Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Das dus verkeerdomgekeerdquote:Op donderdag 28 december 2006 20:41 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik zuer harstikke veul maar ik zit nooit plassend.
Veeg me opquote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
TS: ga je ook staan bij het schijten![]()
Vorig deeltje ook al enzoquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vorig deeltje ook al enzo![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat is sinds die andere al
pvt nee snevet
Ik filter alle posts van die mafkees er uitquote:
Wat doe ik nu weer verkeerdquote:Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik filter alle posts van die mafkees er uit![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:18 schreef longinus het volgende:
Zou clumsy_clown staand plassen, ik heb een theorie dat het bij vrouwen juist andersom is.
Dat eerste. Min of meer.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je me PWND of dat je het meent
^^quote:Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Biogarde wil niet eens antwoorden
Neen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef koemleit het volgende:
Mag mijn topic weer geopent worden?
Ik denk echt dat die potentie had gehad als jullie hem niet hadden gesloten.
Daarbij krijg ik 10 euro als die weer wordt geopent en dan kunnen we die delen,
en kun je weer zeker 3 biertjes kopen met oud&nieuw
True.quote:
Omdat we NB een kans hebben gegeven, 174 delen lang en het werkte niet. Dan moet je het niet opnieuw gaan proberenquote:
Wat kan er nou niet werken aan een Slowchat reeksquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we NB een kans hebben gegeven, 174 delen lang en het werkte niet. Dan moet je het niet opnieuw gaan proberen
Nee, het houdt alleen maar een bapaald kliekje bezig, die niet eens de ergste baggeraars zijn... Maar die discussie hebben we al vaak genoeg gehad.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:07 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Wat kan er nou niet werken aan een Slowchat reeks? En deeltje 1 van NBN leek toch best ergens op
.
Bovendien, door de bagger te centreren houdt je de rest van ONZ een beetje schoon, ik doe het voor jullie!
Die heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het houdt alleen maar een bapaald kliekje bezig, die niet eens de ergste baggeraars zijn... Maar die discussie hebben we al vaak genoeg gehad.
Wat hebben de mods er aan dat je het ze even meld....quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo,
ik ben bezig om een nieuwe reeks op te zetten nml: [#1Fok antwoordapparaat] Piep ! zegt de muis
Houd het netjes en veel plezier ermee
Scheve typo ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat hebben de mods er aan dat je het ze even meld....![]()
scheve zin ook![]()
Done.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef Xebber het volgende:
.Gif's waarin n00bs worden gePwned
Haal alsjeblieft deze ranzige shit weg.![]()
![]()
Mooi hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:14 schreef jogy het volgende:
Koop een dagboek, maak een weblog, schrijf het op je muur, tatoeëer het op je arm schrijf het in bloed op de badkamervloer nadat je je polsen hebt doorgesneden of verzin zelf wat. Nobody gives a rat's ass waar je bent geweest, echt niet
Maar welkom terug![]()
In de tijd dat ik hier kom buurten is het altijd al geweest hoe het nu is hoor, de mensen die hier begonnen zijn vonden het toen leuk, zijn het ontgroeit en gingen weer verder. Kwamen daarna weer een keertje langs en vonden de gezelligheid niks aan omdat ze de aansluiting niet meer hadden en vonden het kut. Maar als je het objectiefbekijkt is het altijd al zo geweest alleen met een ander publiek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:11 schreef Dirkh het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Onzin? Wordt het niet weer eens tijd voor een grote schoonmaak? Al die inspiratieloze kuttopics hebben we nu allemaal wel gezien de afgelopen maanden.
Is Onzin echt helemaal verkloot?
Nee, dat zou zonde zijn, wat ik wel kan doen is een meeting organiseren waar de aanleiding is dat we BG van een toren gaan gooien maar dan doen we dat in een schuur en als iedereen binnen is gaan de deuren dicht en steken BG en ik de schuur in de fik en staan we bij de ramen om eventuele ontsnap pogingen te verhinderen met een jachtgeweerquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef hele_nare_user het volgende:
Kunnen we niet een centraal meetingtopic organiseren waar we met z'n allen BaajGuardian van een hoge toren gooien?
Zolang BG in die schuur zit, vind ik het bestquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dat zou zonde zijn, wat ik wel kan doen is een meeting organiseren waar de aanleiding is dat we BG van een toren gaan gooien maar dan doen we dat in een schuur en als iedereen binnen is gaan de deuren dicht en steken BG en ik de schuur in de fik en staan we bij de ramen om eventuele ontsnap pogingen te verhinderen met een jachtgeweer.
Nee, die staat buiten met het jachtgeweer, LE-ZEN.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Zolang BG in die schuur zit, vind ik het best
Pfffttt, laat het hele meeting-idee maar danquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, die staat buiten met het jachtgeweer, LE-ZEN.
Bijna geloofwaardig. Als er geen aansluiting meer was, dan kan ik je gelijk geven, maar daar is simpelweg geen sprake van.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:32 schreef jogy het volgende:
[..]
In de tijd dat ik hier kom buurten is het altijd al geweest hoe het nu is hoor, de mensen die hier begonnen zijn vonden het toen leuk, zijn het ontgroeit en gingen weer verder. Kwamen daarna weer een keertje langs en vonden de gezelligheid niks aan omdat ze de aansluiting niet meer hadden en vonden het kut. Maar als je het objectiefbekijkt is het altijd al zo geweest alleen met een ander publiek.
Ja nou, die gaan ook dicht als ze gezien worden eigenlijk. Nu dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bijna geloofwaardig. Als er geen aansluiting meer was, dan kan ik je gelijk geven, maar daar is simpelweg geen sprake van.
Er wordt te slap opgetreden tegen een stel tering baggerraars waar je U tegen zegt. Onzin kan net zo goed leuk zijn met nieuwe users als met de wat "oudere" users, de aansluiting komt vanzelf na verloop van tijd.
Voor een topic mag een user wel een heel klein beetje moeite doen, tenminste iets meer dan bijvoorbeeld Hoe heten die mensen bij tennis ? (dat is een voorbeeld, er zijn er veel meer)
Maar is het niet zo dat er juist de laatste tijd minder van dat soort 'er is moeite in gestoken'-topics voorbij komen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja nou, die gaan ook dicht als ze gezien worden eigenlijk. Nu dus. ONZ heeft opzich gewoon nog dezelfde functie als altijd, makkelijk instappen en vanuit hier kan je verder in de rest van het forum, op zijn tijd dus. Maar dit commentaar komt echt al jaren lengs, ik ben er zelf ook eens mee begonnen. Nu realiseerik me gewoon dat degene die er zitten het naar hun zin hebben en als er een keer een topic komt waar moeite voor gedaan wordt proberen we die ook netjes te houden. Zo is het altijd al geweest en zo zal het altijd zijn. En Hij zag dat het goed was, Amen.
Ja, en ook dat komt vaak genoeg voor. Ook in de tijd dat jij modje was hebben we regelmatig een droogte gehad wat betreft die topics. It comes and goes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat er juist de laatste tijd minder van dat soort 'er is moeite in gestoken'-topics voorbij komen?
Klopt. Al was het juist begonnen in de periode dat ik modje was, denk ik. Er zijn heel wat users vertrokken/minder die nog ouderwetsch moeite in een topic willen steken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, en ook dat komt vaak genoeg voor. Ook in de tijd dat jij modje was hebben we regelmatig een droogte gehad wat betreft die topics. It comes and goes.
maar er komt dus vroeg of laat ook vanzelf weer een generatie users die die moeite wel neemt, don't worryquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. Al was het juist begonnen in de periode dat ik modje was, denk ik. Er zijn heel wat users vertrokken/minder die nog ouderwetsch moeite in een topic willen steken.
Oh zeker, er is al jaren een neerwaardse lijn gaande in de 'moeite doen' topics binnen onzin maar dat is inherent aan het groter worden van het forum in zijn geheel. De 'moeite topics' zijn hoe dan ook altijd al een ondergeschoven kindje geweest binnen onzin en daarom hebben we toendertijd ook besloten om dat TTT ding in het leven te roepen zodat ze nog wel te vinden waren. Ik heb er an sich geen problemen mee, ik modereer ONZ nu ook regelmatig vanuit de AT. Dan zie je ook dat die topics nu vaker binnen de meer serieuze subfora gemaakt worden. Soit, als de user dat wilt dan zal het zo gaan natuurlijk. Het is hier nog steeds grappig op zijn tijd en de 'moeite topics' kan je niet forceren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. Al was het juist begonnen in de periode dat ik modje was, denk ik. Er zijn heel wat users vertrokken/minder die nog ouderwetsch moeite in een topic willen steken.
Klopt, het commentaar komt eens in de zoveel tijd weer eens boven drijven. Niet dat mijn post daar de aanleiding van moet zijn, maar zo nu en dan is het echt wel eens tijd dat er een grote veegbeurt door Onzin gaat. En die tijd is echt al een tijdje geleden aangebroken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja nou, die gaan ook dicht als ze gezien worden eigenlijk. Nu dus. ONZ heeft opzich gewoon nog dezelfde functie als altijd, makkelijk instappen en vanuit hier kan je verder in de rest van het forum, op zijn tijd dus. Maar dit commentaar komt echt al jaren langs, ik ben er zelf ook eens mee begonnen. Nu realiseer ik me gewoon dat degene die er zitten het naar hun zin hebben en als er een keer een topic komt waar moeite voor gedaan wordt proberen we die ook netjes te houden. Zo is het altijd al geweest en zo zal het altijd zijn. En Hij zag dat het goed was, Amen.
Dat is altijd al zo geweestquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef hele_nare_user het volgende:
is het niet zo dat het weer wat beter gaat na een topic met de boodschap dat baggeraars een ban krijgen als ze door blijven gaan?
ik weet dat er veel baggeraars zijn in ONZ en ik ben er zelf ook een... het liefst doe ik dat in een (nacht)bagger topic en nee... dat is niet om mijn postcount op te krikken maar alleen dat ik daar zo veel vreugde bij heb....quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef hele_nare_user het volgende:
is het niet zo dat het weer wat beter gaat na een topic met de boodschap dat baggeraars een ban krijgen als ze door blijven gaan?
Precies, en ik merk ook altijd een verbetering na zo'n boodschapquote:
Kijk je pas weer sinds een paar dagen in ONZ Dirkh? Volgens mij hielden we het aardig strak tot voor kort.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt, het commentaar komt eens in de zoveel tijd weer eens boven drijven. Niet dat mijn post daar de aanleiding van moet zijn, maar zo nu en dan is het echt wel eens tijd dat er een grote veegbeurt door Onzin gaat. En die tijd is echt al een tijdje geleden aangebroken.
Hij zag dat het goed was, amen. Toen werd hij overmoedig en maakte de vrouw.
Doen we niet echt meer aan volgens mij, nieuwe policy huhquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klopt, het commentaar komt eens in de zoveel tijd weer eens boven drijven. Niet dat mijn post daar de aanleiding van moet zijn, maar zo nu en dan is het echt wel eens tijd dat er een grote veegbeurt door Onzin gaat. En die tijd is echt al een tijdje geleden aangebroken.
quote:Zij zag dat het goed was, amen. Toen werd hij overmoedig en maakte de vrouw.
Nee, ik ben de afgelopen vier weken fulltime op fok geweest, voornamelijk meegekeken in Onzin. Gewoon op zoek naar wat lol.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk je pas weer sinds een paar dagen in ONZ Dirkh? Volgens mij hielden we het aardig strak tot voor kort.
En? Gevonden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik ben de afgelopen vier weken fulltime op fok geweest, voornamelijk meegekeken in Onzin. Gewoon op zoek naar wat lol.
jij was tot van kort ook een lurkerquote:
Jawel hoor, heb me zo nu en dan best wel vermaakt. Alleen heb ik me erg gestoord aan het overdreven gebagger en heb me wel een beetje verbaasd over het optreden van de mods daartegen. Maar dat is onderdeel van het door hun uitgevoerde beleid. Alleen denk ik dat het middel boven het doel wordt verheven.quote:
Eensch, en ze zijn ook nog best aardig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:26 schreef murp het volgende:
[..]
jij was tot van kort ook een lurker
ONZ is goed zo, goede mods die precies weten wanneer er een slot op gegooid moet worden, ze luisteren in de posts die je hier in post en luisteren ook naar topicreports...
De ONZ van tweakers, daar magje pas na een bepaalde tijd in ofzo. Ik weet het mijne er niet van hoor want ik heb er maar één post en toen werd ik meteen gebandquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
Wat is de huiskamer van Tweakers?
nouquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Eensch, en ze zijn ook nog best aardig.![]()
Ik niet, maar ik ben getrouwt met snakeyquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:29 schreef murp het volgende:
[..]
nou:{
we gaan ze niet de hemel in prijzen... ze doen gewoon hun taak goed als mod en als ik iets teveel bagger wordt ik altijd met een waarschuwing gewaarschuwd
Zo vaak heb ik niet gelurkt de laatste tijd. Aangezien ik met m'n kloon in het fotoboek-gedeelte doorpostte (maar daarmee op het forum was geband), moest ik via de IE-tab in Firefox het forum bekijken. En dat ging dus niet altijd even fijn. Vandaar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:26 schreef murp het volgende:
[..]
jij was tot van kort ook een lurker
ONZ is goed zo, goede mods die precies weten wanneer er een slot op gegooid moet worden, ze luisteren in de posts die je hier in post en luisteren ook naar topicreports...
Maar de bepaalde tijd is dus echt 'een bepaalde tijd' en dus afhankelijk van de registratiedatum... Daar schiet je dan ook niet echt veel mee op, hè?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:27 schreef jogy het volgende:
[..]
De ONZ van tweakers, daar magje pas na een bepaalde tijd in ofzo. Ik weet het mijne er niet van hoor want ik heb er maar één post en toen werd ik meteen geband.
Moah, het ligt maar net aan je instelling.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik niet gelurkt de laatste tijd. Aangezien ik met m'n kloon in het fotoboek-gedeelte doorpostte (maar daarmee op het forum was geband), moest ik via de IE-tab in Firefox het forum bekijken. En dat ging dus niet altijd even fijn. Vandaar.
En nu ik weer unbanned ben, ben ik weinig te vinden in ONZ. Ik zie namelijk weinig leuke topics die het waard zijn om er iets aan toe te voegen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moah, het ligt maar net aan je instelling.
Als ik je zo hoor dan denk ik zelf gezegt dat je zelf überhaupt weinig toevoegt aan ONZ.
het was maar een grapquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik niet gelurkt de laatste tijd. Aangezien ik met m'n kloon in het fotoboek-gedeelte doorpostte (maar daarmee op het forum was geband), moest ik via de IE-tab in Firefox het forum bekijken. En dat ging dus niet altijd even fijn. Vandaar.
ik denkt dat er in elk forum wel eens de leuke topics "stil"valt, wat we dan kunnen doen:quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu ik weer unbanned ben, ben ik weinig te vinden in ONZ. Ik zie namelijk weinig leuke topics die het waard zijn om er iets aan toe te voegen.
Klopt. Ik voeg momenteel 0,0 toe aan ONZ.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moah, het ligt maar net aan je instelling.
Als ik je zo hoor dan denk ik zelf gezegt dat je zelf überhaupt weinig toevoegt aan ONZ.
Ow ok, dan moet je een aardig beeld hebben van de huidige stand van zaken. Ik zie je pas sinds een paar dagen weer hier posten, vandaar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik ben de afgelopen vier weken fulltime op fok geweest, voornamelijk meegekeken in Onzin. Gewoon op zoek naar wat lol.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. Ik voeg momenteel 0,0 toe aan ONZ.
Oh...quote:
Het is m.i. al lang geen 'wel eens'-situatie meer. Maar eentje die al langer bestaat.quote:ik denkt dat er in elk forum wel eens de leuke topics "stil"valt, wat we dan kunnen doen:
-niet posten
-minder leuke topics openen
de meeste mensen kiezen natuurlijk het 2e en dat is ook mijn keus...
'ofzo' he, misschien gaat het wel via uitnodiging of geheime rituelen in de kelder met ddr2 geheugen, zweepjes en vloeibare koeling die langs je scrotum druipt terwijl je de pinnetjes van een gloeiend hete processor in je reet gedrukt krijgt als geheim brandmerk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar de bepaalde tijd is dus echt 'een bepaalde tijd' en dus afhankelijk van de registratiedatum... Daar schiet je dan ook niet echt veel mee op, hè?
Jammer dat ik jou niet serieus neem.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:38 schreef KopieerMachine het volgende:
Bupatih, eerlijk gezegt.. denk ik dat je beter af bent met een vrijwillige ban dan dat je hier in ONZ de moraalridder uithangt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:38 schreef jogy het volgende:
[..]
'ofzo' he, misschien gaat het wel via uitnodiging of geheime rituelen in de kelder met ddr2 geheugen, zweepjes en vloeibare koeling die langs je scrotum druipt terwijl je de pinnetjes van een gloeiend hete processor in je reet gedrukt krijgt als geheim brandmerk.
Zo kan ie wel weer. Hij post zoals hij altijd heeft gepost en daar kan je het mee eens of oneens zijn maar jouw mening is echt niet meer waard dan die van een ander. Zoveel mensen zoveel meningen, de jouwe is niet degene die in het wetboek der juistheid staat ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:38 schreef KopieerMachine het volgende:
Bupatih, eerlijk gezegt.. denk ik dat je beter af bent met een vrijwillige ban dan dat je hier in ONZ de moraalridder uithangt.
Ze sluiten 20 topic's per dag van jou.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:43 schreef M-I-L-F het volgende:
Het ONZ niveau is op het moment écht belabberd.
Op een gegeven moment komen er vanzelf wel weer leuke topics. Echt lachwaardige topics zijn er nu misschien.. een stuk of 5. Niet al te veel dus.
Het komt wel weer goed. Wijt het aan het weer ofzo. Misschien is het te koud voor users om te neuken en hebben ze door hun hormonenovervloed geen plaats meer voor droge humor in hun lichaam. Het komt allemaal wel weer goed moet je maar denken.
Ik ga pas weer een topic openen als hij TTT waardig is. Als iedereen nou even met deze instelling ONZ induikt zijn er 2 mogelijkheden.
1 - ONZ blijft leeg voorlopig
2 - ONZ gaat kwalitatief weer wat voorstellen.
Ik ben benieuwd..
Heej een mens mag zn leven beteren toch.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze sluiten 20 topic's per dag van jou.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:47 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Heej een mens mag zn leven beteren toch.![]()
Hippie!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer. Hij post zoals hij altijd heeft gepost en daar kan je het mee eens of oneens zijn maar jouw mening is echt niet meer waard dan die van een ander. Zoveel mensen zoveel meningen, de jouwe is niet degene die in het wetboek der juistheid staat ofzo.
Uhu. Sinds ik erachter ben gekomen dat we allemaal deel zijn van dezelfde energie die zichzelf wilt ervaren heb ik van die rare inzichten dat elke ervaring een subjectieve is en dus elke mening zijn eigen bestaansrecht heeft in het geheel dat wij het universum noemenquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu. Sinds ik erachter ben gekomen dat we allemaal deel zijn van dezelfde energie die zichzelf wilt ervaren heb ik van die rare inzichten dat elke ervaring een subjectieve is en dus elke mening zijn eigen bestaansrecht heeft in het geheel dat wij het universum noemen.
En wat je hier zegt is enigzins rancuneus en er hangt een lichtelijk facistisch/rechts extremistisch geurtje aan maar ik ben het roerend met je eensquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef jogy het volgende:
Het feit is gewoon dat door het groter worden van het internet nu zelfs de grootste bosjosti zijnweg naar fok kan vinden en die komen massaal hierheen omdat het duszo laagdrempelig is, vroegah was dit een plek waar de creatievelingen bij tijd en wijle een creatieve inslag kregen en er een topic over maakte, andere reageerde daar weer op en omdat het toen nog niet helemaal toegankelijk was en sommige het gewoon iets vonden voor nerds of het te moeilijk vonden om een modem aan te zetten en dat hele windows in te stellen zodat het werkte had je een gemiddeld IQ dat wat hoger lag dan buiten het internet. Dat is allang niet meer het geval. Windows XP in combinatie met de kabelmodem die je zo in kan (laten ) pluggen is de doorslag geweest voor de populariteit van internet dus hoef je echt geen enkel verstand van computers te hebben om je weg te vinden. Heel goed! maar wel kut voor een subforum als dit.
Ik heb er echt geen rancune in gegooid hoor, en dat fascistische/extremistische mag je mij ook aanwijzenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:01 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
En wat je hier zegt is enigzins rancuneus en er hangt een lichtelijk facistisch/rechts extremistisch geurtje aan maar ik ben het roerend met je eens.
Het was ook meer constatering dan commentaar.. en ik ben het nog altijd met je eens dus ik beaam je mening bij deze overnieuwquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen rancune in gegooid hoor, en dat fascistische/extremistische mag je mij ook aanwijzen. Ik heb er geen problemen mee op welke manier dan ook. Het is gewoon een feit.
Het is dus een foute constatering, ookal ben je het ermee eensquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:07 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Het was ook meer constatering dan commentaar.. en ik ben het nog altijd met je eens dus ik beaam je mening bij deze overnieuw..
Dat zie je overal. Je hebt de grondleggers/pioniers/elite en je hebt de mensen die het, als de grond eenmaal netjes is platgetrapt, komen verpesten. Vaak wordt dat bevorderd door de commercie omdat die vooral kwantieteit interessant vinden. Of het nu een muziekstroming is of een subforum.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef jogy het volgende:
Het feit is gewoon dat door het groter worden van het internet nu zelfs de grootste bosjosti zijnweg naar fok kan vinden en die komen massaal hierheen omdat het duszo laagdrempelig is, vroegah was dit een plek waar de creatievelingen bij tijd en wijle een creatieve inslag kregen en er een topic over maakte, andere reageerde daar weer op en omdat het toen nog niet helemaal toegankelijk was en sommige het gewoon iets vonden voor nerds of het te moeilijk vonden om een modem aan te zetten en dat hele windows in te stellen zodat het werkte had je een gemiddeld IQ dat wat hoger lag dan buiten het internet. Dat is allang niet meer het geval. Windows XP in combinatie met de kabelmodem die je zo in kan (laten ) pluggen is de doorslag geweest voor de populariteit van internet dus hoef je echt geen enkel verstand van computers te hebben om je weg te vinden. Heel goed! maar wel kut voor een subforum als dit.
Eigenlijk hoort een discussie thuis waar men het wilt houden. Ik heb liever een brainfartsessie in het openbaar dan dat het dus via een PM gaat waar er over hen wordt gediscussiëerd in plaats van met hen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:13 schreef KopieerMachine het volgende:
eigenlijk hoort een discussie thuis in PM of in een discussieforum.. Verbaggering van het feedback topic.
Een discussie met sommige users is een vicieuze cirkel
Dat mag. maar de topics die dichtgegooid worden zijn meestal topics waar er binnen twee klikjes nog genoeg van zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
Toch ervaar ik hier nu het preventief topics dichtgooien als de grootste dooddoener.!
Ja, wie zal het zeggen ....als ze preventief worden gesloten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat mag. maar de topics die dichtgegooid worden zijn meestal topics waar er binnen twee klikjes nog genoeg van zijn.
Ok ik ben het voortaan gewoon eens en dan kan jij uitleggen waarom ik het ermee eens bentquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is dus een foute constatering, ookal ben je het ermee eens.
Fascistische trekjes zou de tekst hebben als ik had gezegd dat er een IQ test moet komen voor mensen die in ONZ willen posten, dat ze daarna 3 maanden op proef mogen posten en als ze niet goed genoeg worden bevonden door een humor-commissie ze dan pertinent gebanned worden en gecastreerd..
Maar ok, dat is woorden-geneuk.
.
Neequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik hou vanavond maar ff op met postenStraks word ik gebanned.
da's niet denkbeeldigquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik hou vanavond maar ff op met postenStraks word ik gebanned.
Maar beelddenkendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Publiek: OOOOOOOOOOOOOOEEEEH
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de vorige 60 posts ?![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:27 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ok ik ben het voortaan gewoon eens en dan kan jij uitleggen waarom ik het ermee eens bent.
Nee alle gekheid op een stokje (wat een kutuitdrukking) ik haalde die fascistische trekjes erbij omdat de reden die jij gaf voor het gebagger wel als oplossing een soortgelijke extreme maatregel zou hebben zoals jij die in bovenstaande quote geeft.
Omdat het er op leek dat ook jij je ergerde aan de verbaggering van ONZ en vervolgens ook nog eens zo'n reden aanhaalde kwam een soortgelijke oplossing wel al bij mij op. Nu kun je zeggen dat dat aan mij lag (deed het ook vast voor een groot deel) Maar feit blijft dat oorzaak en oplossing al voor dat ze hier werden aangehaald met elkaar verbonden waren en als je er dus 1 noemde (feit al dan niet oplossing) maakte je de weg vrij naar de andere.
Ik sloeg die weg even over en ging gelijk in op het rancuneuze van een soortgelijke niet realistische oplossing van een wel degelijk bestaand probleem.
Vandaar.
Maar omdat deze oplossing er waarschijnlijk niet helemaal doorkomt (want op één of andere manier verpest dat toch een beetje het imago van een openstaande internet community) kunnen we wel ophouden met deze discussie achtige dialoog. Ik heb me er best mee vermaakt trouwens, bedankt jogy
.
Zeg gewoon wat je dwars zit man !quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de vorige 60 posts ?![]()
oftewel, denk effe minstens een kwartier na voordat je een topic opent en vraag je twee keer af of je post in een topic nou echt de moeite waard is voordat je em postquote:
Kijk dat is een duidelijke samenvattingquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
oftewel, denk effe minstens een kwartier na voordat je een topic opent en vraag je twee keer af of je post in een topic nou echt de moeite waard is voordat je em post
waren toch 200 delen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we NB een kans hebben gegeven, 174 delen lang en het werkte niet. Dan moet je het niet opnieuw gaan proberen
bedanktquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het houdt alleen maar een bapaald kliekje bezig, die niet eens de ergste baggeraars zijn... Maar die discussie hebben we al vaak genoeg gehad.
je bent boos?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:25 schreef Doodmetaal het volgende:
Dat was het niet Remlof!@!1!@ ::(
Dan ga je er vanuit dat iedereen genoeg zelf- of mensenkennis heeft om een realistisch besluit te maken omtrent het soort topic dat bij meer dan één persoon zal aanslaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
oftewel, denk effe minstens een kwartier na voordat je een topic opent en vraag je twee keer af of je post in een topic nou echt de moeite waard is voordat je em post
Of dat iedereen klok kan kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat iedereen genoeg zelf- of mensenkennis heeft om een realistisch besluit te maken omtrent het soort topic dat bij meer dan één persoon zal aanslaan..
Daar heb je niet veel aan als je langer dan een kwartier na denkt over het openen van een topic.quote:
weet je hoelang tubgirl bezig is geweest?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi, zegt de beer.
wat doe je ik ben zo'n 6 minuten bezig geweest met die keurmerk
Nee, maar mag hij weer open ? 'tis geen bagger.. toch ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
weet je hoelang tubgirl bezig is geweest?
jawel hoor, het is pure baggerquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:59 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee, maar mag hij weer open ? 'tis geen bagger.. toch ?![]()
![]()
Ok.quote:
En nog steeds zoveel taalfouten erin?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi, zegt de beer.
wat doe je ik ben zo'n 6 minuten bezig geweest met die keurmerk
Sodetyfusstraal eens op met je taalfouten. Smerig kankerlijertje dat je d'r bent.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nog steeds zoveel taalfouten erin?
"we nemen het mee naar achteren"quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef matige_muis het volgende:
Ja, en mag ik nog een reactie op mijn voorstel?
'tis maar hoe je iets wilt zien hé ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
Zou je ook een keer níét op me kunnen reageren, Dirkh? Je lijkt wel verliefd, man!
je kan ook gewoon iets minder hier in onzfb posten bupa als je zelf geen geen klachten of vragen hebtquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
Zou je ook een keer níét op me kunnen reageren, Dirkh? Je lijkt wel verliefd, man!
Zolang jij niet post in de zelfde topics die ik in myat heb staan, zal ik nergens op reageren. Maar flikker eens op met dat betweterige gedoe iedere keer. Wat denk je, dat je beter bent dan een ander omdat je de taal goed beheerst?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
Zeg dat dan ook tegen Dirkh, wil je?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
je kan ook gewoon iets minder hier in onzfb posten bupa als je zelf geen geen klachten of vragen hebt
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:49 schreef Dirkh het volgende:
Als ik aan Bupatih denk, denk ik aan een incubatietijd van zes maanden en dat we nu op 5 maanden en 29 dagen zitten.
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent nog gelukkig nog altijd bescheiden.
Nee, deze zijn lekker inhoudelijk.quote:
Zo, twee hele reacties in twee dagen, pfiew... Je zou bijna denken dat ik een stalker ben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook tegen Dirkh, wil je?
En:
[..]
[..]
Nee, deze zijn lekker inhoudelijk.En het zijn reacties op míjn posts/username. Dus jij komt mij opzoeken. Jij moet wéér laten merken hoe je over me denkt. Jij wilt wéér reageren op of over mij.
Nou, hup, gedraag je eens naar je leeftijd, ouwe.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef remlof het volgende:
Ok bupa en dirk kappen nu hier, open maar een topic om dit uit te vechten, jullie gechitchat hier ga ik vanaf nu verwijderen,
nee want ze hebben wel een puntquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef matige_muis het volgende:
Saddam's laatste woorden
Kunnen die posts van al die moraalriddertjes weg?
Er zijn ook hier grenzen, als die overtreden worden wordt er ingegrepen. En als mensen denken dat er moet worden ingegrepen kunnen ze dat aangeven. Het liefst door middel van een topic report trouwens, maar in dit geval snap ik best dat users hun mening in dat topic posten. Misschien dat het aanzet tot nadenken...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Ja nou lekker is dat, dit is toch ONZ, daar waar je dingen niet zo letterlijk moet nemen?
Affirmative!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
tof, je volgende "feliciteer mij hier met m'n postaantal" topic mag je bij de 100.000 openen, ok?
Ik vind dat wel een beetje raar hoor, als ik het niet eens ben met een topic ga ik dat toch ook niet 20x keer zeggen, dan worden mijn reacties ook weggehaald.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn ook hier grenzen, als die overtreden worden wordt er ingegrepen. En als mensen denken dat er moet worden ingegrepen kunnen ze dat aangeven. Het liefst door middel van een topic report trouwens, maar in dit geval snap ik best dat users hun mening in dat topic posten. Misschien dat het aanzet tot nadenken...
Zo erg was het niet... En in een topic over de actualiteit mogen er best opmerkingen bij gemaakt worden, vind ik.quote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje raar hoor, als ik het niet eens ben met een topic ga ik dat toch ook niet 20x keer zeggen, dan worden mijn reacties ook weggehaald.
En hier gaat het dus weer mis.. gingen we bergopwaarts, is dit weer een sprong het dal inquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
om te beginnen maar eens unsticky
Kijk mijn 24 the countdown topicquote:Op zondag 31 december 2006 02:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Jogy
mogen wij een topic om in te slowchatten ?
Groetjes,
KM
zoja wil jij hem openen ?
tuurlijk.. er zijn zat mods zonder levenquote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Oke, maare vraagje. Gaan er om 0:00 ook topics op slot.. nieuwjaar enzeau
nee, maar jouw account gaat om middernacht automatisch door de shredderquote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Oke, maare vraagje. Gaan er om 0:00 ook topics op slot.. nieuwjaar enzeau
quote:Op zondag 31 december 2006 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar jouw account gaat om middernacht automatisch door de shredder
Wedden dat ie nou een kopie gaat maken om 23:55.quote:Op zondag 31 december 2006 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar jouw account gaat om middernacht automatisch door de shredder
hiermee kan het welquote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef TwyLight het volgende:
Een account door de shredder, dat kan helemaal niet![]()
!!11 Einz haha GEPWND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!111 einz
Of je moet hem eerst uitprinten
OOMG IK LACHTTE!!!quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef TwyLight het volgende:
en dan zo printen en dan daar onder nog een bericht schrijven en dan LOLgepwnd na een slotje! einz
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).
Ga je alles dubbelposten ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).
zo'n topic hebben we achter de schermen al voor elk subforumquote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
ik ook.quote:Op zondag 31 december 2006 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
zo'n topic hebben we achter de schermen al voor elk subforum
quote:Op zondag 31 december 2006 18:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik ook.
Wij hebben een geheim forum, dat niet toeganglijk is foor Mods en al die meuk.
dat is zijn phpbb met zichzelf als lidquote:
Hey, dat heb ik ookquote:Op zondag 31 december 2006 18:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat is zijn phpbb met zichzelf als lid![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vrinden.
Nee, zal IK eens een oproep doen hier om JOU te DDossen?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef welkominspace het volgende:
De fok! Pleurt-op-van-mn-forum ploeg deel #2
Mag die weer open?
begon net leuk te worden
Van mij welquote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef welkominspace het volgende:
De fok! Pleurt-op-van-mn-forum ploeg deel #2
Mag die weer open?
begon net leuk te worden
Doe eens een gok?quote:
psst, baggeren mag nietquote:Op maandag 1 januari 2007 21:48 schreef welkominspace het volgende:
ok yvonne jij wint we doen zonder ddos en gaan gewoon weer gezellig baggeren onzin uitkramen
mag het nu plzzzz
Een DDOS uitvoeren is strafbaar.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:54 schreef welkominspace het volgende:
wat is er strafbaar dan?
en die lui op phphulp zijn niet goed die denken dat je gegevens van iemand wel op je eigen site mag plaatsen als je site openbaar is
maar die is allang gestopt.quote:
Je hebt groot gelijk, alleen je hoeft niet te lachenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:01 schreef yvonne het volgende:
het is en blijft dicht, klaar, je gaat geen andere sites op deze manier vergallen.
Ik laat de topics ook staan, in hun referrer kunnen ze namelijk precies zien waar het vandaan komt en dan ga ik lachen, hard..
http://nl.wikipedia.org/wiki/DDosquote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef Bevestigingsmail het volgende:
WAT IS DDossen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH?!
Ik bedoel deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/DDOSquote:Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Thanks, had ik zelf niet beter kunnen doen.
Ik zou me er niet zo druk om maken. Zolang je zelf niet hebt GeDDoSt heb je in feite helemaal niets verkeerds gedaan en sta je volledig in je recht aangezien jijzelf dus wel aangevallen wordt.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb erg veel spijt dat ik daar gespamd heb, dus laat maar dicht
Tsja een user die alleen quotes en bagger post draagt nou niet echt bij aan dit forum, vind je zelf ook niet?quote:
nee, waardeloos verkapte nachbaggerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:31 schreef TwyLight het volgende:
geen goed topic, mijn BN'ers topic?
Valt mee, ik post ook wel eens kwalitatieve en zéér inhoudelijke dingen op dit forum.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja een user die alleen quotes en bagger post draagt nou niet echt bij aan dit forum, vind je zelf ook niet?
Heel soms doe je dat inderdaad wel eens, maar ik heb je er vanavond nog niet op kunnen betrappenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Valt mee, ik post ook wel eens kwalitatieve en zéér inhoudelijke dingen op dit forum.
Jij daarintegen, wilt altijd het laatste woord, dat noem ik ook niet écht iets bijdragen ()
Check me Post-history van vandaag.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel soms doe je dat inderdaad wel eens, maar ik heb je er vanavond nog niet op kunnen betrappen
En je kan altijd hier nog op een slotje reageren zoals je overduidelijk zelf ook wel weet, dus ik heb echt niet altijd het laatste woord...
Ah, ok. Op zich een risico als je het nummer ergens neerzet waar iedereen het kan lezen maar ik zal kijken wat de FA's ervan zeggen.quote:
en dat begrijp ik ook, als je kat kwijt is doe je rare dingenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, ok. Op zich een risico als je het nummer ergens neerzet waar iedereen het kan lezen maar ik zal kijken wat de FA's ervan zeggen.
True, true. Ik heb een balletje opgegooid. Gelukkig is dat beest weer terug, die van ons was ook van 9 - 2 de hort opquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:42 schreef murp het volgende:
[..]
en dat begrijp ik ook, als je kat kwijt is doe je rare dingen
echt kut is dat, een kat kwijtraken, ze was ook tijdens het vuurwerk ergens alleen, za kwam net stoer aanlopen alsof er niets gebeurd was!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:45 schreef jogy het volgende:
[..]
True, true. Ik heb een balletje opgegooid. Gelukkig is dat beest weer terug, die van ons was ook van 9 - 2 de hort op.
Dicht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:50 schreef murp het volgende:
ik heb het telefoonnummer van murp, de echte
nu moet ik een traantje wegpinken hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:50 schreef murp het volgende:
ik heb het telefoonnummer van murp, de echte
Stop maar gewoon even, het is wel 'leuk' geweestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:53 schreef Pustasu het volgende:
[..]
nu moet ik een traantje wegpinken hoor![]()
jij denkt dat je bij de gevestigde orde zitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:42 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook nog die pauperkutnewbie van een Pustasu
Ik ben geen newbie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:42 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook nog die pauperkutnewbie van een Pustasu
Zo ! Hoe kom je daar eigenlijk terecht ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:09 schreef welkominspace het volgende:
ik had gisteren een mailtje naar phphulp gestuurd dat ze beter die ip adressen en emailadressen van hun site af konden halen.
Krijg ik nu een mailtje dat ie nooit is aangekomen
had hulp nodig met wat phpquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Zo ! Hoe kom je daar eigenlijk terecht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |