THXquote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Bij iemand die veelvuldig in de media is is dat toch wel iets anders denk ik...
wat ben jij een zielepoot.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:55 schreef 19_William_78 het volgende:
Voor mij is er maar 1 echte wereldkampioen...
En neen niet Co "Colltrui" Stompe maar Phil Taylor.
Een zeer fanatieke en gedreven speler met constant niveau door de jaren heen..
Pas als The Manzijn 10de Purfleet overwinning binnen heeft zal ik wat respect voor hem krijgen..
Tja.. laat ik maar niet verder gaan met dit topic.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:39 schreef huupia het volgende:
[..]
wat ben jij een zielepoot.
iemand die 5 keer wereldkampioen is krijgt van jou geen respect omdat phil taylor er meer heeft?
als phil nou wat beter had opgelet tijdens rekenen op school had hij wellicht dit jaar ook gewonnen. lekker 166,168,169 wegzetten kan je tegen mindere goden wel doen , maar niet tegen een superieure rekenaar als barney.
en ja , phil taylor krijgt van mij wel respect, veel zelfs
Omdat het in de krant staat is het waar?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef huupia het volgende:
geen volkskrant lezers hierzo. het bericht van die vermeende omkoping stond namelijk in die krant.
frank van de wall brake zou dit uit betrouwbare bron hebben vernomen aldus het nieuwsbericht.
Wantquote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Bij iemand die veelvuldig in de media is is dat toch wel iets anders denk ik...
Misschien voortaan iets genuanceerder zijn dan 'quote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het hier maar bij laat.
Anders wordt het een heen en weer gebash en daar voel ik weinig voor..
Volgens mij zou een 'speler' moeten spelen. En dat doet hij nietquote:euhh.. Ik denk wel dat we het eens zijn dat Andy een toffe speler in.. of niet??![]()
ik zeg toch niet dat het waar is.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat het in de krant staat is het waar?
Ik denk niet dat Phil Taylor dat zou doen, want dat zou hem op langere termijn meer kosten dan dat hem nu opgeleverd zou hebben. Denk aan afhaken van sponsors en dergelijke als dit onomstotelijk bewezen wordt.
Je hoeft niet gelijk zo gepikeerd te zijn ik vraag je alleen of dat je mening is. En vervolgens geef ik mijn mening.quote:
Dat zeg ik nergens. Natuurlijk hebben wij geen volledig beeld van Van Barneveld, maar van wie hebben we dat wel? Bij een sporter als Van Barneveld die veelvuldig in de media komt mogen we er toch van uitgaan dat we zo nu en dan de echte Raymond zien. Is dat niet het geval, dan is dat zijn eigen fout...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
WantIk kom jou veelvuldig op Fok tegen. De mening die ik van jou vorm nav Fok is geen volledig beeld, maar het beeld dat jij vormt over een BN'er nav zijn optreden in de media wel?
Ik kan het niet eens met je worden he!?? lolquote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien voortaan iets genuanceerder zijn dan ''
[..]
Volgens mij zou een 'speler' moeten spelen. En dat doet hij niet.
Fout? Jezelf afschermen is fout?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:03 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Natuurlijk hebben wij geen volledig beeld van Van Barneveld, maar van wie hebben we dat wel? Bij een sporter als Van Barneveld die veelvuldig in de media komt mogen we er toch van uitgaan dat we zo nu en dan de echte Raymond zien. Is dat niet het geval, dan is dat zijn eigen fout...
Volgens mij ken jij Van Barneveld heel erg goed. Jij weet precies hoe hij denkt en wat zijn intenties zijn. Althans dat begrijp ik uit je posts.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fout? Jezelf afschermen is fout?
Nogmaals, kijk naar Klaasen die na 1 jaartje wat media aandacht volledig afgebrand is en zelfs enkele 20 niet meer kan raken.
Is het dan niet slimmer om je wat gereserveerder op te stellen? Dus misschien is het wel 'onze fout' dat we die gereserveerdheid als arrogantie willen bestempelen.
Overigens wordt hij in de UK op handen gedragen en heeft hij zelfs een populariteitspoll gewonnen. Daar wordt Phil Taylor weer veelvuldig een arrogante Zak genoemd (Chris Mason anyone?) Zou het dan misschien een typisch gevalletje van 'wat je ver haalt is lekker' zijn?
Waarmee je bewijst dat je inderdaad consequent verkeerde aannames maakt. Als je dat bij mij doet zal je dat ook bij v. Barneveld wel doen.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij Van Barneveld heel erg goed. Jij weet precies hoe hij denkt en wat zijn intenties zijn. Althans dat begrijp ik uit je posts.
Of jij...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarmee je bewijst dat je inderdaad consequent verkeerde aannames maakt. Als je dat bij mij doet zal je dat ook bij v. Barneveld wel doen.
Ja, jammer dat ik sarcasme beter beheers hequote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Of jij...
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Doei!![]()
Tja, ik vond het best een aardig discussie met behoorlijke argumenten over en weer.quote:
Ik vind je meer een spuit11 eigenlijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik sarcasme beter beheers he
Dat mag, ik vind het een beetje jammer dat je blijkbaar door argumentatie heen bent en dus maar een van dale quote neer pleurt met een zwaai smiley alsof je de master of sarcasme bent terwijl je al een aantal posts wat dat betreft de mindere bentquote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik vind je meer een spuit11 eigenlijk.
Ow ja, daarom greep je vervolgens naar sar·cas·mequote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef The_Verve het volgende:
Ach, ik vond de discussie wel klaar op dat moment. Als ik geweten had dat het zoveel off topic gelul zou veroorzaken...
over spuit 11 gesproken.quote:
alle posts zijn meegenomen in sportquote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, waar blijft het slotje aangezien de finale al een poosje gespeeld is.
Ik heb maar 1 pagina.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar vanaf deze pagina...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |