Ja precies, blijven aandringen en toont aan dat Taylor onder spanning wel fouten maakt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zoveel match darts, die had een jaar zuur geweest als die nog had verloren. Verdiend, als je zo lang op de deur blijft hameren.
Ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar Van Barneveld spreekt toch wel Engels?![]()
Nee, haagsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
en waarom?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Barney heeft zijn lesje wel geleerd, vind ik. WIe had dit jaren geleden kunnen denken, Barney die echt vecht voor een wedstrijd, die het koppie niet laat hangen.... wow wow wow!!!!!!!
Engels is niet zijn eerste voertaal maar hij kan wel Engels spreken.quote:
Laatste twijfels zijn weggenomen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
en waarom?
omdat iedereen vond dat het de ondergang zou zijn van barney want hij zou taylor toch niet kunnen verslaan...
tegendeel bewezen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor een ADO supporter?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Als deze man gaat stoppen met darten, ga ik voor hem knielen
Gaat ie Taylor een blowjob gevenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Als deze man gaat stoppen met darten, ga ik voor hem knielen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
When this man go stop with darts, I will bend over.
wat wil je zij moest wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
haha die vrouw baalt van sbs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |