Het lijkt mij ook heel sterk... maar ik laat het er gewoon bij staan, de bron wordt erbij genoemd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:26 schreef Robar het volgende:
Haal dat tweede nieuwsitem ook maar weg, daar geloof ik echt helemaal niets van.
Als we alle roddels weg moeten laten hebben we niks meer om te besprekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:26 schreef Robar het volgende:
Haal dat tweede nieuwsitem ook maar weg, daar geloof ik echt helemaal niets van.
Oe, true, true, zo waar als een lantaarnpaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:27 schreef jna het volgende:
[..]
Als we alle roddels weg moeten laten hebben we niks meer om te bespreken![]()
En zijn 'evenbeeld' Sneijder bleef nog een tijdje rijpen en gaat straks naar een club als Milan of Barcelona. Maar Van der Vaart is elke keer ook driekwart seizoen geblesseerd, daar ligt al een belangrijke verklaring denk ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Die had zn carriere toch ook anders voorgesteld denk ik.
Grote belofte bij ajax. Opmerkelijke keuze voor HSV en nu degradatievoetbal met HSV.
Volgens die Barend.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:32 schreef HPayne het volgende:
Kanu wilde wel naar Ajax toch, alleen Ajax wou geen bod uitbrengen toch?!
Tsja, het eerste jaar was toch alleraardigst.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Die had zn carriere toch ook anders voorgesteld denk ik.
Grote belofte bij ajax. Opmerkelijke keuze voor HSV en nu degradatievoetbal met HSV.
Leonardo welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Kanu was wel leuk geweest ja. Maar goed, het gaat nu weer slecht met Ajax en er zijn maar weinig spelers die dan in willen stappen heb ik het idee...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:32 schreef HPayne het volgende:
Kanu wilde wel naar Ajax, alleen Ajax wou geen bod uitbrengen toch?!
Bronquote:Kanu: I don't want out
Kanu has shot down rumours he is heading out the Fratton Park exit door.
And he wants Pompey to give him a deal to keep him on the south coast even longer.
Reports in the Dutch press have once again resurfaced linking the Blues' leading scorer with a return to former club Ajax in this month's transfer window.
T
hey are persistent claims likely to be fuelled by agents trying to get the Nigerian a new contract at Fratton Park.
But Kanu insisted the rumours are entirely wide of the mark.
Instead he has called on the club to extend his stay beyond the end of the season when his existing deal runs out.
And the 30-year-old is seeking to hold talks soon to keep him at Pompey.
He said: 'I don't know why they keep on saying that about Ajax – there's nothing happening.
'I'm a Portsmouth player, I love the supporters, I love the club and definitely I want to be here. It's just up to the management to show their own commitment.
'I don't know who these people are that keep going on about Ajax, Ajax, Ajax. I haven't even heard from Ajax.
'I don't know where it's coming from. It's annoying because it's not true.
'The fans want to know the truth and the truth is I am grateful to Portsmouth, to Harry, to the management, to the supporters.
'They have taken me in and since then I have been playing for them and I want to stay.
'I have said before that it's difficult to travel for two hours from London to Portsmouth and then train and then go back.
'But if I can have a commitment from the club then I can settle down, have a house here and be relaxed.
'I want a longer contract. If you have six months of a one-year contract, you don't know what's going to happen.
'It's just for the management to say "okay" and then give you more years on your contract so you can relax.
'It depends on the management how long it is and then we'll take it from there.
'I hope to start talks soon.'
02 January 2007
Dat verrast me zegquote:De overgang van Zdenek Grygera naar Juventus wordt deze maand bekend gemaakt. De Tsjech gaat vanaf seizoen 2007/2008 voor de Italiaanse club spelen. De 26-jarige international verlaat Ajax transfervrij gezien zijn aflopende contract in Amsterdam. (Eurosport)
Want hij speelt niet graag voor Ajax?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef devv05 het volgende:
Nou wegwezen met die gast. Vanaf nu alleen nog maar spelers die graag voor Ajax willen spelen.
Is het Kanu gerucht de kop ingedrukt, krijgen we het volgende idiote gerucht weer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:20 schreef BobbyHill het volgende:
Van der Vaart wil terug, volgens Die Welt.
[..]
Grygera is één van de betere Profs die er nu bij Ajax rondlopen. Misdraagt zich nooit en doet nooit stomme dingen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef devv05 het volgende:
Nou wegwezen met die gast. Vanaf nu alleen nog maar spelers die graag voor Ajax willen spelen.
Ik zou het niet gek vinden hij heeft gezegt altijd al trug te willen naar Ajax, en hij heeft zich zeker niet in de kijker gespeelt bij HSV, dus zijn droomclub Barca zal hem wel niet willen halen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is het Kanu gerucht de kop ingedrukt, krijgen we het volgende idiote gerucht weer.![]()
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden hij heeft gezegt altijd al trug te willen naar Ajax, en hij heeft zich zeker niet in de kijker gespeelt bij HSV, dus zijn droomclub Barca zal hem wel niet willen halen.
Que?quote:
Ik denk dat van der Vaart vooral in zijn eerste jaar heeft bewezen een topclub waardig te zijn.quote:
Van der Vaart is geen Braziliaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Van der Vaart is meer dan welkom![]()
Of ga anders naar PSV![]()
Vorig seizoen was ie ook niet bijzonder nee...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden hij heeft gezegt altijd al trug te willen naar Ajax, en hij heeft zich zeker niet in de kijker gespeelt bij HSV, dus zijn droomclub Barca zal hem wel niet willen halen.
Alleen in de 1ste helft van het seizoen was hij goed daarna was het of kut of geblesseerd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ie ook niet bijzonder nee...![]()
Zat ie niet bij de top 3 beste spelers in de bundesliga ofzo?
Tweede beste speler van de Bundesliga gekozen, achter Klose. En dat terwijl hij bijna de helft van het seizoen heeft moeten missen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ie ook niet bijzonder nee...![]()
Zat ie niet bij de top 3 beste spelers in de bundesliga ofzo?
In de zomer gelijk Boulahrouz halen als vervanger! Het schijnt dat hij weg mag van Mourinho omdat hij hem openlijk bekritiseert heeft.quote:
Ik zou t prima vinden maar vind t niet reeël.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Klopt, hij weigert al 1,5 jaar bij te tekenen. Dan mag je van mij oprottenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:59 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Want hij speelt niet graag voor Ajax?
Was te verwachten. En Raffie komt écht niet terug. Geloof ik geen snars van.quote:Van Gaal wil Kanu naar AZ halen
02-01-07
Ajax mag dan voorlopig afzien van Kanu, AZ daarintegen ziet de komst van de Nigeriaan wel zitten. Volgens insiders heeft Louis van Gaal (de voormalige coach van Kanu bij Ajax en de man die Kanu naar Ajax haalde destijds) aan AZ-voorzitter Dirk Scheringa aangegeven Kanu er graag bij te willen hebben. AZ zou wel willen wachten tot eind volgend seizoen, als het contract van de Nigeriaan bij Portmouth is afgelopen en de Nigeriaan transfervrij is.
Scheringa zal het advies van Van Gaal dit keer waarschijnlijk wel serieus nemen. Eind 2004 drong Van Gaal er op aan bij de rijke voorzitter om Klaas Jan Huntelaar aan te trekken. Scheringa vond dat echter maar niks. Eerder haalde Van Gaal ook al een andere ex-Ajacied; Shota Arveladze met succes naar Alkmaar.
Kanu wil dolgraag naar Ajax (zie bericht) maar Barbara Barend wist gister te melden dat Ajax vooralsnog niet geinteresseerd zou zijn in de lange Nigeriaan (zie bericht). Met Huntelaar, Rosenberg en Babel zou Ajax al ruim genoeg in de spitsen zitten. Bovendien kan ook de onlangs aangetrokken Leonardo op die positie uit de voeten. Mocht Marcus Rosenberg vertrekken dan is Kanu wellicht wel in beeld maar Ajax gaf onlangs al aan dat er geen spelers meer aangetrokken zullen worden in de winterstop tenzij er mensen vertrekken.
Levante wil Van Gaal
Overigens is het maar de vraag of Van Gaal, als Kanu komt, hij dat zelf nog mee zal maken in Alkmaar. Van Gaal staat in de belangstelling van het Spaanse Levante. Dat meldt de Spaanse krant Superdeporte. Behalve van Gaal staan ook Jupp Heynckess en Raynald Denouix op het lijstje van Levante maar volgens de Spaanse krant staat Van Gaal bovenaan.
quote:Boulahrouz in belangstelling Ajax
Dinsdag 2 januari, door ronaldinho, Amsterdam, 12.41u GMT+01.00, Soccernews
Khalid Boulahrouz mag bijna vertrekken bij Chelsea, althans, zo melden de Engelse media. De centrumverdediger uitte de afgelopen maand openlijk kritiek op trainer José Mourinho, waarna hij nog amper aan spelen toekwam.
Na het puntverlies van Chelsea tegen Fulham hekelde Mourinho zijn centrale verdedigers Geremi en Paulo Ferreira. Volgens de Portugese oefenmeester waren de verdedigers in de lucht te weinig de baas.
De Engelse bladen denken nu dat als Boulahrouz nog geen kans krijgt, zijn toekomst bij Chelsea nagenoeg voorbij is.
Ajax zou in Boulahrouz de perfecte opvolger zien van Grygera, die komende zomer transfervrij gaat vertrekken uit Amsterdam.
Geloof er helemaal niets van, bron is dan ook Soccernews.nlquote:
Dan ben ik je vaste klantquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geloof er helemaal niets van, bron is dan ook Soccernews.nl
Maar goed, als het waar is, begin ik een kebab-tent bij de Amsterdam ArenA.![]()
Ze hebben bij Soccernews zeker net mijn post gelezen.quote:
Ben jij soms de auteur van dat artikel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze hebben bij Soccernews zeker net mijn post gelezen.![]()
Maar als het waar is:![]()
Haha, nee.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben jij soms de auteur van dat artikel?
Zo schrikbarend vond ik Stam deze eerste seizoenshelft niet, tbh.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef jna het volgende:
Laat Boulahrouz dan wel deze zomer komen als Jaap er nog is![]()
Dan zou ik echt schijten als aanvaller
ik heb het meer over uiterlijk en uitstraling enzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo schrikbarend vond ik Stam deze eerste seizoenshelft niet, tbh.
en de foto met de nop afdruk van cristiano ronaldo die hij bij het aftrappen aan de spits van de tegenpartij laat zienquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb het meer over uiterlijk en uitstraling enzo
Kanu heeft in een televisie-interview van een paar maanden terug al eens gezegd dat hij graag nog eens zou terugkeren, dus zo onwaarschijnlijk was het nou ook weer niet. En wat kan het nou kwaad om over zulke geruchten te praten? De aankoop van Stam begon ook met een gerucht, zoals vrijwel elke transfer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe voetbalzone een heel volk in een rep en roer kan helpen door hun verzinselsIk heb het 5 topics geleden ook al gezegt dat het onzin was. Maar nee, het was wel waar dat Kanu naar Ajax wilt, want het stond op het Ajax netwerk. Lui daar lezen geen voetbalzone?
Dat mensen nog in die verhalen trappen van die site. Ze zijn nog ongeloofwaardiger dan de snor.
Misschien omdat ze vrij goed ingevoerd is bij Ajax. En ze er dagelijks komt?quote:Verder meldt alleen BARBARA BAREND dat Ajax Kanu niet zou willen hebben. Hoe kan zij dat nu weten? Ajax zal wel standaard antwoord hebben gegeven: geen commentaar. Of ontkennen. Dat is standaard. Ook weer zo voorbarige conclusie.
Van Geel zal haar zomaar even vertellen hoe alles zit? Ze kan wel eens wat opvangen, ja, heeft ze in het verleden ook wel eens succesvol gedaan. Maar vaker zit ze er gewoon naast. Denk nou echt niet dat zij veel te horen krijgt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien omdat ze vrij goed ingevoerd is bij Ajax. En ze er dagelijks komt?
Dat de NOS hem voor de camera's kreeg had ik gemist. Verder heeft Kanu voor zover ik weet niet met de BBC gepraat, en zijn al die artikelen gebaseerd op een of andere Nigeriaanse krant.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Volgens mij zorg jij voor nog meer verwarring hoor koningdavid...
Tegenover de BBC meldt Kanu dat hij graag naar Ajax wil, tevens zegt hij dit tegenover de CAMERA'S van de NOS en Nigeriaanse media. Vervolgens komt het op een FANPAGE van zijn huidige club dat Kanu gezegd ZOU hebben NIET naar Ajax te willen.
Dan lijkt het me logischer om te concluderen dat hij WEL naar Ajax wil.
Verder meldt alleen BARBARA BAREND dat Ajax Kanu niet zou willen hebben. Hoe kan zij dat nu weten? Ajax zal wel standaard antwoord hebben gegeven: geen commentaar. Of ontkennen. Dat is standaard. Ook weer zo voorbarige conclusie.
Vermoeiend, al die sites die op basis van een journalist of een vage bron concluderen dat iets ZO is, waarheid is... brengt zoveel verwarring. Ook het begin van deze topic, waarin het dus fout staat.
De aankoop van Stam begon toch met het gerucht dat iemand hem koffie had zien drinken bij de ArenA ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:09 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Kanu heeft in een televisie-interview van een paar maanden terug al eens gezegd dat hij graag nog eens zou terugkeren, dus zo onwaarschijnlijk was het nou ook weer niet. En wat kan het nou kwaad om over zulke geruchten te praten? De aankoop van Stam begon ook met een gerucht, zoals vrijwel elke transfer.
Kan in 1 woord, kut.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Tussenrapport van je favoriete club
Wie gaat Ajax onder de loep nemen? Kan ook door meer mensen, altijd leuk.
Hehe, hier sluit ik me bij aan.quote:
Defense gedaan, de rest ff geen zinin nu, mag ook iemand anders doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:03 schreef Thomas.... het volgende:
Van de vaart hoeft echt niet te komen.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
Remco uit rotterdam zoekt vrienden (jaja, offtopic)
Dat valt wel mee tochquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
Dat jij op zulk soort dingen zoekt zegt meer over jou dan over de stad Rotterdamquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
En dat terwijl de Gayparade in Amsterdam wordt gehoudenquote:
Done.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Pff beetje te hoge cijfers hoor...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Defense gedaan, de rest ff geen zinin nu, mag ook iemand anders doen![]()
Niet zo jaloers doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
En dat terwijl de Gayparade in Amsterdam wordt gehouden
Vervelend, die reistijd voor je.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wil je een verdediger met veel fouten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:52 schreef mcyodogg het volgende:
Maar als hij weer van die fouten gaat maken als in de afgelopen maanden, zou ik als ik Ajax was eens bellen naar Londen.
Emanuelsson verdedigend is een 1.5 ofzo, Ogararu ook maar aanvallend zijn ze nog wel aardig daarom die cijfers. als ik puur op verdedigend doe krijgen ze veel slechtere cijfers hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Pff beetje te hoge cijfers hoor...![]()
Als TC dit in de winterstop bij zn spelers voorlegt zal er niets veranderen vrees ik.
Bij Ajax? Ja, graagquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wil je een verdediger met veel fouten?![]()
Omdat SKH geen kaarten kunnen kopen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Lennox het volgende:
Ik zat even op de website van Ajax te kijken, maar klopt de info dat je "gewoon" met een supportersclubcard kaarten voor Ajax - Feyenoord kan halen? Staan namelijk nog best veel vakken open, terwijl ik toch gedacht had dat het stijf uitverkocht zou zijn binnen no time. Anders morgen even kaarten halen.
maar r'dam is tot gaycapital verkozenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
positief denkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar r'dam is tot gaycapital verkozen.
Boula zag ik al niet graag komen hoor, die was toch niet naar een andere buitenlandse topclub gegaan denk ik.
Echter wel 4e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho en Geremi.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:36 schreef koningdavid het volgende:
Boulahrouz dus gewoon in de basis van Chelsea vanavond. Onzin dus dat Mourinho hem heeft afgeschreven...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:45 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Echter wel 5e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, Geremi en John Terry .
Uhmm.. nee. Paulo Ferreira is rechtsback en Geremi zit op de bank.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:45 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Echter wel 4e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho en Geremi.
Ik wil het ook wel, maar zie het niet gebeuren.quote:
Vorige wedstrijd niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uhmm.. nee. Paulo Ferreira is rechtsback en Geremi zit op de bank.
Misschien omdat Boulahrouz geschorst was?quote:
Is dat zo? Laat maar dan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien omdat Boulahrouz geschorst was?![]()
Concreet (quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef Houniet het volgende:
weekend weg geweest, wat een nieuws weer
Dat is waar natuurlijkquote:
Ik heb afgelopen zaterdag met m'n supp. CC een kaartje gehaald, dus probeer het, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Lennox het volgende:
Ik zat even op de website van Ajax te kijken, maar klopt de info dat je "gewoon" met een supportersclubcard kaarten voor Ajax - Feyenoord kan halen? Staan namelijk nog best veel vakken open, terwijl ik toch gedacht had dat het stijf uitverkocht zou zijn binnen no time. Anders morgen even kaarten halen.
In de Nederlandse competitie kom je, wanneer je voor ajax speelt, toch bijna alleen twee sterren spitsen of lager tegen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij Ajax? Ja, graag![]()
Maar Boulahrouz heeft ook bewezen een zeer sterke verdediger te zijn, die de beste spelers ter aarde uit de wedstrijd kan spelen. Maar hij is ook een speler die een week later zich kan laat dollen door een 2 sterren spits. En bij Chelsea kan je dan op de tribune belanden. Mocht dat blijven gebeuren, zou Ajax eens moeten gaan praten.
Hij doet het niet slecht dit jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:49 schreef Longmen het volgende:
whoehaha de gloeilampen schijnen een bod te hebben gedaan op Lazovic.![]()
Die 'versterken' zichzelf tenminste nog. Kampioen worden ze toch wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:49 schreef Longmen het volgende:
whoehaha de gloeilampen schijnen een bod te hebben gedaan op Lazovic.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate: Positief is hij mij nog niet opgevallen, zijn persconferenties zijn soms zelfs lachwekkend. Misschien moet hij ook eens kritisch naar zichzelf kijken, in plaats van zijn spelers af te vallen. 5
Maarten Stekelenburg: Valt niet op, af en toe een geweldige redding en soms een ongelukkig moment, kan hij nog beter worden of is dit zijn top? In de eerste seizoenshelft niet top, maar ook niet slecht. 6
Dennis Gentenaar: Mocht de laatste twee wedstrijden meedoen, doordat Stekelenburg ziek was. In zijn eerste wedstrijd tegen Roda JC kreeg hij niets te doen, bij NEC kreeg hij twee tegentreffers te incasseren. 6
Kenneth Vermeer: Kwam nog niet in actie voor Ajax, geen beoordeling derhalve.
George Ogararu: Een echte rechtback, met een voorzet, daarom echter wel defensief wat kwetsbaar. Ook al is het de enige échte rechtsback in de selectie, een basisplaats heeft hij nog niet afgedwongen. 6
Johnny Heitinga: Als rechtsback erg kwetsbaar, centraal valt hij wél positief op. Zijn multifunctionaliteit kan hem opbreken, als rechtsback is het simpelweg géén succes, daarom niet voldoende gepresteerd. 5
Jaap Stam: Toch niet de leider die men in hem zag, het niveau van de eredivisie kan hij makkelijk aan, toch is hij niet foutloos. Past de aanvoerdersrol wel bij hem of moet hij zich alleen richten op het verdedigen? 7
Zdenek Grygera: Scoorde dit seizoen al driemaal en was verdediged zeer sterk, stelde zich ondanks zijn Bosman-vertrek op als een modelprof. Eén van de lichtpuntjes, in de eerste seizoenshelft. 7,5
Thomas Vermaelen: Vorig seizoen samen met Emanuelson de revelatie bij AJax, maar dit seizoen tegenvallend. Centraal krijgt Grygera de voorkeur en als linksback presteert hij zeker niet voldoende, maar heeft wel toekomst. 5
Gabri: Een echte aanjager, in die rol ook zeer nuttig voor het team. Wil de kar trekken, maar wordt vaak niet begrepen. Scoorde driemaal, maar miste ook veel. Dient daar echter niet op afgerekend te worden. 6,5
Michael Krohn-Dehli: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens tekort te komen voor een club als Ajax.
Hedwiges Maduro: Lijkt handelingssnelheid tekort te komen, werd wellicht ook teveel ge-hypet na zijn imponerende debuutjaar. Viel tegen, maar verdiende ook weer niet de openlijke schoffering van Ten Cate. 5
Wesley Sneijder: Clubs als Manchester United, Barça en AC Milan schijnen hem te willen overnemen, maar na een goede start heeft de kleine Utrechter niets meer laten zien, zal zich snel moeten verbeteren. 6
Jan Vertonghen: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt vooralsnog tekort te komen voor een club als Ajax, maar heeft wel toekomst bij Ajax.
Olaf Lindenbergh: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens tekort te komen voor een club als Ajax.
Roger: Het spel van het huidige Ajax is zelfs te snel voor deze Spanjaard, dat zegt genoeg. Zijn techniek en passing is topclubwaardig, maar zijn handelingssnelheid zelfs te slecht voor een basisplaats bij ASWH. 4,5
Urby Emanuelson: Net als bij Maduro en Vermaelen is Emanuelson ver teruggevallen, wellicht kan hij zich als linksback ook meer onderscheiden bij Ajax. Loopt zich nu teveel vast, maar heeft zeker nog heel veen potentie. 6
Tom de Mul: Een echte rechtsbuiten met een actie en een voorzet, is alleen nog te licht voor een basisplaats. Concurrentie zou hem goed doen, maar die heeft hij niet. Prestaties waren goed, maar de tijd van De Mul komt nog. 6,5
Mauro Rosales: Grootste tegenvaller van de eerste seizoenshelft, presteert echt Ajax-onwaardig. Laat hem lekker teruggaan naar Argentinië of geen hem een SCC voor 409/410, maar hoeft van mij niet meer te spelen voor Ajax. 4
Klaas Jan Huntelaar: Na zijn gigantisch sterke begin van 2006, kon een dipje niet uitblijven. Scoorde minder, was ook af en toe smerig in acties naar tegenstanders, maar in 2007 mag hij laten zien écht een topspits te zijn. 6,5
Markus Rosenberg: Als pinchhitter niet geschikt en ook niet goed genoeg voor de basis, waarom zou je deze sympathieke Zweed dan behouden voor Ajax? Snel verkopen, anders zakt zijn marktwaarde met miljoenen per seizoen. 5
Ryan Babel: Soms onnavolgbaar, soms onzichtbaar. Babel heeft de kwaliteiten om uit te groeien tot een sensatie, maar is absoluut (nog) geen teamspeler. Kan veel waarde hebben, heeft dat ook wel bewezen. 6,5
Kenneth Perez: Gehaald als linksbuiten, maar centraal veel nuttiger. Als tien in 4-3-3 of centraal in een 4-4-2 kan hij Ajax beter maken, maar op dit moment wordt er niet optimaal gebruik gemaakt van zijn kwaliteiten. 6,5
Nicolae Mitea: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens (vooralsnog?) tekort te komen voor een club als Ajax.
psstt...spits kopen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:23 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het zo'n dom argument van we hebben zat spitsen.. dan vraag ik me af wie??? en waarvoor?? Voor de HCE heb je maar 1 spits en dat is Huntelaar en daar achter komt helemaal NIKS!
Markus Rosenberg ruilen met Harry mag van mij.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee er loopt weinig bij Feyenoord waarvan ik zeg.. ja dat zou wel een versterking zijn.
Die is nu de held van Rotterdamquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Markus Rosenberg ruilen met Harry mag van mij.
Mwa, lijkt me niet zo'n goeie deal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook een flink staaltje wanbeleid geweest. Nu raken we die Rosenberg aan de straatstenen niet kwijt, terwijl we met Harry tenminste nog een man achter de hand hadden die iets kon forceren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of eigenlijk hadden we Angelos Charisteas nooit moeten gaan, hij is veel waardevoller dan Markus Rosenberg.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die 'versterken' zichzelf tenminste nog. Kampioen worden ze toch wel.
Welkom terugquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:22 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Terug uit Bulgarije! Ver van huis en toch een beetje Amsterdam..
De verrichtingen van ons aller AJAX stemde mij niet tot tevredenheid de afgelopen 2 weken..
Het bod zal wel niet aantrekkelijk genoeg zijn om hem nu al te verkopen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Suijk het volgende:
Ik lees nu dat Juve toch Grygera wil kopen deze maand.
quote:'Rosales op reservelijst River Plate'
Woensdag 3 januari, door SV, Amsterdam, 07.52u GMT+01.00, Adnmundo
De Argentijnse website Adnmundo meldde voor het nieuwe jaar al dat River Plate zich wellicht bij Ajax gaat melden voor Mauro Rosales. De interesse is afhankelijk van een andere transfer.
Volgens het medium wil River voor acht miljoen euro Ezequiel Lavezzi halen. Mocht die transfer afketsen, dan zou Rosales de eerste kandidaat zijn. In het verleden heeft River vaker pogingen gedaan om Rosales aan te trekken.
Rosales speelt dit seizoen weinig voor Ajax. Ten Cate geeft veelal de voorkeur aan De Mul als rechtsbuiten en heeft ook nog Leonardo aangetrokken voor die positie.
En weg d'r meequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
Strik eromheen....
Wiljan Vloet ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Cool, met welke trainer?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:50 schreef -Wolf- het volgende:
Trakteert HW dan op gratis bier?
Van Gaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Cool, met welke trainer?
Daar is verder nog niks over bekend geworden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:19 schreef SiemeN het volgende:
Is de strijd om Luigi Bruins al gestreden trouwens?
Hoe triest is het eigenlijk dat zoiets speelt bij Ajax?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:21 schreef SiemeN het volgende:
En dan winnen we in eigen huis van PSV.
Ik zou liever weer eens een keertje in het Philipsstadion winnen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe triest is het eigenlijk dat zoiets speelt bij Ajax?.
Het zit wel in hem, heb hem (oke niet echt bij ajax) goeie wedstrijden zien spelen. Erg jammer dat het er niet meer uitkomt. Maar op den duus is t geduld op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
Strik eromheen....
De eerste wedstrijden in het Ajax shirt van hem waren goed, daarna niks meer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het zit wel in hem, heb hem (oke niet echt bij ajax) goeie wedstrijden zien spelen. Erg jammer dat het er niet meer uitkomt. Maar op den duus is t geduld op.
Die naar Spanje is gegaan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Suijk het volgende:
Kent iemand Jeffrey Hoogervorst uit de jeugd nog?
Ja, van Real B naar Barca B. Ik had er nog nooit van gehoord.quote:
Doe mij John Goossens maar, waar blijft die gastquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Suijk het volgende:
Kent iemand Jeffrey Hoogervorst uit de jeugd nog?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je het weer over Rosales?
Hij is volgens mij eerst naar Gijon gegaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, van Real B naar Barca B. Ik had er nog nooit van gehoord.
Ja, klopt. Maar nu dus bij Barcelona getekend. Geinig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is volgens mij eerst naar Gijon gegaan.
Is dat de eerste nederlander die zowel bij Real als Barca onder contract heeft gestaan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar nu dus bij Barcelona getekend. Geinig.
'' This video has been removed by the user. ''quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=herenplaats&search=Searchquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
'' This video has been removed by the user. ''![]()
![]()
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=herenplaats&search=Search
Hij heeft ze allemaal verwijderdquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Remco's klankbordquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goed nieuws trouwens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:51 schreef Black-Death het volgende:
Vertonghen tot medio 2011 verlengd
Die jongen is ook lekker bezig om zijn carriere te verkloten. Half jaar geleden nog in de 'belangstelling' van Ajax en nu ga je naar Willem IIquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:53 schreef toma het volgende:
Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Mitchell Donald gaan ook mee naar Capetown.
En Boutahar gaat naar WillemII
Hij stond niet in de belangstelling van Ajax, Ten Cate zei alleen dat hij de verkeerde club had uitgekozen. Verstandig van hem dus dat hij nu naar een club gaat waar hij wel aan spelen toe kan komen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Die jongen is ook lekker bezig om zijn carriere te verkloten. Half jaar geleden nog in de 'belangstelling' van Ajax en nu ga je naar Willem II
Daarom had ik ook express belangstelling tussen haakjes gezet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij stond niet in de belangstelling van Ajax, Ten Cate zei alleen dat hij de verkeerde club had uitgekozen. Verstandig van hem dus dat hij nu naar een club gaat waar hij wel aan spelen toe kan komen.
Willem II wordt toch altijd het Ajax van het Zuiden genoemdquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Die jongen is ook lekker bezig om zijn carriere te verkloten. Half jaar geleden nog in de 'belangstelling' van Ajax en nu ga je naar Willem II
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Willem II wordt toch altijd het Ajax van het Zuiden genoemd
Het blijft toch vrij zielig eigenlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Trouwens, komt er nog een nieuwe mat in te liggen deze winterstop?
Want wat er nu lag was echt 1 van de slechtste die ik heb gezien de laatste jaren.
Maar waarom geen gras verweven met kunstgras wat ze nu bij Utrecht hebben liggen. Dat is een soort mix waardoor de basiskwaliteit hoger ligt dan dat het nu het geval is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het blijft toch vrij zielig eigenlijk.
Bouw je, voor die tijd, het meest moderne, futuristische voetbalstadion van de wereld.
Krijg je het niet voor elkaar een fatsoenlijke grasveldje neer te leggen.![]()
Maar dat is niet realistisch.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:44 schreef devv05 het volgende:
Maar liever een ander stadion met echt gras.
Als we nu ook nog een kunstgrasmat gaan neerleggen, is het laatste beetje echtheid van het stadion helemaal verdwenen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar dat is niet realistisch.
kunstgras=kut
quote:Jan Vertonghen heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot medio 2011. Het oude contract van de 19-jarige middenvelder, die ook in de verdediging uit de voeten kan, liep tot de zomer van volgend jaar.
Vertonghen kwam twee jaar geleden van Germinal Beerschot Antwerpen over naar de jeugdopleiding van Ajax. Tot nu toe speelde hij drie competitiewedstrijden in het eerste elftal van de Amsterdammers.
Dat is waar. Misschien toch maar doen danquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als we nu ook nog een kunstgrasmat gaan neerleggen, is het laatste beetje echtheid van het stadion helemaal verdwenen.![]()
Mis ik nu iets?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Nee, niet eens
.
Dat stadium ben ik voorbij, hij is weg, blij toe.
Vanwaar die naam?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:53 schreef keijz het volgende:
De "roos in de woestijn"
Ik heb een aantal malen op kunstgras gespeelt en 1x was het echt een superveld. Compleet straks, je kon er echt heerlijk op voetballen. En waarschijnlijk zijn de technologien nu nog een stuk beter, en heeft een club als Ajax natuurlijk genoeg geld om de allerbeste mat er dan neer te leggen. Alleen aan de andere kant; het voelt gewoon niet goed.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef SoA-Holic het volgende:
Ajax heeft duidelijk meer voordeel van een strak veld dan zon weiland als afgelopen woensdag. Ik heb het liever ook niet maar het is wel ten gunste voor Ajax.
In Almelo is alles net wat anders dan normaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef Longmen het volgende:
Ik vind de bal in Almelo ook altijd wat anders rollen dan normaal.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
In Almelo is alles net wat anders dan normaal..
Hebben ze bij az ook toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:33 schreef toma het volgende:
ik ben wel voor een combinatie van kunstgras met normaal gras in de Arena.
Je ziet er bij Utrecht ook niks van.
quote:'Juventus gaat shoppen in Nederland'
Geschreven door Robert Smid op woensdag, 3 januari om 14:18
Als we het Tsjechische persbureau CTK mogen geloven, zal Juventus er alles aan doen om Zdenek Grygera aankomende maand over te nemen van Ajax. De Tsjechische international staat al langer in de belangstelling van de Serie B-formatie.
Enige obstakel is het hoge transferbedrag dat Ajax vraagt voor de verdediger. Hierdoor zou het best mogelijk kunnen zijn dat Grygera, die aan het einde van het seizoen transfervrij is, pas in de zomer richting Turijn zal gaan. Grygera zelf heeft al te kennen gegeven zijn contract te willen uitdienen in Amsterdam, om vervolgens de overstap te maken naar een buitenlandse club.
Ook zou Juventus volgens het Italiaanse Tuttosport haar oog hebben laten vallen op David Mendes da Silva. De 24-jarige multifunctionele speler van AZ zou volgens het Italiaanse medium een bod van vijf miljoen euro willen doen op momenteel één van de sterkhouders van AZ.
Mendes da Silva draait sowieso een erg sterk seizoen. Zo werd de verdediger/middenvelder al opgeroepen door bondscoach Marco van Basten voor het Nederlands Elftal, waar hij overigens nog niet zijn debuut heeft gemaakt.
Alex gaat denk ik naar Corinthiansquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:45 schreef toma het volgende:
Het zou me trouwens niets verwonderen als Boulahrouz aan t eind v/h seizoen naar PSV gaat. Omdat Alex dan naar Chelsea gaat kan PSV 'm huren, kopen of ruilen.
quote:
quote:Alex: ‘Ik vertrek niet zomaar'
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 2 januari om 19:00
PSV-verdediger Alex laat tegenover De Telegraaf weten dat de kans groot is dat hij komende zomer de overstap zal maken naar een andere club. Niet elke club kan echter zomaar rekenen op de diensten van de Braziliaan, ook al zou hij een financiële klapper kunnen maken.
Met name Chelsea, de officiële eigenaar van de speler, ziet Alex wel zitten. “Toen ik naar Europa kwam, heb ik voor vijf jaar getekend, waarvan de eerste twee jaar bij PSV. Dit seizoen heeft PSV mij extra kunnen huren bij Chelsea. Het zou voor mij een stap vooruit zijn om in Engeland te gaan spelen.”
”Het belangrijkste is dat ik hier goed speel, want anders komt Chelsea helemaal niet. Het is duidelijk dat, als ik bij PSV vertrek, ik dat alleen doe om naar Chelsea of naar een andere hele grote club te gaan.”
De 24-jarige verdediger laat zelfs nog de optie open dat hij misschien ook volgend jaar nog in Eindhoven te bewonderen zal zijn. “Ik heb het hier zo goed naar mijn zin, dat ik niet naar een andere club wil vertrekken, als dat geen grote stap vooruit is,” aldus Alex.
Nee, stuk komt uit de Telegraaf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat is zeker voetbalzone als bron?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef super-mario het volgende:
Mauro naar Riverplate!?...Ik hoop dat die daar wel speelt voor hem maar van mij mag die bij AFCA blijven of geef hem een scc op 410 idd ;-)
PyThje, misschien ben ik komend weekend in de buurt, waar kan ik die krat HJ afgooien?quote:
quote:
De echte hamburgertenten zijn al weg sinds De Meer/Olympisch Stadion (die hamburgers daarquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als we nu ook nog een kunstgrasmat gaan neerleggen, is het laatste beetje echtheid van het stadion helemaal verdwenen.Wat is de volgende stap? Sushi kraampjes ipv hamburgers?
Al gaat de ontwikkeling van dat kunstgras ook wel door en zal het er ooit wel van komen. Zoals in alle stadions denk ik.
Wie gaat er terug naar Brazilië dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:03 schreef Longmen het volgende:
Dat snap ik niet terug naar Brazilië. Net als Gomes, was destijds sprake van. Sportief lijkt me dat een flinke achteruitgang. Kan alleen uit heimwee zijn....
Ging over dat stuk van Alex lengmonquote:
Alleen blijven omdat ie zo tof is zeker, aan z'n voetbalkwaliteiten zal het niet liggen... Ik neem tenminste aan dat je het belang van Ajax boven het belang van een speler stelt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef super-mario het volgende:
Mauro naar Riverplate!?...Ik hoop dat die daar wel speelt voor hem maar van mij mag die bij AFCA blijven of geef hem een scc op 410 idd ;-)
Maar dat is sowieso al geen prestatiequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij is groter dan z'n ouwe zo te zien.
Is het echt een groot talent? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen of uberhaupt nog nooit wat van gehoord qua prestaties dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef koningdavid het volgende:
Over Brazilianen gesproken... wisten jullie dat een van Wamberto's zonen inmiddels in de Ajax A1 speelt:
[afbeelding]
Danillo Sousa Campos
Geen idee. Maar als je zowat de hele Ajax-opleiding hebt doorlopen en in de basis van de A1 speelt, kan je wel wat natuurlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Is het echt een groot talent? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen of uberhaupt nog nooit wat van gehoord qua prestaties dan.
Ergens in België.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
Voetbalt die gast zelf nog eigenlijk?
hoe oud is wambertoquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als je zowat de hele Ajax-opleiding hebt doorlopen en in de basis van de A1 speelt, kan je wel wat natuurlijk.
Volgens mij spelen er trouwens nog 1 of 2 andere Wamberto Jr's in de opleiding.
Hij was 15 toen hij zijn eerste kind kreeg, lees ik net. Dus ja... dan ben je er wel redelijk vroeg bij.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[..]
hoe oud is wambertoof was ie er gewoon vroeg bij
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
Wamberto wist dus al op jonge leeftijd te scoren!
Zou ie er helemaal in zijn gegaan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij was 15 toen hij zijn eerste kind kreeg, lees ik net. Dus ja... dan ben je er wel redelijk vroeg bij.
quote:
Dat is jammer, dan kan deze geen 5 meter buitenspel staan zonder gezien te wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij is groter dan z'n ouwe zo te zien.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:44 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat is jammer, dan kan deze geen 5 meter buitenspel staan zonder gezien te worden![]()
wie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:10 schreef jna het volgende:
Ferguson wilt weg bij de Rangers. Wanneer komt het gerucht dat Ajax hem wilt hebben?![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Vierklau, Verlaat en Machlas: 'Wij wachten op een bod van Ajax'.
Wamberto heeft ons bijna eigenhandig de beker gegeven. Daarnaast speelde hij bij Celtic uit een wereldpot, toen het na 1-3 eigenlijk nergens meer om gingquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Dat waren pas trieste tijden.
Wamberto iemand?![]()
Wamberto is onderschat. En ja dat meen ik serieus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Dat waren pas trieste tijden.
Wamberto iemand?![]()
Mitchell Donald! Leuk dat die mee mag. Lijkt me niet dat hij al gaat aansluiten bij het eerste, maar toch.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:53 schreef toma het volgende:
Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Mitchell Donald gaan ook mee naar Capetown.
En Boutahar gaat naar WillemII
En in de bekerfinale!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wamberto is onderschat. En ja dat meen ik serieus.
Zijn doelpunt thuis tegen Twente
Dat buitenspeldoelpunt was schitterend. Met name omdat Utrecht een onterechte pingel kreeg.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
En in de bekerfinale!
5 meter buitenspel!
Heerlijk moment inderdaad. Wat was ik blij dat die goal goedgekeurd werd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat buitenspeldoelpunt was schitterend. Met name omdat Utrecht een onterechte pingel kreeg.
Haha, stuur 'm in naar Voetbal International. Komt zéker in 't wereldje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Vierklau, Verlaat en Machlas: 'Wij wachten op een bod van Ajax'.
Done.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, stuur 'm in naar Voetbal International. Komt zéker in 't wereldje.![]()
Damn, wat was hij goed in die wedstrijd. Heel het elftal eigenlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wamberto heeft ons bijna eigenhandig de beker gegeven. Daarnaast speelde hij bij Celtic uit een wereldpot, toen het na 1-3 eigenlijk nergens meer om ging
heb liever vd Vaartquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef methodmich het volgende:
Overigens lijkt Luigi Bruins mij de perfecte opvolger voor Wesley Sneijder, al vrees ik dat AZ hem al binnen heeft.
quote:3/1/2007 - Begin februari start proef met vingerafdrukken bij Ajax
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat begin februari de proef start bij Ajax (en Feyenoord en Vitesse) om ongewenste bezoekers uit het stadion te weren. Diverse personen zullen, hoewel geregistreerd als 'niet welkom', trachten de stadions van deze clubs te betreden. De test is gericht op de risicovakken.
Wat is er dan eigenlijk weinig vooruitgang geboektquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Damn, wat was hij goed in die wedstrijd. Heel het elftal eigenlijk.
0-1 was maar een magere afspiegeling.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is er dan eigenlijk weinig vooruitgang geboektDat jaar gingen we er door een matige thuiswedstrijd in de voorronde uit, nu precies zo. Bah
Dat was Rosales ook in de wedstrijd thuis tegen Inter vorig jaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Damn, wat was hij goed in die wedstrijd. Heel het elftal eigenlijk.
0-1 was maar een magere afspiegeling.
Mocht nog een keer trug komenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef toma het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Andreas Laudrup zijn stage?
rond de 50 eur ofzo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:29 schreef Riro het volgende:
Hoeveel zal een kaartje bremen-uit gaan kosten ongeveer?
Juventusquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
"De fans van Juventus eisen Huntelaar."![]()
Dat Real Madrid z'n zinnen zet op Chivu.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Wat staat er trouwens rechtsonder, over Chivu??
Dat gaat echt never nooit niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Hij hoeft niet weg hoor, dus als ze 'm willen hebben moeten ze met een goed bod komen. 15-20 miljoen voor een potentiele wereldspits is, zeker gezien zn huidige contract, gewoon veel te weinig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
35 miljoen voor Huntelaar is niet realistisch, als je een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen vangt mag je blij zijn en dan zal hij toch wat beter moeten gaan voetballen.
Eeej Bolle ben jij die gast uit dat filmpje met almelo trui en die pet op...quote:
Vogliono is nog altijd willenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
ssstquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eeej Bolle ben jij die gast uit dat filmpje met almelo trui en die pet op...![]()
Hoezo moet je dan blij zijn? Ik ben blij als hij blijft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat Real Madrid z'n zinnen zet op Chivu.
35 miljoen voor Huntelaar is niet realistisch, als je een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen vangt mag je blij zijn en dan zal hij toch wat beter moeten gaan voetballen.
Wolf is er weerquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat gaat echt never nooit niet gebeuren..
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Er wordt gewoon 2x bij de man van Ogararu gescoord.
Ik ben laat, dat wel.
Wat is er met je normale tvp's?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Er wordt gewoon 2x bij de man van Ogararu gescoord.
Ik ben laat, dat wel.
quote:‘Belhadj in belangstelling van Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 3 januari om 19:33
Als we Franse media als France Football of L’Equipe moeten geloven, dan volgt Ajax de verrichtingen van Nadir Belhadj. De 24-jarige linksback van het Franse Sedan stond vorige maand nog in de belangstelling van PSV.
De Eindhovenaren schrokken van de slordige zes miljoen euro die de hekkensluiter in de Ligue 1 vroeg voor de speler en bevonden de Algerijns international te licht voor het grote werk. Vervolgens passeerden namen als Wederson (Ankaraspor), Wilfred Bouma (Aston Villa) en Boudewijn Zenden (Liverpool) de revue in de lichtstad.
Volgens France Football hebben naast de Amsterdammers ook Lille, RC Lens en Sochaux belangstelling voor Belhadj. Dit seizoen kwam de verdediger negentien wedstrijden (twee doelpunten) in actie op de Franse voetbalvelden.
quote:Ajax ook in de markt voor Belhadj?
Volgens L'Equipe is Ajax een van de geinteresseerde clubs in de Algerijnse linksback Belhadj van Sedan. PSV was daar enkele weken serieus geinteresseerd in, maar haakte inmiddels af vanwege de te hoge transferprijs. Het is momenteel volgens de cijfers van France Football de beste linksback op de Franse velden.
Lijkt me sterk dat hij beter scoord dan Eric Abidal.....quote:
Weet ook niet hoe serieus dit bericht te nemen is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij beter scoordt dan Eric Abidal.....
Huiliequote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen de Joden wat minder van die lelijke logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen de Joden wat minder van die lelijke logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik vraag het toch netjes.![]()
ja nogalquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen de Joden Ajacieden wat minder van die lelijke prachtige logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 Ajax logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch helemaal niet van voetbal?
Anders had je wel een andere club uitgekozen
dat zeg ik tegen mn collega ook altijd (ook zo'n kakkerlakquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch helemaal niet van voetbal?
Anders had je wel een andere club uitgekozen
1 wedstrijd maar, Uit hebben we Feyenoord al gehadquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die speelt na de winterstop in De Arena.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |