tuurlijk.. er zijn zat mods zonder levenquote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Oke, maare vraagje. Gaan er om 0:00 ook topics op slot.. nieuwjaar enzeau
nee, maar jouw account gaat om middernacht automatisch door de shredderquote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Oke, maare vraagje. Gaan er om 0:00 ook topics op slot.. nieuwjaar enzeau
quote:Op zondag 31 december 2006 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar jouw account gaat om middernacht automatisch door de shredder
Wedden dat ie nou een kopie gaat maken om 23:55.quote:Op zondag 31 december 2006 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar jouw account gaat om middernacht automatisch door de shredder
hiermee kan het welquote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef TwyLight het volgende:
Een account door de shredder, dat kan helemaal niet![]()
!!11 Einz haha GEPWND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!111 einz
Of je moet hem eerst uitprinten
OOMG IK LACHTTE!!!quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef TwyLight het volgende:
en dan zo printen en dan daar onder nog een bericht schrijven en dan LOLgepwnd na een slotje! einz
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).
Ga je alles dubbelposten ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dank, misschien werkt hij als sticky wél als je de topic sluit, zodat er niet meer gepost kan worden (behalve voor mods/a's/fa's dus).
zo'n topic hebben we achter de schermen al voor elk subforumquote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
ik ook.quote:Op zondag 31 december 2006 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
zo'n topic hebben we achter de schermen al voor elk subforum
quote:Op zondag 31 december 2006 18:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik ook.
Wij hebben een geheim forum, dat niet toeganglijk is foor Mods en al die meuk.
dat is zijn phpbb met zichzelf als lidquote:
Hey, dat heb ik ookquote:Op zondag 31 december 2006 18:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat is zijn phpbb met zichzelf als lid![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vrinden.
Nee, zal IK eens een oproep doen hier om JOU te DDossen?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef welkominspace het volgende:
De fok! Pleurt-op-van-mn-forum ploeg deel #2
Mag die weer open?
begon net leuk te worden
Van mij welquote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef welkominspace het volgende:
De fok! Pleurt-op-van-mn-forum ploeg deel #2
Mag die weer open?
begon net leuk te worden
Doe eens een gok?quote:
psst, baggeren mag nietquote:Op maandag 1 januari 2007 21:48 schreef welkominspace het volgende:
ok yvonne jij wint we doen zonder ddos en gaan gewoon weer gezellig baggeren onzin uitkramen
mag het nu plzzzz
Een DDOS uitvoeren is strafbaar.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:54 schreef welkominspace het volgende:
wat is er strafbaar dan?
en die lui op phphulp zijn niet goed die denken dat je gegevens van iemand wel op je eigen site mag plaatsen als je site openbaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |