Uhmm.. nee. Paulo Ferreira is rechtsback en Geremi zit op de bank.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:45 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Echter wel 4e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho en Geremi.
Ik wil het ook wel, maar zie het niet gebeuren.quote:
Vorige wedstrijd niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uhmm.. nee. Paulo Ferreira is rechtsback en Geremi zit op de bank.
Misschien omdat Boulahrouz geschorst was?quote:
Is dat zo? Laat maar dan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien omdat Boulahrouz geschorst was?![]()
Concreet (quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef Houniet het volgende:
weekend weg geweest, wat een nieuws weer
Dat is waar natuurlijkquote:
Ik heb afgelopen zaterdag met m'n supp. CC een kaartje gehaald, dus probeer het, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Lennox het volgende:
Ik zat even op de website van Ajax te kijken, maar klopt de info dat je "gewoon" met een supportersclubcard kaarten voor Ajax - Feyenoord kan halen? Staan namelijk nog best veel vakken open, terwijl ik toch gedacht had dat het stijf uitverkocht zou zijn binnen no time. Anders morgen even kaarten halen.
In de Nederlandse competitie kom je, wanneer je voor ajax speelt, toch bijna alleen twee sterren spitsen of lager tegen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij Ajax? Ja, graag![]()
Maar Boulahrouz heeft ook bewezen een zeer sterke verdediger te zijn, die de beste spelers ter aarde uit de wedstrijd kan spelen. Maar hij is ook een speler die een week later zich kan laat dollen door een 2 sterren spits. En bij Chelsea kan je dan op de tribune belanden. Mocht dat blijven gebeuren, zou Ajax eens moeten gaan praten.
Hij doet het niet slecht dit jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:49 schreef Longmen het volgende:
whoehaha de gloeilampen schijnen een bod te hebben gedaan op Lazovic.![]()
Die 'versterken' zichzelf tenminste nog. Kampioen worden ze toch wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:49 schreef Longmen het volgende:
whoehaha de gloeilampen schijnen een bod te hebben gedaan op Lazovic.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate: Positief is hij mij nog niet opgevallen, zijn persconferenties zijn soms zelfs lachwekkend. Misschien moet hij ook eens kritisch naar zichzelf kijken, in plaats van zijn spelers af te vallen. 5
Maarten Stekelenburg: Valt niet op, af en toe een geweldige redding en soms een ongelukkig moment, kan hij nog beter worden of is dit zijn top? In de eerste seizoenshelft niet top, maar ook niet slecht. 6
Dennis Gentenaar: Mocht de laatste twee wedstrijden meedoen, doordat Stekelenburg ziek was. In zijn eerste wedstrijd tegen Roda JC kreeg hij niets te doen, bij NEC kreeg hij twee tegentreffers te incasseren. 6
Kenneth Vermeer: Kwam nog niet in actie voor Ajax, geen beoordeling derhalve.
George Ogararu: Een echte rechtback, met een voorzet, daarom echter wel defensief wat kwetsbaar. Ook al is het de enige échte rechtsback in de selectie, een basisplaats heeft hij nog niet afgedwongen. 6
Johnny Heitinga: Als rechtsback erg kwetsbaar, centraal valt hij wél positief op. Zijn multifunctionaliteit kan hem opbreken, als rechtsback is het simpelweg géén succes, daarom niet voldoende gepresteerd. 5
Jaap Stam: Toch niet de leider die men in hem zag, het niveau van de eredivisie kan hij makkelijk aan, toch is hij niet foutloos. Past de aanvoerdersrol wel bij hem of moet hij zich alleen richten op het verdedigen? 7
Zdenek Grygera: Scoorde dit seizoen al driemaal en was verdediged zeer sterk, stelde zich ondanks zijn Bosman-vertrek op als een modelprof. Eén van de lichtpuntjes, in de eerste seizoenshelft. 7,5
Thomas Vermaelen: Vorig seizoen samen met Emanuelson de revelatie bij AJax, maar dit seizoen tegenvallend. Centraal krijgt Grygera de voorkeur en als linksback presteert hij zeker niet voldoende, maar heeft wel toekomst. 5
Gabri: Een echte aanjager, in die rol ook zeer nuttig voor het team. Wil de kar trekken, maar wordt vaak niet begrepen. Scoorde driemaal, maar miste ook veel. Dient daar echter niet op afgerekend te worden. 6,5
Michael Krohn-Dehli: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens tekort te komen voor een club als Ajax.
Hedwiges Maduro: Lijkt handelingssnelheid tekort te komen, werd wellicht ook teveel ge-hypet na zijn imponerende debuutjaar. Viel tegen, maar verdiende ook weer niet de openlijke schoffering van Ten Cate. 5
Wesley Sneijder: Clubs als Manchester United, Barça en AC Milan schijnen hem te willen overnemen, maar na een goede start heeft de kleine Utrechter niets meer laten zien, zal zich snel moeten verbeteren. 6
Jan Vertonghen: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt vooralsnog tekort te komen voor een club als Ajax, maar heeft wel toekomst bij Ajax.
Olaf Lindenbergh: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens tekort te komen voor een club als Ajax.
Roger: Het spel van het huidige Ajax is zelfs te snel voor deze Spanjaard, dat zegt genoeg. Zijn techniek en passing is topclubwaardig, maar zijn handelingssnelheid zelfs te slecht voor een basisplaats bij ASWH. 4,5
Urby Emanuelson: Net als bij Maduro en Vermaelen is Emanuelson ver teruggevallen, wellicht kan hij zich als linksback ook meer onderscheiden bij Ajax. Loopt zich nu teveel vast, maar heeft zeker nog heel veen potentie. 6
Tom de Mul: Een echte rechtsbuiten met een actie en een voorzet, is alleen nog te licht voor een basisplaats. Concurrentie zou hem goed doen, maar die heeft hij niet. Prestaties waren goed, maar de tijd van De Mul komt nog. 6,5
Mauro Rosales: Grootste tegenvaller van de eerste seizoenshelft, presteert echt Ajax-onwaardig. Laat hem lekker teruggaan naar Argentinië of geen hem een SCC voor 409/410, maar hoeft van mij niet meer te spelen voor Ajax. 4
Klaas Jan Huntelaar: Na zijn gigantisch sterke begin van 2006, kon een dipje niet uitblijven. Scoorde minder, was ook af en toe smerig in acties naar tegenstanders, maar in 2007 mag hij laten zien écht een topspits te zijn. 6,5
Markus Rosenberg: Als pinchhitter niet geschikt en ook niet goed genoeg voor de basis, waarom zou je deze sympathieke Zweed dan behouden voor Ajax? Snel verkopen, anders zakt zijn marktwaarde met miljoenen per seizoen. 5
Ryan Babel: Soms onnavolgbaar, soms onzichtbaar. Babel heeft de kwaliteiten om uit te groeien tot een sensatie, maar is absoluut (nog) geen teamspeler. Kan veel waarde hebben, heeft dat ook wel bewezen. 6,5
Kenneth Perez: Gehaald als linksbuiten, maar centraal veel nuttiger. Als tien in 4-3-3 of centraal in een 4-4-2 kan hij Ajax beter maken, maar op dit moment wordt er niet optimaal gebruik gemaakt van zijn kwaliteiten. 6,5
Nicolae Mitea: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens (vooralsnog?) tekort te komen voor een club als Ajax.
psstt...spits kopen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:23 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het zo'n dom argument van we hebben zat spitsen.. dan vraag ik me af wie??? en waarvoor?? Voor de HCE heb je maar 1 spits en dat is Huntelaar en daar achter komt helemaal NIKS!
Markus Rosenberg ruilen met Harry mag van mij.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee er loopt weinig bij Feyenoord waarvan ik zeg.. ja dat zou wel een versterking zijn.
Die is nu de held van Rotterdamquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Markus Rosenberg ruilen met Harry mag van mij.
Mwa, lijkt me niet zo'n goeie deal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook een flink staaltje wanbeleid geweest. Nu raken we die Rosenberg aan de straatstenen niet kwijt, terwijl we met Harry tenminste nog een man achter de hand hadden die iets kon forceren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of eigenlijk hadden we Angelos Charisteas nooit moeten gaan, hij is veel waardevoller dan Markus Rosenberg.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die 'versterken' zichzelf tenminste nog. Kampioen worden ze toch wel.
Welkom terugquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:22 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Terug uit Bulgarije! Ver van huis en toch een beetje Amsterdam..
De verrichtingen van ons aller AJAX stemde mij niet tot tevredenheid de afgelopen 2 weken..
Het bod zal wel niet aantrekkelijk genoeg zijn om hem nu al te verkopen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Suijk het volgende:
Ik lees nu dat Juve toch Grygera wil kopen deze maand.
quote:'Rosales op reservelijst River Plate'
Woensdag 3 januari, door SV, Amsterdam, 07.52u GMT+01.00, Adnmundo
De Argentijnse website Adnmundo meldde voor het nieuwe jaar al dat River Plate zich wellicht bij Ajax gaat melden voor Mauro Rosales. De interesse is afhankelijk van een andere transfer.
Volgens het medium wil River voor acht miljoen euro Ezequiel Lavezzi halen. Mocht die transfer afketsen, dan zou Rosales de eerste kandidaat zijn. In het verleden heeft River vaker pogingen gedaan om Rosales aan te trekken.
Rosales speelt dit seizoen weinig voor Ajax. Ten Cate geeft veelal de voorkeur aan De Mul als rechtsbuiten en heeft ook nog Leonardo aangetrokken voor die positie.
En weg d'r meequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
Strik eromheen....
Wiljan Vloet ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Cool, met welke trainer?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:50 schreef -Wolf- het volgende:
Trakteert HW dan op gratis bier?
Van Gaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Cool, met welke trainer?
Daar is verder nog niks over bekend geworden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:19 schreef SiemeN het volgende:
Is de strijd om Luigi Bruins al gestreden trouwens?
Hoe triest is het eigenlijk dat zoiets speelt bij Ajax?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:21 schreef SiemeN het volgende:
En dan winnen we in eigen huis van PSV.
Ik zou liever weer eens een keertje in het Philipsstadion winnen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe triest is het eigenlijk dat zoiets speelt bij Ajax?.
Het zit wel in hem, heb hem (oke niet echt bij ajax) goeie wedstrijden zien spelen. Erg jammer dat het er niet meer uitkomt. Maar op den duus is t geduld op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
Strik eromheen....
De eerste wedstrijden in het Ajax shirt van hem waren goed, daarna niks meer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het zit wel in hem, heb hem (oke niet echt bij ajax) goeie wedstrijden zien spelen. Erg jammer dat het er niet meer uitkomt. Maar op den duus is t geduld op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |