Als ik Emanuelsson puur op verdedigend alleen zo geven zou hij een 1 krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Niet een beetje te hoge cijfers Jasza?
Stam
Grygera
Emanuelson
Heitinga
Dat is jullie vaste verdediging toch? Die geef je gemiddeld een 7,5! En dat met gemiddeld 1,05 doelpunten tegen per wedstrijd. Dan word je natuurlijk geen kampioen met zoveel doelpunten tegen.
Maak er eens 1 van jouw cluppiequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe lang staat Jaapie nog onder contract bij jullie?
2008quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe lang staat Jaapie nog onder contract bij jullie?
Het gemiddelde zal niet veel hoger liggen als een 6-quote:
Voldoendequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:31 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het gemiddelde zal niet veel hoger liggen als een 6-![]()
We zijn geen kampioenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Babel Heeft toch altijd dreiging in huis: 7
De Mul Haalt meestal wel een ruime voldoende: 7
Emanuelson Aanvallend zeer goed, verdedigend wat minder: 7-
Gabri Speelt toch altijd wel aardig, maar presteert toch ondermaats: 6.5
Gentenaar Te weinig gespeeld voor een beoordeling.
Grygera Goeie verdediger: 7+
Heitinga Speelt toch altijd wel aardig: 7
Huntelaar Laatste tijd scoort hij minder, maar toh een 7.5
Krohn-Dehli Te weinig gespeeld voor een beoordeling.
Lindenbergh Te weinig gespeeld voor een beoordeling.
Maduro Geen bal goed geraakt de eerste seizoenshelft. Een 5.
Manucharyan Te weinig gespeeld voor een beoordeling.
Mitea Te weinig gespeeld voor een beoordeling.
Ogararu Toch een aardige speler met veel techniek: 7+
Perez Veel kritiek, maar heeft toch uiteindelijk een uitstekende seizoenshelft gedraaid: 8-
Roger Niet veel gespeeld, en niet echt opgevallen: 6+
Rosales Begon het seizoen goed, maar toch te wisselvallig: 6+
Rosenberg Te weinig gespeeld voor een beoordeling.
Sneijder Begon goed, maar toch de laatste tijd iets minder: 7.5
Stam Zeer goede leider, maar soms toch net niet: 8-
Stekelenburg Aardige talentvolle keeper: 7
Vermaelen Begon het seizoen goed, laatste tijd wat minder: 7-
Vermeer Te weinig gespeeld voor een beoordeling.
Vertonghen Te weinig gespeeld voor een beoordeling.
Ik dacht dat het slecht met jullie gingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Perez Veel kritiek, maar heeft toch uiteindelijk een uitstekende seizoenshelft gedraaid: 8-
Wtf je geeft alleen Maduro een onvoldoendequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Rosenberg ziet het niet, was vorig seizoen wel anders hequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:12 schreef Beschouw het volgende:
Babel Onvoorspelbaar, lichamelijk sterk. Zou zijn blikveld iets meer moeten verruimen. 6,5
De Mul Af en toe kwikzilverachrig, maar is nog lang niet klaar voor het grote werk: 6
Emanuelson Moet linksback spelen, met dreiging naar voor. Dan doet hij af en toe Maxwell al vergeten. 7
Gabri Voegt weinig toe, pakt ook te veel kaarten voor een zgn routinier. 5
Grygera Goeie verdediger, maar uitverdedigen blijft een ramp: 6,5
Heitinga Johnny wil te veel John zijn. Waar is de Heitinga gebleven van zijn beginperiode? Laat verdedigend te veel steekjes vallen en rustig uitverdedigen is er ook al niet bij. 5
Huntelaar Klasbak, maar o, wat krijgt hij weinig aanspeelbare ballen. Heeft er desondanks al 10 in liggen. 7.5
Lindenbergh Alleen al zijn loop maakt hem geen Ajacied. Verkopen zsm. 4
Maduro Is nog jong. Komt er wel, als hij tenminste niet vermoord wordt door HtC. 6,5.
Manucharyan Zijn er zulke voetballers niet dichterbij huis te vinden? 5
Mitea Is te vaak een blinde. 5
Ogararu Tja, wat moeten we hiermee? Mag de veters van Trabelsi niet eens vastmaken. Bruikbaar, niet meer dan dat. 6-
Perez Voetballend voegt hij veel toe. Zijn woedeuitbarsting was er een met een zwart randje. 7
Roger Voegt niets toe. Volstrekt overbodig. 4
Rosales Lijkt het voetballen te zijn verleerd. 5,5
Rosenberg Ziet het niet. Hopen dat ze nog een leuk prijsje voor hem vangen in de winterstop. 4,5
Sneijder Voetballen kan-ie, maar het is en blijft een irritant ventje, dat zichzelf ook schromelijk overschat. Barcelona heeft veel geld voor hem over, schijnt. Inpakken, een strik er om en verkopen. 7
Stam Wordt overschat. Zo veel rust brengt hij niet. Is wel van waarde, maar we moeten het ook weer niet overdrijven 6,5
Stekelenburg Is iets meer volwassen geworden. Reflexen zijn goed, pakt af en toe al onmogelijke ballen, maar kan ook nog zwaar in de fout gaan. Met de ervaring die hij opdoet, zal hij ook wel rustiger worden. 7
Vermaelen Dekt aan de verkeerde kant, roeit ballen zomaar weg. Geen Ajax-niveau. 6-
Vertonghen Flegmatiek, maar heeft onmiskenbaar klasse in huis. Zou eigenlijk een jaartje elders moeten rijpen. 6,5
Trainer Henk ten Cate Realiseert zich te weinig dat hij met een overwegend jonge spelersgroep te maken heeft. Stookt het vuurtje steeds op in plaats van (naar buiten toe) de rust te bewaren. Heeft groeibriljantjes in zijn selectie, maar is zich daar te weinig van bewust. Tactisch heb ik hem nog niet veel op spitsvondigheden kunnen betrappen. 6-
Ajax Men zou in Amsterdam eens niet zo hoog van de toren moeten blazen. Een beleidsplan waarin met grote letters staat dat ze eens in de twee jaar kampioen moeten worden, is een lachertje. Zeker gezien de samenstelling van de spelersgroep. Is niet uitgenast en te veel van het zelfde. Doe maar gewoon en probeer de beste jongelingen eens te behouden. 5
Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij hoe dit soort jongens in hemelsnaam een contract krijgen aangeboden ? Voordat overwogen wordt bij Feyenoord (Ajax heeft hier ook last van) wordt zo´n jongen toch door 3 a 4 beroeps trainers en scouts bekeken ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Philippe Léonard: veel woorden en maar één daad (Basel uit), aankoop van niks. 2
]5-[/b]
Je overschat de scoutingquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij hoe dit soort jongens in hemelsnaam een contract krijgen aangeboden ? Voordat overwogen wordt bij Feyenoord (Ajax heeft hier ook last van) wordt zo´n jongen toch door 3 a 4 beroeps trainers en scouts bekeken ?
Ben het veel met je eens, maar deze spelers krijgen van mij een lager cijfer. Salgado mag blij zijn met een 6, is niet meer meer Real-basis waardig. Van Robinho ben ik een groot fan, maar bijster veel heeft hij nog niet laten zien. Wel af en toe geweldige momenten idd. Heb de goede hoop dat hij als veel Zuid-Amerikanen in Europa na het 1e jaar/1.5 jaar beter presteerd. Een 6.5 nu.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:20 schreef WeebI het volgende:
Real Madrid CF
Salgado: even dacht ik dat zijn dagen geteld waren, toen Ramos rechtsback speelde en Cicinho er ook nog eens was. Maar hij blijkt nog altijd goed te kunnen voetballen, zowel verdedigend als aanvallend. 7
Robinho: blijkt een geweldige speler te zijn met een vrije rol. Met zijn snelheid scheurt hij defensies open en heeft een goede trap in huis. Jammer dat zijn passes soms precisie missen. 7,5
Cassano: tja, deze speler zorgde meermaals voor enorme ophef. Veel talent, maar geen karakter. Speelde af en toe wel aardig en heeft geniale passes in huis. 7
Beckham: is zijn basisplaats - helaas - kwijtgeraakt onder Capello, en dreigt nu te vertrekken. Als hij speelde was hij solide, balvast en had hij zoals gewoonlijk een goede trap in huis. 7,5
Ik ben geen Ajacied hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:04 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik dacht dat het slecht met jullie ging![]()
Ach als je bij AS Monaco hebt gespeeld en daarna nog wat bij een Belgische subtopper is het al genoeg johquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij hoe dit soort jongens in hemelsnaam een contract krijgen aangeboden ? Voordat overwogen wordt bij Feyenoord (Ajax heeft hier ook last van) wordt zo´n jongen toch door 3 a 4 beroeps trainers en scouts bekeken ?
Beasley en Ooijer zitten niet meer bij PSVquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied hoor, heb gewoon een lijstje van Ajax gemaakt:
Hier psv:
Afellay: Talentvol en weet de draai te vinden: 7+
Aissati: Talentvol, speelt altijd aardig(als hij speelt): 6,5
Alex: Rots in de branding, 7.5
Arouna Koné: Zorgt voor aardig wat gevaar: 7
Ball:-
Beasley: Net-niet speler: 6
Beerens: Talenvol, maar nog weinig laten zien: 6
Boffin: -
Cocu: Je kan altijd op hem rekenen: 7.5
Culina: Valt soms aardig in, maar heeft het toch net niet: 6+
Da Costa : Talenvolle verdediger: 7+
De Bock: -
Diego Tardelli: Heeft mij nog niet helemaal kunnen overtuigen: 6.5
Eric Addo: Speelt weinig, niet heel erg goed: 6+
Farfán : Weinig over te zeggen: 8-
Fehér: -
Gomes: Altijd betrouwbaar: 8+
John de Jong: -
Kluivert: Begint toch zijn draai te vinden: 7
Kromkamp: Toch een goeie back: 7
Lamey: Speelt weinig, maar toch niet altijd heel slecht: 6
Méndez: Goeie aankoop van PSV: 7
Moens: -
Nguyen: -
Ooijer: -
Reiziger: Speelt toch altijd wel op een voldoende: 6.5
Salcido: Goede verdediger met goede passing: 7
Simons: De 'onzichtbare' man, 7+
Smit: -
Väyrynen: Speelt niet veel, maar maakt toch meestal een aardige indruk: 6.5
Hoezo? Er zijn ook spelers die ik buiten beschouwing heb gelaten. Maar Ajax heeft, vind ik, een oerdegelijke selectie met een zeer laag rendement. Maar als je de spelers individueel beoordeelt zijn ze allemaal wel aardig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 05:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf je geeft alleen Maduro een onvoldoende![]()
Je moet wel een joint hebben zitten smoken tijdens het schrijven![]()
Je hebt gelijk, daarom heb ik Ooijer ook niet beoordeelt, maar Beasley perongeluk welquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Beasley en Ooijer zitten niet meer bij PSV
Check in dat geval: Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 deel 2quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:14 schreef renz0r het volgende:
Kick, ASWH verslagDanny Slingerland ken ik
Oeps, maar die komt bij de ''te weinig gespeeld voor een goeie beoordeling''quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef methodmich het volgende:
Fortuné en Vorm had ik wel hoog verwacht inderdaad bij PBateman en Utrecht. Ik mis JP de Jong!
Voor de rest wel zo'n beetje eens met je cijfers. Vooral ook bij Holman. Hij gaat stevig de duels in, en dan lijkt het net alsof hij een domme draver is. Onzin. Hij is technisch juist erg goed, komt zijn man voorbij, zet mensen voor de goal, is alleen geen goede afwerker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:11 schreef endr0me het volgende:
4. Dominique Kivuvu
Natuurlijk even de openbaring van de selectie na de wedstrijd tegen Feyenoord. Het is echt geweldig om die man te zien gooien met zijn lange benen. Voetballend gezien niet geweldig, maar weet wel telkens op de goede plek te staan.
Moet het nog laten zien, heeft mij ondanks enkele goede wedstrijden nog niet overtuigd. 6.5 8
Voetballend juist ijzersterk! Rustpunt aan de bal, en beschikt over een goede techniek
[b]6. Patrick Pothuizen
Brengt de nodige rust in de wedstrijden, en NEC ging wat beter spelen toen hij op het middenveld belande.
Mijns inziens kwam dit doordat Barreto totaal uit vorm was op dat moment. De laatste weken valt Barreto telkens weer prima in en haalt een goed niveau. Desondanks is Pothuizen voor de winterstop belangrijk geweest. 7 6
Wel een leider, maar is toch veel te statisch en is voetballend ondermaats. Dat NEC begon te draaien toen hij erin kwam lag meer aan de verdedigendere ingreep van Been dan aan Pothuizen zelf.
11. Ferne Snoyl
Been moet het in Snoyl zien zitten, het is niet voor niets een blijvende basisspeler. Persoonlijk vind ik hem enorm wisselvallig. Ene wedstrijd zie je hem niet, andere wedstrijd zie je hem sporadisch. Geen topper. 6.5 5,5
Ik vind 'm toch wel tegenvallen. Speelt eigenlijk nooit opvallend, werkt wel hard, maar komt voetballend gewoon te kort soms. Slordige passing etcetera.
13. Mark Otten
Niet op zijn plaats op het middenveld, maar heeft prima wedstrijden gespeeld als vervanger van Olsson (die tijdelijk linksback was). Sinds de terugkeer van El-Akchaoui weer terug op de bank. Zal weer meer speeltijd krijgen door de schorsing van El-Akchaoui. 6.75 5,5
Als centrale verdediger 2 (?) wedstrijden best goed, maar als middenvelder een drama.
15. Jonas Olsson
Persoonlijk heeft Olsson me nooit weten te overtuigen. Toch geliefd bij een groot deel van de supporters. Schijnt in de belangstelling te staan van bundesliga clubs. Wel altijd hardwerkend. Opbouwend zwak, verdedigend redelijk. 6 7,5
Speelt juist erg goed! Geweldige mandekker, geweldige mentaliteit, geweldig in de lucht. Vaak kritiek op zijn matige opbouw, maar dat vind ik wel meevallen.
23. Andrzej Niedzielan
Weet het gewoon niet te brengen. Heeft kansen genoeg gehad. Laatste tijd wel hard werkend, maar weet het gewoon niet af te maken. Als je dan spitsen als Fortuné of Lazovic ziet dan weet je wat Niedzielan mist: van alles net een beetje. Krijgt nog 1 kans om zich te bewijzen na de winterstop. 5 5,5
Brengt idd niet wat hij moet brengen, maar nog altijd stukken beter dan wat er op de bank zit. Is in de combinatie gewoon een goede spits, ook best balvast, maar hij komt zelden voor de goal. Kritiek dat hij geen goede ballen krijgt is onzin, hij staat nooit scherp. Kleine nuancering dus, vind dat er te kritisch wordt gedaan bij Andrzej.
39. Saidi Ntibazonkiza
Maakt als invaller steeds een goede indruk. Snel, behendig maar fysiek heel licht. Toekomst moet uitwijzen of dit iets word. 7 5,5
Eén leuke invalbeurt, voor de rest was het onder de maat. Lijkt niet slim genoeg, en dat heb je wel nodig met zijn lichtgewicht.
Nou, de bedoeling is dat je het tussenrapport van je favoriete club doet. Dat heb ik al gemaakt, zie de OP.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:01 schreef endr0me het volgende:
Goed topic zeg.. k heb het voetbal het afgelopen seizoen flink gevolgd en ook veel live gezien..
Wil nog wel wat teams onder de loep nemen als ik wat tijd heb
Hoe zou jou rapport over Ajax eruit zien Methodmich ?
Zijn we het grotendeels toch eens. Vind Snoyl namelijk ook matig, Pothuizen redelijk, Otten alleen goed in de verdediging. Maarja in Olsson zie ik het gewoon niet zittenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Verschil toch wel van mening bij sommige spelers..
[..]
Voor de rest wel zo'n beetje eens met je cijfers. Vooral ook bij Holman. Hij gaat stevig de duels in, en dan lijkt het net alsof hij een domme draver is. Onzin. Hij is technisch juist erg goed, komt zijn man voorbij, zet mensen voor de goal, is alleen geen goede afwerker.
Misschien, al vind ik dit een schone taak voor de seizoenkaarthouders in de Arena hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:09 schreef endr0me het volgende:
@ MM: Weet dat het over je favoriete club gaat, maar tussen de vele Ajax rapporten zou het leuk zijn om juist jou mening te zien
Opvallend dat Biyadat het bij jullie niet haalt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:56 schreef DRD het volgende:
Het rapport (zonder cijfers) van het ad van een paar weken geleden: http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article885762.ece
En dan mijn rapport van FC Dordrecht
Mounir Biyadat: Deed in het begin nog wel eens mee, niet veel meer dan een paar invalsbeurten. Mag vertrekken in de winterstop Geen cijfer
Charlie van den Ouweland Huurling en alles gespeeld. Maar toch, er ontbreekt nog iets. Doelpunten. En echt aanwezig zijn en opvallen. cijfer: 6,5
Trainer:
Gert Kruys: Doet weinig fout en lijkt met deze jonge ploeg heel goed te presteren. Nog nauwelijks onlogische opstellingen of wissels gezien. cijfer: 7
Bij Ajax deed hij het ook wel aardig in zijn rol.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:30 schreef toma het volgende:
Yannis Anastasiou ik was m bijna vergeten
bij roda was ie toch altijd best goed
Goede analyse.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef H.Flick het volgende:
Sepp de Roover: Beste aankoop van het seizoen, zeker net zo goed als De Fauw. Zijn aanvallende rushes mogen alleen nog wat beslissender worden.
Cijfer: 7
Marvin Emnes: Groot talent, maar momenteel brengt Cvetkov meer. Hij moet langzaam gebracht worden en wel bijna wekelijks speelminuten krijgen. Maar hij is nog niet klaar voor een basisplaats.
Geen cijfer
kom maar snel naar WillemIIquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:56 schreef DRD het volgende:
Cecillio Lopes: Super Lopes. 14 doelpunten, aanvoerder, onvervangbaar. Moet echt niet weg gaan. Heeft ook een minder periode gehad, maar lijkt daar weer uit te komen. cijfer: 8
Even met de selectie zoals die op de clubsite staat:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef methodmich het volgende:
Is er al een Heerenveen-rapport trouwens? Lijkt me ook leuk om te zien.
Eerlijk gezegd volg ik de beloftes voornamelijk via internet/de media, moet het antwoord je dus schuldig blijven. Maar voorzover ik weet doet hij het daar best aardig, hij speelt meestal/regelmatig in de basis en de beloftes staan bovenaan in de competitie en zijn door in de beker..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:50 schreef methodmich het volgende:
Lijken me wel terechte cijfers, de meeste!
Doet Boersma het aardig bij de beloftes inderdaad??
Toch denk ik dat de cijfers re-de-lijk realistisch zijn...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef methodmich het volgende:
Franky McG kraakt Feyenoord behoorlijk. Qua verhouding ben ik het wel met de cijfers eens op zich.
Inderdaad, hoewel ik hem nog elke week mis. Die gozer is echt goed!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat Holman door endrome zo goed gewaardeerd wordt bij NEC!
Kut ik wist dat ik een middenvelder miste, maar kwam er niet op en had geen zin om te zoekenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef methodmich het volgende:
Ik mis Jarda Simr nog, die heeft toch ook vrij veel gespeeld?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef Mindlight het volgende:
Guillano Grot: 3
The horror. Kan geen bal aannemen, loopt dom, passt slecht, rond niet af, maakt een schwalbe op de meest stomme momenten. Werkelijk niets doet hij goed.
egniequote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef methodmich het volgende:
Het seizoen is echt klaar.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef WeebI het volgende:
komt ie:
1
15 Raúl Bravo: 4
Oprotten. Nu.
22 Paco Pavón: 2
Sterf.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef Stpan het volgende:
Medunjanin 6,5
Zweeft wekelijks tussen een 3 en een 9 in. Zijn techniek is fabelachtig, zijn traptechniek briljant. Het spelverdelen niet geweldig eigenlijk. Zijn nonchalance soms stuitend. Wil ik wel graag nomineren voor de actie van het seizoen. (2 uittrappen van de keeper van de tegenpartij achter elkaar uit de lucht onder zijn voet doodleggen)
[
ben het in grote lijnen wel met je eens. Behalve over Gabri, hoe kun je die knaap een 5,5 geven?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:42 schreef Beschouw het volgende:
......
Gabri Blijf bij mijn mening dat hij als routinier veel te veel kaarten pakt. Hoe kan een zo ervaren speler zulke domme dingen doen op het veld? Als aanjager nuttig, niet meer en niet minder, hoezeer Henk ten Cate hem ook ophemelt. 5,5
......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |