abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44943186
Boulahrouz zal echt nog zijn wedstrijden krijgen. Vooral in de Champions League speelt hij nagenoeg alles. Maar als hij weer van die fouten gaat maken als in de afgelopen maanden, zou ik als ik Ajax was eens bellen naar Londen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44943192
Haal Davids en Raffie gewoon
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44943203
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Geloof er helemaal niets van, bron is dan ook Soccernews.nl

Maar goed, als het waar is, begin ik een kebab-tent bij de Amsterdam ArenA.
Dan ben ik je vaste klant . Kebab . Ajax .
pi_44943216
Interesse moet wel wederzijds zijn en daar lees ik al helemaal niks over.
Woo-loo-loo!
pi_44943260
Waar is Leo dan , ik zie hem nog niet in de OP
pi_44943408
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Ze hebben bij Soccernews zeker net mijn post gelezen.

Maar als het waar is:
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:00:25 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44943446
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ze hebben bij Soccernews zeker net mijn post gelezen.

Maar als het waar is:
Ben jij soms de auteur van dat artikel?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:00:31 #58
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44943451
Laat Boulahrouz dan wel deze zomer komen als Jaap er nog is

Dan zou ik echt schijten als aanvaller
Jawel, je keek.
pi_44943541
haha
Boularouz is teveel geldwolf om bij ajax t komen ballen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_44943573
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben jij soms de auteur van dat artikel?
Haha, nee.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44943592
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:00 schreef jna het volgende:
Laat Boulahrouz dan wel deze zomer komen als Jaap er nog is

Dan zou ik echt schijten als aanvaller
Zo schrikbarend vond ik Stam deze eerste seizoenshelft niet, tbh.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:05:44 #62
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44943643
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zo schrikbarend vond ik Stam deze eerste seizoenshelft niet, tbh.
ik heb het meer over uiterlijk en uitstraling enzo
Jawel, je keek.
pi_44944293
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:05 schreef jna het volgende:

[..]

ik heb het meer over uiterlijk en uitstraling enzo
en de foto met de nop afdruk van cristiano ronaldo die hij bij het aftrappen aan de spits van de tegenpartij laat zien
pi_44944459
Hoe voetbalzone een heel volk in een rep en roer kan helpen door hun verzinsels Ik heb het 5 topics geleden ook al gezegt dat het onzin was. Maar nee, het was wel waar dat Kanu naar Ajax wilt, want het stond op het Ajax netwerk. Lui daar lezen geen voetbalzone?
Dat mensen nog in die verhalen trappen van die site. Ze zijn nog ongeloofwaardiger dan de snor.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_44944498
Ik zat even op de website van Ajax te kijken, maar klopt de info dat je "gewoon" met een supportersclubcard kaarten voor Ajax - Feyenoord kan halen? Staan namelijk nog best veel vakken open, terwijl ik toch gedacht had dat het stijf uitverkocht zou zijn binnen no time. Anders morgen even kaarten halen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_44944559
pi_44945574
Volgens mij zorg jij voor nog meer verwarring hoor koningdavid...

Tegenover de BBC meldt Kanu dat hij graag naar Ajax wil, tevens zegt hij dit tegenover de CAMERA'S van de NOS en Nigeriaanse media. Vervolgens komt het op een FANPAGE van zijn huidige club dat Kanu gezegd ZOU hebben NIET naar Ajax te willen.

Dan lijkt het me logischer om te concluderen dat hij WEL naar Ajax wil.

Verder meldt alleen BARBARA BAREND dat Ajax Kanu niet zou willen hebben. Hoe kan zij dat nu weten? Ajax zal wel standaard antwoord hebben gegeven: geen commentaar. Of ontkennen. Dat is standaard. Ook weer zo voorbarige conclusie.

Vermoeiend, al die sites die op basis van een journalist of een vage bron concluderen dat iets ZO is, waarheid is... brengt zoveel verwarring. Ook het begin van deze topic, waarin het dus fout staat.

Ik zou Boulah, Davids, Van der Vaart en Kanu allen trouwens graag zien koven
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44945594
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe voetbalzone een heel volk in een rep en roer kan helpen door hun verzinsels Ik heb het 5 topics geleden ook al gezegt dat het onzin was. Maar nee, het was wel waar dat Kanu naar Ajax wilt, want het stond op het Ajax netwerk. Lui daar lezen geen voetbalzone?
Dat mensen nog in die verhalen trappen van die site. Ze zijn nog ongeloofwaardiger dan de snor.
Kanu heeft in een televisie-interview van een paar maanden terug al eens gezegd dat hij graag nog eens zou terugkeren, dus zo onwaarschijnlijk was het nou ook weer niet. En wat kan het nou kwaad om over zulke geruchten te praten? De aankoop van Stam begon ook met een gerucht, zoals vrijwel elke transfer.
Woo-loo-loo!
pi_44945631
JaWi had hem gezien
pi_44945653
quote:
Verder meldt alleen BARBARA BAREND dat Ajax Kanu niet zou willen hebben. Hoe kan zij dat nu weten? Ajax zal wel standaard antwoord hebben gegeven: geen commentaar. Of ontkennen. Dat is standaard. Ook weer zo voorbarige conclusie.
Misschien omdat ze vrij goed ingevoerd is bij Ajax. En ze er dagelijks komt?
pi_44945708
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Misschien omdat ze vrij goed ingevoerd is bij Ajax. En ze er dagelijks komt?
Van Geel zal haar zomaar even vertellen hoe alles zit? Ze kan wel eens wat opvangen, ja, heeft ze in het verleden ook wel eens succesvol gedaan. Maar vaker zit ze er gewoon naast. Denk nou echt niet dat zij veel te horen krijgt.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44945826
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Volgens mij zorg jij voor nog meer verwarring hoor koningdavid...

Tegenover de BBC meldt Kanu dat hij graag naar Ajax wil, tevens zegt hij dit tegenover de CAMERA'S van de NOS en Nigeriaanse media. Vervolgens komt het op een FANPAGE van zijn huidige club dat Kanu gezegd ZOU hebben NIET naar Ajax te willen.

Dan lijkt het me logischer om te concluderen dat hij WEL naar Ajax wil.

Vermoeiend, al die sites die op basis van een journalist of een vage bron concluderen dat iets ZO is, waarheid is... brengt zoveel verwarring. Ook het begin van deze topic, waarin het dus fout staat.
Dat de NOS hem voor de camera's kreeg had ik gemist. Verder heeft Kanu voor zover ik weet niet met de BBC gepraat, en zijn al die artikelen gebaseerd op een of andere Nigeriaanse krant.
Dat bericht op die fanpage is het meest recente van alle berichten, en bevat directe quotes, dus het leek mij dat dat artikel het meest actuele nieuws over de hele situatie bevatte.
pi_44945853
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:09 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Kanu heeft in een televisie-interview van een paar maanden terug al eens gezegd dat hij graag nog eens zou terugkeren, dus zo onwaarschijnlijk was het nou ook weer niet. En wat kan het nou kwaad om over zulke geruchten te praten? De aankoop van Stam begon ook met een gerucht, zoals vrijwel elke transfer.
De aankoop van Stam begon toch met het gerucht dat iemand hem koffie had zien drinken bij de ArenA ofzo?

Ik voel de Ajaxkoffie-grappen al aankomen...
pi_44946247
Ik zou het sowieso oliedom vinden van Ajax als ze niks gaan proberen om Kanu terug te halen. Hij wil zelf terug. Een tijd geleden is er toch nog gezegd dat Ajax meer moeite zou moeten steken in het terughalen van oudspelers.
pi_44946414
Tussenrapport van je favoriete club

Wie gaat Ajax onder de loep nemen? Kan ook door meer mensen, altijd leuk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')