Laatste twijfels zijn weggenomen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
en waarom?
omdat iedereen vond dat het de ondergang zou zijn van barney want hij zou taylor toch niet kunnen verslaan...
tegendeel bewezen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar Van Barneveld spreekt toch wel Engels?![]()
Voor een ADO supporter?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Als deze man gaat stoppen met darten, ga ik voor hem knielen
Gaat ie Taylor een blowjob gevenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Als deze man gaat stoppen met darten, ga ik voor hem knielen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
When this man go stop with darts, I will bend over.
wat wil je zij moest wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
haha die vrouw baalt van sbs
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:27 schreef WEST het volgende:
als Barney Stopt kniel ik niet voor hem, komt omdat hij jammer genoeg voor Ado is![]()
Daarom heeft hij dus altijd zo'n ADO sjaaltje om wanneer hij wint.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft z'n hart/hand op de juiste plek hoor
Komt me bekend voor, dat clubhoppen, Asskicker...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daarom heeft hij dus altijd zo'n ADO sjaaltje om wanneer hij wint.![]()
hij blijft lachenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bedoel je het halve Ajax-publiek dat wegblijft als ze weer eens 2 potjes verloren hebben?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, dat clubhoppen, Asskicker...
Ik doel meer op die Ajacieden die ineens voor AZ zijn wanneer het tegenzit, en daarna doen alsof hun neus bloedt door een neutrale voetbalsupporter uit te gaan hangenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Bedoel je het halve Ajax-publiek dat wegblijft als ze weer eens 2 potjes verloren hebben?![]()
Wat is het verhaal achter deze foto? En is het echt of geshopped?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel online iig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:12 schreef mschol het volgende:
wordt die wedstrijd nog ergens herhaald??
niet zeker?
http://www.planetdarts.pr(...)mps/0,,10180,00.htmlquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:23 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand een linkje met de gemiddelden van deze partij maar ook andere partijen?
Ja, met name de eerste paar sets. Hij gooide buitenaards goed, en alles viel waar het moest vallen. Daarna viel de scherpte wat weg, en waren de heren gelijkwaardig aan elkaar. Maar ze gooide allebei echt goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:36 schreef ShaoliN het volgende:
Gooide Taylor nou een beetje goed?
Nee de druk van de roem werd hem te grootquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:33 schreef Urquhart het volgende:
Bij Jelle Klaasen heb ik heel sterk het idee dat het een eendagsvlieg is. Heeft hij eigenlijk nog wat behaald na Lakeside?
Ik ook, die is te dom om zich wat van roem aan te kunnen trekkenquote:Ik verwacht meer van Van Gerwen.
De eerste 3 sets fenomenaal, en daarna op een constant nivo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:36 schreef ShaoliN het volgende:
Gooide Taylor nou een beetje goed?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:39 schreef dramslag het volgende:
"I would probably say that this is the greatest final I've played in. He came back well and fair play to him."
Aldus Taylor.
Ik dacht op het laatst te zien dat Taylor zijn handen begonnen te trillenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:42 schreef MuadDib het volgende:
Barneveld kan met spanning omgaan en Taylor bezwijkt onder de druk. Het moet niet gekker worden!
foto is echtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter deze foto? En is het echt of geshopped?![]()
De naam van dat plaatje ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan kloppen. Ik hen hem ook nog nooit zoveel zien zuchten/puffen tijdens een wedstrijd, gaf ook wel wat aan over het niveau van zijn tegenstander wat hij niet gewend is de laatste jaren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:45 schreef dramslag het volgende:
[..]
Ik dacht op het laatst te zien dat Taylor zijn handen begonnen te trillen
quote:what a final, core that was a real cracker of a game!
i think barney deserved the victory fair & square.he bullied phil on the 180's like never before & phil towards the end was always playing catchup. barney had a few chances to win it & in the end one of the darts was sure to hit that winning double.
i was a bit gutted as i had £20 on phil to win 7-6 at 6-1. but in the end we witnessed a fantastic final & we have to take our hat off to barney.
he has come on leaps & bounds since joining the pdc & we now have a real contender for phil!
quote:he never fell asleep, he was averaging over 110 in the first few sets,there had to come a point when his averages fell, it wasn't a case of phil losing it, it was just Barney played better on the day, you can't win em all, the power will be back
Dat concludeer je na deze finale?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:24 schreef VirtualPOM het volgende:
BDO= Mickey Mouse bond
Op zich vind ik het nivo bij de BDO over het algemeen hoger. Maar ja, zonder Taylor én van Barneveld doe je wel een beetje voor spek en bonen mee natuurlijk.quote:
Hangt er een beetje vanaf hoe Klaasen gooit. Hij versloeg vorig jaar wel de man die gisteren won natuurlijk. Maar idd, Taylor en Barney zijn de besten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Op zich vind ik het nivo bij de BDO over het algemeen hoger. Maar ja, zonder Taylor én van Barneveld doe je wel een beetje voor spek en bonen mee natuurlijk.
barney kan weer een jaartje lekker schnabbelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:39 schreef Arcee het volgende:
Bijna anderhalf miljoen kijkers bij SBS6 gisteren, trouwens.
Mooie teksten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:36 schreef Arcee het volgende:
http://sport.guardian.co.uk/news/story/0,,1981251,00.html?gusrc=rss&feed=7
"...won the greatest darts match in history..."
http://sport.independent.co.uk/general/article2119117.ece
"...will surely go down as the greatest match in history."
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/darts/6221331.stm
"...both players producing stunning performances"
Ik verwacht eigenlijk meer van Van Gerwen dan van Klaasen dit Lakeside-toernooi.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe Klaasen gooit. Hij versloeg vorig jaar wel de man die gisteren won natuurlijk. Maar idd, Taylor en Barney zijn de besten.
Is dat zo? Na 3-0 wilde hij al opgeven zei hij na afloop.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:37 schreef Genverbrander het volgende:
Goh zeg wat een comeback van Barney![]()
Hij is mentaal toch een stuk sterker dan ik gedacht had.
de hele zin is dan leuker:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:36 schreef Arcee het volgende:
http://sport.guardian.co.uk/news/story/0,,1981251,00.html?gusrc=rss&feed=7
"...won the greatest darts match in history..."
Klaasen?! Heeft die uberhaupt nog gegooid dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe Klaasen gooit. Hij versloeg vorig jaar wel de man die gisteren won natuurlijk. Maar idd, Taylor en Barney zijn de besten.
Hij moet wel tegen Co hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er dit jaar in ronde 1 uit gaat.
Ok, maar Co is volgens mij bloednerveus als hij op een podium voor tv moet darten. Waardoor hij altijd binnen een mum van tijd in zijn Leendesk-trui weer in de studio staat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Co is een betere darter dan Klaasen, want die pláátst zich elk jaar voor Lakeside
Klopt, in de breedte is Barney natuurlijk veel beter, maar dit ging specifiek om de BDO. Maar goed, ook dan weet ik wel zeker dat Klaasen de mindere is. Maar toch, die overwinning van vorig jaar was indrukwekkend, ook al zou 't eenmalig zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Klaasen?! Heeft die uberhaupt nog gegooid dan?
Het zijn sterke schouders die de weelde kunnen dragen. Die van Klaasen zijn niet sterk.
Iedereen kan een keer winnen van van Barneveld of Taylor, en als je dat op het juiste moment doet kan je zelfs een grote finale winnen. Het gaat er alleen om dat Taylor en van Barnveld 9 van de 10 keer winnen, een aantal mensen 8 van de 10 keer en Klaasen tot op heden 1 van de 10 keer (metafoor he, voor de bijdehandjes onder ons).
Ik denk dat hij er dit jaar in ronde 1 uit gaat. En het is omdat je na winst tegenwoordig 3 jaar verzekerd ben van een plaats bij Lakeside, maar anders hadden we nooit meer wat gehoord van Jelle. Van Gerwen zie ik meer als logisch opvolger voor van Barnveld dan Klaasen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:22 schreef Urquhart het volgende:
Waardoor hij altijd binnen een mum van tijd in zijn Leendesk-trui weer in de studio staat.
Absoluut, van Barneveld had natuurlijk het tij moeten keren in die wedstrijd. Zeker omdat hij toen al wist dat het zijn laatste lakeside was.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, in de breedte is Barney natuurlijk veel beter, maar dit ging specifiek om de BDO. Maar goed, ook dan weet ik wel zeker dat Klaasen de mindere is. Maar toch, die overwinning van vorig jaar was indrukwekkend, ook al zou 't eenmalig zijn.
Maar halverwege de wedstrijd zal hij toch wel door gehad hebben dat de winst nog niet binnen wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef Urquhart het volgende:
Van Barneveld was toen te veel bezig met het randgebeuren. Hij dacht dat die titel al gewonnen had, en was meer bezig met bijvoorbeeld de aanwezigheid van Bristow enzo.
T was een kut wedstrijdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een prachtige wedstrijd gisteren, ik heb echt genoten! Mooiste sportmoment van 2007
Geweldig nummer erachter ook. Wat ik me wel afvraag is wat voor invloed die pauze na slechts één set op het verloop van de wedstrijd heeft.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:53 schreef Skwish het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FdwXhu1u_GM&mode=related&search=
Als je wint heb je vrienden, aldus Barney.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:54 schreef Arcee het volgende:
Barney nu in het Sportjournaal op Nederland 1.
Daar ben ik ook benieuwd naar, iemand enig idee?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:51 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe heete de muziek tussen de lags ?
Chase The Sun van Planet Funk...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef Magic666 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, iemand enig idee?
...
http://www.youtube.com/watch?v=sA4SlSloY-U&mode=related&search=quote:
Gister? 't Hele toernooi al.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe heet dat nummer dat na een set te horen was gister ? heel die zaal zong mee
Wat je hoopte kwam precies uitquote:Op maandag 1 januari 2007 11:53 schreef MuadDib het volgende:
Bij de wedstrijden die Barneveld tegen Taylor speelde vóór z'n overstap was de druk zo hoog dat hij er daar al door bezweek voordat hij was begonnen. Nu hij meer gewend is om tegen Taylor te spelen geef ik hem een goede kans om te winnen. Ook al omdat hij in topvorm steekt.
Ik hoop in ieder geval op een zinderende partij, 7-6, gemiddeldes ver boven de honderd en lekkere finishes.
dit snap ik niet, dan maar een paar minuten lullen in de studio als er reclame is. dan hoef je toch niet achter te lopenquote:SBS6 kreeg kritiek vanwege vertraging in de registratie. Terwijl de tv-kijkers in spanning de laatste set volgden, meldde NOS Teletekst de uitslag al. Muller: ,,Dat heeft te maken met Sky Sports, de Engelse zendgemachtigde. Die had na iedere set een reclameblok geprogrammeerd. Daar konden wij niet in mee gaan, vanwege de Mediawet. Die bepaalt dat wij twaalf minuten reclame per uur mogen uitzenden, verdeeld over twee blokken. Daardoor liepen we iets achter.''
Natuurlijk wel, want ze plannen wel die 2 blokken van 12 minuten. Logisch, er moet wel brood op de plank komen anders kunnen ze het uberhaupt niet uitzenden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef WEST het volgende:
[..]
dit snap ik niet, dan maar een paar minuten lullen in de studio als er reclame is. dan hoef je toch niet achter te lopen![]()
ik vond het veels te spannend idd om ondertussen wat te zappen. wou geen seconde missen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want ze plannen wel die 2 blokken van 12 minuten. Logisch, er moet wel brood op de plank komen anders kunnen ze het uberhaupt niet uitzenden.
Ik snap werkelijk dit gezeik niet. SBS zend het integraal uit. Je bent zelf natuurlijk een pisnerd als je op het zelfde moment op internet en teletekst gaat kijken. SBS heeft het vaak verkloot door hart van nederland overal tussendoor te flikkeren, maar in dit geval hebben ze het keurig opgelost.
En naar mijn weten is die wet iig veranderd, maar schijnbaar nog niet ingevoerd. Ze mogen nu zelf de lengte en de hoeveelheid van de reclameblokken kiezen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef WEST het volgende:
[..]
dit snap ik niet, dan maar een paar minuten lullen in de studio als er reclame is. dan hoef je toch niet achter te lopen![]()
Hier op fok liepen er zelfs 2 topics. Voor de sport1 kijkers en voor de SBS kijkers. Uieteraard loop je het risico op spoilers, maar dan moet je maar niet op internet kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:40 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik vond het veels te spannend idd om ondertussen wat te zappen. wou geen seconde missen.
tijdens de laatste reclame stond de uitslag ook nog niet op NOS teletekst begrijp ik.
Inderdaad... wat raar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef WEST het volgende:
Inderdaad, dit was absoluut niet een wedstrijd om te zappen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:40 schreef Caesu het volgende:
ik vond het veels te spannend idd om ondertussen wat te zappen. wou geen seconde missen.
tijdens de laatste reclame stond de uitslag ook nog niet op NOS teletekst begrijp ik.
http://www.youtube.com/watch?v=9PWPCTzwqxc ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:25 schreef FortunaHome het volgende:
Heeft iemand ook die wat snellere versie wat ze daar draaien dus?
Skysport heeft reclame ok SMS6 heeft reclame alleen maar 12 minuten in een uur. op moment dat dat SMS6 door zijn reclame tijd heen is, en na een set weer reclame is dan moeten ze gaan praten in de studio en op moment dat skysport weer begint dan ook direct weer in mee gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want ze plannen wel die 2 blokken van 12 minuten. Logisch, er moet wel brood op de plank komen anders kunnen ze het uberhaupt niet uitzenden.
Ik snap werkelijk dit gezeik niet. SBS zend het integraal uit. Je bent zelf natuurlijk een pisnerd als je op het zelfde moment op internet en teletekst gaat kijken. SBS heeft het vaak verkloot door hart van nederland overal tussendoor te flikkeren, maar in dit geval hebben ze het keurig opgelost.
De reclameblokken van Sky zullen dus uiteindelijk korter zijn dan 12 minuten hequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Skysport heeft reclame ok SMS6 heeft reclame alleen maar 12 minuten in een uur. op moment dat dat SMS6 door zijn reclame tijd heen is, en na een set weer reclame is dan moeten ze gaan praten in de studio en op moment dat skysport weer begint dan ook direct weer in mee gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |