was op het hoogtepunt op slot gekwaktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:00 schreef mitt het volgende:
deel 4 is gewoon open hoor.
2de keer voor mij ik heb hem 4 jaar geleden ofzo ook zien verliezen van een Australier, ben alleen ff zijn naam kwijt iemand ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Tis voor het eerst dat ik Taylor echt zie werken, geloof ik
PARTquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef The_Coach het volgende:
[..]
2de keer voor mij ik heb het 4 jaar geleden ofzo ook zien verliezen van een Australier, ben alleen ff zijn naam kwijt iemand ?
Hij verloor in 2003 van John Part iig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef The_Coach het volgende:
[..]
2de keer voor mij ik heb hem 4 jaar geleden ofzo ook zien verliezen van een Australier, ben alleen ff zijn naam kwijt iemand ?
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik niet zo heel veel wedstrijden van hem heb gezien hoor... maar altijd dat arrogante gedoe, wat moet het zo heerlijk zijn die smile van zijn gezicht te zien gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef The_Coach het volgende:
[..]
2de keer voor mij ik heb hem 4 jaar geleden ofzo ook zien verliezen van een Australier, ben alleen ff zijn naam kwijt iemand ?
Barney heeft er ook een handje van, maarja deze keer gun ik het hem van harte.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik niet zo heel veel wedstrijden van hem heb gezien hoor... maar altijd dat arrogante gedoe, wat moet het zo heerlijk zijn die smile van zijn gezicht te zien gaan![]()
![]()
Nou, Barney heeft zijn lesje wel geleerd, vind ik. WIe had dit jaren geleden kunnen denken, Barney die echt vecht voor een wedstrijd, die het koppie niet laat hangen.... wow wow wow!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:06 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Barney heeft er ook een handje van, maarja deze keer gun ik het hem van harte.![]()
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
beste darter van de wereld, maar nu officieel![]()
wat won ie dan zonet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Nog altijd 13-5 voor Phil.
Hij schaart zich nu in een heel illuster rijtje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
beste darter van de wereld, maar nu officieel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |