abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44947772
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
Remco uit rotterdam zoekt vrienden (jaja, offtopic)
HAHAHAHA
pi_44947829
quote:
Dat valt wel mee toch
pi_44948038
quote:
Dat jij op zulk soort dingen zoekt zegt meer over jou dan over de stad Rotterdam
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_44948335
Whahaha . Het zijn de homo's jaja
pi_44948456
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:47 schreef Nashje het volgende:
Whahaha . Het zijn de homo's jaja
En dat terwijl de Gayparade in Amsterdam wordt gehouden
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_44948476
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Tussenrapport van je favoriete club

Wie gaat Ajax onder de loep nemen? Kan ook door meer mensen, altijd leuk.
Done.
pi_44948535
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Defense gedaan, de rest ff geen zinin nu, mag ook iemand anders doen
Pff beetje te hoge cijfers hoor...
Als TC dit in de winterstop bij zn spelers voorlegt zal er niets veranderen vrees ik.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_44948554
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Niet zo jaloers doen.
pi_44948563
quote:

[..]

Vervelend, die reistijd voor je.
pi_44948610
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:52 schreef mcyodogg het volgende:
Maar als hij weer van die fouten gaat maken als in de afgelopen maanden, zou ik als ik Ajax was eens bellen naar Londen.
Wil je een verdediger met veel fouten?
pi_44948695
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef Longmen het volgende:

[..]

Pff beetje te hoge cijfers hoor...
Als TC dit in de winterstop bij zn spelers voorlegt zal er niets veranderen vrees ik.
Emanuelsson verdedigend is een 1.5 ofzo, Ogararu ook maar aanvallend zijn ze nog wel aardig daarom die cijfers. als ik puur op verdedigend doe krijgen ze veel slechtere cijfers hoor
pi_44948755
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wil je een verdediger met veel fouten?
Bij Ajax? Ja, graag

Maar Boulahrouz heeft ook bewezen een zeer sterke verdediger te zijn, die de beste spelers ter aarde uit de wedstrijd kan spelen. Maar hij is ook een speler die een week later zich kan laat dollen door een 2 sterren spits. En bij Chelsea kan je dan op de tribune belanden. Mocht dat blijven gebeuren, zou Ajax eens moeten gaan praten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44949131
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Lennox het volgende:
Ik zat even op de website van Ajax te kijken, maar klopt de info dat je "gewoon" met een supportersclubcard kaarten voor Ajax - Feyenoord kan halen? Staan namelijk nog best veel vakken open, terwijl ik toch gedacht had dat het stijf uitverkocht zou zijn binnen no time. Anders morgen even kaarten halen.
Omdat SKH geen kaarten kunnen kopen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:13:25 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44951314
Zijn er nog mensen naar de huldiging van onze Haagse vriend geweest?
pi_44952146
Boulahrouz dus gewoon in de basis van Chelsea vanavond. Onzin dus dat Mourinho hem heeft afgeschreven...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:39:38 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44952261
quote:

[..]

maar r'dam is tot gaycapital verkozen .

Boula zag ik al niet komen hoor, die was naar een andere buitenlandse topclub gegaan denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44952342
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

maar r'dam is tot gaycapital verkozen .

Boula zag ik al niet graag komen hoor, die was toch niet naar een andere buitenlandse topclub gegaan denk ik.
positief denken
pi_44952447
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:36 schreef koningdavid het volgende:
Boulahrouz dus gewoon in de basis van Chelsea vanavond. Onzin dus dat Mourinho hem heeft afgeschreven...
Echter wel 4e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho en Geremi.
pi_44952501
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:45 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Echter wel 5e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, Geremi en John Terry .
pi_44952508
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:45 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Echter wel 4e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho en Geremi.
Uhmm.. nee. Paulo Ferreira is rechtsback en Geremi zit op de bank.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:48:34 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44952541
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:42 schreef toma het volgende:

[..]

positief denken
Ik wil het ook wel, maar zie het niet gebeuren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44952589
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Uhmm.. nee. Paulo Ferreira is rechtsback en Geremi zit op de bank.
Vorige wedstrijd niet.
pi_44953039
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:50 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Vorige wedstrijd niet.
Misschien omdat Boulahrouz geschorst was?
pi_44953208
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Misschien omdat Boulahrouz geschorst was?
Is dat zo? Laat maar dan.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:49:30 #106
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44954677
Boulahrouz heeft net waarschijnlijk z'n kniebanden afgescheurd

Edit: valt mee, 4 weken eruit

[ Bericht 15% gewijzigd door jna op 02-01-2007 22:16:22 ]
Jawel, je keek.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:18:54 #107
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44955850
weekend weg geweest, wat een nieuws weer
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44958888
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef Houniet het volgende:
weekend weg geweest, wat een nieuws weer
Concreet ( ) is er niets
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:10:22 #109
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_44961710
Die geruchten allemaal
Ik ben inmiddels overleden
pi_44961730
Je moet wat.
pi_44962083
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:11 schreef koningdavid het volgende:
Je moet wat.
Dat is waar natuurlijk
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44964786
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Lennox het volgende:
Ik zat even op de website van Ajax te kijken, maar klopt de info dat je "gewoon" met een supportersclubcard kaarten voor Ajax - Feyenoord kan halen? Staan namelijk nog best veel vakken open, terwijl ik toch gedacht had dat het stijf uitverkocht zou zijn binnen no time. Anders morgen even kaarten halen.
Ik heb afgelopen zaterdag met m'n supp. CC een kaartje gehaald, dus probeer het, zou ik zeggen
pi_44965381
whoehaha de gloeilampen schijnen een bod te hebben gedaan op Lazovic.
pi_44965531
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Bij Ajax? Ja, graag

Maar Boulahrouz heeft ook bewezen een zeer sterke verdediger te zijn, die de beste spelers ter aarde uit de wedstrijd kan spelen. Maar hij is ook een speler die een week later zich kan laat dollen door een 2 sterren spits. En bij Chelsea kan je dan op de tribune belanden. Mocht dat blijven gebeuren, zou Ajax eens moeten gaan praten.
In de Nederlandse competitie kom je, wanneer je voor ajax speelt, toch bijna alleen twee sterren spitsen of lager tegen?

In dat geval kun je er maar beter vanaf zien
pi_44965588
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:49 schreef Longmen het volgende:
Hij doet het niet slecht dit jaar.
pi_44965658
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:49 schreef Longmen het volgende:
Die 'versterken' zichzelf tenminste nog. Kampioen worden ze toch wel.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:15:23 #117
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44965700
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate: Positief is hij mij nog niet opgevallen, zijn persconferenties zijn soms zelfs lachwekkend. Misschien moet hij ook eens kritisch naar zichzelf kijken, in plaats van zijn spelers af te vallen. 5

Maarten Stekelenburg: Valt niet op, af en toe een geweldige redding en soms een ongelukkig moment, kan hij nog beter worden of is dit zijn top? In de eerste seizoenshelft niet top, maar ook niet slecht. 6
Dennis Gentenaar: Mocht de laatste twee wedstrijden meedoen, doordat Stekelenburg ziek was. In zijn eerste wedstrijd tegen Roda JC kreeg hij niets te doen, bij NEC kreeg hij twee tegentreffers te incasseren. 6
Kenneth Vermeer: Kwam nog niet in actie voor Ajax, geen beoordeling derhalve.

George Ogararu: Een echte rechtback, met een voorzet, daarom echter wel defensief wat kwetsbaar. Ook al is het de enige échte rechtsback in de selectie, een basisplaats heeft hij nog niet afgedwongen. 6
Johnny Heitinga: Als rechtsback erg kwetsbaar, centraal valt hij wél positief op. Zijn multifunctionaliteit kan hem opbreken, als rechtsback is het simpelweg géén succes, daarom niet voldoende gepresteerd. 5
Jaap Stam: Toch niet de leider die men in hem zag, het niveau van de eredivisie kan hij makkelijk aan, toch is hij niet foutloos. Past de aanvoerdersrol wel bij hem of moet hij zich alleen richten op het verdedigen? 7
Zdenek Grygera: Scoorde dit seizoen al driemaal en was verdediged zeer sterk, stelde zich ondanks zijn Bosman-vertrek op als een modelprof. Eén van de lichtpuntjes, in de eerste seizoenshelft. 7,5
Thomas Vermaelen: Vorig seizoen samen met Emanuelson de revelatie bij AJax, maar dit seizoen tegenvallend. Centraal krijgt Grygera de voorkeur en als linksback presteert hij zeker niet voldoende, maar heeft wel toekomst. 5

Gabri: Een echte aanjager, in die rol ook zeer nuttig voor het team. Wil de kar trekken, maar wordt vaak niet begrepen. Scoorde driemaal, maar miste ook veel. Dient daar echter niet op afgerekend te worden. 6,5
Michael Krohn-Dehli: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens tekort te komen voor een club als Ajax.
Hedwiges Maduro: Lijkt handelingssnelheid tekort te komen, werd wellicht ook teveel ge-hypet na zijn imponerende debuutjaar. Viel tegen, maar verdiende ook weer niet de openlijke schoffering van Ten Cate. 5
Wesley Sneijder: Clubs als Manchester United, Barça en AC Milan schijnen hem te willen overnemen, maar na een goede start heeft de kleine Utrechter niets meer laten zien, zal zich snel moeten verbeteren. 6
Jan Vertonghen: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt vooralsnog tekort te komen voor een club als Ajax, maar heeft wel toekomst bij Ajax.
Olaf Lindenbergh: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens tekort te komen voor een club als Ajax.
Roger: Het spel van het huidige Ajax is zelfs te snel voor deze Spanjaard, dat zegt genoeg. Zijn techniek en passing is topclubwaardig, maar zijn handelingssnelheid zelfs te slecht voor een basisplaats bij ASWH. 4,5
Urby Emanuelson: Net als bij Maduro en Vermaelen is Emanuelson ver teruggevallen, wellicht kan hij zich als linksback ook meer onderscheiden bij Ajax. Loopt zich nu teveel vast, maar heeft zeker nog heel veen potentie. 6

Tom de Mul: Een echte rechtsbuiten met een actie en een voorzet, is alleen nog te licht voor een basisplaats. Concurrentie zou hem goed doen, maar die heeft hij niet. Prestaties waren goed, maar de tijd van De Mul komt nog. 6,5
Mauro Rosales: Grootste tegenvaller van de eerste seizoenshelft, presteert echt Ajax-onwaardig. Laat hem lekker teruggaan naar Argentinië of geen hem een SCC voor 409/410, maar hoeft van mij niet meer te spelen voor Ajax. 4
Klaas Jan Huntelaar: Na zijn gigantisch sterke begin van 2006, kon een dipje niet uitblijven. Scoorde minder, was ook af en toe smerig in acties naar tegenstanders, maar in 2007 mag hij laten zien écht een topspits te zijn. 6,5
Markus Rosenberg: Als pinchhitter niet geschikt en ook niet goed genoeg voor de basis, waarom zou je deze sympathieke Zweed dan behouden voor Ajax? Snel verkopen, anders zakt zijn marktwaarde met miljoenen per seizoen. 5
Ryan Babel: Soms onnavolgbaar, soms onzichtbaar. Babel heeft de kwaliteiten om uit te groeien tot een sensatie, maar is absoluut (nog) geen teamspeler. Kan veel waarde hebben, heeft dat ook wel bewezen. 6,5
Kenneth Perez: Gehaald als linksbuiten, maar centraal veel nuttiger. Als tien in 4-3-3 of centraal in een 4-4-2 kan hij Ajax beter maken, maar op dit moment wordt er niet optimaal gebruik gemaakt van zijn kwaliteiten. 6,5
Nicolae Mitea: Speelde te weinig om voor een beoordeling in aanmerking te komen, lijkt overigens (vooralsnog?) tekort te komen voor een club als Ajax.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44965817
Ik vind je af en toe net even iets te kritisch Verder grotendeels wel mee eens. Al vind ik Jaap belangrijker voor het team dan jij nu laat vermoeden.
pi_44965841
Ik vind het zo'n dom argument van we hebben zat spitsen.. dan vraag ik me af wie??? en waarvoor?? Voor de HCE heb je maar 1 spits en dat is Huntelaar en daar achter komt helemaal NIKS!
pi_44965863
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:23 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het zo'n dom argument van we hebben zat spitsen.. dan vraag ik me af wie??? en waarvoor?? Voor de HCE heb je maar 1 spits en dat is Huntelaar en daar achter komt helemaal NIKS!
psstt...spits kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')