Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Das dus verkeerdomgekeerdquote:Op donderdag 28 december 2006 20:41 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik zuer harstikke veul maar ik zit nooit plassend.
Veeg me opquote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
TS: ga je ook staan bij het schijten![]()
Vorig deeltje ook al enzoquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vorig deeltje ook al enzo![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat is sinds die andere al
pvt nee snevet
Ik filter alle posts van die mafkees er uitquote:
Wat doe ik nu weer verkeerdquote:Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik filter alle posts van die mafkees er uit![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:18 schreef longinus het volgende:
Zou clumsy_clown staand plassen, ik heb een theorie dat het bij vrouwen juist andersom is.
Dat eerste. Min of meer.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je me PWND of dat je het meent
^^quote:Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Biogarde wil niet eens antwoorden
Neen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef koemleit het volgende:
Mag mijn topic weer geopent worden?
Ik denk echt dat die potentie had gehad als jullie hem niet hadden gesloten.
Daarbij krijg ik 10 euro als die weer wordt geopent en dan kunnen we die delen,
en kun je weer zeker 3 biertjes kopen met oud&nieuw
True.quote:
Omdat we NB een kans hebben gegeven, 174 delen lang en het werkte niet. Dan moet je het niet opnieuw gaan proberenquote:
Wat kan er nou niet werken aan een Slowchat reeksquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we NB een kans hebben gegeven, 174 delen lang en het werkte niet. Dan moet je het niet opnieuw gaan proberen
Nee, het houdt alleen maar een bapaald kliekje bezig, die niet eens de ergste baggeraars zijn... Maar die discussie hebben we al vaak genoeg gehad.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:07 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Wat kan er nou niet werken aan een Slowchat reeks? En deeltje 1 van NBN leek toch best ergens op
.
Bovendien, door de bagger te centreren houdt je de rest van ONZ een beetje schoon, ik doe het voor jullie!
Die heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het houdt alleen maar een bapaald kliekje bezig, die niet eens de ergste baggeraars zijn... Maar die discussie hebben we al vaak genoeg gehad.
Wat hebben de mods er aan dat je het ze even meld....quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo,
ik ben bezig om een nieuwe reeks op te zetten nml: [#1Fok antwoordapparaat] Piep ! zegt de muis
Houd het netjes en veel plezier ermee
Scheve typo ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat hebben de mods er aan dat je het ze even meld....![]()
scheve zin ook![]()
Done.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef Xebber het volgende:
.Gif's waarin n00bs worden gePwned
Haal alsjeblieft deze ranzige shit weg.![]()
![]()
Mooi hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:14 schreef jogy het volgende:
Koop een dagboek, maak een weblog, schrijf het op je muur, tatoeëer het op je arm schrijf het in bloed op de badkamervloer nadat je je polsen hebt doorgesneden of verzin zelf wat. Nobody gives a rat's ass waar je bent geweest, echt niet
Maar welkom terug![]()
In de tijd dat ik hier kom buurten is het altijd al geweest hoe het nu is hoor, de mensen die hier begonnen zijn vonden het toen leuk, zijn het ontgroeit en gingen weer verder. Kwamen daarna weer een keertje langs en vonden de gezelligheid niks aan omdat ze de aansluiting niet meer hadden en vonden het kut. Maar als je het objectiefbekijkt is het altijd al zo geweest alleen met een ander publiek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:11 schreef Dirkh het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Onzin? Wordt het niet weer eens tijd voor een grote schoonmaak? Al die inspiratieloze kuttopics hebben we nu allemaal wel gezien de afgelopen maanden.
Is Onzin echt helemaal verkloot?
Nee, dat zou zonde zijn, wat ik wel kan doen is een meeting organiseren waar de aanleiding is dat we BG van een toren gaan gooien maar dan doen we dat in een schuur en als iedereen binnen is gaan de deuren dicht en steken BG en ik de schuur in de fik en staan we bij de ramen om eventuele ontsnap pogingen te verhinderen met een jachtgeweerquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef hele_nare_user het volgende:
Kunnen we niet een centraal meetingtopic organiseren waar we met z'n allen BaajGuardian van een hoge toren gooien?
Zolang BG in die schuur zit, vind ik het bestquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dat zou zonde zijn, wat ik wel kan doen is een meeting organiseren waar de aanleiding is dat we BG van een toren gaan gooien maar dan doen we dat in een schuur en als iedereen binnen is gaan de deuren dicht en steken BG en ik de schuur in de fik en staan we bij de ramen om eventuele ontsnap pogingen te verhinderen met een jachtgeweer.
Nee, die staat buiten met het jachtgeweer, LE-ZEN.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Zolang BG in die schuur zit, vind ik het best
Pfffttt, laat het hele meeting-idee maar danquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, die staat buiten met het jachtgeweer, LE-ZEN.
Bijna geloofwaardig. Als er geen aansluiting meer was, dan kan ik je gelijk geven, maar daar is simpelweg geen sprake van.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:32 schreef jogy het volgende:
[..]
In de tijd dat ik hier kom buurten is het altijd al geweest hoe het nu is hoor, de mensen die hier begonnen zijn vonden het toen leuk, zijn het ontgroeit en gingen weer verder. Kwamen daarna weer een keertje langs en vonden de gezelligheid niks aan omdat ze de aansluiting niet meer hadden en vonden het kut. Maar als je het objectiefbekijkt is het altijd al zo geweest alleen met een ander publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |