Die naar Spanje is gegaan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Suijk het volgende:
Kent iemand Jeffrey Hoogervorst uit de jeugd nog?
Ja, van Real B naar Barca B. Ik had er nog nooit van gehoord.quote:
Doe mij John Goossens maar, waar blijft die gastquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Suijk het volgende:
Kent iemand Jeffrey Hoogervorst uit de jeugd nog?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je het weer over Rosales?
Hij is volgens mij eerst naar Gijon gegaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, van Real B naar Barca B. Ik had er nog nooit van gehoord.
Ja, klopt. Maar nu dus bij Barcelona getekend. Geinig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is volgens mij eerst naar Gijon gegaan.
Is dat de eerste nederlander die zowel bij Real als Barca onder contract heeft gestaan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar nu dus bij Barcelona getekend. Geinig.
'' This video has been removed by the user. ''quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
Remco uit rotterdam zoekt vrienden (jaja, offtopic)
http://www.youtube.com/results?search_query=herenplaats&search=Searchquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
'' This video has been removed by the user. ''![]()
![]()
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=herenplaats&search=Search
Hij heeft ze allemaal verwijderdquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Remco's klankbordquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goed nieuws trouwens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:51 schreef Black-Death het volgende:
Vertonghen tot medio 2011 verlengd
Die jongen is ook lekker bezig om zijn carriere te verkloten. Half jaar geleden nog in de 'belangstelling' van Ajax en nu ga je naar Willem IIquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:53 schreef toma het volgende:
Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Mitchell Donald gaan ook mee naar Capetown.
En Boutahar gaat naar WillemII
Hij stond niet in de belangstelling van Ajax, Ten Cate zei alleen dat hij de verkeerde club had uitgekozen. Verstandig van hem dus dat hij nu naar een club gaat waar hij wel aan spelen toe kan komen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Die jongen is ook lekker bezig om zijn carriere te verkloten. Half jaar geleden nog in de 'belangstelling' van Ajax en nu ga je naar Willem II
Daarom had ik ook express belangstelling tussen haakjes gezet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij stond niet in de belangstelling van Ajax, Ten Cate zei alleen dat hij de verkeerde club had uitgekozen. Verstandig van hem dus dat hij nu naar een club gaat waar hij wel aan spelen toe kan komen.
Willem II wordt toch altijd het Ajax van het Zuiden genoemdquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Die jongen is ook lekker bezig om zijn carriere te verkloten. Half jaar geleden nog in de 'belangstelling' van Ajax en nu ga je naar Willem II
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Willem II wordt toch altijd het Ajax van het Zuiden genoemd
Het blijft toch vrij zielig eigenlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Trouwens, komt er nog een nieuwe mat in te liggen deze winterstop?
Want wat er nu lag was echt 1 van de slechtste die ik heb gezien de laatste jaren.
Maar waarom geen gras verweven met kunstgras wat ze nu bij Utrecht hebben liggen. Dat is een soort mix waardoor de basiskwaliteit hoger ligt dan dat het nu het geval is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het blijft toch vrij zielig eigenlijk.
Bouw je, voor die tijd, het meest moderne, futuristische voetbalstadion van de wereld.
Krijg je het niet voor elkaar een fatsoenlijke grasveldje neer te leggen.![]()
Maar dat is niet realistisch.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:44 schreef devv05 het volgende:
Maar liever een ander stadion met echt gras.
Als we nu ook nog een kunstgrasmat gaan neerleggen, is het laatste beetje echtheid van het stadion helemaal verdwenen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar dat is niet realistisch.
kunstgras=kut
quote:Jan Vertonghen heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot medio 2011. Het oude contract van de 19-jarige middenvelder, die ook in de verdediging uit de voeten kan, liep tot de zomer van volgend jaar.
Vertonghen kwam twee jaar geleden van Germinal Beerschot Antwerpen over naar de jeugdopleiding van Ajax. Tot nu toe speelde hij drie competitiewedstrijden in het eerste elftal van de Amsterdammers.
Dat is waar. Misschien toch maar doen danquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als we nu ook nog een kunstgrasmat gaan neerleggen, is het laatste beetje echtheid van het stadion helemaal verdwenen.![]()
Mis ik nu iets?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Nee, niet eens
.
Dat stadium ben ik voorbij, hij is weg, blij toe.
Vanwaar die naam?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:53 schreef keijz het volgende:
De "roos in de woestijn"
Ik heb een aantal malen op kunstgras gespeelt en 1x was het echt een superveld. Compleet straks, je kon er echt heerlijk op voetballen. En waarschijnlijk zijn de technologien nu nog een stuk beter, en heeft een club als Ajax natuurlijk genoeg geld om de allerbeste mat er dan neer te leggen. Alleen aan de andere kant; het voelt gewoon niet goed.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef SoA-Holic het volgende:
Ajax heeft duidelijk meer voordeel van een strak veld dan zon weiland als afgelopen woensdag. Ik heb het liever ook niet maar het is wel ten gunste voor Ajax.
In Almelo is alles net wat anders dan normaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef Longmen het volgende:
Ik vind de bal in Almelo ook altijd wat anders rollen dan normaal.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
In Almelo is alles net wat anders dan normaal..
Hebben ze bij az ook toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:33 schreef toma het volgende:
ik ben wel voor een combinatie van kunstgras met normaal gras in de Arena.
Je ziet er bij Utrecht ook niks van.
quote:'Juventus gaat shoppen in Nederland'
Geschreven door Robert Smid op woensdag, 3 januari om 14:18
Als we het Tsjechische persbureau CTK mogen geloven, zal Juventus er alles aan doen om Zdenek Grygera aankomende maand over te nemen van Ajax. De Tsjechische international staat al langer in de belangstelling van de Serie B-formatie.
Enige obstakel is het hoge transferbedrag dat Ajax vraagt voor de verdediger. Hierdoor zou het best mogelijk kunnen zijn dat Grygera, die aan het einde van het seizoen transfervrij is, pas in de zomer richting Turijn zal gaan. Grygera zelf heeft al te kennen gegeven zijn contract te willen uitdienen in Amsterdam, om vervolgens de overstap te maken naar een buitenlandse club.
Ook zou Juventus volgens het Italiaanse Tuttosport haar oog hebben laten vallen op David Mendes da Silva. De 24-jarige multifunctionele speler van AZ zou volgens het Italiaanse medium een bod van vijf miljoen euro willen doen op momenteel één van de sterkhouders van AZ.
Mendes da Silva draait sowieso een erg sterk seizoen. Zo werd de verdediger/middenvelder al opgeroepen door bondscoach Marco van Basten voor het Nederlands Elftal, waar hij overigens nog niet zijn debuut heeft gemaakt.
Alex gaat denk ik naar Corinthiansquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:45 schreef toma het volgende:
Het zou me trouwens niets verwonderen als Boulahrouz aan t eind v/h seizoen naar PSV gaat. Omdat Alex dan naar Chelsea gaat kan PSV 'm huren, kopen of ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |