quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:27 schreef WEST het volgende:
als Barney Stopt kniel ik niet voor hem, komt omdat hij jammer genoeg voor Ado is![]()
Daarom heeft hij dus altijd zo'n ADO sjaaltje om wanneer hij wint.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft z'n hart/hand op de juiste plek hoor
Komt me bekend voor, dat clubhoppen, Asskicker...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daarom heeft hij dus altijd zo'n ADO sjaaltje om wanneer hij wint.![]()
hij blijft lachenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bedoel je het halve Ajax-publiek dat wegblijft als ze weer eens 2 potjes verloren hebben?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, dat clubhoppen, Asskicker...
Ik doel meer op die Ajacieden die ineens voor AZ zijn wanneer het tegenzit, en daarna doen alsof hun neus bloedt door een neutrale voetbalsupporter uit te gaan hangenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Bedoel je het halve Ajax-publiek dat wegblijft als ze weer eens 2 potjes verloren hebben?![]()
Wat is het verhaal achter deze foto? En is het echt of geshopped?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel online iig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:12 schreef mschol het volgende:
wordt die wedstrijd nog ergens herhaald??
niet zeker?
http://www.planetdarts.pr(...)mps/0,,10180,00.htmlquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:23 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand een linkje met de gemiddelden van deze partij maar ook andere partijen?
Ja, met name de eerste paar sets. Hij gooide buitenaards goed, en alles viel waar het moest vallen. Daarna viel de scherpte wat weg, en waren de heren gelijkwaardig aan elkaar. Maar ze gooide allebei echt goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:36 schreef ShaoliN het volgende:
Gooide Taylor nou een beetje goed?
Nee de druk van de roem werd hem te grootquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:33 schreef Urquhart het volgende:
Bij Jelle Klaasen heb ik heel sterk het idee dat het een eendagsvlieg is. Heeft hij eigenlijk nog wat behaald na Lakeside?
Ik ook, die is te dom om zich wat van roem aan te kunnen trekkenquote:Ik verwacht meer van Van Gerwen.
De eerste 3 sets fenomenaal, en daarna op een constant nivo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:36 schreef ShaoliN het volgende:
Gooide Taylor nou een beetje goed?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:39 schreef dramslag het volgende:
"I would probably say that this is the greatest final I've played in. He came back well and fair play to him."
Aldus Taylor.
Ik dacht op het laatst te zien dat Taylor zijn handen begonnen te trillenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:42 schreef MuadDib het volgende:
Barneveld kan met spanning omgaan en Taylor bezwijkt onder de druk. Het moet niet gekker worden!
foto is echtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter deze foto? En is het echt of geshopped?![]()
De naam van dat plaatje ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |