Jawel, ze kunnen meer reclameblokken uitzenden, maar korter. Net als Sky in Engeland.quote:Op zondag 31 december 2006 11:53 schreef kollie het volgende:
[..]
Daar kan SBS helemaal niks aan doen![]()

maar feit blijft dat al die onderbrekingen te danken zijn aan Sky. Daar kan SBS weinig aan doen. En ach, ik irriteer me er ook niet aan, ga wel een biertje halen ofzo.quote:Op zondag 31 december 2006 11:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, ze kunnen meer reclameblokken uitzenden, maar korter. Net als Sky in Engeland.

Je weet dat de QF van Barneveld niet live was na de eerste set?quote:Op zondag 31 december 2006 11:56 schreef kollie het volgende:
[..]
maar feit blijft dat al die onderbrekingen te danken zijn aan Sky. Daar kan SBS weinig aan doen. En ach, ik irriteer me er ook niet aan, ga wel een biertje halen ofzo.

ja, volgens mij schreef ik dat ook.quote:Op zondag 31 december 2006 11:53 schreef kollie het volgende:
[..]
Daar kan SBS helemaal niks aan doenOf bedoel je die onderbreking van de partij van Taylor. die was idd zot.

Weet ik, gister was dit geloof ik ook het geval. Maar dat boeit me niet zoveel, voor mij is het gewoon live.quote:Op zondag 31 december 2006 11:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet dat de QF van Barneveld niet live was na de eerste set?
Ik weet niet of dit gisteren weer zo was eigenlijk

ik heb daar ook geen problebmen mee. lekker ff pissen en een biertje pakken. en zeker niet op fok kijken naar de spoiler posters.quote:Op zondag 31 december 2006 12:00 schreef kollie het volgende:
[..]
Weet ik, gister was dit geloof ik ook het geval. Maar dat boeit me niet zoveel, voor mij is het gewoon live.

Ik hoop dat Co hem er op de lakeside uit keiltquote:Op zondag 31 december 2006 12:15 schreef VirtualPOM het volgende:
Prachtig wat Barney laat zien. Mijn statement dat als Barney en Taylor beiden meedoen altijd een van beiden wint klopt nog altijd. Die Mickey mouse bond aan de andere kant zal zich wel de haren uittrekken, want als je daar wint is het altijd zo dat de grote 2 niet meededen. Prachtig om te zien dat de engelsen wel respect kunnen opbrengen voor Barney, waar die laagbegaafde Klaasen fans dat niet konden. Jelle was gisteren ook weer lekker zielig aan het doen bij shownieuws met zijn 'moeilijke jaar' story.![]()

Klopt, maar edward had het gisteren toch echt over half negen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:17 schreef Arcee het volgende:
SBS6 01-01-2007
Ziet er niet live uit en ook nauwelijks semi-live.

http://sbs6.crossmediaventures.com/darts3/quote:Op zondag 31 december 2006 12:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt, maar edward had het gisteren toch echt over half negen.
Nog maar even afwachten dus.

Dat zou een behoorlijke domper zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 12:17 schreef Arcee het volgende:
SBS6 01-01-2007
Ziet er niet live uit en ook nauwelijks semi-live.

quote:Op zaterdag 30 december worden de halve finales gespeeld en doet SBS 6 live verslag vanaf 20.00 uur. De finale op nieuwjaarsdag is vanaf 22.50 uur te zien. Deze tijden kunnen wijzigen afhankelijk van de verrichtingen van de Nederlandse darters Roland Scholten en Raymond van Barneveld
bron

Klinkt goed....maar goed, co kan alle wedstrijden altijd vanaf de bank zien, zoals Dick van Dijk gisteren ook al zei, dus heb er weinig vertrouwen inquote:Op zondag 31 december 2006 12:18 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Co hem er op de lakeside uit keilt![]()

Eenschquote:Op zondag 31 december 2006 12:15 schreef VirtualPOM het volgende:
Prachtig wat Barney laat zien. Mijn statement dat als Barney en Taylor beiden meedoen altijd een van beiden wint klopt nog altijd. Die Mickey mouse bond aan de andere kant zal zich wel de haren uittrekken, want als je daar wint is het altijd zo dat de grote 2 niet meededen. Prachtig om te zien dat de engelsen wel respect kunnen opbrengen voor Barney, waar die laagbegaafde Klaasen fans dat niet konden. Jelle was gisteren ook weer lekker zielig aan het doen bij shownieuws met zijn 'moeilijke jaar' story.![]()

Nou, met die verrichtingen zit het wel goed, dus wijzigen die tijd.quote:

Mjah, gezien het feit dat de sbs site nog steeds 22.50 vermeld vrees ik met grote vrezen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, met die verrichtingen zit het wel goed, dus wijzigen die tijd.

SBS is een trieste zender. Ze hadden door het darts nog wat credits, maar sinds ze ook de grote wedstrijden gewoon onderbreken voor HvN en de PDC verkwanselt hebben aan sport1 is er geen enkele reden meer om er nog vertrouwen in te hebben.quote:Op zondag 31 december 2006 13:01 schreef Arcee het volgende:
Zou toch wel triest zijn als dé darts-zender van Nederland dé grote Taylor vs. Barney-finale niét live uit zou zenden.

Wat stelt de PDC dan voor als 2 man in het hele toernooi bijna geen set verliezen en de andere darters degraderen tot amateurs? Ze kunnen net zo goed elk jaar Barneveld - Tayler een match laten spelen om het kampioenschap en alle andere darters bij voorbaat niet mee laten doen, daar ze toch kansloos zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 12:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eensch
Wordt een mooie pot morgen. En inderdaad, wat stelt die BDO nu nog voor?

Grappig. Toen Barney nog bij de BDO zat werd stellig beweerd dat de PDC een veeeeeeeel hoger nivo had. Sterker nog, stond Bristow dat vorig jaar zelfs niet met droge ogen te beweren na de lakeside finale?quote:Op zondag 31 december 2006 13:55 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Wat stelt de PDC dan voor als 2 man in het hele toernooi bijna geen set verliezen en de andere darters degraderen tot amateurs? Ze kunnen net zo goed elk jaar Barneveld - Tayler een match laten spelen om het kampioenschap en alle andere darters bij voorbaat niet mee laten doen, daar ze toch kansloos zijn.

Post dan nietsquote:Op zondag 31 december 2006 14:57 schreef Backdoorman het volgende:
lb het is maar darten, cafe spelletje meer niet....wel is het te hopen dat die arrogante kwal van een barneveld ervan langs krijgt van die engelsman!
ach, lees het wel op teletekst een dezer dagen ;-)

Hij lag er in ronde twee toch bijna uit. Tegen de #1 weliswaar, maar toch...quote:Op zondag 31 december 2006 14:01 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad erg grappig om te zien hoe Barney gehakt maakt van die opmerking van Bristow vorig jaar. Al jaren wordt er beweerd dat de PDC veel sterker is dan BDO, maar zelfs Barneveld bereikte nog nooit zo gemakkelijk een finale van een 'WK'.

Simpel antwoord: "Dan moet Lloyd maar gewoon uitgooien".quote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hij lag er in ronde twee toch bijna uit. Tegen de #1 weliswaar, maar toch...

Dat is ook de enige westrijd voor barney geweest dit WK. Kom op zeg, je kan toch niet zeggen dat het een moeilijk WK voor 'm was.quote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hij lag er in ronde twee toch bijna uit. Tegen de #1 weliswaar, maar toch...

Dat wil ik inderdaad niet zeggen. Maar tegen één van de betere PDC spelers had hij het wel verdomd moeilijk. Dus het is niet louter Taylor en Barneveld in de PDC.quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is ook de enige westrijd voor barney geweest dit WK. Kom op zeg, je kan toch niet zeggen dat het een moeilijk WK voor 'm was.

Heeft hij uberhaupt al een keer verloren dan van Lloyd sinds hij bij de pdc zit? Het is Taylor en v Barneveld, dan een stuk niets. Lloyd, Scholten, Mardle, Painter enzo en dan een heel stuk niets en dan de rest.quote:Op zondag 31 december 2006 15:56 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad niet zeggen. Maar tegen één van de betere PDC spelers had hij het wel verdomd moeilijk. Dus het is niet louter Taylor en Barneveld in de PDC.

Het doet ook niets af aan de prestatie van Barneveld. Toen hij de Lakeside won (1e of 2 keer?) werd hij er eerder ook bijna uitgeknikkerd door Les Wallace. Wie heeft het daar nog over?quote:Op zondag 31 december 2006 15:57 schreef Urquhart het volgende:
Om er dan nog maar een cliché in te gooien: "je moet het toch maar doen".

Dat denk iik ook niet. Toen Barneveld nog bij de BDO zat heerste hij ook en waren er slechts een handvol topspelers. Net als in de PDC.quote:Op zondag 31 december 2006 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar dat was uberhaupt de discussie niet. De discussie was dat de PDC niets sterfker is dan de BDO.

Ja.quote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is BDO er wel live op volgende week ?

Ben jij deze sandstorm?quote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is BDO er wel live op volgende week ?

Ik vind het weer kut dat SBS 6 zich er zo mee bemoeit.quote:Op zondag 31 december 2006 18:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij sbs loopt er wel steeds een ticker door het beeld over de droomfinale bareneveld taylor

Toch verassend dat Barney dan al 2 van de 5 ontmoetingen dit jaar gewonnen heeft, waaronder de halve finale van het Las Vegas Dessert Classic (niet echt een lullig achteraf tournooitje waar Phil zijn best niet meer voor wil doen).quote:Op zondag 31 december 2006 18:24 schreef BigFire het volgende:
word waarschijnlijk gewoon een kansloze nederlaag voor Barney, ook al hoop ik van niet. sommigen beseffen niet dat Taylor een klasse apart is, zelfs ruim boven Barney en niet gelijkwaardig. voorspelling: 7-2

gelijkspel is gewonnen?quote:Op zondag 31 december 2006 18:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toch verassend dat Barney dan al 2 van de 5 ontmoetingen dit jaar gewonnen heeft, waaronder de halve finale van het Las Vegas Dessert Classic (niet echt een lullig achteraf tournooitje waar Phil zijn best niet meer voor wil doen).
En 1 van de 5 was gelijkspel (Premier League).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |