Eh nee, gelijkspel is gelijkspel.quote:
Eh nee, twee.quote:gewoon 3 verloren
En gewonnen....quote:, en jaren daarvoor ook al verloren.
Alleen dit jaar dus al 2quote:die ene winst is maar een schamele troost.
Ja het kan heel goed. Jij hebt er een hard hoofd in, maar je bent ook niet echt op de hoogte heb ik het idee.quote:maar goed het KAN en daar gaat het om.
Bron?quote:Op zondag 31 december 2006 20:06 schreef qwerty1973 het volgende:
dat komt wel goed
Zal wel weer met 10 minuten vertraging zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
Is het nou live of niet op SBS?
En ook al één verkapte ik-heb-geen-sport-1-en-ben-jaloers post...quote:Op maandag 1 januari 2007 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, we hebben alle verkapte kijk-mij-eens-sport-1-hebben posts weer gehad.
ik ook, en kaasjes en ander vreetwerkquote:Op maandag 1 januari 2007 17:56 schreef nightfall het volgende:
we zullen zien,. ik heb nog zat bier van gisteren over,. dus ik kom de avond wel door..
nee,. dat zeker niet,. hij laat zich niet meer naar de slachtbank voeren als in het begin,. hij is een stuk volwassener gaan spelen wat dat betreft..quote:Op maandag 1 januari 2007 18:09 schreef BB-King het volgende:
Hopen dat Barney wint... hij is zeker niet kansloos wat velen nog beweren!
Is aangepast...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:32 schreef leroytje het volgende:
Volgens www.tvgids.nl komt et darten niet om half 9 hoor, dan is er een film op sbs6
Hun hebben de uitzending later:
22:55
Darts PDC Purfleet Finale
en volgens http://sbs6.sbs.nl/ gewoon om half 9,. daar hecht ik wat meer waarde aan dan aan online tv-gidsje..quote:Op maandag 1 januari 2007 18:32 schreef leroytje het volgende:
Volgens www.tvgids.nl komt et darten niet om half 9 hoor, dan is er een film op sbs6
Hun hebben de uitzending later:
22:55
Darts PDC Purfleet Finale
Hup Barneyquote:Op maandag 1 januari 2007 18:45 schreef LedZep het volgende:
"Vanavond een verslag van de finale, waarin Raymond van Barneveld het opneemt tegen Phil Taylor. De finale wordt om 20.30 uur uitgezonden, de uitzending om 22.55 uur vervalt."
SBS
ow? je mag alleen voor een Nederlander zijnquote:
100+ per pijl is redelijk moeilijkquote:Op maandag 1 januari 2007 20:05 schreef qwerty1973 het volgende:
Raymond moet z'n beste spel spelen, en dan wint ie op rekenfouten van
Taylor. Speelt Barney geen 100+ p.p. is het sowieso afgelopen
Voor Taylor maakt het normaal geen zak uit waar hij op uitkomt. De tegenstander staat toch nog niet in de buurt.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:50 schreef huupia het volgende:
taylor komt nog wel eens op 166 en dat soort getallen. barney zie je altijd naar dezelfde getallen gaan.
fascistquote:Op maandag 1 januari 2007 20:07 schreef Bep het volgende:
[..]
ow? je mag alleen voor een Nederlander zijn![]()
Hup Taylor Hup , je bent en blijft de beste darter ter wereld![]()
Half 9, SBS6.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt live op TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |