gaan praten.
In de Nederlandse competitie kom je, wanneer je voor ajax speelt, toch bijna alleen twee sterren spitsen of lager tegen?

In dat geval kun je er maar beter vanaf zien
pi_44965588
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:49 schreef Longmen het volgende:
Hij doet het niet slecht dit jaar.
pi_44965658
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:49 schreef Longmen het volgende:
Die 'versterken' zichzelf tenminste nog. Kampioen worden ze toch wel.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:15:23 #117
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44965700
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate: Positief is hij mij nog niet opgevallen, zijn persconferenties zijn soms zelfs lachwekkend. Misschien moet hij ook eens kritisch naar zichzelf kijken, in plaats van zijn spelers af te vallen. 5

Maarten Stekelenburg: Valt niet op, af en toe een geweldige redding en soms een ongelukkig moment, kan hij nog beter worden of is dit zijn top? In de eerste seizoenshelft niet top, maar ook niet slecht. 6
Dennis Gentenaar: Mocht de laatste twee wedstrijden meedoen, doordat Stekelenburg ziek was. In zijn eerste wedstrijd tegen Roda JC kreeg hij niets te doen, bij NEC kreeg hij twee tegentreffers te incasseren. 6
Kenneth Vermeer: Kwam nog niet in actie voor Ajax, geen beoordeling derhalve.

George Ogararu: Een echte rechtback, met een voorzet, daarom echter wel defensief wat kwetsbaar. Ook al is het de enige échte rechtsback in de selectie, een basisplaats heeft hij nog niet afgedwongen. 6
Johnny Heitinga: Als rechtsback erg kwetsbaar, centraal valt hij wél positief op. Zijn multifunctionaliteit kan hem opbreken, als rechtsback is het simpelweg géén succes, daarom niet voldoende gepresteerd. 5
Jaap Stam: Toch niet de leider die men in hem zag, het niveau van de eredivisie kan hij makkelijk aan, toch is hij niet foutloos. Past de aanvoerdersrol wel bij hem of moet hij zich alleen richten op het verdedigen? 7
Zdenek Grygera: Scoorde dit seizoen al driemaal en was verdediged zeer sterk, stelde zich ondanks zijn Bosman-vertrek op als een modelprof. Eén van de lichtpuntjes, in de eerste seizoenshelft. 7,5
Thomas Vermaelen: Vorig seizoen samen met Emanuelson de revelatie bij AJax, maar dit seizoen tegenvallend. Centraal krijgt Grygera de voorkeur en als linksback presteert hij zeker niet voldoende, maar heeft wel toekomst. 5

Gabri: Een echte aanjager, in die rol ook zeer nuttig voor het team. Wil de kar trekken, maar wordt vaak niet begrepen. Scoorde driemaal, maar miste ook veel. Dient daar echter niet op afgerekend te worden. 6,5
Michael Krohn-Dehli: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens tekort te komen voor een club als Ajax.
Hedwiges Maduro: Lijkt handelingssnelheid tekort te komen, werd wellicht ook teveel ge-hypet na zijn imponerende debuutjaar. Viel tegen, maar verdiende ook weer niet de openlijke schoffering van Ten Cate. 5
Wesley Sneijder: Clubs als Manchester United, Barça en AC Milan schijnen hem te willen overnemen, maar na een goede start heeft de kleine Utrechter niets meer laten zien, zal zich snel moeten verbeteren. 6
Jan Vertonghen: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt vooralsnog tekort te komen voor een club als Ajax, maar heeft wel toekomst bij Ajax.
Olaf Lindenbergh: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens tekort te komen voor een club als Ajax.
Roger: Het spel van het huidige Ajax is zelfs te snel voor deze Spanjaard, dat zegt genoeg. Zijn techniek en passing is topclubwaardig, maar zijn handelingssnelheid zelfs te slecht voor een basisplaats bij ASWH. 4,5
Urby Emanuelson: Net als bij Maduro en Vermaelen is Emanuelson ver teruggevallen, wellicht kan hij zich als linksback ook meer onderscheiden bij Ajax. Loopt zich nu teveel vast, maar heeft zeker nog heel veen potentie. 6

Tom de Mul: Een echte rechtsbuiten met een actie en een voorzet, is alleen nog te licht voor een basisplaats. Concurrentie zou hem goed doen, maar die heeft hij niet. Prestaties waren goed, maar de tijd van De Mul komt nog. 6,5
Mauro Rosales: Grootste tegenvaller van de eerste seizoenshelft, presteert echt Ajax-onwaardig. Laat hem lekker teruggaan naar Argentinië of geen hem een SCC voor 409/410, maar hoeft van mij niet meer te spelen voor Ajax. 4
Klaas Jan Huntelaar: Na zijn gigantisch sterke begin van 2006, kon een dipje niet uitblijven. Scoorde minder, was ook af en toe smerig in acties naar tegenstanders, maar in 2007 mag hij laten zien écht een topspits te zijn. 6,5
Markus Rosenberg: Als pinchhitter niet geschikt en ook niet goed genoeg voor de basis, waarom zou je deze sympathieke Zweed dan behouden voor Ajax? Snel verkopen, anders zakt zijn marktwaarde met miljoenen per seizoen. 5
Ryan Babel: Soms onnavolgbaar, soms onzichtbaar. Babel heeft de kwaliteiten om uit te groeien tot een sensatie, maar is absoluut (nog) geen teamspeler. Kan veel waarde hebben, heeft dat ook wel bewezen. 6,5
Kenneth Perez: Gehaald als linksbuiten, maar centraal veel nuttiger. Als tien in 4-3-3 of centraal in een 4-4-2 kan hij Ajax beter maken, maar op dit moment wordt er niet optimaal gebruik gemaakt van zijn kwaliteiten. 6,5
Nicolae Mitea: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens (vooralsnog?) tekort te komen voor een club als Ajax.
pi_44965817
Ik vind je af en toe net even iets te kritisch Verder grotendeels wel mee eens. Al vind ik Jaap belangrijker voor het team dan jij nu laat vermoeden.
pi_44965841
Ik vind het zo'n dom argument van we hebben zat spitsen.. dan vraag ik me af wie??? en waarvoor?? Voor de HCE heb je maar 1 spits en dat is Huntelaar en daar achter komt helemaal NIKS!
pi_44965863
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:23 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het zo'n dom argument van we hebben zat spitsen.. dan vraag ik me af wie??? en waarvoor?? Voor de HCE heb je maar 1 spits en dat is Huntelaar en daar achter komt helemaal NIKS!
psstt...spits kopen?
pi_44965879
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:24 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

psstt...spits kopen?
Nee er loopt weinig bij Feyenoord waarvan ik zeg.. ja dat zou wel een versterking zijn.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:29:56 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44965935
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee er loopt weinig bij Feyenoord waarvan ik zeg.. ja dat zou wel een versterking zijn.
Markus Rosenberg ruilen met Harry mag van mij.

Of eigenlijk hadden we Angelos Charisteas nooit moeten gaan, hij is veel waardevoller dan Markus Rosenberg.
pi_44965941
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die is nu de held van Rotterdam
pi_44965986
quote:

[..]

Mwa, lijkt me niet zo'n goeie deal.
pi_44966129
quote:

[..]

Of eigenlijk hadden we Angelos Charisteas nooit moeten gaan, hij is veel waardevoller dan Markus Rosenberg.
Klopt, dat is ook een flink staaltje wanbeleid geweest. Nu raken we die Rosenberg aan de straatstenen niet kwijt, terwijl we met Harry tenminste nog een man achter de hand hadden die iets kon forceren.
pi_44966612
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef devv05 het volgende:

[..]

Die 'versterken' zichzelf tenminste nog. Kampioen worden ze toch wel.

Maar wat moeten ze met al die spitsen.
Patrick maar weer teughalen naar Amsterdam?
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:19:46 #127
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_44966852
Is de strijd om Luigi Bruins al gestreden trouwens?
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_44966917

Terug uit Bulgarije! Ver van huis en toch een beetje Amsterdam. .

De verrichtingen van ons aller AJAX stemde mij niet tot tevredenheid de afgelopen 2 weken. .
pi_44966987
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:22 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]

Terug uit Bulgarije! Ver van huis en toch een beetje Amsterdam. .

De verrichtingen van ons aller AJAX stemde mij niet tot tevredenheid de afgelopen 2 weken. .
Welkom terug
pi_44967148
Ik lees nu dat Juve toch Grygera wil kopen deze maand.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_44967311
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Suijk het volgende:
Ik lees nu dat Juve toch Grygera wil kopen deze maand.
Het bod zal wel niet aantrekkelijk genoeg zijn om hem nu al te verkopen.
Houd van een lijntje.
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:42:44 #132
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44967398
quote:
'Rosales op reservelijst River Plate'
Woensdag 3 januari, door SV, Amsterdam, 07.52u GMT+01.00, Adnmundo

De Argentijnse website Adnmundo meldde voor het nieuwe jaar al dat River Plate zich wellicht bij Ajax gaat melden voor Mauro Rosales. De interesse is afhankelijk van een andere transfer.

Volgens het medium wil River voor acht miljoen euro Ezequiel Lavezzi halen. Mocht die transfer afketsen, dan zou Rosales de eerste kandidaat zijn. In het verleden heeft River vaker pogingen gedaan om Rosales aan te trekken.

Rosales speelt dit seizoen weinig voor Ajax. Ten Cate geeft veelal de voorkeur aan De Mul als rechtsbuiten en heeft ook nog Leonardo aangetrokken voor die positie.
pi_44967411
Strik eromheen....
pi_44967581
Trakteert HW dan op gratis bier?
pi_44967588
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
Strik eromheen....
En weg d'r mee
Porcupine Tee - Normal
pi_44967595
Volgend seizoen kampioen. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44967612
De reservelijst nog wel.
pi_44967621
Cool, met welke trainer?
Houd van een lijntje.
pi_44967777
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Cool, met welke trainer?
Wiljan Vloet ?
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:04:20 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44967937
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:50 schreef -Wolf- het volgende:
Trakteert HW dan op gratis bier?
.

Rotzooiles!
Get woke, go broke!
pi_44968043
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Cool, met welke trainer?
Van Gaal.
Davids, Kluivert, Kanu, Seedorf en Van de Vaart komen ook weer, schijnt.
Boulah voor erbij.

.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44968313
En het stadion gaat veranderd worden.
Klik dan als je durft
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:21:34 #143
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_44968402
En dan winnen we in eigen huis van PSV.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_44968446
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:19 schreef SiemeN het volgende:
Is de strijd om Luigi Bruins al gestreden trouwens?
Daar is verder nog niks over bekend geworden.
That's all folks!
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:30:01 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44968640
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:21 schreef SiemeN het volgende:
En dan winnen we in eigen huis van PSV.
Hoe triest is het eigenlijk dat zoiets speelt bij Ajax? .
Get woke, go broke!
pi_44968678
Heb je het weer over Rosales?
Houd van een lijntje.
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:33:46 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44968754
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoe triest is het eigenlijk dat zoiets speelt bij Ajax? .
Ik zou liever weer eens een keertje in het Philipsstadion winnen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_44968787
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
Strik eromheen....
Het zit wel in hem, heb hem (oke niet echt bij ajax) goeie wedstrijden zien spelen. Erg jammer dat het er niet meer uitkomt. Maar op den duus is t geduld op.
pi_44968805
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:34 schreef Longmen het volgende:

[..]

Het zit wel in hem, heb hem (oke niet echt bij ajax) goeie wedstrijden zien spelen. Erg jammer dat het er niet meer uitkomt. Maar op den duus is t geduld op.
De eerste wedstrijden in het Ajax shirt van hem waren goed, daarna niks meer.
pi_44968830
Kent iemand Jeffrey Hoogervorst uit de jeugd nog?
Klik dan als je durft
pi_44968839
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Suijk het volgende:
Die naar Spanje is gegaan?
pi_44968868
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die naar Spanje is gegaan?
Ja, van Real B naar Barca B. Ik had er nog nooit van gehoord.
Klik dan als je durft
pi_44968885
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Suijk het volgende:
Doe mij John Goossens maar, waar blijft die gast
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:37:53 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44968889
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je het weer over Rosales?
. Nee, niet eens .

Dat stadium ben ik voorbij, hij is weg, blij toe .
Get woke, go broke!
pi_44968892
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, van Real B naar Barca B. Ik had er nog nooit van gehoord.
Hij is volgens mij eerst naar Gijon gegaan.
pi_44968915
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij is volgens mij eerst naar Gijon gegaan.
Ja, klopt. Maar nu dus bij Barcelona getekend. Geinig.
Klik dan als je durft
pi_44968966
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:38 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar nu dus bij Barcelona getekend. Geinig.
Is dat de eerste nederlander die zowel bij Real als Barca onder contract heeft gestaan?
pi_44969028
quote:
'' This video has been removed by the user. ''

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:49:49 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44969182
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

'' This video has been removed by the user. ''

http://www.youtube.com/results?search_query=herenplaats&search=Search
pi_44969221
Vertonghen tot medio 2011 verlengd
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:52:02 #161
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_44969237
quote:
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_44969239
quote:
Hij heeft ze allemaal verwijderd
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44969267
Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Mitchell Donald gaan ook mee naar Capetown.
En Boutahar gaat naar WillemII
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:53:47 #165
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_44969292
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:51 schreef Black-Death het volgende:
Vertonghen tot medio 2011 verlengd
Goed nieuws trouwens.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_44969317
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:52 schreef devv05 het volgende:

[..]

Remco's klankbord
whahhaaaaaaaaahahahaha
pi_44969737
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:55 schreef toma het volgende:

[..]

whahhaaaaaaaaahahahaha
Zn email is trouwens het adres van de Leger des Heils opvang
pi_44969966
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:53 schreef toma het volgende:
Die jongen is ook lekker bezig om zijn carriere te verkloten. Half jaar geleden nog in de 'belangstelling' van Ajax en nu ga je naar Willem II
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44970014
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Die jongen is ook lekker bezig om zijn carriere te verkloten. Half jaar geleden nog in de 'belangstelling' van Ajax en nu ga je naar Willem II
Hij stond niet in de belangstelling van Ajax, Ten Cate zei alleen dat hij de verkeerde club had uitgekozen. Verstandig van hem dus dat hij nu naar een club gaat waar hij wel aan spelen toe kan komen.
pi_44970086
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij stond niet in de belangstelling van Ajax, Ten Cate zei alleen dat hij de verkeerde club had uitgekozen. Verstandig van hem dus dat hij nu naar een club gaat waar hij wel aan spelen toe kan komen.
Daarom had ik ook express belangstelling tussen haakjes gezet.
Nou als ik hem was zou ik lekker afscheid van de Nederlandse competitie nemen en bij een middenmoot club in Spanje of Frankrijk gaan spelen. Technische competities waar hij goed tot zijn recht komt.
Maar dit heeft weinig met Ajax te maken
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44970203
Ik zie Boutahar na een jaartje Willem II wel alsnog naar een club als Ajax of AZ komen. Het lijkt me een goeie tussenstap voor hem.
Woo-loo-loo!
pi_44970246
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Willem II wordt toch altijd het Ajax van het Zuiden genoemd
pi_44970468
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Willem II wordt toch altijd het Ajax van het Zuiden genoemd
pi_44970619
Trouwens, komt er nog een nieuwe mat in te liggen deze winterstop?
Want wat er nu lag was echt 1 van de slechtste die ik heb gezien de laatste jaren.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44970680
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Trouwens, komt er nog een nieuwe mat in te liggen deze winterstop?
Want wat er nu lag was echt 1 van de slechtste die ik heb gezien de laatste jaren.
Het blijft toch vrij zielig eigenlijk.

Bouw je, voor die tijd, het meest moderne, futuristische voetbalstadion van de wereld.
Krijg je het niet voor elkaar een fatsoenlijke grasveldje neer te leggen.
pi_44970777
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:40 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het blijft toch vrij zielig eigenlijk.

Bouw je, voor die tijd, het meest moderne, futuristische voetbalstadion van de wereld.
Krijg je het niet voor elkaar een fatsoenlijke grasveldje neer te leggen.
Maar waarom geen gras verweven met kunstgras wat ze nu bij Utrecht hebben liggen. Dat is een soort mix waardoor de basiskwaliteit hoger ligt dan dat het nu het geval is.

ik zal het nog ff erger maken dmv een stelling

Ik ben voor kunstgras in de Arena
Eens of oneens

Ik zeg eens.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44970807
Een Ten Cate in de arena is voorlopig genoeg. Oneens dus.
Houd van een lijntje.
pi_44970809
Eens. Maar liever een ander stadion met echt gras.
pi_44970862
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:44 schreef devv05 het volgende:
Maar liever een ander stadion met echt gras.
Maar dat is niet realistisch.
kunstgras=kut
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:49:01 #180
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_44970920
Oneens, maar ik vrees wel dat kunstgras de toekomst is........
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_44970942
Kunstgras moet nu alsnog verboden worden, voordat het onomkeerbaar is omdat elke club er op speelt
Woo-loo-loo!
pi_44970961
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:46 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Maar dat is niet realistisch.
kunstgras=kut
Als we nu ook nog een kunstgrasmat gaan neerleggen, is het laatste beetje echtheid van het stadion helemaal verdwenen. Wat is de volgende stap? Sushi kraampjes ipv hamburgers?

Al gaat de ontwikkeling van dat kunstgras ook wel door en zal het er ooit wel van komen. Zoals in alle stadions denk ik.
Klik dan als je durft
pi_44970981
Op de laatste wedstrijd na vond ik het veld ook niet dramatisch slecht. Maar goed ik hoef er niet op te spelen natuurlijk.
Houd van een lijntje.
pi_44971049
De "roos in de woestijn" heeft z'n contract verlengd
quote:
Jan Vertonghen heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot medio 2011. Het oude contract van de 19-jarige middenvelder, die ook in de verdediging uit de voeten kan, liep tot de zomer van volgend jaar.

Vertonghen kwam twee jaar geleden van Germinal Beerschot Antwerpen over naar de jeugdopleiding van Ajax. Tot nu toe speelde hij drie competitiewedstrijden in het eerste elftal van de Amsterdammers.
pi_44971190
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef Suijk het volgende:

[..]

Als we nu ook nog een kunstgrasmat gaan neerleggen, is het laatste beetje echtheid van het stadion helemaal verdwenen.
Dat is waar. Misschien toch maar doen dan
pi_44971413
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

. Nee, niet eens .

Dat stadium ben ik voorbij, hij is weg, blij toe .
Mis ik nu iets?
of snap ik deze niet?
pi_44971449
Hij rekent zich rijk
Houd van een lijntje.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:11:52 #188
82589 S-Two
barba macacu
pi_44971556
Ik hoef ook geen kunstgras.
pi_44971567
Ajax heeft duidelijk meer voordeel van een strak veld dan zon weiland als afgelopen woensdag. Ik heb het liever ook niet maar het is wel ten gunste voor Ajax.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44971578
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:53 schreef keijz het volgende:
De "roos in de woestijn"
Vanwaar die naam?
Woo-loo-loo!
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:17:12 #191
82589 S-Two
barba macacu
pi_44971717
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef SoA-Holic het volgende:
Ajax heeft duidelijk meer voordeel van een strak veld dan zon weiland als afgelopen woensdag. Ik heb het liever ook niet maar het is wel ten gunste voor Ajax.
Ik heb een aantal malen op kunstgras gespeelt en 1x was het echt een superveld. Compleet straks, je kon er echt heerlijk op voetballen. En waarschijnlijk zijn de technologien nu nog een stuk beter, en heeft een club als Ajax natuurlijk genoeg geld om de allerbeste mat er dan neer te leggen. Alleen aan de andere kant; het voelt gewoon niet goed.
pi_44971877
1x was het super ja, de andere keer kom je er met brandwonden vanaf .
pi_44971938
Ik vind de bal in Almelo ook altijd wat anders rollen dan normaal.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:32:10 #194
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_44972176
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef Longmen het volgende:
Ik vind de bal in Almelo ook altijd wat anders rollen dan normaal.
In Almelo is alles net wat anders dan normaal.

.
pi_44972219
ik ben wel voor een combinatie van kunstgras met normaal gras in de Arena.
Je ziet er bij Utrecht ook niks van.
pi_44972456
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:32 schreef SiemeN het volgende:

[..]

In Almelo is alles net wat anders dan normaal.

.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:41:27 #197
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_44972487
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:33 schreef toma het volgende:
ik ben wel voor een combinatie van kunstgras met normaal gras in de Arena.
Je ziet er bij Utrecht ook niks van.
Hebben ze bij az ook toch?
pi_44972524
quote:
'Juventus gaat shoppen in Nederland'
Geschreven door Robert Smid op woensdag, 3 januari om 14:18

Als we het Tsjechische persbureau CTK mogen geloven, zal Juventus er alles aan doen om Zdenek Grygera aankomende maand over te nemen van Ajax. De Tsjechische international staat al langer in de belangstelling van de Serie B-formatie.

Enige obstakel is het hoge transferbedrag dat Ajax vraagt voor de verdediger. Hierdoor zou het best mogelijk kunnen zijn dat Grygera, die aan het einde van het seizoen transfervrij is, pas in de zomer richting Turijn zal gaan. Grygera zelf heeft al te kennen gegeven zijn contract te willen uitdienen in Amsterdam, om vervolgens de overstap te maken naar een buitenlandse club.

Ook zou Juventus volgens het Italiaanse Tuttosport haar oog hebben laten vallen op David Mendes da Silva. De 24-jarige multifunctionele speler van AZ zou volgens het Italiaanse medium een bod van vijf miljoen euro willen doen op momenteel één van de sterkhouders van AZ.

Mendes da Silva draait sowieso een erg sterk seizoen. Zo werd de verdediger/middenvelder al opgeroepen door bondscoach Marco van Basten voor het Nederlands Elftal, waar hij overigens nog niet zijn debuut heeft gemaakt.
pi_44972626
Het zou me trouwens niets verwonderen als Boulahrouz aan t eind v/h seizoen naar PSV gaat. Omdat Alex dan naar Chelsea gaat kan PSV 'm huren, kopen of ruilen.
pi_44972680
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:45 schreef toma het volgende:
Het zou me trouwens niets verwonderen als Boulahrouz aan t eind v/h seizoen naar PSV gaat. Omdat Alex dan naar Chelsea gaat kan PSV 'm huren, kopen of ruilen.
Alex gaat denk ik naar Corinthians
pi_44972736
Moet in het 1e plaatje in de OP 400+ niet in 500+ veranderd worden?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_44972763
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alex gaat denk ik naar Corinthians
quote:
Alex: ‘Ik vertrek niet zomaar'
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 2 januari om 19:00

PSV-verdediger Alex laat tegenover De Telegraaf weten dat de kans groot is dat hij komende zomer de overstap zal maken naar een andere club. Niet elke club kan echter zomaar rekenen op de diensten van de Braziliaan, ook al zou hij een financiële klapper kunnen maken.

Met name Chelsea, de officiële eigenaar van de speler, ziet Alex wel zitten. “Toen ik naar Europa kwam, heb ik voor vijf jaar getekend, waarvan de eerste twee jaar bij PSV. Dit seizoen heeft PSV mij extra kunnen huren bij Chelsea. Het zou voor mij een stap vooruit zijn om in Engeland te gaan spelen.”

”Het belangrijkste is dat ik hier goed speel, want anders komt Chelsea helemaal niet. Het is duidelijk dat, als ik bij PSV vertrek, ik dat alleen doe om naar Chelsea of naar een andere hele grote club te gaan.”

De 24-jarige verdediger laat zelfs nog de optie open dat hij misschien ook volgend jaar nog in Eindhoven te bewonderen zal zijn. “Ik heb het hier zo goed naar mijn zin, dat ik niet naar een andere club wil vertrekken, als dat geen grote stap vooruit is,” aldus Alex.
pi_44972807
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef toma het volgende:

[..]

[..]
En dat is zeker voetbalzone als bron?
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:55:10 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44972959
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

En dat is zeker voetbalzone als bron?
Nee, stuk komt uit de Telegraaf.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:55:49 #205
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_44972979
Mauro naar Riverplate!?...Ik hoop dat die daar wel speelt voor hem maar van mij mag die bij AFCA blijven of geef hem een scc op 410 idd ;-)
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:59:07 #206
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44973112
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef super-mario het volgende:
Mauro naar Riverplate!?...Ik hoop dat die daar wel speelt voor hem maar van mij mag die bij AFCA blijven of geef hem een scc op 410 idd ;-)
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:03:26 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44973258
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

PyThje, misschien ben ik komend weekend in de buurt, waar kan ik die krat HJ afgooien?
pi_44973267
Dat snap ik niet terug naar Brazilië. Net als Gomes, was destijds sprake van. Sportief lijkt me dat een flinke achteruitgang. Kan alleen uit heimwee zijn....
pi_44973314
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

"flink shoppen" 2 spelers....
pi_44973583
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef Suijk het volgende:

[..]

Als we nu ook nog een kunstgrasmat gaan neerleggen, is het laatste beetje echtheid van het stadion helemaal verdwenen. Wat is de volgende stap? Sushi kraampjes ipv hamburgers?

Al gaat de ontwikkeling van dat kunstgras ook wel door en zal het er ooit wel van komen. Zoals in alle stadions denk ik.
De echte hamburgertenten zijn al weg sinds De Meer/Olympisch Stadion (die hamburgers daar )

Allemaal vervangen door ranzige Hot Dogs, naar Amerikaans voorbeeld
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:13:27 #211
53851 BoNi
pi_44973593
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:03 schreef Longmen het volgende:
Dat snap ik niet terug naar Brazilië. Net als Gomes, was destijds sprake van. Sportief lijkt me dat een flinke achteruitgang. Kan alleen uit heimwee zijn....
Wie gaat er terug naar Brazilië dan?
Schitterend!
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:14:41 #212
131729 jna
pi_44973627
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:13 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wie gaat er terug naar Brazilië dan?
Leonardo
Jawel, je keek.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:15:19 #213
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44973645
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:05 schreef Longmen het volgende:

[..]

"flink shoppen" 2 spelers....
Ging over dat stuk van Alex lengmon
pi_44973686
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef super-mario het volgende:
Alleen blijven omdat ie zo tof is zeker, aan z'n voetbalkwaliteiten zal het niet liggen... Ik neem tenminste aan dat je het belang van Ajax boven het belang van een speler stelt.
pi_44973687
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ging over dat stuk van Alex lengmon
Excuse...
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:18:46 #216
53851 BoNi
pi_44973734
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:14 schreef jna het volgende:

[..]

Leonardo
Hoezee!!
Schitterend!
pi_44975135
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Vanwaar die naam?
Tijdens Ajax - Espanyol noemde de commentator hem zo bij elk balcontact
pi_44975196
Evert Ten Napel zeker
Woo-loo-loo!
pi_44975473
Over Brazilianen gesproken... wisten jullie dat een van Wamberto's zonen inmiddels in de Ajax A1 speelt:

Danillo Sousa Campos
pi_44975571
Hij is groter dan z'n ouwe zo te zien.
Houd van een lijntje.
pi_44975580
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar dat is sowieso al geen prestatie
pi_44975816
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef koningdavid het volgende:
Over Brazilianen gesproken... wisten jullie dat een van Wamberto's zonen inmiddels in de Ajax A1 speelt:

[afbeelding]
Danillo Sousa Campos
Is het echt een groot talent? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen of uberhaupt nog nooit wat van gehoord qua prestaties dan.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44975881
Voetbalt die gast zelf nog eigenlijk?
pi_44975956
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Is het echt een groot talent? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen of uberhaupt nog nooit wat van gehoord qua prestaties dan.
Geen idee. Maar als je zowat de hele Ajax-opleiding hebt doorlopen en in de basis van de A1 speelt, kan je wel wat natuurlijk.

Volgens mij spelen er trouwens nog 1 of 2 andere Wamberto Jr's in de opleiding.
pi_44975995
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
Voetbalt die gast zelf nog eigenlijk?
Ergens in België.
pi_44976073
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Geen idee. Maar als je zowat de hele Ajax-opleiding hebt doorlopen en in de basis van de A1 speelt, kan je wel wat natuurlijk.

Volgens mij spelen er trouwens nog 1 of 2 andere Wamberto Jr's in de opleiding.
hoe oud is wamberto of was ie er gewoon vroeg bij
pi_44976195
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:24 schreef toma het volgende:

[..]

hoe oud is wamberto of was ie er gewoon vroeg bij
Hij was 15 toen hij zijn eerste kind kreeg, lees ik net. Dus ja... dan ben je er wel redelijk vroeg bij.
pi_44976229
Dirty little monkey
Houd van een lijntje.
pi_44976249
Wamberto wist dus al op jonge leeftijd te scoren!
pi_44976281
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
Wamberto wist dus al op jonge leeftijd te scoren!
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:33:09 #231
131729 jna
pi_44976372
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij was 15 toen hij zijn eerste kind kreeg, lees ik net. Dus ja... dan ben je er wel redelijk vroeg bij.
Zou ie er helemaal in zijn gegaan?
Jawel, je keek.
pi_44976392
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef jna het volgende:

[..]

Zou ie er helemaal in zijn gegaan?
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:34:39 #233
131729 jna
pi_44976417
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Past makkelijk met zijn lengte (zeker toen ie 15 was)
Jawel, je keek.
pi_44976755
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is jammer, dan kan deze geen 5 meter buitenspel staan zonder gezien te worden
pi_44977139
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:44 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Dat is jammer, dan kan deze geen 5 meter buitenspel staan zonder gezien te worden
iets met de beker?
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:57:57 #236
82589 S-Two
barba macacu
pi_44977289
Altijd lachen met Wambert en Babangida. Gingen ze weer kruipen over de grond .
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:10:46 #237
131729 jna
pi_44977699
Ferguson wilt weg bij de Rangers. Wanneer komt het gerucht dat Ajax hem wilt hebben?
Jawel, je keek.
pi_44977734
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:10 schreef jna het volgende:
Ferguson wilt weg bij de Rangers. Wanneer komt het gerucht dat Ajax hem wilt hebben?
wie?
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:13:22 #239
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_44977763
Vierklau, Verlaat en Machlas: 'Wij wachten op een bod van Ajax'.
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:14:51 #240
131729 jna
pi_44977805
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:12 schreef toma het volgende:

[..]

wie?
De aanvoerder van schotland
Jawel, je keek.
pi_44977851
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:

Dat waren pas trieste tijden.
Wamberto iemand?
pi_44978189
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wamberto iemand?
Wamberto heeft ons bijna eigenhandig de beker gegeven. Daarnaast speelde hij bij Celtic uit een wereldpot, toen het na 1-3 eigenlijk nergens meer om ging
pi_44978425
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wamberto iemand?
Wamberto is onderschat. En ja dat meen ik serieus.

Zijn doelpunt thuis tegen Twente
Porcupine Tee - Normal
pi_44978458
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:53 schreef toma het volgende:
Mitchell Donald! Leuk dat die mee mag. Lijkt me niet dat hij al gaat aansluiten bij het eerste, maar toch.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:38:28 #245
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_44978465
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wamberto is onderschat. En ja dat meen ik serieus.

Zijn doelpunt thuis tegen Twente
En in de bekerfinale!
5 meter buitenspel!
pi_44978506
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:38 schreef SiemeN het volgende:

[..]

En in de bekerfinale!
5 meter buitenspel!
Dat buitenspeldoelpunt was schitterend. Met name omdat Utrecht een onterechte pingel kreeg.
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:44:11 #247
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_44978659
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat buitenspeldoelpunt was schitterend. Met name omdat Utrecht een onterechte pingel kreeg.
Heerlijk moment inderdaad. Wat was ik blij dat die goal goedgekeurd werd.
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:46:08 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44978710
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Haha, stuur 'm in naar Voetbal International. Komt zéker in 't wereldje.
Gourmetten of steengrillen?
pi_44978724

Kan allemaal wel wezen ik vind Pipo samen met Machlas één van de slechtste voetballers die ik in jaren heb zien rondlopen in Amsterdam...
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:46:56 #250
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_44978741
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, stuur 'm in naar Voetbal International. Komt zéker in 't wereldje.
Done.
pi_44978970
Overigens lijkt Luigi Bruins mij de perfecte opvolger voor Wesley Sneijder, al vrees ik dat AZ hem al binnen heeft.
www.thuisuiteten.nl
pi_44978985
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef rompompom het volgende:

[..]

Wamberto heeft ons bijna eigenhandig de beker gegeven. Daarnaast speelde hij bij Celtic uit een wereldpot, toen het na 1-3 eigenlijk nergens meer om ging
Damn, wat was hij goed in die wedstrijd. Heel het elftal eigenlijk.

0-1 was maar een magere afspiegeling.
Houd van een lijntje.
pi_44979006
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef methodmich het volgende:
Overigens lijkt Luigi Bruins mij de perfecte opvolger voor Wesley Sneijder, al vrees ik dat AZ hem al binnen heeft.
heb liever vd Vaart
pi_44979519
quote:
3/1/2007 - Begin februari start proef met vingerafdrukken bij Ajax
(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat begin februari de proef start bij Ajax (en Feyenoord en Vitesse) om ongewenste bezoekers uit het stadion te weren. Diverse personen zullen, hoewel geregistreerd als 'niet welkom', trachten de stadions van deze clubs te betreden. De test is gericht op de risicovakken.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:13:07 #255
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_44979557
Van der Vaart hoef ik alleen maar terug als aanvaller. Als middenvelder moet je toch teveel op hem aanpassen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_44980084
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Wat is er dan eigenlijk weinig vooruitgang geboekt Dat jaar gingen we er door een matige thuiswedstrijd in de voorronde uit, nu precies zo. Bah
pi_44980148
Hoe is het eigenlijk met Andreas Laudrup zijn stage?
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:33:42 #258
80382 manny
30 is best veel
pi_44980206
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef rompompom het volgende:

[..]

Wat is er dan eigenlijk weinig vooruitgang geboekt Dat jaar gingen we er door een matige thuiswedstrijd in de voorronde uit, nu precies zo. Bah
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_44980210
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dat was Rosales ook in de wedstrijd thuis tegen Inter vorig jaar
Pipo was incidenteel wel aardig....
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:51:04 #260
125053 stefmans
pi_44980749
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef toma het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Andreas Laudrup zijn stage?
Mocht nog een keer trug komen
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:52:56 #261
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_44980813
Ben benieuwd of Andreas het gaat maken.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_44981056
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:12 schreef toma het volgende:

[..]
Van ons geld
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:18:36 #263
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44981647
Bruins halen!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:23:31 #264
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44981826
check je pm op andere forum bolle
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:29:49 #265
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_44982044
Hoeveel zal een kaartje bremen-uit gaan kosten ongeveer?
pi_44982219
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:29 schreef Riro het volgende:
Hoeveel zal een kaartje bremen-uit gaan kosten ongeveer?
rond de 50 eur ofzo?
pi_44982411

"De fans van Juventus eisen Huntelaar."
pi_44982503
Alle vijf?
Houd van een lijntje.
pi_44982532
Ajax eist een miljoentje of 35
pi_44982557
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Juventus

Wat staat er trouwens rechtsonder, over Chivu??
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:43:02 #271
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44982563
Die kranten moeten ook elke dag vol
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:44:52 #272
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44982629
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Wat staat er trouwens rechtsonder, over Chivu??
Dat Real Madrid z'n zinnen zet op Chivu.

35 miljoen voor Huntelaar is niet realistisch, als je een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen vangt mag je blij zijn en dan zal hij toch wat beter moeten gaan voetballen.
pi_44982654
quote:
[afbeelding]
Dat gaat echt never nooit niet gebeuren. .
pi_44982749
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

35 miljoen voor Huntelaar is niet realistisch, als je een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen vangt mag je blij zijn en dan zal hij toch wat beter moeten gaan voetballen.
Hij hoeft niet weg hoor, dus als ze 'm willen hebben moeten ze met een goed bod komen. 15-20 miljoen voor een potentiele wereldspits is, zeker gezien zn huidige contract, gewoon veel te weinig.
pi_44982837
Er wordt gewoon 2x bij de man van Ogararu gescoord.

Ik ben laat, dat wel.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:50:20 #276
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44982838
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef PLAE@ het volgende:

check je pm op andere forum bolle
Eeej Bolle ben jij die gast uit dat filmpje met almelo trui en die pet op...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:51:15 #277
164283 Luco
Buongiorno!
pi_44982886
quote:
[afbeelding]
Vogliono is nog altijd willen

Fans van Juve willen Huntelaar... Zal uiteindelijk op hetzelfde neerkomen, daarnaast staat rechtsonderin dat Real heeft bevestigd Chivu te volgen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:52:15 #278
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44982928
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Sethje het volgende:

[..]

Eeej Bolle ben jij die gast uit dat filmpje met almelo trui en die pet op...
ssst
pi_44982968
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat Real Madrid z'n zinnen zet op Chivu.

Hoezo moet je dan blij zijn? Ik ben blij als hij blijft.
Houd van een lijntje.
pi_44983004
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Dat gaat echt never nooit niet gebeuren. .
Wolf is er weer
pi_44983056
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:

Ik ben laat, dat wel.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:01:00 #282
131729 jna
pi_44983269
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:

Ik ben laat, dat wel.
Wat is er met je normale tvp's?

Normaal was het altijd: HUNTELAAARRRR

Jawel, je keek.
pi_44983307
Weer een betrouwbaar voetbalzone bericht
quote:
‘Belhadj in belangstelling van Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 3 januari om 19:33

Als we Franse media als France Football of L’Equipe moeten geloven, dan volgt Ajax de verrichtingen van Nadir Belhadj. De 24-jarige linksback van het Franse Sedan stond vorige maand nog in de belangstelling van PSV.

De Eindhovenaren schrokken van de slordige zes miljoen euro die de hekkensluiter in de Ligue 1 vroeg voor de speler en bevonden de Algerijns international te licht voor het grote werk. Vervolgens passeerden namen als Wederson (Ankaraspor), Wilfred Bouma (Aston Villa) en Boudewijn Zenden (Liverpool) de revue in de lichtstad.

Volgens France Football hebben naast de Amsterdammers ook Lille, RC Lens en Sochaux belangstelling voor Belhadj. Dit seizoen kwam de verdediger negentien wedstrijden (twee doelpunten) in actie op de Franse voetbalvelden.
pi_44983421
Staat ook op Ajax Netwerk:
quote:
Ajax ook in de markt voor Belhadj?
Volgens L'Equipe is Ajax een van de geinteresseerde clubs in de Algerijnse linksback Belhadj van Sedan. PSV was daar enkele weken serieus geinteresseerd in, maar haakte inmiddels af vanwege de te hoge transferprijs. Het is momenteel volgens de cijfers van France Football de beste linksback op de Franse velden.
pi_44983548
Grygera verkopen dan maar. Kan Vermaelen weer terug op zijn oude plek.
Houd van een lijntje.
pi_44983594
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:04 schreef Black-Death het volgende:
Staat ook op Ajax Netwerk:
[..]
Lijkt me sterk dat hij beter scoord dan Eric Abidal.....
pi_44983621
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat hij beter scoordt dan Eric Abidal.....
Weet ook niet hoe serieus dit bericht te nemen is.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:34:07 #288
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44984543
Kunnen de Joden wat minder van die lelijke logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
pi_44984704
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen de Joden wat minder van die lelijke logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
Huilie
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:39:31 #290
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44984786
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:37 schreef Jasza het volgende:

[..]

Huilie
Nou ja zeg, ik vraag het toch netjes.
pi_44984820
quote:

geen commentaar
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:41:41 #292
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44984871
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef toma het volgende:

[..]

geen commentaar
Kijk Bruce Lee, dat is tenminste een icon met aanzien.
pi_44984910
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Nou ja zeg, ik vraag het toch netjes.
quote:
Kunnen de Joden Ajacieden wat minder van die lelijke prachtige logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 Ajax logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
ja nogal
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:43:45 #294
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44984947
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef toma het volgende:
ja nogal
Dat is VBL jargon.
pi_44984994
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Dat is VBL jargon.
Maar jij houdt toch helemaal niet van voetbal?
Anders had je wel een andere club uitgekozen
pi_44985112
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Koning.
pi_44985133
Ga je nu weer weg haventumortje
Houd van een lijntje.
pi_44985151
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

dat zeg ik tegen mn collega ook altijd (ook zo'n kakkerlak )
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:49:23 #299
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44985207
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:47 schreef Erwtensoep het volgende:
haventumortje
Die speelt na de winterstop in De Arena.
pi_44985254
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Die speelt na de winterstop in De Arena.
1 wedstrijd maar, Uit hebben we Feyenoord al gehad
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:51:52 #301
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44985302
Vol. Geen dank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')