was op het hoogtepunt op slot gekwaktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:00 schreef mitt het volgende:
deel 4 is gewoon open hoor.
2de keer voor mij ik heb hem 4 jaar geleden ofzo ook zien verliezen van een Australier, ben alleen ff zijn naam kwijt iemand ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Tis voor het eerst dat ik Taylor echt zie werken, geloof ik
PARTquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef The_Coach het volgende:
[..]
2de keer voor mij ik heb het 4 jaar geleden ofzo ook zien verliezen van een Australier, ben alleen ff zijn naam kwijt iemand ?
Hij verloor in 2003 van John Part iig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef The_Coach het volgende:
[..]
2de keer voor mij ik heb hem 4 jaar geleden ofzo ook zien verliezen van een Australier, ben alleen ff zijn naam kwijt iemand ?
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik niet zo heel veel wedstrijden van hem heb gezien hoor... maar altijd dat arrogante gedoe, wat moet het zo heerlijk zijn die smile van zijn gezicht te zien gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef The_Coach het volgende:
[..]
2de keer voor mij ik heb hem 4 jaar geleden ofzo ook zien verliezen van een Australier, ben alleen ff zijn naam kwijt iemand ?
Barney heeft er ook een handje van, maarja deze keer gun ik het hem van harte.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik niet zo heel veel wedstrijden van hem heb gezien hoor... maar altijd dat arrogante gedoe, wat moet het zo heerlijk zijn die smile van zijn gezicht te zien gaan![]()
![]()
Nou, Barney heeft zijn lesje wel geleerd, vind ik. WIe had dit jaren geleden kunnen denken, Barney die echt vecht voor een wedstrijd, die het koppie niet laat hangen.... wow wow wow!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:06 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Barney heeft er ook een handje van, maarja deze keer gun ik het hem van harte.![]()
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
beste darter van de wereld, maar nu officieel![]()
wat won ie dan zonet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Nog altijd 13-5 voor Phil.
Hij schaart zich nu in een heel illuster rijtje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
beste darter van de wereld, maar nu officieel![]()
Sinds hij in dezelfde bond zit is het 3,5 - 2,5quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Nog altijd 13-5 voor Phil.
Klein kwartier uiteindelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelang heeft sbs nou achtergelopen ?
Ja das waarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij schaart zich nu in een heel illuster rijtje.
Phil Taylor, Dennis Priestley, John Part en nu dus Barney.
Allemaal wereldkampioenen in beide bonden.
iets van 10 minutenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelang heeft sbs nou achtergelopen ?
en in het rijtje Eric Bristow, Phil Taylor en Barney.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij schaart zich nu in een heel illuster rijtje.
Phil Taylor, Dennis Priestley, John Part en nu dus Barney.
Allemaal wereldkampioenen in beide bonden.
veel duhquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef tafelkleed het volgende:
Hoeveel euro's heeft barney er nu bij?
nee,. ik ook niet,. net zoals tijden de game tegen lloydquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Na die 3-0 gaf ik er geen stuiver meer voor
who gives fuck?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef tafelkleed het volgende:
Ik ook niet. wat een comeback, wat een overwinning!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Na die 3-0 gaf ik er geen stuiver meer voor
£ 100.000,- dus iets van 150.000 euro ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef tafelkleed het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef ma3stroh het volgende:
en wat netjes van sbs6..ik heb geen reclame gezien afgelopen 3 uur
Ik denk niet dat het Taylor vaak overkomen is dat hij verloor nadat hij 3-0 voorstondquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik ook niet. wat een comeback, wat een overwinning!
ben benieuwd hoever sbs achter loopt met lakesidequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Wees blij dat ze het niet achter de decoder hebben gepropt bij Sport1 net als de rest van Purfleet
Ook dat inderdaad ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
en in het rijtje Eric Bristow, Phil Taylor en Barney.
Alle drie 5 maal (of meer) wereldkampioen
Als van Barneveld volgend jaar wint (quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
en in het rijtje Eric Bristow, Phil Taylor en Barney.
Alle drie 5 maal (of meer) wereldkampioen
Nee, je kunt niet de odds voorblijven. Zal niet zoveel zijn, meestal 2-3 seconden achter op de BBC.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben benieuwd hoever sbs achter loopt met lakeside
100.000 pond.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef tafelkleed het volgende:
Maar Van Barneveld spreekt toch wel Engels?quote:
Ja precies, blijven aandringen en toont aan dat Taylor onder spanning wel fouten maakt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zoveel match darts, die had een jaar zuur geweest als die nog had verloren. Verdiend, als je zo lang op de deur blijft hameren.
Ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar Van Barneveld spreekt toch wel Engels?![]()
Nee, haagsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
en waarom?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Barney heeft zijn lesje wel geleerd, vind ik. WIe had dit jaren geleden kunnen denken, Barney die echt vecht voor een wedstrijd, die het koppie niet laat hangen.... wow wow wow!!!!!!!
Engels is niet zijn eerste voertaal maar hij kan wel Engels spreken.quote:
Laatste twijfels zijn weggenomen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
en waarom?
omdat iedereen vond dat het de ondergang zou zijn van barney want hij zou taylor toch niet kunnen verslaan...
tegendeel bewezen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor een ADO supporter?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Als deze man gaat stoppen met darten, ga ik voor hem knielen
Gaat ie Taylor een blowjob gevenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Als deze man gaat stoppen met darten, ga ik voor hem knielen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
When this man go stop with darts, I will bend over.
wat wil je zij moest wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
haha die vrouw baalt van sbs
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:27 schreef WEST het volgende:
als Barney Stopt kniel ik niet voor hem, komt omdat hij jammer genoeg voor Ado is![]()
Daarom heeft hij dus altijd zo'n ADO sjaaltje om wanneer hij wint.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft z'n hart/hand op de juiste plek hoor
Komt me bekend voor, dat clubhoppen, Asskicker...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daarom heeft hij dus altijd zo'n ADO sjaaltje om wanneer hij wint.![]()
hij blijft lachenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bedoel je het halve Ajax-publiek dat wegblijft als ze weer eens 2 potjes verloren hebben?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, dat clubhoppen, Asskicker...
Ik doel meer op die Ajacieden die ineens voor AZ zijn wanneer het tegenzit, en daarna doen alsof hun neus bloedt door een neutrale voetbalsupporter uit te gaan hangenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Bedoel je het halve Ajax-publiek dat wegblijft als ze weer eens 2 potjes verloren hebben?![]()
Wat is het verhaal achter deze foto? En is het echt of geshopped?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel online iig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:12 schreef mschol het volgende:
wordt die wedstrijd nog ergens herhaald??
niet zeker?
http://www.planetdarts.pr(...)mps/0,,10180,00.htmlquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:23 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand een linkje met de gemiddelden van deze partij maar ook andere partijen?
Ja, met name de eerste paar sets. Hij gooide buitenaards goed, en alles viel waar het moest vallen. Daarna viel de scherpte wat weg, en waren de heren gelijkwaardig aan elkaar. Maar ze gooide allebei echt goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:36 schreef ShaoliN het volgende:
Gooide Taylor nou een beetje goed?
Nee de druk van de roem werd hem te grootquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:33 schreef Urquhart het volgende:
Bij Jelle Klaasen heb ik heel sterk het idee dat het een eendagsvlieg is. Heeft hij eigenlijk nog wat behaald na Lakeside?
Ik ook, die is te dom om zich wat van roem aan te kunnen trekkenquote:Ik verwacht meer van Van Gerwen.
De eerste 3 sets fenomenaal, en daarna op een constant nivo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:36 schreef ShaoliN het volgende:
Gooide Taylor nou een beetje goed?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:39 schreef dramslag het volgende:
"I would probably say that this is the greatest final I've played in. He came back well and fair play to him."
Aldus Taylor.
Ik dacht op het laatst te zien dat Taylor zijn handen begonnen te trillenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:42 schreef MuadDib het volgende:
Barneveld kan met spanning omgaan en Taylor bezwijkt onder de druk. Het moet niet gekker worden!
foto is echtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter deze foto? En is het echt of geshopped?![]()
De naam van dat plaatje ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan kloppen. Ik hen hem ook nog nooit zoveel zien zuchten/puffen tijdens een wedstrijd, gaf ook wel wat aan over het niveau van zijn tegenstander wat hij niet gewend is de laatste jaren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:45 schreef dramslag het volgende:
[..]
Ik dacht op het laatst te zien dat Taylor zijn handen begonnen te trillen
quote:what a final, core that was a real cracker of a game!
i think barney deserved the victory fair & square.he bullied phil on the 180's like never before & phil towards the end was always playing catchup. barney had a few chances to win it & in the end one of the darts was sure to hit that winning double.
i was a bit gutted as i had £20 on phil to win 7-6 at 6-1. but in the end we witnessed a fantastic final & we have to take our hat off to barney.
he has come on leaps & bounds since joining the pdc & we now have a real contender for phil!
quote:he never fell asleep, he was averaging over 110 in the first few sets,there had to come a point when his averages fell, it wasn't a case of phil losing it, it was just Barney played better on the day, you can't win em all, the power will be back
Dat concludeer je na deze finale?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:24 schreef VirtualPOM het volgende:
BDO= Mickey Mouse bond
Op zich vind ik het nivo bij de BDO over het algemeen hoger. Maar ja, zonder Taylor én van Barneveld doe je wel een beetje voor spek en bonen mee natuurlijk.quote:
Hangt er een beetje vanaf hoe Klaasen gooit. Hij versloeg vorig jaar wel de man die gisteren won natuurlijk. Maar idd, Taylor en Barney zijn de besten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Op zich vind ik het nivo bij de BDO over het algemeen hoger. Maar ja, zonder Taylor én van Barneveld doe je wel een beetje voor spek en bonen mee natuurlijk.
barney kan weer een jaartje lekker schnabbelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:39 schreef Arcee het volgende:
Bijna anderhalf miljoen kijkers bij SBS6 gisteren, trouwens.
Mooie teksten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:36 schreef Arcee het volgende:
http://sport.guardian.co.uk/news/story/0,,1981251,00.html?gusrc=rss&feed=7
"...won the greatest darts match in history..."
http://sport.independent.co.uk/general/article2119117.ece
"...will surely go down as the greatest match in history."
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/darts/6221331.stm
"...both players producing stunning performances"
Ik verwacht eigenlijk meer van Van Gerwen dan van Klaasen dit Lakeside-toernooi.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe Klaasen gooit. Hij versloeg vorig jaar wel de man die gisteren won natuurlijk. Maar idd, Taylor en Barney zijn de besten.
