abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44940483

* De OP is hier te downloaden.

|X| Kanu wil NIET terug naar Ajax, Ajax is ook niet geinteresseerd.
|X| Volgens 'Die Welt' zou Van der Vaart graag terug willen naar Ajax...
|X|
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44940514
Haal dat tweede nieuwsitem ook maar weg, daar geloof ik echt helemaal niets van.
pi_44940525
Dat Van der Vaart-verhaal lijkt mij wel heel sterk. Maar desalniettemin is hij natuurlijk welkom
pi_44940540
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:26 schreef Robar het volgende:
Haal dat tweede nieuwsitem ook maar weg, daar geloof ik echt helemaal niets van.
Het lijkt mij ook heel sterk... maar ik laat het er gewoon bij staan, de bron wordt erbij genoemd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:27:35 #5
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44940546
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:26 schreef Robar het volgende:
Als we alle roddels weg moeten laten hebben we niks meer om te bespreken
Jawel, je keek.
pi_44940589
Ik geloof het ook niet, vooral omdat ze niemand weten te quoten. Maar het mag toch best even genoemd worden
Woo-loo-loo!
pi_44940594
Die had zn carriere toch ook anders voorgesteld denk ik.

Grote belofte bij ajax. Opmerkelijke keuze voor HSV en nu degradatievoetbal met HSV.
pi_44940638
Vind het trouwens niet opmerkelijk dat hij terug wil. Er is te weinig intresse voor een stap hoger op en hij blijft natuurlijk een Jood

Ik vind hem trouwens wel beter dan Sneijder, buiten zijn voetbal-kwaliteiten heeft hij ook een beter karakter.
pi_44940651
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:27 schreef jna het volgende:

[..]

Als we alle roddels weg moeten laten hebben we niks meer om te bespreken
Oe, true, true, zo waar als een lantaarnpaal.
pi_44940672
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:

Grote belofte bij ajax. Opmerkelijke keuze voor HSV en nu degradatievoetbal met HSV.
En zijn 'evenbeeld' Sneijder bleef nog een tijdje rijpen en gaat straks naar een club als Milan of Barcelona. Maar Van der Vaart is elke keer ook driekwart seizoen geblesseerd, daar ligt al een belangrijke verklaring denk ik.
Woo-loo-loo!
pi_44940691
Kanu wilde wel naar Ajax, alleen Ajax wou geen bod uitbrengen toch?!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_44940704
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:32 schreef HPayne het volgende:
Kanu wilde wel naar Ajax toch, alleen Ajax wou geen bod uitbrengen toch?!
Volgens die Barend.
pi_44940707
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:

Tsja, het eerste jaar was toch alleraardigst.
Dat het nu zo slecht gaat, dat is toch heel erg onverwacht.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:34:12 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44940738
Kanu was wel leuk geweest ja. Maar goed, het gaat nu weer slecht met Ajax en er zijn maar weinig spelers die dan in willen stappen heb ik het idee...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:34:21 #15
82589 S-Two
barba macacu
pi_44940743
VDV mag direct terugkomen .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44940785
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Kanu was wel leuk geweest ja. Maar goed, het gaat nu weer slecht met Ajax en er zijn maar weinig spelers die dan in willen stappen heb ik het idee...
Leonardo wel
pi_44940786
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:32 schreef HPayne het volgende:
Kanu wilde wel naar Ajax, alleen Ajax wou geen bod uitbrengen toch?!
quote:
Kanu: I don't want out
Kanu has shot down rumours he is heading out the Fratton Park exit door.
And he wants Pompey to give him a deal to keep him on the south coast even longer.

Reports in the Dutch press have once again resurfaced linking the Blues' leading scorer with a return to former club Ajax in this month's transfer window.
T
hey are persistent claims likely to be fuelled by agents trying to get the Nigerian a new contract at Fratton Park.

But Kanu insisted the rumours are entirely wide of the mark.

Instead he has called on the club to extend his stay beyond the end of the season when his existing deal runs out.

And the 30-year-old is seeking to hold talks soon to keep him at Pompey.

He said: 'I don't know why they keep on saying that about Ajax – there's nothing happening.

'I'm a Portsmouth player, I love the supporters, I love the club and definitely I want to be here. It's just up to the management to show their own commitment.

'I don't know who these people are that keep going on about Ajax, Ajax, Ajax. I haven't even heard from Ajax.

'I don't know where it's coming from. It's annoying because it's not true.

'The fans want to know the truth and the truth is I am grateful to Portsmouth, to Harry, to the management, to the supporters.

'They have taken me in and since then I have been playing for them and I want to stay.

'I have said before that it's difficult to travel for two hours from London to Portsmouth and then train and then go back.

'But if I can have a commitment from the club then I can settle down, have a house here and be relaxed.

'I want a longer contract. If you have six months of a one-year contract, you don't know what's going to happen.

'It's just for the management to say "okay" and then give you more years on your contract so you can relax.

'It depends on the management how long it is and then we'll take it from there.

'I hope to start talks soon.'
02 January 2007
Bron
pi_44940878
Ok, duidelijk... Wat raar dat zoiets in de media terechtkomt dan
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:40:54 #19
82589 S-Two
barba macacu
pi_44940937
Laatst was er nog een interview met hem van de NOS waarin hij zei dat hij wel terug wou, dus dit lijkt me eerder onzin.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44940987
Of hij krabbelt nu terug omdat Ajax hem niet wil hebben
Woo-loo-loo!
pi_44941016
VDV is zeker erg welkom
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:52:48 #22
131729 jna
pi_44941328
quote:
De overgang van Zdenek Grygera naar Juventus wordt deze maand bekend gemaakt. De Tsjech gaat vanaf seizoen 2007/2008 voor de Italiaanse club spelen. De 26-jarige international verlaat Ajax transfervrij gezien zijn aflopende contract in Amsterdam. (Eurosport)
Dat verrast me zeg
Jawel, je keek.
pi_44941372
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:52 schreef jna het volgende:

[..]

Dat verrast me zeg
toch jammer
pi_44941425
Ja, maar niks aan te doen.
pi_44941436
Nou wegwezen met die gast. Vanaf nu alleen nog maar spelers die graag voor Ajax willen spelen.
pi_44941540
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef devv05 het volgende:
Nou wegwezen met die gast. Vanaf nu alleen nog maar spelers die graag voor Ajax willen spelen.
Want hij speelt niet graag voor Ajax?
Woo-loo-loo!
pi_44941617
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:20 schreef BobbyHill het volgende:
Van der Vaart wil terug, volgens Die Welt.
[..]
Is het Kanu gerucht de kop ingedrukt, krijgen we het volgende idiote gerucht weer.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:03:10 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44941659
Geruchten horen nou eenmaal bij een club waar het minder gaat...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44941696
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef devv05 het volgende:
Grygera is één van de betere Profs die er nu bij Ajax rondlopen. Misdraagt zich nooit en doet nooit stomme dingen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:06:28 #30
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44941776
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef Longmen het volgende:

[..]

Is het Kanu gerucht de kop ingedrukt, krijgen we het volgende idiote gerucht weer.
Ik zou het niet gek vinden hij heeft gezegt altijd al trug te willen naar Ajax, en hij heeft zich zeker niet in de kijker gespeelt bij HSV, dus zijn droomclub Barca zal hem wel niet willen halen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44941813
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik zou het niet gek vinden hij heeft gezegt altijd al trug te willen naar Ajax, en hij heeft zich zeker niet in de kijker gespeelt bij HSV, dus zijn droomclub Barca zal hem wel niet willen halen.
Daar ben ik het niet mee eens.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:08:28 #32
125053 stefmans
pi_44941833
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:07 schreef Robar het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.
Que?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44941986
Van der Vaart is meer dan welkom

Of ga anders naar PSV
pi_44942093
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:08 schreef stefmans het volgende:

[..]

Que?
Ik denk dat van der Vaart vooral in zijn eerste jaar heeft bewezen een topclub waardig te zijn.
Daanaast heeft hij dit seizoen nog niet heel veel gespeeld, maar de wedstridjen die hij speelde was hij een van de dragende spelers van het team. En hij is natuurlijk niet voor niets tot aanvoerder benoemd.
Ik denk dat verschillende topclubs hem nauwlettend in de gaten houden.
pi_44942094
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Van der Vaart is meer dan welkom

Of ga anders naar PSV
Van der Vaart is geen Braziliaan
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:18:14 #36
131729 jna
pi_44942110
quote:

[..]

Vorig seizoen was ie ook niet bijzonder nee...

Zat ie niet bij de top 3 beste spelers in de bundesliga ofzo?
Jawel, je keek.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:19:49 #37
125053 stefmans
pi_44942153
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef jna het volgende:

[..]

Alleen in de 1ste helft van het seizoen was hij goed daarna was het of kut of geblesseerd.
pi_44942190
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef jna het volgende:

[..]

Tweede beste speler van de Bundesliga gekozen, achter Klose. En dat terwijl hij bijna de helft van het seizoen heeft moeten missen.

Van der Vaart is wereldklasse. Ik gun hem een transfer naar een Europese topclub, en liever nog Ajax, als hij maar wegkomt bij HSV.
pi_44942288
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:52 schreef jna het volgende:

[..]

Dat verrast me zeg
In de zomer gelijk Boulahrouz halen als vervanger! Het schijnt dat hij weg mag van Mourinho omdat hij hem openlijk bekritiseert heeft.
Boulah heeft ook nog een (kort) Ajax verleden, dus hij zou hier mooi passen.

Boulah en Stam naast elkaar in de verdediging. Ik zou me echt ziek gaan melden als spits hoor...
pi_44942320
Dromen is leuk, maar het blijft dromen...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 januari 2007 @ 15:29:20 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44942413
Raffie mag van mij komen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_44942659
Waarom zou VDV niet kunnen komen, Barça gaat hem echt niet halen hoor. Nog een keer zo'n club als HSV ziet hij zeker niet zitten, dus zo onlogisch is het niet

Grygera had gewoon bij moeten tekenen, Juventus had vast wel iets betaald, nu naait hij ons ook ff dik in de aars.

Had aan het begin van het seizoen al verkocht moeten worden iig, maarja laat hem nu maar in de basis staan
pi_44942672
quote:

[..]

Ik zou t prima vinden maar vind t niet reeël.
Of heeft Sylvie soms heimwee...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_44942749
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:59 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Want hij speelt niet graag voor Ajax?
Klopt, hij weigert al 1,5 jaar bij te tekenen. Dan mag je van mij oprotten Ajax had 'm allang moeten verkopen, nu raak je 'm gratis kwijt. Zo onvervangbaar is ie niet.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:41:15 #45
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44942807
VDV komt toch niet en daarbij, zoeken we iemand voor de positie van linkshalf of tien?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44942953
quote:
Van Gaal wil Kanu naar AZ halen
02-01-07

Ajax mag dan voorlopig afzien van Kanu, AZ daarintegen ziet de komst van de Nigeriaan wel zitten. Volgens insiders heeft Louis van Gaal (de voormalige coach van Kanu bij Ajax en de man die Kanu naar Ajax haalde destijds) aan AZ-voorzitter Dirk Scheringa aangegeven Kanu er graag bij te willen hebben. AZ zou wel willen wachten tot eind volgend seizoen, als het contract van de Nigeriaan bij Portmouth is afgelopen en de Nigeriaan transfervrij is.

Scheringa zal het advies van Van Gaal dit keer waarschijnlijk wel serieus nemen. Eind 2004 drong Van Gaal er op aan bij de rijke voorzitter om Klaas Jan Huntelaar aan te trekken. Scheringa vond dat echter maar niks. Eerder haalde Van Gaal ook al een andere ex-Ajacied; Shota Arveladze met succes naar Alkmaar.

Kanu wil dolgraag naar Ajax (zie bericht) maar Barbara Barend wist gister te melden dat Ajax vooralsnog niet geinteresseerd zou zijn in de lange Nigeriaan (zie bericht). Met Huntelaar, Rosenberg en Babel zou Ajax al ruim genoeg in de spitsen zitten. Bovendien kan ook de onlangs aangetrokken Leonardo op die positie uit de voeten. Mocht Marcus Rosenberg vertrekken dan is Kanu wellicht wel in beeld maar Ajax gaf onlangs al aan dat er geen spelers meer aangetrokken zullen worden in de winterstop tenzij er mensen vertrekken.

Levante wil Van Gaal
Overigens is het maar de vraag of Van Gaal, als Kanu komt, hij dat zelf nog mee zal maken in Alkmaar. Van Gaal staat in de belangstelling van het Spaanse Levante. Dat meldt de Spaanse krant Superdeporte. Behalve van Gaal staan ook Jupp Heynckess en Raynald Denouix op het lijstje van Levante maar volgens de Spaanse krant staat Van Gaal bovenaan.
Was te verwachten. En Raffie komt écht niet terug. Geloof ik geen snars van.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:48:56 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44943035
quote:
Boulahrouz in belangstelling Ajax
Dinsdag 2 januari, door ronaldinho, Amsterdam, 12.41u GMT+01.00, Soccernews

Khalid Boulahrouz mag bijna vertrekken bij Chelsea, althans, zo melden de Engelse media. De centrumverdediger uitte de afgelopen maand openlijk kritiek op trainer José Mourinho, waarna hij nog amper aan spelen toekwam.

Na het puntverlies van Chelsea tegen Fulham hekelde Mourinho zijn centrale verdedigers Geremi en Paulo Ferreira. Volgens de Portugese oefenmeester waren de verdedigers in de lucht te weinig de baas.

De Engelse bladen denken nu dat als Boulahrouz nog geen kans krijgt, zijn toekomst bij Chelsea nagenoeg voorbij is.

Ajax zou in Boulahrouz de perfecte opvolger zien van Grygera, die komende zomer transfervrij gaat vertrekken uit Amsterdam.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44943072
Wat een soaps allemaal. Kanu wil met Davids, dan weer niet. Van der Vaart wilt terug, toch weer niet. Al zijn ze alle drie meer dan welkom.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44943119
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Als dat waar is.. .

Maar ik vind dit typisch zo'n berichtje waar Ajax bij verzonnen is.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:52:02 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44943155
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als dat waar is.. .
Geloof er helemaal niets van, bron is dan ook Soccernews.nl

Maar goed, als het waar is, begin ik een kebab-tent bij de Amsterdam ArenA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')