Sinds hij in dezelfde bond zit is het 3,5 - 2,5quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Nog altijd 13-5 voor Phil.
Klein kwartier uiteindelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelang heeft sbs nou achtergelopen ?
Ja das waarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij schaart zich nu in een heel illuster rijtje.
Phil Taylor, Dennis Priestley, John Part en nu dus Barney.
Allemaal wereldkampioenen in beide bonden.
iets van 10 minutenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelang heeft sbs nou achtergelopen ?
en in het rijtje Eric Bristow, Phil Taylor en Barney.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij schaart zich nu in een heel illuster rijtje.
Phil Taylor, Dennis Priestley, John Part en nu dus Barney.
Allemaal wereldkampioenen in beide bonden.
veel duhquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef tafelkleed het volgende:
Hoeveel euro's heeft barney er nu bij?
nee,. ik ook niet,. net zoals tijden de game tegen lloydquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Na die 3-0 gaf ik er geen stuiver meer voor
who gives fuck?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef tafelkleed het volgende:
Ik ook niet. wat een comeback, wat een overwinning!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Na die 3-0 gaf ik er geen stuiver meer voor
£ 100.000,- dus iets van 150.000 euro ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef tafelkleed het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef ma3stroh het volgende:
en wat netjes van sbs6..ik heb geen reclame gezien afgelopen 3 uur
Ik denk niet dat het Taylor vaak overkomen is dat hij verloor nadat hij 3-0 voorstondquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik ook niet. wat een comeback, wat een overwinning!
ben benieuwd hoever sbs achter loopt met lakesidequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Wees blij dat ze het niet achter de decoder hebben gepropt bij Sport1 net als de rest van Purfleet
Ook dat inderdaad ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
en in het rijtje Eric Bristow, Phil Taylor en Barney.
Alle drie 5 maal (of meer) wereldkampioen
Als van Barneveld volgend jaar wint (quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
en in het rijtje Eric Bristow, Phil Taylor en Barney.
Alle drie 5 maal (of meer) wereldkampioen
Nee, je kunt niet de odds voorblijven. Zal niet zoveel zijn, meestal 2-3 seconden achter op de BBC.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben benieuwd hoever sbs achter loopt met lakeside
100.000 pond.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef tafelkleed het volgende:
Maar Van Barneveld spreekt toch wel Engels?quote:
Ja precies, blijven aandringen en toont aan dat Taylor onder spanning wel fouten maakt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zoveel match darts, die had een jaar zuur geweest als die nog had verloren. Verdiend, als je zo lang op de deur blijft hameren.
Ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar Van Barneveld spreekt toch wel Engels?![]()
Nee, haagsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar Van Barneveld spreekt toch wel Engels?![]()
en waarom?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Barney heeft zijn lesje wel geleerd, vind ik. WIe had dit jaren geleden kunnen denken, Barney die echt vecht voor een wedstrijd, die het koppie niet laat hangen.... wow wow wow!!!!!!!
Engels is niet zijn eerste voertaal maar hij kan wel Engels spreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |