Ow, dat niet. Maar er kan minstens in dat het om het WK gaat en dat het topic #3 is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat?, wil je zeggen dat het niet zo is dan![]()
Ahja, bij die vorige stond geen nummer dus dat kon ik niet wetenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ow, dat niet. Maar er kan minstens in dat het om het WK gaat en dat het topic #3 is.
SBS weer naar de reclame, set 4 gaat bijna beginnen.
edit: te laat, begonnen.
Toen zei ik het ook alquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ahja, bij die vorige stond geen nummer dus dat kon ik niet weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef Ambrosius het volgende:Hou op met die spoilers, tis de schuld van Sbs, de echte darts kijkers zitten toch niet hier te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zetten wel stiekum live onder het sbs logo..quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is niet live, ze lopen een set achter![]()
Wat mij betreft mag ie ook wel veranderd wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef TinusMen het volgende:
Wel beetje waardeloze titel idd.
Hij is nog lang niet klaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Een jaar geleden liepen een aantal mensen 'de dikke pad' nog te bashen. Dat hij in de PDC niets klaar zou maken....
5-0 in een kwart finale.
Zeker die Dick van Dijk. Wat een enorme lul is dat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef BigFire het volgende:
jajaja hij is wereldkampioen nu weten we het wel. "wereldkampioen", niemand die dat serieus neemt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zeker die Dick van Dijk. Wat een enorme lul is dat.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:15 schreef NY_Giant het volgende:
De finale is op nieuwjaarsavond toch?
Ziet er wel naar uit, inmiddels 3-0 voor in sets..quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:54 schreef kollie het volgende:
Dit zal wel weer 5-0 worden.
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:31 schreef venomsnake het volgende:
4-1 Webster heeft een set gewonnen![]()
![]()
Als darts, PDC, Barney en Taylor geen hints genoeg zijn...quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:49 schreef E.T. het volgende:
Purfleet als TT was toch makkelijker vinden
ja maar dat is een regel vol... Dat valt niet op tussen andere volle regels.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als darts, PDC, Barney en Taylor geen hints genoeg zijn...
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:15 schreef NY_Giant het volgende:
De finale is op nieuwjaarsavond toch?
wat beginnen de eerste leuke evenementen van het jaar pas laat zegquote:
hou eens op met dat zeiken over live of niet. ik heb lekker op sbs zitten kijken en het kan me geen hol schelen of ze nu een set achter lopen. voor mij is dat live op dat moment.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar zetten wel stiekum live onder het sbs logo..![]()
Precies, integraal of werkelijk live maakt me geen ruk uit, zolang het maar op een christelijke tijd wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:47 schreef huupia het volgende:
[..]
hou eens op met dat zeiken over live of niet. ik heb lekker op sbs zitten kijken en het kan me geen hol schelen of ze nu een set achter lopen. voor mij is dat live op dat moment.
snap trouwens niet dat er mensen zijn die onder de wedstrijd hier in dit topic standen posten. ga gewoon lekker kijken en hou op met dat kinderachtige gejank.
ik dacht djenkins ipv jenkinsquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
20.10: Barney-Jenkins
22.00: Taylor-Hamilton
1 januari: finale.
Ik denk nog wel eenvoudiger.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:01 schreef RayMania het volgende:
Zo direct dus Van Barneveld. Hij zal wel winnen, ik schat 6-4 ofzo.
Ach het is al mooi dat ze het uitzendenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:30 schreef Xebber het volgende:
Kut-SMS6 met hun kut-reclame ook altijd.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef Piet_Veerman het volgende:
Meteen een break voor Barney in de 2e set.
Oh god, SBS is weer eens """"live"""".quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ok ik blijf wel uit dit topic tot na de wedstrijd... hufter
niks mis met barney, dus hari-boquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef Hari-Bo het volgende:
En nu mag Phil "The Power" Taylor zijn ego weer eventjes in de grond trappen (het liefst met hem in persoon erbij)
Barney![]()
gewoon een gozert die een keer 'het WK' gewonnen heeft. het heet 'WK' maar de grote jongens nemen het niet serieus. wordt niet eens live uitgezondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef merlin693 het volgende:
kommop dart fans antwoord ff...waar heeft die brabo zo'n naam van gekeregen voor barneveld ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |