abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44976877
Mwa, Franky is wel erg negatief wat betreft bijv. Buijs, Lucius, Drenthe en Harry
pi_44976896
Hoe zou jouw rapport er ongeveer uit zien Erasmusch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44977002
Daar heb ik het te druk voor
Grofweg wel in lijn met Franky, maar die 4 een half puntje hoger oid
pi_44977017
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef methodmich het volgende:
Fortuné en Vorm had ik wel hoog verwacht inderdaad bij PBateman en Utrecht. Ik mis JP de Jong!
Oeps, maar die komt bij de ''te weinig gespeeld voor een goeie beoordeling''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_44977406
Goed topic zeg.. k heb het voetbal het afgelopen seizoen flink gevolgd en ook veel live gezien..

Wil nog wel wat teams onder de loep nemen als ik wat tijd heb

Hoe zou jou rapport over Ajax eruit zien Methodmich ?
Brett Holman
pi_44977511
Verschil toch wel van mening bij sommige spelers..
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:11 schreef endr0me het volgende:

4. Dominique Kivuvu

Natuurlijk even de openbaring van de selectie na de wedstrijd tegen Feyenoord. Het is echt geweldig om die man te zien gooien met zijn lange benen. Voetballend gezien niet geweldig, maar weet wel telkens op de goede plek te staan.
Moet het nog laten zien, heeft mij ondanks enkele goede wedstrijden nog niet overtuigd. 6.5 8
Voetballend juist ijzersterk! Rustpunt aan de bal, en beschikt over een goede techniek

[b]6. Patrick Pothuizen

Brengt de nodige rust in de wedstrijden, en NEC ging wat beter spelen toen hij op het middenveld belande.
Mijns inziens kwam dit doordat Barreto totaal uit vorm was op dat moment. De laatste weken valt Barreto telkens weer prima in en haalt een goed niveau. Desondanks is Pothuizen voor de winterstop belangrijk geweest. 7 6
Wel een leider, maar is toch veel te statisch en is voetballend ondermaats. Dat NEC begon te draaien toen hij erin kwam lag meer aan de verdedigendere ingreep van Been dan aan Pothuizen zelf.

11. Ferne Snoyl

Been moet het in Snoyl zien zitten, het is niet voor niets een blijvende basisspeler. Persoonlijk vind ik hem enorm wisselvallig. Ene wedstrijd zie je hem niet, andere wedstrijd zie je hem sporadisch. Geen topper. 6.5 5,5
Ik vind 'm toch wel tegenvallen. Speelt eigenlijk nooit opvallend, werkt wel hard, maar komt voetballend gewoon te kort soms. Slordige passing etcetera.

13. Mark Otten

Niet op zijn plaats op het middenveld, maar heeft prima wedstrijden gespeeld als vervanger van Olsson (die tijdelijk linksback was). Sinds de terugkeer van El-Akchaoui weer terug op de bank. Zal weer meer speeltijd krijgen door de schorsing van El-Akchaoui. 6.75 5,5
Als centrale verdediger 2 (?) wedstrijden best goed, maar als middenvelder een drama.

15. Jonas Olsson

Persoonlijk heeft Olsson me nooit weten te overtuigen. Toch geliefd bij een groot deel van de supporters. Schijnt in de belangstelling te staan van bundesliga clubs. Wel altijd hardwerkend. Opbouwend zwak, verdedigend redelijk. 6 7,5
Speelt juist erg goed! Geweldige mandekker, geweldige mentaliteit, geweldig in de lucht. Vaak kritiek op zijn matige opbouw, maar dat vind ik wel meevallen.

23. Andrzej Niedzielan

Weet het gewoon niet te brengen. Heeft kansen genoeg gehad. Laatste tijd wel hard werkend, maar weet het gewoon niet af te maken. Als je dan spitsen als Fortuné of Lazovic ziet dan weet je wat Niedzielan mist: van alles net een beetje. Krijgt nog 1 kans om zich te bewijzen na de winterstop. 5 5,5
Brengt idd niet wat hij moet brengen, maar nog altijd stukken beter dan wat er op de bank zit. Is in de combinatie gewoon een goede spits, ook best balvast, maar hij komt zelden voor de goal. Kritiek dat hij geen goede ballen krijgt is onzin, hij staat nooit scherp. Kleine nuancering dus, vind dat er te kritisch wordt gedaan bij Andrzej.

39. Saidi Ntibazonkiza

Maakt als invaller steeds een goede indruk. Snel, behendig maar fysiek heel licht. Toekomst moet uitwijzen of dit iets word. 7 5,5
Eén leuke invalbeurt, voor de rest was het onder de maat. Lijkt niet slim genoeg, en dat heb je wel nodig met zijn lichtgewicht.
Voor de rest wel zo'n beetje eens met je cijfers. Vooral ook bij Holman. Hij gaat stevig de duels in, en dan lijkt het net alsof hij een domme draver is. Onzin. Hij is technisch juist erg goed, komt zijn man voorbij, zet mensen voor de goal, is alleen geen goede afwerker.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_44977540

met het commentaar ben ik het wel eens maar met de punten niet.

Sengier : 6,5
Wau : 3
Baelum : 4
vd Struik : 5
Valencia : 4,5
Kargbo : 7-
Assou-Ekotto : 5,5
Imschoot : 6
Keenan : 5
Hadouir : 6
Bobson : 8
Messoudi : 5-
Redan : 6
El Hamdaoui : 9+
Hermans : 4
Den Ouden : 3
Kerekes : 3
Zwinkels : 4,5
Nieuwendaal : 5

alhoewel mijn favoriete club Ajax blijft heb ik bijna alle wedstrijden van WillemII gezien

[ Bericht 8% gewijzigd door toma op 03-01-2007 17:13:58 (ik vergat er een paar :\')) ]
pi_44977545
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:01 schreef endr0me het volgende:
Goed topic zeg.. k heb het voetbal het afgelopen seizoen flink gevolgd en ook veel live gezien..

Wil nog wel wat teams onder de loep nemen als ik wat tijd heb

Hoe zou jou rapport over Ajax eruit zien Methodmich ?
Nou, de bedoeling is dat je het tussenrapport van je favoriete club doet. Dat heb ik al gemaakt, zie de OP.
www.thuisuiteten.nl
pi_44977677
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Verschil toch wel van mening bij sommige spelers..
[..]

Voor de rest wel zo'n beetje eens met je cijfers. Vooral ook bij Holman. Hij gaat stevig de duels in, en dan lijkt het net alsof hij een domme draver is. Onzin. Hij is technisch juist erg goed, komt zijn man voorbij, zet mensen voor de goal, is alleen geen goede afwerker.
Zijn we het grotendeels toch eens. Vind Snoyl namelijk ook matig, Pothuizen redelijk, Otten alleen goed in de verdediging. Maarja in Olsson zie ik het gewoon niet zitten . Verder leuk om te zien dat we het eens zijn over Holman.

@ MM: Weet dat het over je favoriete club gaat, maar tussen de vele Ajax rapporten zou het leuk zijn om juist jou mening te zien
Brett Holman
pi_44977730
ben benieuwd wat vaduz voor punten geeft aan de eagles.
Met name enkele jeugdspelers als Ceriel Oosthout waarmee ikzelf in de jeugd mee heb gespeeld. Hij lijkt dit seizoen echt door te komen en krijgt in de Stentor vaak hoge scores.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_44979076
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:09 schreef endr0me het volgende:

@ MM: Weet dat het over je favoriete club gaat, maar tussen de vele Ajax rapporten zou het leuk zijn om juist jou mening te zien
Misschien, al vind ik dit een schone taak voor de seizoenkaarthouders in de Arena hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_44981700
Go Ahead Eagles:

Kevin Moeliker: Goede eerste seizoenshelft. Hij is betrouwbaar, heeft een goede spelvoortzetting en zorgt voor rust in de achterhoede. Kon niet voor niets bijteken bij Heerenveen, maar koos voor speeltijd in Devente. 7,5.

Alper Göbel: Je merkt dat hij steeds meer ervaring krijgt om de backplaats goed in te vullen. Waar hij eerst vaak niet altijd de goede momenten koos om druk te zetten, doet hij dat nu steeds vaker goed. Zijn spelvoortzetting blijf ik matig vinden. 6,5.

Marco Parnela: Draait een prima seizoen. Deze zoneverdediger laat maar weinig spitsen ontsnappen. Alleen met veel ruimte in de rug blijft het linke soep. Parnela is een typische Jupiler league speler.7.

Melchior Schoenmakers: Ik hoor van menig supporter dat mede dankzij hem de weg omhoog is ingezet. Hij trekt de achterhoede mee naar een hoger niveau, geeft hen vertrouwen en is ondanks dat Parnela de band draagt de sterkhouder achterin bij GAE. 8.

Jonathan Vosselman: Komend van de amateurs van Be Quick’28 heeft hij zich uitstekend aangepast. Ik had vooraf mijn twijfels omdat ik de kleine back allesbehalve vond overtuigen toen Be Quick hier in Rijssen voetbalde. Hij past goed bij de ‘bloed, zweet en tranen’ mentaliteit die op het moment de ploeg kenmerkt. 7.

Tim Gilissen: Dit seizoen de man op het middenveld. Speelt meestal centraal op het middenveld, maar wordt vanwege zijn voetballende vermogen ook wel eens achterin gezet. Hij is snel, heeft een prima techniek en een snelle balbehandeling. Hij is voor zijn teamgenoten een goed aanspeelpunt. Zijn inspeelpass kan nog iets risicolozer, dat is het minpuntje. Gaat hij zo door dan lonkt een stap hogerop. 8.

Ceriel Oosthout: Staat terecht elke wedstrijd in de basis en heeft potentie. Hij onderscheidt zich echter net even te weinig. Met zijn fysiek kleunt hij er altijd goed in en zoekt hij zijn momenten om op te stomen. Het rendement uit die acties is laag, zijn afronding is ook matig. 7.

Jesse Schotman: Valt erg weinig op, heeft de technische bagage en slimheid wel om zich goed staande te houden. Moet zeker meer kunnen heb ik het idee, nu is het net nog even teveel meevoetballen. 7.

Sjoerd Ars: Zit hij goed in zijn vel dan is het een prima spits. Een echte goalgetter is hij nog niet, maar gezien zijn doelpuntenaantal tot nu toe mag hij tevreden zijn. Werkt soms teveel voor het elftal, waardoor hij kracht tekort komt bij de afronding. Hij moet constanter worden. 7,5.

Patrick Ax: In vorm heeft hij een meerwaarde voor het elftal met zijn snelheid. Heeft wel moeite met de spelvoortzetting. Zijn voorzet is vaak te matig. Als hij zijn dag niet heeft heb je weinig aan hem, al kun je speculeren op dat ene goede moment. 6,5.

Loïc Loval: Heeft altijd veel dreiging op de rechtsbuiten. Doet daar toch net wat te weinig mee. Met zijn snelheid en aardige techniek mag hij wat mij betreft net even vaker zijn man opzoeken. Begon het seizoen sterk met belangrijke doelpunten, de laatste tijd is hij minder beslissend. Komt misschien beter tot zijn recht in de spits. 7.

Sjors Brugge: Is zijn basisplaats eind vorig seizoen kwijtgeraakt en dat is wel terecht. Hij kan het verschil maken met zijn goede trap, maar heeft het nadeel dat hij niet goed past op een middenveld van drie. Daarvoor is hij verdedigend te kwetsbaar. Voor de rechtsbuitenplek mist hij de eigenschappen van een typische rechtsbuiten. Is hij in vorm dan kan hij hangend op rechts van waarde zijn, maar Loval heeft op die plek een streepje voor. 6.

Diego Jongen: Ontpopt zich als de ideale 12e man en dat zal hem niet zinnen. Hij kan op alle plekken in de aanval eigenlijk wel uit de voeten en heeft zijn waarde bewezen met goede doelpunten. Toch legt hij het in de hiërarchie volgens Snoei af tegen Ars als diepe spits en van de huidige vleugelspitsen. Ik snap deze beslissing wel. Snoei mag hem wel wat vaker sneller brengen. 6,5.

Geoffrey Knijnenburg: Onberekenbare speler. Alles of niets ligt bij hem erg dicht bij elkaar. Kan door zijn power de ploeg over een dood punt helpen, vanuit stilstand mist hij explosiviteit als buitenspeler. Te wisselvallige eerste helft voor een basisplek. 6.

Rence van der Wal: Een van de grootste talenten uit de jeugd. Is bezig zijn mogelijkheden aan het ontdekken. Hij heeft een individuele actie en is best snel. De keren dat ik hem zag zocht hij zijn man af en toe op met wisselend succes. Dan weer goed en dan weer aarzelend. Durven, durven, durven. Dat is wat hij moet doen als hij de kans krijgt. Dan zal GAE niet zijn plafond zijn. 6,5.

Jeffrey Brammer: -. Nog niet in actie gekomen, vorig jaar een prima stand-in voor de eerste doelman.

Rogier Wissink: -. Te weinig van gezien voor een acceptabele beoordeling

Gerrit Bartels: -. Geldt hetzelfde voor. Als breekijzer heeft hij zich nog niet kunnen laten gelden.

Leon Koopman: -. Niet in actie gekomen.

Bas Boksebeld: -. Viel slechts een keer in, veel te weinig voor een beoordeling.

Cijfer Go Ahead Eagles: 7,5. Door de goede resultaten net voor de winterstop heb ik een goed gevoel over de prestaties. Als ze in een rush zitten winnen ze veel, maar ik herinner me ook de periode dat ze wedstrijden achter elkaar verloren. Dan weet de ploeg zich maar moeilijk te herpakken. Met een 6e plek de winterstop ingaan is wel een 7,5 waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 04-01-2007 01:31:23 ]
That's all folks!
pi_44983353
Hier mijn rapport voor Sparta. Ik heb vast nog een paar spelers gemist, maar er hebben dit jaar ook zoveel mensen in de basis gestaan bij Sparta . Wel heb ik de belangrijkste genoemd.

Rene Ponk: Hield vorig jaar vaak de 0. Dit jaar oogt het allemaal onzeker en maakte hij veel beslissende fouten. Blijft teveel in zijn goal staan en komt niet vaak genoeg de bal ophalen. Net toen het beter leek te gaan kwam zijn vervelende achillespees blessure.
Cijfer: 4,5

Joost Terol: Maakt veel slordige fouten en zijn uittrappen zijn ook een garantie voor balverlies. Wat mij betreft komt er zo snel mogelijk een fatsoenlijke keeper.
Cijfer: 4

Sjaak Polak: Ik begin fan van hem te worden. Keiharde werker, niet te beroerd om een bal de tribune in te rossen en zijn penalties zijn altijd perfect.
Cijfer: 7

Danny Schenkel: Goede verdediger. Al maakte hij in het begin nog wel wat foutjes. Na een blessure heeft hij zich sterk herpakt en vormt nu met Steve Olfers een goed verdedigingsduo. Ook bij corners is het een gevaarlijke speler door zijn kopkracht.
Cijfer: 6,5

Steve Olfers: Onomstreden basisspeler. Doet het goed in de verdediging.

Sepp de Roover: Beste aankoop van het seizoen, zeker net zo goed als De Fauw. Zijn aanvallende rushes mogen alleen nog wat beslissender worden.

Wouter Gudde: Heeft weinig gespeeld dit jaar, ook door blessures. Vorig jaar was het een goede kracht. Dit jaar lijken Schenkel en Olfers een stuk verder.
Geen cijfer

Anthony Obodai: Dit jaar is hij minder nadrukkelijk aanwezig dan vorig seizoen. Maar hij is nog steeds één van de betere spelers van Sparta.

Edwin van Bueren: Stille kracht op het middenveld. Als hij niet speelt merk je pas hoe belangrijk hij is. Hopelijk krijgt hij binnenkort ook de waardering die hij verdient.
Cijfer: 7,5

Yuri Rose: Heeft weinig gespeeld dit jaar door blessures, maar heeft wel veel belangrijke goals gemaakt. Ik begin hem steeds meer te waarderen als speler.

Haris Medunjanin: Koning van het balverlies. Oogt ongeïnteresseerd en gaat absoluut niet voorop in de strijd. Hij compenseert dit door een goede techniek en een mooi schot waardoor hij toch vaak beslissend is voor Sparta.
Cijfer: 5,5

Sani Kaita: Volgens mij kan hij niet voetballen. En dat voor zo'n dure speler.
Cijfer: 3

Iderlindo Moreno Freire: Heeft nu 2 basisplaatsen gehad en ook al een doelpunt gemaakt. Toch heb ik nog niet echt een oordeel over hem. Wel goed om te zien dat er nu ook meer talenten uit de eigen jeugd door gaan breken.
Geen cijfer

Dominique van Dijk: Qua techniek een aardige voetballer, maar hij mist (net als Medunjanin) alle vorm van inzet en strijd. Helaas is hij in zijn schaarse geslaagde acties niet zo beslissend als Medunjanin
Cijfer: 4

Rachid Bouaouzan: Er gaat enorm veel dreiging van hem uit. Helaas mist hij nog steeds het overzicht en komt de voorzet of het schot vaak niet. Als hij daar aan werkt kan hij zo bij iederen topclub aan de slag.

Ivan Cvetkov: Ik ben altijd al fan geweest van Cvetkov. Nu hij weer speelt blijkt pas hoe belangrijk hij kan zijn voor een elftal. Scoort misschien niet veel voor een spits, maar geeft wel belissende passes en zorgt dat anderen beter spelen. Veel te vroeg aan de kant geschoven door Vloet en Sparta, maar gelukkig op tijd weer bij de selectie gehaald.

Jeffrey Vlug: Groot talent. Sinds hij in de basis staat gaat het weer goed met Sparta. Hij heeft de afgelopen weken enorme sprongen gemaakt in zijn ontwikkeling en is nu al een volwassen basisspeler.
Cijfer: 7,5

Jason Oost: Speelt weinig, maar verdient wat mij betreft wel een nieuwe kans.
Geen cijfer

Yannis Anastasiou: Miskoop van de eeuw. Veel te oud en traag geworden. Zit nu op de bank een gigantisch salaris op te strijken en mag niet eens meer invallen.
Cijfer: 2

Marvin Emnes: Groot talent, maar momenteel brengt Cvetkov meer. Hij moet langzaam gebracht worden en wel bijna wekelijks speelminuten krijgen. Maar hij is nog niet klaar voor een basisplaats.
Geen cijfer

Sparta Rotterdam: Na een dramatisch begin (1 punt uit 9 wedstrijden) lijkt nu het lek boven. We pakken opeens punten en winnen zelfs van Ajax en Twente! Halverwege staan we op een keurige 13e plaats, precies de doelstelling aan het begin van het seizoen. Wie had dat ooit verwacht na de eerste 10 wedstrijden. Als we deze lijn doorzetten komen we uit op een 8 voor het seizoen, nu is het nog een 6,5.
Cijfer 6,5
pi_44990426
Het rapport (zonder cijfers) van het ad van een paar weken geleden: http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article885762.ece

En dan mijn rapport van FC Dordrecht

Keepers
Frank Kooiman: Heeft z'n slippertjes er ieder seizoen weer tussenzitten. Heeft ook af en toe prachtige reddingen en heeft al aardig wat punten gepakt. Wel problemen met de muur neerzetten. cijfer: 7

Sjoerd Rensen: Paar optredens dit jaar. Een foute muur tegen Eindhoven en een gestopt penalty tegen Volendam het diepte- en hoogtepunt. Nog niet zover als Kooiman, maar zeker talent. cijfer: 6.5

Verdediging
Reinhard Breinburg: Goede verdediger. Echte mandekker. Is afgelopen jaren sterk vooruit gegaan. cijfer: 7.5

Ruud Kras: Was het even kwijt in het begin van dit seizoen. Raakte terecht z'n basisplaats kwijt. Zit wel weer in de lift, maar niet het oude niveau. cijfer: 6.5

Didi Longuet: Erg onopvallend, maar daarom niet minder goed. Eigenlijk wel een vaste waarde, maar was even lichtgeblesseerd. Juist in die periode verloor Dordt veel. Toeval? cijfer: 6.5

Randy Rustenberg: Kwam samen met Longuet van RKC. Soms moeite met hem en Breinburg uit elkaar te houden. Toch wel slippertjes en onnodige kaarten. cijfer: 6.5

Bart van Muyen: Eigen kweek heeft altijd een plusje. Begon zwak, maar groeit en leert. Goede kopper. cijfer: 7

Johan Versluis: Ook eigen kweek. Begon super sterk, terechte basisplaats. Misschien wel de publiekslieveling. Laatste maand weinig gespeelt, beetje uit vorm. cijfer: 7

Middenveld
Adnan Alisic: Huurling, heeft alles (22) gespeelt, maar valt totaal niet op. En is ook niet echt een nuttige balafpakker. Zie het niet echt in hem zitten. Lijkt mij te weinig te brengen. cijfer: 5,5

Adil Auassar : Jeugd, speelt veel verdedigend, maar hoort daar toch niet echt thuis vind ik. Jong en dus wisselvallig. Te wisselvallig. cijfer: 6,5

Mounir Biyadat: Deed in het begin nog wel eens mee, niet veel meer dan een paar invalsbeurten. Mag vertrekken in de winterstop Geen cijfer

Mitchell Heerkens: Invalbeurtje in de eerste wedstrijd. Dus geen cijfer

Leonardo dos Santos: Laatste weken pas fit. Weinig gespeeld. Ervaren, maar nog geen schim van vroeger. Lijkt populair te zijn bij het publiek,m aar waarom? cijfer: 5,5

Guy Ramos: Eigen jeugd, en de paardenstaart was weer terug tegen Volendam, en hoe! Mag van mij vaker spelen, pas 6 wedstrijden dit seizoen, maar goed voor strijd en inzet. cijfer: 7

Gerson Rodriquez: Een helftje tegen de Eagels. Dus ook geen cijfer

Juanito Sequeira: Belangrijke pion, maar heeft ook z'n momentjes dat je denkt van "o nee". Beste middenvelder tot nu toe, maar nog niet echt sprankelend. cijfer: 7

Mark van den Boogaard: Zou een talent zijn. Heeft ie in september en oktober niet laten zien, daarna niet van de bank afgekomen, als hij er al zat. Geen cijfer

Charlie van den Ouweland Huurling en alles gespeeld. Maar toch, er ontbreekt nog iets. Doelpunten. En echt aanwezig zijn en opvallen. cijfer: 6,5

Aanval
Manu Dagher: Doet soms weer denke aan de goede Rui Monteiro. Soms ook totaal afwezig. Te wisselvallig, maar speelt wel elke week (of valt in). Inzet zit wel goed, moet weer die vorm vinden. cijfer: 6,5

Moussa Kalisse: Wat heb ik op hem gekankerd tot nu toe. SPEEL NOU EENS OVER! Maar toch, altijd dreigend, altijd aanwezig. Lijkt soms beter te kunnen invallen dan een basisplaats te hebben. cijfer: 5,8, maar in potentie een mogelijke 7,5. Laat het nou wat vaker zien jongen!

Cecillio Lopes: Super Lopes. 14 doelpunten, aanvoerder, onvervangbaar. Moet echt niet weg gaan. Heeft ook een minder periode gehad, maar lijkt daar weer uit te komen. cijfer: 8

Ibad Muhamadu : Ook een centrumspits, en heeft daar onmogelijke concurrentie op dit moment. Wel een beer van een vent, goede speler. Alleen geen vleugelspeler, waar hij helaas te vaak vandaan moet komen. cijfer: 7

Trainer:
Gert Kruys: Doet weinig fout en lijkt met deze jonge ploeg heel goed te presteren. Nog nauwelijks onlogische opstellingen of wissels gezien. cijfer: 7

Dus, een mooie eerste seizoenshelft, helaas bezweken in Veendam en een najaarsdip gehad. Geen kampioenskandidaat, maar de nacompetitie MOET nu haalbaar zijn. Zeker als er nu na de winterstop gewoon wordt doorgegaan.

Veel spelers zijn vooral nog erg wisselvallig en kunnen gewoon allemaal beter. Zeker op het middenveld. Versterking is niet direct nodig (en daar is ook geen geld voor). Toch oppassen voor instorten en weer overal naast grijpen. Ook dat is een reele optie. cijfer ploeg: 7
pi_44990881
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:56 schreef DRD het volgende:
Het rapport (zonder cijfers) van het ad van een paar weken geleden: http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article885762.ece

En dan mijn rapport van FC Dordrecht

Mounir Biyadat: Deed in het begin nog wel eens mee, niet veel meer dan een paar invalsbeurten. Mag vertrekken in de winterstop Geen cijfer

Charlie van den Ouweland Huurling en alles gespeeld. Maar toch, er ontbreekt nog iets. Doelpunten. En echt aanwezig zijn en opvallen. cijfer: 6,5

Trainer:
Gert Kruys: Doet weinig fout en lijkt met deze jonge ploeg heel goed te presteren. Nog nauwelijks onlogische opstellingen of wissels gezien. cijfer: 7
Opvallend dat Biyadat het bij jullie niet haalt.
Charlie is inderdaad een net-niet speler.
En Gertje is een held, had em graag nog hier gezien .
pi_44990948
Bij ons was hij duidelijk net wel. In al die jaren is hij toch aardig belangrijk geweest.
pi_44990995
En iemand die maar 5 wedstrijden heeft gespeeld een 9+
pi_44990998
Voorlopig vind ik vd Ouweland echt net niet. Hij speelt wel alles, maar hij valt niet op. Hij scoort niet en geeft nauwelijks assist. Hij werkt wel, maar ook weer niet zo hard dat het eraf spat. Misschien toch een beetje teleurgesteld dat ie bij FC Dordrecht zit......
pi_44991533
Voor 1e divisie-begrippen was Ouweland inderdaad wel een aardige. Voor eredivisie komt (kwam iig) ie tekort. Bij Dordrecht zou ie toch wel iets moeten kunnen brengen, was bij onze FC idd ook zo.
pi_44991645
Yannis Anastasiou ik was m bijna vergeten
bij roda was ie toch altijd best goed
pi_44999494
Hoe doet Joepie het eigenlijk bij de Graafschap? Vond m altijd wel een van de beteren in Jong Feyenoord
pi_44999565
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:30 schreef toma het volgende:
Yannis Anastasiou ik was m bijna vergeten
bij roda was ie toch altijd best goed
Bij Ajax deed hij het ook wel aardig in zijn rol.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:47:29 #73
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_45009753
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef H.Flick het volgende:
Sepp de Roover: Beste aankoop van het seizoen, zeker net zo goed als De Fauw. Zijn aanvallende rushes mogen alleen nog wat beslissender worden.

Marvin Emnes: Groot talent, maar momenteel brengt Cvetkov meer. Hij moet langzaam gebracht worden en wel bijna wekelijks speelminuten krijgen. Maar hij is nog niet klaar voor een basisplaats.
Geen cijfer
Goede analyse.

Alleen Emnes heeft volgens mij meer gespeeld dan een aantal anderen die je wel een cijfer hebt gegeven. Ik zou hem een 5,5 hebben gegeven, leuke voetballer, maar dit seizoen nog niet beslissend geweest.

Sepp de Roover zou bij mij max. een 6 krijgen, teveel foutjes achterin t.o.v. zijn leuke rushes.

PS. Jeffrey Vlug verdient natuurlijk een bonuspunt voor het in zijn 2e profwedstrijd de 'gearriveerde international' Wesley Sneijder zo op te naaien dat hij van het veld werd gestuurd.
pi_45010791
Zitten weer enkele interessante rapporten tussen, over GAE, Sparta en Dordt!

Glazenwasser
www.thuisuiteten.nl
pi_45046129
Is er al een Heerenveen-rapport trouwens? Lijkt me ook leuk om te zien.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')