Is dat zo? Na 3-0 wilde hij al opgeven zei hij na afloop.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:37 schreef Genverbrander het volgende:
Goh zeg wat een comeback van Barney![]()
Hij is mentaal toch een stuk sterker dan ik gedacht had.
de hele zin is dan leuker:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:36 schreef Arcee het volgende:
http://sport.guardian.co.uk/news/story/0,,1981251,00.html?gusrc=rss&feed=7
"...won the greatest darts match in history..."
Klaasen?! Heeft die uberhaupt nog gegooid dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe Klaasen gooit. Hij versloeg vorig jaar wel de man die gisteren won natuurlijk. Maar idd, Taylor en Barney zijn de besten.
Hij moet wel tegen Co hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er dit jaar in ronde 1 uit gaat.
Ok, maar Co is volgens mij bloednerveus als hij op een podium voor tv moet darten. Waardoor hij altijd binnen een mum van tijd in zijn Leendesk-trui weer in de studio staat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Co is een betere darter dan Klaasen, want die pláátst zich elk jaar voor Lakeside
Klopt, in de breedte is Barney natuurlijk veel beter, maar dit ging specifiek om de BDO. Maar goed, ook dan weet ik wel zeker dat Klaasen de mindere is. Maar toch, die overwinning van vorig jaar was indrukwekkend, ook al zou 't eenmalig zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Klaasen?! Heeft die uberhaupt nog gegooid dan?
Het zijn sterke schouders die de weelde kunnen dragen. Die van Klaasen zijn niet sterk.
Iedereen kan een keer winnen van van Barneveld of Taylor, en als je dat op het juiste moment doet kan je zelfs een grote finale winnen. Het gaat er alleen om dat Taylor en van Barnveld 9 van de 10 keer winnen, een aantal mensen 8 van de 10 keer en Klaasen tot op heden 1 van de 10 keer (metafoor he, voor de bijdehandjes onder ons).
Ik denk dat hij er dit jaar in ronde 1 uit gaat. En het is omdat je na winst tegenwoordig 3 jaar verzekerd ben van een plaats bij Lakeside, maar anders hadden we nooit meer wat gehoord van Jelle. Van Gerwen zie ik meer als logisch opvolger voor van Barnveld dan Klaasen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:22 schreef Urquhart het volgende:
Waardoor hij altijd binnen een mum van tijd in zijn Leendesk-trui weer in de studio staat.
Absoluut, van Barneveld had natuurlijk het tij moeten keren in die wedstrijd. Zeker omdat hij toen al wist dat het zijn laatste lakeside was.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, in de breedte is Barney natuurlijk veel beter, maar dit ging specifiek om de BDO. Maar goed, ook dan weet ik wel zeker dat Klaasen de mindere is. Maar toch, die overwinning van vorig jaar was indrukwekkend, ook al zou 't eenmalig zijn.
Maar halverwege de wedstrijd zal hij toch wel door gehad hebben dat de winst nog niet binnen wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef Urquhart het volgende:
Van Barneveld was toen te veel bezig met het randgebeuren. Hij dacht dat die titel al gewonnen had, en was meer bezig met bijvoorbeeld de aanwezigheid van Bristow enzo.
T was een kut wedstrijdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een prachtige wedstrijd gisteren, ik heb echt genoten! Mooiste sportmoment van 2007
Geweldig nummer erachter ook. Wat ik me wel afvraag is wat voor invloed die pauze na slechts één set op het verloop van de wedstrijd heeft.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:53 schreef Skwish het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FdwXhu1u_GM&mode=related&search=
Als je wint heb je vrienden, aldus Barney.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:54 schreef Arcee het volgende:
Barney nu in het Sportjournaal op Nederland 1.
Daar ben ik ook benieuwd naar, iemand enig idee?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:51 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe heete de muziek tussen de lags ?
Chase The Sun van Planet Funk...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef Magic666 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, iemand enig idee?
...
http://www.youtube.com/watch?v=sA4SlSloY-U&mode=related&search=quote:
Gister? 't Hele toernooi al.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe heet dat nummer dat na een set te horen was gister ? heel die zaal zong mee
Wat je hoopte kwam precies uitquote:Op maandag 1 januari 2007 11:53 schreef MuadDib het volgende:
Bij de wedstrijden die Barneveld tegen Taylor speelde vóór z'n overstap was de druk zo hoog dat hij er daar al door bezweek voordat hij was begonnen. Nu hij meer gewend is om tegen Taylor te spelen geef ik hem een goede kans om te winnen. Ook al omdat hij in topvorm steekt.
Ik hoop in ieder geval op een zinderende partij, 7-6, gemiddeldes ver boven de honderd en lekkere finishes.
dit snap ik niet, dan maar een paar minuten lullen in de studio als er reclame is. dan hoef je toch niet achter te lopenquote:SBS6 kreeg kritiek vanwege vertraging in de registratie. Terwijl de tv-kijkers in spanning de laatste set volgden, meldde NOS Teletekst de uitslag al. Muller: ,,Dat heeft te maken met Sky Sports, de Engelse zendgemachtigde. Die had na iedere set een reclameblok geprogrammeerd. Daar konden wij niet in mee gaan, vanwege de Mediawet. Die bepaalt dat wij twaalf minuten reclame per uur mogen uitzenden, verdeeld over twee blokken. Daardoor liepen we iets achter.''
Natuurlijk wel, want ze plannen wel die 2 blokken van 12 minuten. Logisch, er moet wel brood op de plank komen anders kunnen ze het uberhaupt niet uitzenden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef WEST het volgende:
[..]
dit snap ik niet, dan maar een paar minuten lullen in de studio als er reclame is. dan hoef je toch niet achter te lopen![]()
ik vond het veels te spannend idd om ondertussen wat te zappen. wou geen seconde missen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want ze plannen wel die 2 blokken van 12 minuten. Logisch, er moet wel brood op de plank komen anders kunnen ze het uberhaupt niet uitzenden.
Ik snap werkelijk dit gezeik niet. SBS zend het integraal uit. Je bent zelf natuurlijk een pisnerd als je op het zelfde moment op internet en teletekst gaat kijken. SBS heeft het vaak verkloot door hart van nederland overal tussendoor te flikkeren, maar in dit geval hebben ze het keurig opgelost.
En naar mijn weten is die wet iig veranderd, maar schijnbaar nog niet ingevoerd. Ze mogen nu zelf de lengte en de hoeveelheid van de reclameblokken kiezen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef WEST het volgende:
[..]
dit snap ik niet, dan maar een paar minuten lullen in de studio als er reclame is. dan hoef je toch niet achter te lopen![]()
Hier op fok liepen er zelfs 2 topics. Voor de sport1 kijkers en voor de SBS kijkers. Uieteraard loop je het risico op spoilers, maar dan moet je maar niet op internet kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:40 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik vond het veels te spannend idd om ondertussen wat te zappen. wou geen seconde missen.
tijdens de laatste reclame stond de uitslag ook nog niet op NOS teletekst begrijp ik.
Inderdaad... wat raar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef WEST het volgende:
Inderdaad, dit was absoluut niet een wedstrijd om te zappen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:40 schreef Caesu het volgende:
ik vond het veels te spannend idd om ondertussen wat te zappen. wou geen seconde missen.
tijdens de laatste reclame stond de uitslag ook nog niet op NOS teletekst begrijp ik.
http://www.youtube.com/watch?v=9PWPCTzwqxc ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:25 schreef FortunaHome het volgende:
Heeft iemand ook die wat snellere versie wat ze daar draaien dus?
Skysport heeft reclame ok SMS6 heeft reclame alleen maar 12 minuten in een uur. op moment dat dat SMS6 door zijn reclame tijd heen is, en na een set weer reclame is dan moeten ze gaan praten in de studio en op moment dat skysport weer begint dan ook direct weer in mee gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want ze plannen wel die 2 blokken van 12 minuten. Logisch, er moet wel brood op de plank komen anders kunnen ze het uberhaupt niet uitzenden.
Ik snap werkelijk dit gezeik niet. SBS zend het integraal uit. Je bent zelf natuurlijk een pisnerd als je op het zelfde moment op internet en teletekst gaat kijken. SBS heeft het vaak verkloot door hart van nederland overal tussendoor te flikkeren, maar in dit geval hebben ze het keurig opgelost.
De reclameblokken van Sky zullen dus uiteindelijk korter zijn dan 12 minuten hequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Skysport heeft reclame ok SMS6 heeft reclame alleen maar 12 minuten in een uur. op moment dat dat SMS6 door zijn reclame tijd heen is, en na een set weer reclame is dan moeten ze gaan praten in de studio en op moment dat skysport weer begint dan ook direct weer in mee gaan.
Idd, SBS heeft het eindelijk eens fatsoenlijk gedaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is nu eigenlijk het probleem?
quote:The final of the PDC World Championship was the most gripping and compelling piece of sporting action I've seen in the last 12 months.
I never thought I would write those words. Indeed, in the past I might even have hesitated to describe darts as a sport.
But last night's final between Raymond van Barneveld and Phil Taylor was a piece of sporting theatre that might not be bettered in 2007.
We had the two finest players in the world - some say of all time - going head to head and playing at the peak of their powers.
While I've struggled to sit through an entire 90 minutes of most Premiership matches this season, I couldn't turn away from this match for a second of its three-hour duration.
It ebbed and flowed throughout and I couldn't predict a winner until Van Barneveld hit double 20 to clinch the title shortly before 11pm.
The ability of the protagonists to perform under the most extreme pressure was incredible and could even serve as a lesson to our misfiring cricket and football teams.
Perhaps it's time we should start recognising these players as sportsmen of the highest calibre.
Taylor and Van Barneveld are completely dedicated and devoted to their profession, practicing for hours a day and constantly thinking of ways to improve.
And the standard in the final was incredibly high. Taylor averaged 113 as he took the first eight legs and won the first set with a 164 check-out.
Van Barneveld's fightback began with a 170 finish and he struck 21 maximums, a record for a world final.
With the score locked at six sets and five legs apiece, the final went into a tense and nerve-racking sudden-death finale. Yet the duo continued their incredibly high standard of play.
Van Barneveld hit the bullseye to throw first. Then Taylor thought he had seized the initiative with a 180, only for his opponent to hit back immediately with a maximum of his own.
Eventually Van Barneveld hit double 20 to clinch the world title and broke down in tears on the stage.
Although Taylor's bid for a 14th world title had been thwarted, he was generous and gracious in defeat.
"He (Van Barneveld) has a lot of bottle," he said. "This is the best final I have been in."
Can any sporting showpiece of the last 12 months beat the drama, excitement and superlative quality of last night's event?
http://www.bbc.co.uk/dna/606/A18531632quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:39 schreef pfaf het volgende:
Waar is dat van?
Ik zou het bijna geschreven kunnen hebben, op de laatste zin na.
Ik ben ook geen dartsfan, en heb het zeker niet hoog aangeschreven, maar dit was prachtig.
Prachtig stukje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:42 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.bbc.co.uk/dna/606/A18531632
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prachtig stukje.
Hoop dat ze 't zelf ook lezen.
Dat zijn boute uitspraken, hoe kom je daaraan?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef Cavalier1 het volgende:
De finale is een kadotje geweest van Taylor aan v Barneveld!! Hij heeft de wedstrijd weg gegeven nadat een wedkantoor meer geld had geboden als hij zou verliezen, dan het prijzengeld als hij had gewonnen. Taylor's uitspraak ''dit voelt niet als verliezen'' komt hierdoor ook in een ander daglicht te staan...
Als je dit zou kunnen onderbouwen met een betrouwbare bron.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef Cavalier1 het volgende:
De finale is een kadotje geweest van Taylor aan v Barneveld!! Hij heeft de wedstrijd weg gegeven nadat een wedkantoor meer geld had geboden als hij zou verliezen, dan het prijzengeld als hij had gewonnen. Taylor's uitspraak ''dit voelt niet als verliezen'' komt hierdoor ook in een ander daglicht te staan...
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef Cavalier1 het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef Cavalier1 het volgende:
Is je huisarts op vakantiequote:Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef Cavalier1 het volgende:
Vooralsnog heeft barney een beter winpercentage qua gewonnen wedstrijden op Purfleetquote:Op maandag 15 januari 2007 12:55 schreef 19_William_78 het volgende:
Voor mij is er maar 1 echte wereldkampioen...
En neen niet Co "Colltrui" Stompe maar Phil Taylor.
Een zeer fanatieke en gedreven speler met constant niveau door de jaren heen..
Pas als The Manzijn 10de Purfleet overwinning binnen heeft zal ik wat respect voor hem krijgen..
Dus Bristow is ook een prutser?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:55 schreef 19_William_78 het volgende:
Pas als The Manzijn 10de Purfleet overwinning binnen heeft zal ik wat respect voor hem krijgen..
LOL.. You've got a point...!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft barney een beter winpercentage qua gewonnen wedstrijden op Purfleet![]()
Maar je hebt gelijk...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:06 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
LOL.. You've got a point...!![]()
Ik heb geloof ik het woord Bristow niet in mijn mond genomen..quote:Op maandag 15 januari 2007 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus Bristow is ook een prutser?
Phill heeft ook Lakeside gewonnen.. toch??quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk...
Phil is een levende legende...maar dat is Bristow idd ook en Barney eigenlijk ook nu wel want hij heeft en de Lakeside en Purfleet gewonnen.
Ja. Embassy heeft hij ook gewonnen ja..quote:Op maandag 15 januari 2007 13:11 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
Phill heeft ook Lakeside gewonnen.. toch??
Ik geloof 2 maal..toen het nog The Ebassy heette..
Nee maar die heeft ook 'maar' 5 keer gewonnen. Net als Barneyquote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik het woord Bristow niet in mijn mond genomen..![]()
Waarom dan die kotssmiley erbij?quote:Maar heb Bristow zien spelen, en het is zeker geen prutser. Barney ook niet maar hij is zeker nog niet op Phill zijn niveau (in mijn ogen..)
Ik mag Barney gewoon niet als mensje/speler, hij heeft een bepaalde arrogantie over zich waar ik niet van gecharmeerd ben.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee maar die heeft ook 'maar' 5 keer gewonnen. Net als Barneyzoals jij hem noemt.
[..]
Waarom dan die kotssmiley erbij?
Ah ja, dus een beetje populistisch blaten op een forum en wat roepen over Phil Taylor, terwijl je niet eens weet wie Bristow is om er maar eens 1 te noemen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:22 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
Ik mag Barney gewoon niet als mensje/speler, hij heeft een bepaalde arrogantie over zich waar ik niet van gecharmeerd ben.
En ik heb hem bij clinics gezien/gesproken en daar is hij net zo arrogant.
Geef mij maar Co Co-Host als clinic speler, gezellig een bacootje aan de bar..
Dus vandaar mijn smiley..
maar neem het niet persoonlijk hoor en ik wil ook niemand schaden of leed berokken...![]()
![]()
Nou dat schijnt dus 200% mee te vallen. Maar ja, wij 'kennen' hem allemaal door en door van sbs6 en een dartclinic om de hoek natuurlijkquote:Op maandag 15 januari 2007 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Barney is toch ook een arrogante zak?
Co Co-Host kan ook niks anders dan gezellig een bacootje aan de bar drinken, want hij heeft niet 4 keer Lakeside en 1 keer Purfleet gewonnen om 'arrogant' over te doen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:22 schreef 19_William_78 het volgende:
Ik mag Barney gewoon niet als mensje/speler, hij heeft een bepaalde arrogantie over zich waar ik niet van gecharmeerd ben.
En ik heb hem bij clinics gezien/gesproken en daar is hij net zo arrogant.
Geef mij maar Co Co-Host als clinic speler, gezellig een bacootje aan de bar..
Tja, moet je hem kennen om een mening te vormen dan? Dan moet ie maar 'zichzelf' zijn in de media. En dat is ie denk ik ook wel...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dat schijnt dus 200% mee te vallen. Maar ja, wij 'kennen' hem allemaal door en door van sbs6 en een dartclinic om de hoek natuurlijk.
Ik geloof dat ik in een eerdere post aangeef dat ik Bristow weldegelijk ken.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja, dus een beetje populistisch blaten op een forum en wat roepen over Phil Taylor, terwijl je niet eens weet wie Bristow is om er maar eens 1 te noemen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Co Co-Host kan ook niks anders dan gezellig een bacootje aan de bar drinken, want hij heeft niet 4 keer Lakeside en 1 keer Purfleet gewonnen om 'arrogant' over te doen.
Mee eens.. maar net als oevr Jelle wordt gezegd.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Barney is toch ook een arrogante zak?
Nou dat lijkt me best handig. Ik kan hier op basis van een aantal posts jou ook een verschrikkelijke klootzak vinden, maar dan denk ik niet dat ik een volledig beeld van je heb toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:19 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Tja, moet je hem kennen om een mening te vormen dan?
'quote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in een eerdere post aangeef dat ik Bristow weldegelijk ken.
En ik loop niet populistisch te blaten geloof ik.
Jawel, net zo goed dat ik dan mag zeggen dat ik je mening populistisch gezwam vind.quote:geef mijn mening en dat moet op een forum kunnen dacht ik.
Ja en? Of mag alleen JIJ je mening geven op een forum?quote:Ik leg niemand iets in de mond terwijl jij wel een mening geeft en me een stempel probeert op te drukken.
Klopt maar ik heb ook niet gezegd dat hij een klootzak is en ik moet zeggen dat de keren dat ik hem bij clinics heb gesproken en gezien ik niet echt positief kan zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me best handig. Ik kan hier op basis van een aantal posts jou ook een verschrikkelijke klootzak vinden, maar dan denk ik niet dat ik een volledig beeld van je heb toch?
Bij iemand die veelvuldig in de media is is dat toch wel iets anders denk ik...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me best handig. Ik kan hier op basis van een aantal posts jou ook een verschrikkelijke klootzak vinden, maar dan denk ik niet dat ik een volledig beeld van je heb toch?
Ik geloof dat ik het hier maar bij laat.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
'' is inderdaad een zeer goed onderbouwde mening...
[..]
Jawel, net zo goed dat ik dan mag zeggen dat ik je mening populistisch gezwam vind.
[..]
Ja en? Of mag alleen JIJ je mening geven op een forum?
THXquote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Bij iemand die veelvuldig in de media is is dat toch wel iets anders denk ik...
wat ben jij een zielepoot.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:55 schreef 19_William_78 het volgende:
Tja.. laat ik maar niet verder gaan met dit topic.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:39 schreef huupia het volgende:
[..]
wat ben jij een zielepoot.
iemand die 5 keer wereldkampioen is krijgt van jou geen respect omdat phil taylor er meer heeft?
als phil nou wat beter had opgelet tijdens rekenen op school had hij wellicht dit jaar ook gewonnen. lekker 166,168,169 wegzetten kan je tegen mindere goden wel doen , maar niet tegen een superieure rekenaar als barney.
en ja , phil taylor krijgt van mij wel respect, veel zelfs
Omdat het in de krant staat is het waar?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef huupia het volgende:
geen volkskrant lezers hierzo. het bericht van die vermeende omkoping stond namelijk in die krant.
frank van de wall brake zou dit uit betrouwbare bron hebben vernomen aldus het nieuwsbericht.
Wantquote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Bij iemand die veelvuldig in de media is is dat toch wel iets anders denk ik...
Misschien voortaan iets genuanceerder zijn dan 'quote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het hier maar bij laat.
Anders wordt het een heen en weer gebash en daar voel ik weinig voor..
Volgens mij zou een 'speler' moeten spelen. En dat doet hij nietquote:euhh.. Ik denk wel dat we het eens zijn dat Andy een toffe speler in.. of niet??![]()
ik zeg toch niet dat het waar is.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat het in de krant staat is het waar?
Ik denk niet dat Phil Taylor dat zou doen, want dat zou hem op langere termijn meer kosten dan dat hem nu opgeleverd zou hebben. Denk aan afhaken van sponsors en dergelijke als dit onomstotelijk bewezen wordt.
Je hoeft niet gelijk zo gepikeerd te zijn ik vraag je alleen of dat je mening is. En vervolgens geef ik mijn mening.quote:
Dat zeg ik nergens. Natuurlijk hebben wij geen volledig beeld van Van Barneveld, maar van wie hebben we dat wel? Bij een sporter als Van Barneveld die veelvuldig in de media komt mogen we er toch van uitgaan dat we zo nu en dan de echte Raymond zien. Is dat niet het geval, dan is dat zijn eigen fout...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
WantIk kom jou veelvuldig op Fok tegen. De mening die ik van jou vorm nav Fok is geen volledig beeld, maar het beeld dat jij vormt over een BN'er nav zijn optreden in de media wel?
Ik kan het niet eens met je worden he!?? lolquote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien voortaan iets genuanceerder zijn dan ''
[..]
Volgens mij zou een 'speler' moeten spelen. En dat doet hij niet.
Fout? Jezelf afschermen is fout?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Natuurlijk hebben wij geen volledig beeld van Van Barneveld, maar van wie hebben we dat wel? Bij een sporter als Van Barneveld die veelvuldig in de media komt mogen we er toch van uitgaan dat we zo nu en dan de echte Raymond zien. Is dat niet het geval, dan is dat zijn eigen fout...
Volgens mij ken jij Van Barneveld heel erg goed. Jij weet precies hoe hij denkt en wat zijn intenties zijn. Althans dat begrijp ik uit je posts.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fout? Jezelf afschermen is fout?
Nogmaals, kijk naar Klaasen die na 1 jaartje wat media aandacht volledig afgebrand is en zelfs enkele 20 niet meer kan raken.
Is het dan niet slimmer om je wat gereserveerder op te stellen? Dus misschien is het wel 'onze fout' dat we die gereserveerdheid als arrogantie willen bestempelen.
Overigens wordt hij in de UK op handen gedragen en heeft hij zelfs een populariteitspoll gewonnen. Daar wordt Phil Taylor weer veelvuldig een arrogante Zak genoemd (Chris Mason anyone?) Zou het dan misschien een typisch gevalletje van 'wat je ver haalt is lekker' zijn?
Waarmee je bewijst dat je inderdaad consequent verkeerde aannames maakt. Als je dat bij mij doet zal je dat ook bij v. Barneveld wel doen.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij Van Barneveld heel erg goed. Jij weet precies hoe hij denkt en wat zijn intenties zijn. Althans dat begrijp ik uit je posts.
Of jij...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarmee je bewijst dat je inderdaad consequent verkeerde aannames maakt. Als je dat bij mij doet zal je dat ook bij v. Barneveld wel doen.
Ja, jammer dat ik sarcasme beter beheers hequote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Of jij...
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Doei!![]()
Tja, ik vond het best een aardig discussie met behoorlijke argumenten over en weer.quote:
Ik vind je meer een spuit11 eigenlijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik sarcasme beter beheers he
Dat mag, ik vind het een beetje jammer dat je blijkbaar door argumentatie heen bent en dus maar een van dale quote neer pleurt met een zwaai smiley alsof je de master of sarcasme bent terwijl je al een aantal posts wat dat betreft de mindere bentquote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik vind je meer een spuit11 eigenlijk.
Ow ja, daarom greep je vervolgens naar sar·cas·mequote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef The_Verve het volgende:
Ach, ik vond de discussie wel klaar op dat moment. Als ik geweten had dat het zoveel off topic gelul zou veroorzaken...
over spuit 11 gesproken.quote:
alle posts zijn meegenomen in sportquote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, waar blijft het slotje aangezien de finale al een poosje gespeeld is.
Ik heb maar 1 pagina.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar vanaf deze pagina...
Net aangepast?quote:
In de eerste 3 sets niet, maar toen-ie er eenmaal in begon te geloven idd wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef calvobbes het volgende:
Ook duidelijk te zien dat Barney echt weer aan het genieten is. Zelf de zaal opzwepen tijdens commercial breaks en gewoon de hele tijd met een grote lach staan gooien. Mooi om te zien
[/sarcasme mode aan lol]quote:Op maandag 15 januari 2007 21:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
In de eerste 3 sets niet, maar toen-ie er eenmaal in begon te geloven idd wel.
ik doe niet gepikeerd.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo gepikeerd te zijn ik vraag je alleen of dat je mening is. En vervolgens geef ik mijn mening.
quote:
Je zegt ook nergens dat het niet je mening is, dus vraag ik dat simpelweg.quote:je moet beter lezen
ik gaf alleen een krantenbericht door, nergens zeg ik ook maar dat dit ook mijn mening is.
Als je zo'n bericht copy paste gebeurt dat meestal met een reden. Die reden is over het algemeen een pro of contra mening. Juist omdat je niets suggereerd is het voor mij niet duidelijk wat jou mening is.quote:suggereer dat dan ook niet .
want?quote:anders doe je je nick name eer aan
![]()
Swetsenegger.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
<-- niet gepikeerd?
[..]
Je zegt ook nergens dat het niet je mening is, dus vraag ik dat simpelweg.
[..]
Als je zo'n bericht copy paste gebeurt dat meestal met een reden. Die reden is over het algemeen een pro of contra mening. Juist omdat je niets suggereerd is het voor mij niet duidelijk wat jou mening is.
[..]
want?
Tja, ik doe niets anders dan op een discussieforum reageren op posts van een ander. Als je dat vreemd vind zegt dat waarschijnlijk meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:59 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
Swetsenegger.
Vraagje..
Is iets als het programma 't Lagerhuis ofzo niet iets voor jou?
Ik denk dat het een avondvullend program zou kunnen zijn.
"..Debatteren is kunst, maar soms ook een schets van niets zeggende woorden' zei ooit eens een goed politiek man
[is alleen een opmerking en behoeft geen discussie te worden]
jezus..hahaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ik doe niets anders dan op een discussieforum reageren op posts van een ander. Als je dat vreemd vind zegt dat waarschijnlijk meer over jou dan over mij
Ik zeg ook niet dat jij dat zegtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:25 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
jezus..haha
Ik ZEG niet dat ik het vreemd vind..
en zo verder.. hahahaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt
Wie won purfleet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:33 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
en zo verder.. hahaha
(en toch is Phill beter.. hahaha schop schop schop)
kleine edit!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie won purfleet? 10+ maal???
De laatste winnaar telt he.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dennis Priestley, Phil Taylor, John Part en Raymond van Barneveld
Dan wederom de vraag, dus alle andere zijn prutsers? Kan hij niet gewoon 10 jaar lang erg weinig tegensstand gehad hebben? Je ziet het. van Barneveld stapt over en wint.quote:
Niet als het over 1 finale gezien een momentopname is maar over 10 finales je niet meer van een momentopname kan sprekenquote:
in the head 2 head staat Taylor nog steeds voor hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan wederom de vraag, dus alle andere zijn prutsers? Kan hij niet gewoon 10 jaar lang erg weinig tegensstand gehad hebben? Je ziet het. van Barneveld stapt over en wint.
Maar Barney was er niet, die 10 finales.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als het over 1 finale gezien een momentopname is maar over 10 finales je niet meer van een momentopname kan spreken
Maar op het moment is Barney beter dan Taylor. Daar zijn we het over eens?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:00 schreef 19_William_78 het volgende:
Ojeee Sjimz...
Kleine opmerking: Swetsenegger is 200 voudige het-lagerhuis-debat-kampioen..
Maar nogmaals, ik zeg niet dat Barney een prutser is.. maar meer in de zin van Sjimz.
Phill heeft Purfleet gedomineerd en of dat nou wel of niet met tegenstand is geweest. Feit blijft bestaan dat hij het wel 10+ heeft binnengehaald.
En dat barney nu heeft gewonnen maar hem niet beter dan Phill ( over een langere periode), het is een moment.
Zoals de darters geloof ik zeggen. Die laatste dubbel moet je wel raken..
Kan je niet zeggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar op het moment is Barney beter dan Taylor.
ik plaatste het bericht omdat er al iemand had beweerd van die omkoping. de daaropvolgende posts van jullie gingen over" hoe kom je aan die wijsheid?"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
<-- niet gepikeerd?
[..]
Je zegt ook nergens dat het niet je mening is, dus vraag ik dat simpelweg.
[..]
Als je zo'n bericht copy paste gebeurt dat meestal met een reden. Die reden is over het algemeen een pro of contra mening. Juist omdat je niets suggereerd is het voor mij niet duidelijk wat jou mening is.
[..]
want?
Ach dat is altijd en overal zo. Pele beter dan Cruijff? Magic beter dan Jordan? etc.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:14 schreef calvobbes het volgende:
Simpel vraagje. Waarom is het zo belangrijk om te zeggen dat Pietje beter is dan Klaasje
Zeker in de dartsport is dat van zoveel factoren afhankelijk dat het moeilijk beter is. We kunnen wel stellen dat Barney beter is dan Stompe. Maar in sommige gevallen ligt het verschil heel erg dicht tegen elkaar en kun je gewoonweg niet stellen dat de ene beter is dan de ander.
Kijkend naar de Lakeside denk ik bijvoorbeeld dat de Niels de Ruiter van vrijdag veel beter was dan de Niels de Ruiter van zaterdag. Om maar eens een voorbeeld te noemen hoe wisselend dat is.
Toen speelde barney niet mee toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als het over 1 finale gezien een momentopname is maar over 10 finales je niet meer van een momentopname kan spreken
Niet sinds ze samen in dezelfde bond spelen hoor. 3,5 - 2,5 voor van Barneveld.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
in the head 2 head staat Taylor nog steeds voor hoor
eh nee, ik kom helemaal niet met die suggestie. ik vráág of dat je mening is. Misschien moet je nog een keer mijn reply lezenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:08 schreef huupia het volgende:
[..]
ik plaatste het bericht omdat er al iemand had beweerd van die omkoping. de daaropvolgende posts van jullie gingen over" hoe kom je aan die wijsheid?"
vandaar dat ik dat krantenbericht noemde. ( nu wel duidelijk voor je?) , zonder daar ook maar een mening over te geven.
maar jij komt meteen met de suggestie alsof ik daar mijn mening ventileer.
ik wel, maar jij blijkbaar niet. het werkwoord swetsen bestaat namelijk niet.quote:verder swetsenegger- swetsen enzo snappie
Ja, en toch doe je het nu wéér.quote:even goede vrienden hoor, volgende keer alleen ff beter lezen voor je reageert.
Ik vind het leuk om te zien dat ik meerdere reacties heb op m'n post over de weggegeven finale van het PDC WK. Ik reageer er gewoon op een willekeurige...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je dit zou kunnen onderbouwen met een betrouwbare bron.
Hij ging na 1-0 al minder gooienquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te zien dat ik meerdere reacties heb op m'n post over de weggegeven finale van het PDC WK. Ik reageer er gewoon op een willekeurige...
Mijn bron is de Volkskrant. Dat mensen het niet geloven begrijp ik wel, maar ik vind het zeer aannemelijk dat het op deze manier gebeurd is. Taylor ging na 3-0 ineens minder goed gooien en de uitspraak ''dit voelt niet als verliezen'' is natuurlijk wel heel dubbelzinnig. En mensen doen veel voor een hoop geld.
Ik drink touwens geen alcohol, maar dat terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |