Dan ben ik je vaste klantquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geloof er helemaal niets van, bron is dan ook Soccernews.nl
Maar goed, als het waar is, begin ik een kebab-tent bij de Amsterdam ArenA.![]()
Ze hebben bij Soccernews zeker net mijn post gelezen.quote:
Ben jij soms de auteur van dat artikel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze hebben bij Soccernews zeker net mijn post gelezen.![]()
Maar als het waar is:![]()
Haha, nee.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben jij soms de auteur van dat artikel?
Zo schrikbarend vond ik Stam deze eerste seizoenshelft niet, tbh.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef jna het volgende:
Laat Boulahrouz dan wel deze zomer komen als Jaap er nog is![]()
Dan zou ik echt schijten als aanvaller
ik heb het meer over uiterlijk en uitstraling enzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo schrikbarend vond ik Stam deze eerste seizoenshelft niet, tbh.
en de foto met de nop afdruk van cristiano ronaldo die hij bij het aftrappen aan de spits van de tegenpartij laat zienquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb het meer over uiterlijk en uitstraling enzo
Kanu heeft in een televisie-interview van een paar maanden terug al eens gezegd dat hij graag nog eens zou terugkeren, dus zo onwaarschijnlijk was het nou ook weer niet. En wat kan het nou kwaad om over zulke geruchten te praten? De aankoop van Stam begon ook met een gerucht, zoals vrijwel elke transfer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe voetbalzone een heel volk in een rep en roer kan helpen door hun verzinselsIk heb het 5 topics geleden ook al gezegt dat het onzin was. Maar nee, het was wel waar dat Kanu naar Ajax wilt, want het stond op het Ajax netwerk. Lui daar lezen geen voetbalzone?
Dat mensen nog in die verhalen trappen van die site. Ze zijn nog ongeloofwaardiger dan de snor.
Misschien omdat ze vrij goed ingevoerd is bij Ajax. En ze er dagelijks komt?quote:Verder meldt alleen BARBARA BAREND dat Ajax Kanu niet zou willen hebben. Hoe kan zij dat nu weten? Ajax zal wel standaard antwoord hebben gegeven: geen commentaar. Of ontkennen. Dat is standaard. Ook weer zo voorbarige conclusie.
Van Geel zal haar zomaar even vertellen hoe alles zit? Ze kan wel eens wat opvangen, ja, heeft ze in het verleden ook wel eens succesvol gedaan. Maar vaker zit ze er gewoon naast. Denk nou echt niet dat zij veel te horen krijgt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien omdat ze vrij goed ingevoerd is bij Ajax. En ze er dagelijks komt?
Dat de NOS hem voor de camera's kreeg had ik gemist. Verder heeft Kanu voor zover ik weet niet met de BBC gepraat, en zijn al die artikelen gebaseerd op een of andere Nigeriaanse krant.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Volgens mij zorg jij voor nog meer verwarring hoor koningdavid...
Tegenover de BBC meldt Kanu dat hij graag naar Ajax wil, tevens zegt hij dit tegenover de CAMERA'S van de NOS en Nigeriaanse media. Vervolgens komt het op een FANPAGE van zijn huidige club dat Kanu gezegd ZOU hebben NIET naar Ajax te willen.
Dan lijkt het me logischer om te concluderen dat hij WEL naar Ajax wil.
Verder meldt alleen BARBARA BAREND dat Ajax Kanu niet zou willen hebben. Hoe kan zij dat nu weten? Ajax zal wel standaard antwoord hebben gegeven: geen commentaar. Of ontkennen. Dat is standaard. Ook weer zo voorbarige conclusie.
Vermoeiend, al die sites die op basis van een journalist of een vage bron concluderen dat iets ZO is, waarheid is... brengt zoveel verwarring. Ook het begin van deze topic, waarin het dus fout staat.
De aankoop van Stam begon toch met het gerucht dat iemand hem koffie had zien drinken bij de ArenA ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:09 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Kanu heeft in een televisie-interview van een paar maanden terug al eens gezegd dat hij graag nog eens zou terugkeren, dus zo onwaarschijnlijk was het nou ook weer niet. En wat kan het nou kwaad om over zulke geruchten te praten? De aankoop van Stam begon ook met een gerucht, zoals vrijwel elke transfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |