Ow, dat niet. Maar er kan minstens in dat het om het WK gaat en dat het topic #3 is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat?, wil je zeggen dat het niet zo is dan![]()
Ahja, bij die vorige stond geen nummer dus dat kon ik niet wetenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ow, dat niet. Maar er kan minstens in dat het om het WK gaat en dat het topic #3 is.
SBS weer naar de reclame, set 4 gaat bijna beginnen.
edit: te laat, begonnen.
Toen zei ik het ook alquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ahja, bij die vorige stond geen nummer dus dat kon ik niet weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef Ambrosius het volgende:Hou op met die spoilers, tis de schuld van Sbs, de echte darts kijkers zitten toch niet hier te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zetten wel stiekum live onder het sbs logo..quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is niet live, ze lopen een set achter![]()
Wat mij betreft mag ie ook wel veranderd wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef TinusMen het volgende:
Wel beetje waardeloze titel idd.
Hij is nog lang niet klaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Een jaar geleden liepen een aantal mensen 'de dikke pad' nog te bashen. Dat hij in de PDC niets klaar zou maken....
5-0 in een kwart finale.
Zeker die Dick van Dijk. Wat een enorme lul is dat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef BigFire het volgende:
jajaja hij is wereldkampioen nu weten we het wel. "wereldkampioen", niemand die dat serieus neemt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zeker die Dick van Dijk. Wat een enorme lul is dat.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:15 schreef NY_Giant het volgende:
De finale is op nieuwjaarsavond toch?
Ziet er wel naar uit, inmiddels 3-0 voor in sets..quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:54 schreef kollie het volgende:
Dit zal wel weer 5-0 worden.
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:31 schreef venomsnake het volgende:
4-1 Webster heeft een set gewonnen![]()
![]()
Als darts, PDC, Barney en Taylor geen hints genoeg zijn...quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:49 schreef E.T. het volgende:
Purfleet als TT was toch makkelijker vinden
ja maar dat is een regel vol... Dat valt niet op tussen andere volle regels.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als darts, PDC, Barney en Taylor geen hints genoeg zijn...
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:15 schreef NY_Giant het volgende:
De finale is op nieuwjaarsavond toch?
wat beginnen de eerste leuke evenementen van het jaar pas laat zegquote:
hou eens op met dat zeiken over live of niet. ik heb lekker op sbs zitten kijken en het kan me geen hol schelen of ze nu een set achter lopen. voor mij is dat live op dat moment.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar zetten wel stiekum live onder het sbs logo..![]()
Precies, integraal of werkelijk live maakt me geen ruk uit, zolang het maar op een christelijke tijd wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:47 schreef huupia het volgende:
[..]
hou eens op met dat zeiken over live of niet. ik heb lekker op sbs zitten kijken en het kan me geen hol schelen of ze nu een set achter lopen. voor mij is dat live op dat moment.
snap trouwens niet dat er mensen zijn die onder de wedstrijd hier in dit topic standen posten. ga gewoon lekker kijken en hou op met dat kinderachtige gejank.
ik dacht djenkins ipv jenkinsquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
20.10: Barney-Jenkins
22.00: Taylor-Hamilton
1 januari: finale.
Ik denk nog wel eenvoudiger.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:01 schreef RayMania het volgende:
Zo direct dus Van Barneveld. Hij zal wel winnen, ik schat 6-4 ofzo.
Ach het is al mooi dat ze het uitzendenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:30 schreef Xebber het volgende:
Kut-SMS6 met hun kut-reclame ook altijd.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef Piet_Veerman het volgende:
Meteen een break voor Barney in de 2e set.
Oh god, SBS is weer eens """"live"""".quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ok ik blijf wel uit dit topic tot na de wedstrijd... hufter
niks mis met barney, dus hari-boquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef Hari-Bo het volgende:
En nu mag Phil "The Power" Taylor zijn ego weer eventjes in de grond trappen (het liefst met hem in persoon erbij)
Barney![]()
gewoon een gozert die een keer 'het WK' gewonnen heeft. het heet 'WK' maar de grote jongens nemen het niet serieus. wordt niet eens live uitgezondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef merlin693 het volgende:
kommop dart fans antwoord ff...waar heeft die brabo zo'n naam van gekeregen voor barneveld ?
Zeker welquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:46 schreef WEST het volgende:
[..]
niks mis met barney, dus hari-bo![]()
Jenkins maakt hem echt moeilijk![]()
heb jij hem recent mee gemaakt dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:13 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
PDC -> Phil " The Power" Taylor
Lakeside -> Mervyn "The King" King![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk nog wel eenvoudiger.
Volgens mij zijn van barnevelds gemiddelden nou niet echt slecht hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef mitt het volgende:
wat een sof zeg.
ik zie vooral de tegenstand verschrikkelijk slecht gooien
je wilt zeggen dat de tegenstand niet verschrikkelijk beroerd gooit?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn van barnevelds gemiddelden nou niet echt slecht hoor
Je ziet dat van Barneveld en Taylor gewoon in een hele andere klasse staan te gooien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:28 schreef kollie het volgende:
Tandje erbij, en dan maandag Taylor een koppie kleiner maken.
Hij zal misschien beter zijn dan ooit, maar hij zal zeker weten onderspit delven tegen " The Power"quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef WEST het volgende:
heb jij hem recent mee gemaakt dan?
mare Barney maakt gehakt van Jenkingsnu moet hij maandag nog winnen ook
![]()
Mjah, als je dan denkt dat je een kansje maakt en vervolgens wint hij nog de set met hoge scores kan ik me voorstellen dat je na kansloze set 4 de moed toch wel een beetje laat gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef mitt het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat de tegenstand niet verschrikkelijk beroerd gooit?![]()
het wordt een spannende finale, maar laat Taylor eerst maar eens de finale halenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:30 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Hij zal misschien beter zijn dan ooit, maar hij zal zeker weten onderspit delven tegen " The Power"![]()
Baseer je dat op de uitslag van hun onderlinge ontmoetingen in de PDC of is dit gewoon een laatste stuiptrekking van een ongefundeerde barney hater.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:30 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Hij zal misschien beter zijn dan ooit, maar hij zal zeker weten onderspit delven tegen " The Power"![]()
Ik ben nooit stil geweest over Barney en zijn imago ondanks zijn succes, het blijft gewoon een arrogante kwal en nu wordt hij WEER op zijn plek gezet maar niet door een nieuwkomer maar door The Power himselfquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Baseer je dat op de uitslag van hun onderlinge ontmoetingen in de PDC of is dit gewoon een laatste stuiptrekking van een ongefundeerde barney hater.
Die laatsten zijn namelijk het laatste jaar angstaanjagend stil geworden, maar volgens mij heb jij het laatste jaar geen darts gezien
Pff, over arrogante eikels gesproken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:35 schreef Hari-Bo het volgende:
O ja ik ben trouwens loyaal aan The King![]()
Voorlopig heeft taylor afgelopen jaar al 2 keer verloren van Barney, dus waar je dit op baseerd is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:35 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik ben nooit stil geweest over Barney en zijn imago ondanks zijn succes, het blijft gewoon een arrogante kwal en nu wordt hij WEER op zijn plek gezet maar niet door een nieuwkomer maar door The Power himself![]()
idd, als je een aantal arrogante en vervelende spelers op moet noemen dan hoort King zeker in dat rijtje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Pff, over arrogante eikels gesproken.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef merlin693 het volgende:
does this shouting guy from england has a throught desaese..he's grumbling
over arogante eikels gesproken, Kingquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:35 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik ben nooit stil geweest over Barney en zijn imago ondanks zijn succes, het blijft gewoon een arrogante kwal en nu wordt hij WEER op zijn plek gezet maar niet door een nieuwkomer maar door The Power himself![]()
Denk het ook..power blijft ergquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:30 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
mijn dank mijn vermoedens bevestigdquote:gewoon een gozert die een keer 'het WK' gewonnen heeft. het heet 'WK' maar de grote jongens nemen het niet serieus. wordt niet eens live uitgezonden . kwalificeren voor tv toernooien doet ie nooit. is gewoon net als Co Stompe een mannetje die graag zulke dingen doet.
Eens, Barney rules.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorlopig heeft taylor afgelopen jaar al 2 keer verloren van Barney, dus waar je dit op baseerd is mij een raadsel.
Maar goed, vorig jaar werd nog beweerd dat van Barneveld alleen maar zo hoog in de BDO stond omdaqt hij geen tegenstand had, en in de PDC zou hij niets klaarmaken.
Na een jaartje in de PDC staat hij daar nummer 2 op de ranglijst en staat het gelijk in onderlinge confrontaties met Taylor. Op het officieuze wereldkampioenschap wint hij bij zijn debuut in de halve finale met 6-0, zijn kwart finale met 5-0. Als een mes door de boter komt hij in de finale.
En nu staat van Barneveld ook gewoon toe te geven dat hij naar de PDC is overgestapt om voor eens en voor altijd uit te maken wie nu de beste darter is. En dat hij weet dat Taylor gewoon een waanzinnige speler is en voor hem de droomfinale zou zijn.
Wat mij betreft ballen.
En dat is gaaf!quote:
denk het ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef fotoloog het volgende:
The power blijft goed,maar IK denk dat Raymond van hem wint......
nee, maar barney is ook in super topvorm, dus ik hoop op een spannende matchquote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef nightfall het volgende:
volgens mij wordt het helemaal te gek,. nou maar hopen dat barney het kan,. phil laat de laatste maanden echt niets liggen...
Natuurlijk gaan ze 'm live uitzenden.quote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Bruce117 het volgende:
Hoor ik het nu geod dat Edward zij tot maandag half negen ??
Dat zou betekenen dat ze hem wel live uit zouden gaan zenden.
Laten we het hopen
In ieder geval integraalquote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Bruce117 het volgende:
Hoor ik het nu geod dat Edward zij tot maandag half negen ??
Dat zou betekenen dat ze hem wel live uit zouden gaan zenden.
Laten we het hopen
Lag anders niet in de planning.quote:Op zondag 31 december 2006 00:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze 'm live uitzenden.
Anders zijn ze echt gek.
Dat zou de enige reden kunnen zijn lijkt me.quote:Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Bruce117 het volgende:
En je weet nooit hoe het zit met de rechtenvereling met Sport1
je weet het anders met SMS6 nooitquote:Op zondag 31 december 2006 00:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze 'm live uitzenden.
Anders zijn ze echt gek.
Dat intereseert me nou echt niets. Zolang je alleen op sbs kijkt makt dat toch geen ruk uit?quote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef WEST het volgende:
[..]
je weet het anders met SMS6 nooitmaarja zal met de rechten te maken hebben. Ik hoop dat het live is en niet dat er hier wordt gezegt dat het 3-3 in tussenstand is terwijl het al 4-3 is ofzo
opzich niet nee, maarja met die kwartfinale zat ik op SMS6 te kijken en in de reclame hier en toen liepen ze voorquote:Op zondag 31 december 2006 00:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat intereseert me nou echt niets. Zolang je alleen op sbs kijkt makt dat toch geen ruk uit?
Niet hier kijken dus. Gewoon een biertje en een chippie pakken en tijdens de reclame pissen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:59 schreef WEST het volgende:
[..]
opzich niet nee, maarja met die kwartfinale zat ik op SMS6 te kijken en in de reclame hier en toen liepen ze voor![]()
Daar kan SBS helemaal niks aan doenquote:Op zondag 31 december 2006 11:47 schreef huupia het volgende:
ff mij gal gepuwd in een mail naar sbs 6 over die fucking onderbrekingen zoal gister weer met die partij van taylor
Jawel, ze kunnen meer reclameblokken uitzenden, maar korter. Net als Sky in Engeland.quote:Op zondag 31 december 2006 11:53 schreef kollie het volgende:
[..]
Daar kan SBS helemaal niks aan doen![]()
maar feit blijft dat al die onderbrekingen te danken zijn aan Sky. Daar kan SBS weinig aan doen. En ach, ik irriteer me er ook niet aan, ga wel een biertje halen ofzo.quote:Op zondag 31 december 2006 11:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, ze kunnen meer reclameblokken uitzenden, maar korter. Net als Sky in Engeland.
Je weet dat de QF van Barneveld niet live was na de eerste set?quote:Op zondag 31 december 2006 11:56 schreef kollie het volgende:
[..]
maar feit blijft dat al die onderbrekingen te danken zijn aan Sky. Daar kan SBS weinig aan doen. En ach, ik irriteer me er ook niet aan, ga wel een biertje halen ofzo.
ja, volgens mij schreef ik dat ook.quote:Op zondag 31 december 2006 11:53 schreef kollie het volgende:
[..]
Daar kan SBS helemaal niks aan doenOf bedoel je die onderbreking van de partij van Taylor. die was idd zot.
Weet ik, gister was dit geloof ik ook het geval. Maar dat boeit me niet zoveel, voor mij is het gewoon live.quote:Op zondag 31 december 2006 11:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet dat de QF van Barneveld niet live was na de eerste set?
Ik weet niet of dit gisteren weer zo was eigenlijk
ik heb daar ook geen problebmen mee. lekker ff pissen en een biertje pakken. en zeker niet op fok kijken naar de spoiler posters.quote:Op zondag 31 december 2006 12:00 schreef kollie het volgende:
[..]
Weet ik, gister was dit geloof ik ook het geval. Maar dat boeit me niet zoveel, voor mij is het gewoon live.
Ik hoop dat Co hem er op de lakeside uit keiltquote:Op zondag 31 december 2006 12:15 schreef VirtualPOM het volgende:
Prachtig wat Barney laat zien. Mijn statement dat als Barney en Taylor beiden meedoen altijd een van beiden wint klopt nog altijd. Die Mickey mouse bond aan de andere kant zal zich wel de haren uittrekken, want als je daar wint is het altijd zo dat de grote 2 niet meededen. Prachtig om te zien dat de engelsen wel respect kunnen opbrengen voor Barney, waar die laagbegaafde Klaasen fans dat niet konden. Jelle was gisteren ook weer lekker zielig aan het doen bij shownieuws met zijn 'moeilijke jaar' story.![]()
Klopt, maar edward had het gisteren toch echt over half negen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:17 schreef Arcee het volgende:
SBS6 01-01-2007
Ziet er niet live uit en ook nauwelijks semi-live.
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts3/quote:Op zondag 31 december 2006 12:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt, maar edward had het gisteren toch echt over half negen.
Nog maar even afwachten dus.
Dat zou een behoorlijke domper zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 12:17 schreef Arcee het volgende:
SBS6 01-01-2007
Ziet er niet live uit en ook nauwelijks semi-live.
quote:Op zaterdag 30 december worden de halve finales gespeeld en doet SBS 6 live verslag vanaf 20.00 uur. De finale op nieuwjaarsdag is vanaf 22.50 uur te zien. Deze tijden kunnen wijzigen afhankelijk van de verrichtingen van de Nederlandse darters Roland Scholten en Raymond van Barneveld
bron
Klinkt goed....maar goed, co kan alle wedstrijden altijd vanaf de bank zien, zoals Dick van Dijk gisteren ook al zei, dus heb er weinig vertrouwen inquote:Op zondag 31 december 2006 12:18 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Co hem er op de lakeside uit keilt![]()
Eenschquote:Op zondag 31 december 2006 12:15 schreef VirtualPOM het volgende:
Prachtig wat Barney laat zien. Mijn statement dat als Barney en Taylor beiden meedoen altijd een van beiden wint klopt nog altijd. Die Mickey mouse bond aan de andere kant zal zich wel de haren uittrekken, want als je daar wint is het altijd zo dat de grote 2 niet meededen. Prachtig om te zien dat de engelsen wel respect kunnen opbrengen voor Barney, waar die laagbegaafde Klaasen fans dat niet konden. Jelle was gisteren ook weer lekker zielig aan het doen bij shownieuws met zijn 'moeilijke jaar' story.![]()
Nou, met die verrichtingen zit het wel goed, dus wijzigen die tijd.quote:
Mjah, gezien het feit dat de sbs site nog steeds 22.50 vermeld vrees ik met grote vrezen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, met die verrichtingen zit het wel goed, dus wijzigen die tijd.
SBS is een trieste zender. Ze hadden door het darts nog wat credits, maar sinds ze ook de grote wedstrijden gewoon onderbreken voor HvN en de PDC verkwanselt hebben aan sport1 is er geen enkele reden meer om er nog vertrouwen in te hebben.quote:Op zondag 31 december 2006 13:01 schreef Arcee het volgende:
Zou toch wel triest zijn als dé darts-zender van Nederland dé grote Taylor vs. Barney-finale niét live uit zou zenden.
Wat stelt de PDC dan voor als 2 man in het hele toernooi bijna geen set verliezen en de andere darters degraderen tot amateurs? Ze kunnen net zo goed elk jaar Barneveld - Tayler een match laten spelen om het kampioenschap en alle andere darters bij voorbaat niet mee laten doen, daar ze toch kansloos zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 12:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eensch
Wordt een mooie pot morgen. En inderdaad, wat stelt die BDO nu nog voor?
Grappig. Toen Barney nog bij de BDO zat werd stellig beweerd dat de PDC een veeeeeeeel hoger nivo had. Sterker nog, stond Bristow dat vorig jaar zelfs niet met droge ogen te beweren na de lakeside finale?quote:Op zondag 31 december 2006 13:55 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Wat stelt de PDC dan voor als 2 man in het hele toernooi bijna geen set verliezen en de andere darters degraderen tot amateurs? Ze kunnen net zo goed elk jaar Barneveld - Tayler een match laten spelen om het kampioenschap en alle andere darters bij voorbaat niet mee laten doen, daar ze toch kansloos zijn.
Post dan nietsquote:Op zondag 31 december 2006 14:57 schreef Backdoorman het volgende:
lb het is maar darten, cafe spelletje meer niet....wel is het te hopen dat die arrogante kwal van een barneveld ervan langs krijgt van die engelsman!
ach, lees het wel op teletekst een dezer dagen ;-)
Hij lag er in ronde twee toch bijna uit. Tegen de #1 weliswaar, maar toch...quote:Op zondag 31 december 2006 14:01 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad erg grappig om te zien hoe Barney gehakt maakt van die opmerking van Bristow vorig jaar. Al jaren wordt er beweerd dat de PDC veel sterker is dan BDO, maar zelfs Barneveld bereikte nog nooit zo gemakkelijk een finale van een 'WK'.
Simpel antwoord: "Dan moet Lloyd maar gewoon uitgooien".quote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hij lag er in ronde twee toch bijna uit. Tegen de #1 weliswaar, maar toch...
Dat is ook de enige westrijd voor barney geweest dit WK. Kom op zeg, je kan toch niet zeggen dat het een moeilijk WK voor 'm was.quote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hij lag er in ronde twee toch bijna uit. Tegen de #1 weliswaar, maar toch...
Dat wil ik inderdaad niet zeggen. Maar tegen één van de betere PDC spelers had hij het wel verdomd moeilijk. Dus het is niet louter Taylor en Barneveld in de PDC.quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is ook de enige westrijd voor barney geweest dit WK. Kom op zeg, je kan toch niet zeggen dat het een moeilijk WK voor 'm was.
Heeft hij uberhaupt al een keer verloren dan van Lloyd sinds hij bij de pdc zit? Het is Taylor en v Barneveld, dan een stuk niets. Lloyd, Scholten, Mardle, Painter enzo en dan een heel stuk niets en dan de rest.quote:Op zondag 31 december 2006 15:56 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad niet zeggen. Maar tegen één van de betere PDC spelers had hij het wel verdomd moeilijk. Dus het is niet louter Taylor en Barneveld in de PDC.
Het doet ook niets af aan de prestatie van Barneveld. Toen hij de Lakeside won (1e of 2 keer?) werd hij er eerder ook bijna uitgeknikkerd door Les Wallace. Wie heeft het daar nog over?quote:Op zondag 31 december 2006 15:57 schreef Urquhart het volgende:
Om er dan nog maar een cliché in te gooien: "je moet het toch maar doen".
Dat denk iik ook niet. Toen Barneveld nog bij de BDO zat heerste hij ook en waren er slechts een handvol topspelers. Net als in de PDC.quote:Op zondag 31 december 2006 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar dat was uberhaupt de discussie niet. De discussie was dat de PDC niets sterfker is dan de BDO.
Ja.quote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is BDO er wel live op volgende week ?
Ben jij deze sandstorm?quote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is BDO er wel live op volgende week ?
Ik vind het weer kut dat SBS 6 zich er zo mee bemoeit.quote:Op zondag 31 december 2006 18:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij sbs loopt er wel steeds een ticker door het beeld over de droomfinale bareneveld taylor
Toch verassend dat Barney dan al 2 van de 5 ontmoetingen dit jaar gewonnen heeft, waaronder de halve finale van het Las Vegas Dessert Classic (niet echt een lullig achteraf tournooitje waar Phil zijn best niet meer voor wil doen).quote:Op zondag 31 december 2006 18:24 schreef BigFire het volgende:
word waarschijnlijk gewoon een kansloze nederlaag voor Barney, ook al hoop ik van niet. sommigen beseffen niet dat Taylor een klasse apart is, zelfs ruim boven Barney en niet gelijkwaardig. voorspelling: 7-2
gelijkspel is gewonnen?quote:Op zondag 31 december 2006 18:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toch verassend dat Barney dan al 2 van de 5 ontmoetingen dit jaar gewonnen heeft, waaronder de halve finale van het Las Vegas Dessert Classic (niet echt een lullig achteraf tournooitje waar Phil zijn best niet meer voor wil doen).
En 1 van de 5 was gelijkspel (Premier League).
Eh nee, gelijkspel is gelijkspel.quote:
Eh nee, twee.quote:gewoon 3 verloren
En gewonnen....quote:, en jaren daarvoor ook al verloren.
Alleen dit jaar dus al 2quote:die ene winst is maar een schamele troost.
Ja het kan heel goed. Jij hebt er een hard hoofd in, maar je bent ook niet echt op de hoogte heb ik het idee.quote:maar goed het KAN en daar gaat het om.
Bron?quote:Op zondag 31 december 2006 20:06 schreef qwerty1973 het volgende:
dat komt wel goed
Zal wel weer met 10 minuten vertraging zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
Is het nou live of niet op SBS?
En ook al één verkapte ik-heb-geen-sport-1-en-ben-jaloers post...quote:Op maandag 1 januari 2007 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, we hebben alle verkapte kijk-mij-eens-sport-1-hebben posts weer gehad.
ik ook, en kaasjes en ander vreetwerkquote:Op maandag 1 januari 2007 17:56 schreef nightfall het volgende:
we zullen zien,. ik heb nog zat bier van gisteren over,. dus ik kom de avond wel door..
nee,. dat zeker niet,. hij laat zich niet meer naar de slachtbank voeren als in het begin,. hij is een stuk volwassener gaan spelen wat dat betreft..quote:Op maandag 1 januari 2007 18:09 schreef BB-King het volgende:
Hopen dat Barney wint... hij is zeker niet kansloos wat velen nog beweren!
Is aangepast...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:32 schreef leroytje het volgende:
Volgens www.tvgids.nl komt et darten niet om half 9 hoor, dan is er een film op sbs6
Hun hebben de uitzending later:
22:55
Darts PDC Purfleet Finale
en volgens http://sbs6.sbs.nl/ gewoon om half 9,. daar hecht ik wat meer waarde aan dan aan online tv-gidsje..quote:Op maandag 1 januari 2007 18:32 schreef leroytje het volgende:
Volgens www.tvgids.nl komt et darten niet om half 9 hoor, dan is er een film op sbs6
Hun hebben de uitzending later:
22:55
Darts PDC Purfleet Finale
Hup Barneyquote:Op maandag 1 januari 2007 18:45 schreef LedZep het volgende:
"Vanavond een verslag van de finale, waarin Raymond van Barneveld het opneemt tegen Phil Taylor. De finale wordt om 20.30 uur uitgezonden, de uitzending om 22.55 uur vervalt."
SBS
ow? je mag alleen voor een Nederlander zijnquote:
100+ per pijl is redelijk moeilijkquote:Op maandag 1 januari 2007 20:05 schreef qwerty1973 het volgende:
Raymond moet z'n beste spel spelen, en dan wint ie op rekenfouten van
Taylor. Speelt Barney geen 100+ p.p. is het sowieso afgelopen
Voor Taylor maakt het normaal geen zak uit waar hij op uitkomt. De tegenstander staat toch nog niet in de buurt.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:50 schreef huupia het volgende:
taylor komt nog wel eens op 166 en dat soort getallen. barney zie je altijd naar dezelfde getallen gaan.
fascistquote:Op maandag 1 januari 2007 20:07 schreef Bep het volgende:
[..]
ow? je mag alleen voor een Nederlander zijn![]()
Hup Taylor Hup , je bent en blijft de beste darter ter wereld![]()
Half 9, SBS6.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt live op TV?
Zal wel even dom lullen zijn met wereldkampioen Dick van Dijk en dan beginnen. Meestal beginnen ze 10 minuten te laat bij de PDC.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hiih, bedoel voorbeschouwing of gelijk gaan
Erg leuk meegenomen, maar de titel is toch echt wel belangrijker.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, van Barneveld is in ieder geval £ 50.000,- rijker
20.45 uurquote:Op maandag 1 januari 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
Ik zat om 20.00 helemaal klaar met wokkels en alles, wanneer begeint het nou
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:39 schreef SCH het volgende:
Hoe zit dat nou met Sylvia, hij was toch bij haar weg?
Onzin dus.quote:Sinds 18 oktober j.l. hebben verschillende weekbladen het nodig gevonden om onzin te publiceren omtrent het huwelijk van Raymond en Sylvia. Raymond zou de echtelijke woning reeds hebben verlaten, waarbij ook de echtscheiding zou zijn aangevraagd. Nogal pijnlijk als hier een radioprogramma melding van maakt, terwijl je gezamenlijk aan het ontbijt zit.
Ondanks het feit dat iedereen er zich wel van bewust is, dat dit soort weekbladen alleen maar op sensatie uit zijn, vinden wij het belangrijk om u via deze weg te informeren dat het tussen Raymond en Sylvia prima gaat. Zo zal Sylvia begin november mee afreizen naar Schotland om Raymond te ondersteunen in de UK Open (regional finals) en het PDPA Championship. Vervolgens zullen zij samen gaan genieten van een welverdiende vakantie naar Thailand.
Ook dat niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:41 schreef SCH het volgende:
Tijdelijk even uit elkaar dus.
neequote:Op maandag 1 januari 2007 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Op Sport1 ook nog niet?
hij valt niet op mannen hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 20:39 schreef SCH het volgende:
Hoe zit dat nou met Sylvia, hij was toch bij haar weg?
De discussie zal vast in een ander topic moeten. Je zit er echter falikant naast.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel, dat verhaal klopt wel. Wist alleen niet dat hij al zo snel weer terug was.
Gokje: je gaat iedere pijl hier noemen? Degene die hier zitten kijken ook..quote:Op maandag 1 januari 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
ze komen het podium op
Zo zit het ook bij eredivisie liveverslagenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gokje: je gaat iedere pijl hier noemen? Degene die hier zitten kijken ook..
Lijkt me niet gek bij je eerste wereldkampioenschap final bij 'de anderen'quote:Op maandag 1 januari 2007 20:48 schreef ThaSandman het volgende:
Barney ziet er zenuwachtig uit.
Dit is alleen geen VBLquote:Op maandag 1 januari 2007 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zo zit het ook bij eredivisie liveverslagen
idd.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lijkt me niet gek bij je eerste wereldkampioenschap final bij 'de anderen'
Bij SBS6 toch ook?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:47 schreef venomsnake het volgende:
Spelers opkomst nu bij Sport1
Nog wel. Na deze set zullen we zien of ze dat nog steeds zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bij SBS6 toch ook?
Is 't live bij SBS6?
Dat zal toch wel? Als 't eenmaal live is blijft 't live, zou je zeggen...quote:Op maandag 1 januari 2007 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog wel. Na deze set zullen we zien of ze dat nog steeds zijn.
nee iddquote:Op maandag 1 januari 2007 20:52 schreef nightfall het volgende:
nou,. het begind,. en gelijk niet echt goed
Zou je zeggen, maar niet bij SBS. Er zijn namelijk steeds reclames, waar SBS te lang in blijft hangen.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Als 't eenmaal live is blijft 't live, zou je zeggen...
Was van de week niet zo.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Als 't eenmaal live is blijft 't live, zou je zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |