tuurlijk.. er zijn zat mods zonder levenquote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Oke, maare vraagje. Gaan er om 0:00 ook topics op slot.. nieuwjaar enzeau
nee, maar jouw account gaat om middernacht automatisch door de shredderquote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Oke, maare vraagje. Gaan er om 0:00 ook topics op slot.. nieuwjaar enzeau
quote:Op zondag 31 december 2006 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar jouw account gaat om middernacht automatisch door de shredder
Wedden dat ie nou een kopie gaat maken om 23:55.quote:Op zondag 31 december 2006 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar jouw account gaat om middernacht automatisch door de shredder
hiermee kan het welquote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef TwyLight het volgende:
Een account door de shredder, dat kan helemaal niet![]()
!!11 Einz haha GEPWND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!111 einz
Of je moet hem eerst uitprinten
OOMG IK LACHTTE!!!quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef TwyLight het volgende:
en dan zo printen en dan daar onder nog een bericht schrijven en dan LOLgepwnd na een slotje! einz
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).
Ga je alles dubbelposten ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).
zo'n topic hebben we achter de schermen al voor elk subforumquote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
ik ook.quote:Op zondag 31 december 2006 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
zo'n topic hebben we achter de schermen al voor elk subforum
quote:Op zondag 31 december 2006 18:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik ook.
Wij hebben een geheim forum, dat niet toeganglijk is foor Mods en al die meuk.
dat is zijn phpbb met zichzelf als lidquote:
Hey, dat heb ik ookquote:Op zondag 31 december 2006 18:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat is zijn phpbb met zichzelf als lid![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vrinden.
Nee, zal IK eens een oproep doen hier om JOU te DDossen?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef welkominspace het volgende:
De fok! Pleurt-op-van-mn-forum ploeg deel #2
Mag die weer open?
begon net leuk te worden
Van mij welquote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef welkominspace het volgende:
De fok! Pleurt-op-van-mn-forum ploeg deel #2
Mag die weer open?
begon net leuk te worden
Doe eens een gok?quote:
psst, baggeren mag nietquote:Op maandag 1 januari 2007 21:48 schreef welkominspace het volgende:
ok yvonne jij wint we doen zonder ddos en gaan gewoon weer gezellig baggeren onzin uitkramen
mag het nu plzzzz
Een DDOS uitvoeren is strafbaar.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:54 schreef welkominspace het volgende:
wat is er strafbaar dan?
en die lui op phphulp zijn niet goed die denken dat je gegevens van iemand wel op je eigen site mag plaatsen als je site openbaar is
maar die is allang gestopt.quote:
Je hebt groot gelijk, alleen je hoeft niet te lachenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:01 schreef yvonne het volgende:
het is en blijft dicht, klaar, je gaat geen andere sites op deze manier vergallen.
Ik laat de topics ook staan, in hun referrer kunnen ze namelijk precies zien waar het vandaan komt en dan ga ik lachen, hard..
http://nl.wikipedia.org/wiki/DDosquote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef Bevestigingsmail het volgende:
WAT IS DDossen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH?!
Ik bedoel deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/DDOSquote:Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Thanks, had ik zelf niet beter kunnen doen.
Ik zou me er niet zo druk om maken. Zolang je zelf niet hebt GeDDoSt heb je in feite helemaal niets verkeerds gedaan en sta je volledig in je recht aangezien jijzelf dus wel aangevallen wordt.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb erg veel spijt dat ik daar gespamd heb, dus laat maar dicht
Tsja een user die alleen quotes en bagger post draagt nou niet echt bij aan dit forum, vind je zelf ook niet?quote:
nee, waardeloos verkapte nachbaggerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:31 schreef TwyLight het volgende:
geen goed topic, mijn BN'ers topic?
Valt mee, ik post ook wel eens kwalitatieve en zéér inhoudelijke dingen op dit forum.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja een user die alleen quotes en bagger post draagt nou niet echt bij aan dit forum, vind je zelf ook niet?
Heel soms doe je dat inderdaad wel eens, maar ik heb je er vanavond nog niet op kunnen betrappenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Valt mee, ik post ook wel eens kwalitatieve en zéér inhoudelijke dingen op dit forum.
Jij daarintegen, wilt altijd het laatste woord, dat noem ik ook niet écht iets bijdragen ()
Check me Post-history van vandaag.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel soms doe je dat inderdaad wel eens, maar ik heb je er vanavond nog niet op kunnen betrappen
En je kan altijd hier nog op een slotje reageren zoals je overduidelijk zelf ook wel weet, dus ik heb echt niet altijd het laatste woord...
Ah, ok. Op zich een risico als je het nummer ergens neerzet waar iedereen het kan lezen maar ik zal kijken wat de FA's ervan zeggen.quote:
en dat begrijp ik ook, als je kat kwijt is doe je rare dingenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, ok. Op zich een risico als je het nummer ergens neerzet waar iedereen het kan lezen maar ik zal kijken wat de FA's ervan zeggen.
True, true. Ik heb een balletje opgegooid. Gelukkig is dat beest weer terug, die van ons was ook van 9 - 2 de hort opquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:42 schreef murp het volgende:
[..]
en dat begrijp ik ook, als je kat kwijt is doe je rare dingen
echt kut is dat, een kat kwijtraken, ze was ook tijdens het vuurwerk ergens alleen, za kwam net stoer aanlopen alsof er niets gebeurd was!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:45 schreef jogy het volgende:
[..]
True, true. Ik heb een balletje opgegooid. Gelukkig is dat beest weer terug, die van ons was ook van 9 - 2 de hort op.
Dicht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:50 schreef murp het volgende:
ik heb het telefoonnummer van murp, de echte
nu moet ik een traantje wegpinken hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:50 schreef murp het volgende:
ik heb het telefoonnummer van murp, de echte
Stop maar gewoon even, het is wel 'leuk' geweestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:53 schreef Pustasu het volgende:
[..]
nu moet ik een traantje wegpinken hoor![]()
jij denkt dat je bij de gevestigde orde zitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:42 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook nog die pauperkutnewbie van een Pustasu
Ik ben geen newbie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:42 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook nog die pauperkutnewbie van een Pustasu
Zo ! Hoe kom je daar eigenlijk terecht ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:09 schreef welkominspace het volgende:
ik had gisteren een mailtje naar phphulp gestuurd dat ze beter die ip adressen en emailadressen van hun site af konden halen.
Krijg ik nu een mailtje dat ie nooit is aangekomen
had hulp nodig met wat phpquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Zo ! Hoe kom je daar eigenlijk terecht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |