how boring, ONZ vol met topics die het lezen toch niet waard zijn omdat het nergens over gaat...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:14 schreef zhe-devilll het volgende:
how boring
regels in onzin??????????
dan maak je een topic melding toch? volgens mij is er een knopje voor..quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
how boring, ONZ vol met topics die het lezen toch niet waard zijn omdat het nergens over gaat...
Op zich wel leuk, ware het niet dat je van die msn clubjes krijgt die de boel gaan vergallen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:32 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Eigenlijk
MOetje gewoon een knop bovenaan een topic hebben. als daar honderd keer op wordt geklikt krijgt 'ie een baggerslotje. Puik idee.
Ja, of kudo's.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:32 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Eigenlijk
MOetje gewoon een knop bovenaan een topic hebben. als daar honderd keer op wordt geklikt krijgt 'ie een baggerslotje. Puik idee.
Eigenlijk moet je dan ook kunnen SMS'en, waarin je je eigen topic kunt promoten, dan zie je dat zo ergens bovenaan in beeldquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, of kudo's.Hoe meer kudo's, hoe hoger in de ONZ-lijst.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
om te beginnen maar eens unsticky
Jij wilt een ban ?quote:Op zondag 31 december 2006 03:01 schreef Paltos het volgende:
Elke user in dit topic bannen.
Iedereen met een OP van minder dan 4 regels bannen.
Iedereen in dit topic bannen: Mag ik................ ?
Wat zal ONZ leuk worden dan....quote:Op zondag 31 december 2006 03:01 schreef Paltos het volgende:
Elke user in dit topic bannen.
Iedereen met een OP van minder dan 4 regels bannen.
Iedereen in dit topic bannen: http://forum.fok.nl/topic/961020/
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Tja, dat heb je als er 's nachts een stel debielen alle vrijheid hebben. Nu kunnen de modjes 's morgens de troep opruimen (wat er op neer komt dat de topics dicht gaan)quote:Op zondag 31 december 2006 03:35 schreef nikky het volgende:
De openingspost was veelbelovend. Maar als ik naar deze laatste pagina kijk....
Flikker toch op..jankmuil !quote:Op zondag 31 december 2006 12:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tja, dat heb je als er 's nachts een stel debielen alle vrijheid hebben. Nu kunnen de modjes 's morgens de troep opruimen (wat er op neer komt dat de topics dicht gaan)
Gewoon die gasten de volgende dag de deur wijzen.
quote:Op zondag 31 december 2006 12:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tja, dat heb je als er 's nachts een stel debielen alle vrijheid hebben. Nu kunnen de modjes 's morgens de troep opruimen (wat er op neer komt dat de topics dicht gaan)
quote:Op zondag 31 december 2006 12:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En hier gaat het dus weer mis.. gingen we bergopwaarts, is dit weer een sprong het dal inquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).quote:
wannabee-modquote:Op zondag 31 december 2006 17:57 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).
En dan ? Kunnen ze melden wat ze aan het baggeren gaan doen / gedaan hebben ? Je hebt nu toch gezien wat eraan gedaan wordt door Remlof.quote:Op zondag 31 december 2006 17:57 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).
Ja, dat is ook een manier van reageren.quote:
amen to thatquote:Op zondag 31 december 2006 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een manier van reageren.![]()
Jullie verknalde (en doen dat nog steeds) een redelijk goed topic. Als het aan mij ligt waren jullie er vannacht al afgeflikkerd, kom volgende week maar weer eens terug. Als je de drang hebt om overal te moeten baggeren, kan je het beter bij MSN houden en elkaar daar duizend keer melden dat je zit te blowen. Stoer ook trouwens.
ik zit te blowenquote:Op zondag 31 december 2006 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jullie verknalde (en doen dat nog steeds) een redelijk goed topic. Als het aan mij ligt waren jullie er vannacht al afgeflikkerd, kom volgende week maar weer eens terug. Als je de drang hebt om overal te moeten baggeren, kan je het beter bij MSN houden en elkaar daar duizend keer melden dat je zit te blowen. Stoer ook trouwens.
Elke post van jou in ONZ druipt van het cynisme. Wees ook gewoon eens positief. En als je op zoek bent naar serieuze en hoogintelligente posts, dan ga je toch gewoon naar WFL ofzo..quote:Op zondag 31 december 2006 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2006 18:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Stoer trouwens...![]()
Ow wacht..ik MSN je even.![]()
Niemand verwacht hoogintelligente posts (alsof je daar toe in staat zou zijn)quote:Op zondag 31 december 2006 18:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Elke post van jou in ONZ druipt van het cynisme. Wees ook gewoon eens positief. En als je op zoek bent naar serieuze en hoogintelligente posts, dan ga je toch gewoon naar WFL ofzo..![]()
noem eens namenquote:Op zondag 31 december 2006 18:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niemand verwacht hoogintelligente posts (alsof je daar toe in staat zou zijn)
Bagger lekker in je eigen topic en blijf verder uit andere topics als je niet normaal kan posten, dat geldt niet perse alleen voor jou, maar voor al die debielen die van baggeren een dagtaak maken.
Wie ben jij dan om mijn intelligentie te beoordelen, knurft. En trouwens, baggeren is in mijn ogen wat anders dan slow-chatten.quote:Op zondag 31 december 2006 18:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niemand verwacht hoogintelligente posts (alsof je daar toe in staat zou zijn)
Bagger lekker in je eigen topic en blijf verder uit andere topics als je niet normaal kan posten, dat geldt niet perse alleen voor jou, maar voor al die debielen die van baggeren een dagtaak maken.
Als ik jouw posts hier zo zag, dan kan je gerust stellen dat je aan het baggeren was en het niks met SC te maken had. En alsof SC-en wel gewenst is in ieder topic.quote:Op zondag 31 december 2006 18:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wie ben jij dan om mijn intelligentie te beoordelen, knurft. En trouwens, baggeren is in mijn ogen wat anders dan slow-chatten.
Als het om baggeren gaat zijn er voldoende anderen die bovendien een heel ander taalgebruik bezigen. En daar zal je mij niet op kunnen betrappen.
Btw: Hoelang sta je al droog..?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |