Skaai is d'r ook nog.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:24 schreef koemleit het volgende:
Hij is de enige "staak mod" die ik al weer heb zien posten
Moet je toch beter zoeken.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:24 schreef koemleit het volgende:
Hij is de enige "staak mod" die ik al weer heb zien posten
Het is een tegenstelling, ziet ge het niet?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:26 schreef remlof het volgende:
Mijn denkbeeldige god, cerror, je avatar! Wat is er met jou gebeurd? [afbeelding]
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:57 schreef Aurelianus het volgende:
Die groenteboeren uit mijn kennissenkring zijn over het algemeen vrij betrouwbaar.
Buup zou nimmer zijn kontje verkopen achter de Shell aan de A2.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef Stofje het volgende:
Oh, maar ik gelóóf je wel, het klinkt zéker als iets dat ie zou doen, maar het blijven toch speculaties, waar ik m'n vingers niet aan wil branden.
Inderdaad. De Total is meer zijn ding.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Buup zou nimmer zijn kontje verkopen achter de Shell aan de A2.
Want die heeft een wasstraat. Groenten wassen is een andere grootsche passie van onze knuffelpuber.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:03 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Inderdaad. De Total is meer zijn ding.
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef Stofje het volgende:
Oh, maar ik gelóóf je wel, het klinkt zéker als iets dat ie zou doen, maar het blijven toch speculaties, waar ik m'n vingers niet aan wil branden.
wellesquote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef SiemeN het volgende:
Als ik aan Bupa denk, denk ik aan Kristin Davis. Dus dat ik een erectie krijg als ik aan Buup denk wil niet zeggen dat ik homo ben..
Dat zal het zand wel tussen z'n naad weghalen. 14.frisquote:Op donderdag 28 december 2006 17:06 schreef Stofje het volgende:
En er zijn foto's van Buup in zijn wet-andijvie-shirt in de wasstraat van de Total?
Nee hoor, dat is een associatie-erectie. Heul normaal.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef SiemeN het volgende:
Als ik aan Bupa denk, denk ik aan Kristin Davis. Dus dat ik een erectie krijg als ik aan Buup denk wil niet zeggen dat ik homo ben..
Hij heeft het te druk in de FB van KLB.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef neo2000 het volgende:
Wel een beetje jammer dat ie niet echt rea-giert. Kuttenkopf.
Gekken? Gekken? Gekken?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:12 schreef Jimbo het volgende:
hey zijn die gekken ook weer toegelaten hier ?
wat een mooi kerst cadeu
stofjequote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:21 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me gevangen in een verkeerd lichaam.
Stofje , ik heb je zooooo gemistquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:21 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me gevangen in een verkeerd lichaam.
Pfff...en nou reageert er in ene niemand meer hier hequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Gelukkig heeft bup jou nog.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pfff...en nou reageert er in ene niemand meer hier he! Ondankbaren
.
Dit is trouwens geen "hoi ik kom weer terug naar ONZ"-post.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:09 schreef Pool het volgende:
Bupa en Stofje.
Oh.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Dit is trouwens geen "hoi ik kom weer terug naar ONZ"-post.
Het raketmeisjequote:Op donderdag 28 december 2006 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is een tegenstelling, ziet ge het niet?
Sterf en een roze ava met een cute kots iets?
Poolquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:09 schreef Pool het volgende:
Bupa en Stofje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |