God ja, ik ben de 1 ervoor vergeten, wat dom van mij.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:39 schreef teigan het volgende:
Ehm, het is deel 131 gok ik.....
net lekker 40 minuten aan het zwemmen geweest... mijn 12-badenkaart was verlopen, en ik had geen geld bij me, dus toen was de badjuffrouw lief, en mocht ik er gratis in!
Het ging niet eens over jou sorry hoor....quote:Een moeder, het is niet de moeder van mijn vriend, zijn ouders zijn gescheiden.
Laat ook maar, je begrijpt 't blijkbaar niet.
De stiefmoeder van mijn vriend, doet alsof zij diegene is die zielig is, omdat zij zijn vader 'verzorgt'.
Mijn vriend en zijn vader hebben 'z'n sterke band, dat niemand hier tussen kan komen.
Onze kerst is dan gewoon klote geweest omdat schoonvader echt niet lekker in zijn vel zat. Vandaag gaat hij dan ook naar de huisarts. Wij zijn met z'n allen zeer bang dat de kanker toch sneller gaat dan verwacht. Maar de longarts heeft vorige week nog gezegt dat alles goed was. Misschien is het niets, laten we dat hopen.
Maar het gaat dus om het feit dat mijn vriend zowel als zijn vader, niet de hele tijd als hij maar een keer hoest, zielig gevonden wordt. Dat wil zijn vader echt niet. Hij wil voor zover het kan, normaal doorleven, en niet zielig gevonden worden. Terwijl zijn eigen vriendin dit wel doet, en dat vind mijn vriend dus heel erg voor zijn vader.
Dan heb ik jouw post verkeerd begrepen. Mijn excuus hiervoor. (dit overkomt mij wel vaker)quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het ging niet eens over jou sorry hoor....![]()
![]()
Minimumloon? Echt nietquote:Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef gothic-blackie het volgende:
het was trouwens gezellig bij ikiskoel haar werk, kort maar krachtig zullen we maar zeggennu maar duimen dat het bedrijf me ook lief vind
oh ikiskoel, salaris is zeker conform minimumloon? (mijn vriend vroeg deze vraag meteen)
nee ben meteen weer terug richting huis gegaan, want tussen station en jullie zaten alleen eettentjes, en ik dacht alleen maar: mac is lekker, hmm dit weekeind al gezondigd, pannenkoek is lekker, nee dit weekeind al gezondigd. dus ik ben snel de trein in gesprongen, nadat ik bij de ako in het station was geweest.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:37 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Minimumloon? Echt nietHet zit er wel boven hoor. Mn collega heeft je meteen voorgesteld op de functie. En nu maar hopen dat we snel wat horen.
Het was idd kort maar krachtig, haha. Ben je daarna nog even de stad in geweest of ben je meteen doorgegaan naar huis?
Haha, ja ik heb echt de verkeerde werkplek gekozen. We zitten echt naast de LEKKERSTE broodjeszaak van Leiden. Maar vandaag heb ik braaf, nadat jij weg was, gezonde boodschappen gedaan bij de supermarkt bij het station.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:35 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nee ben meteen weer terug richting huis gegaan, want tussen station en jullie zaten alleen eettentjes, en ik dacht alleen maar: mac is lekker, hmm dit weekeind al gezondigd, pannenkoek is lekker, nee dit weekeind al gezondigd. dus ik ben snel de trein in gesprongen, nadat ik bij de ako in het station was geweest.
maar zou je me dan ongeveer een schatting kunnen geven van het uurloon? mag ook via pm of mail, want je zal het vast niet nu bij je hebben.
en broodjeszaak kan nog gezond zijn hoor. maar natuurlijk meestal nietquote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb echt de verkeerde werkplek gekozen. We zitten echt naast de LEKKERSTE broodjeszaak van Leiden. Maar vandaag heb ik braaf, nadat jij weg was, gezonde boodschappen gedaan bij de supermarkt bij het station.
Ik zal je morgen de salarisindicatie mailen, ik weet het namelijk idd niet uit mn hoofd![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 28 december 2006 10:16 schreef Troel het volgende:
Ow, ik ben echt superidioot!
Ik ben dus echt gewoon afgevallen. Echt waar. Ik lig helemaal in een scheur.
Ik had inderdaad al een datum in mijn hoofd (half mei, net als Troel), maar ik vrees dat ik 't toch nog een beetje opschuif. De tijd vliegt en ik heb nog niets concreet geregeld... We moeten naast een datum, ook nog een locatie regelen en eigenlijk zijn we er ook nog niet helemaal over uit hoe groot we het willen vieren. Ik denk dat ik 'n klein feest wel leuk vind, alleen vind ik teveel mensen te aardig om ze niet uit te nodigen... dilemma's, dilemma's...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:14 schreef teigan het volgende:
Levitation, klnkt als goede voornemens, zouden zo die van mij kunnen zijn, met wat aangepaste getalletjes..
Maareh, je had toch al een trouwdatum in je hoofd? Of ga je dat al niet meer redden?
Ik wilde begin dit jaar alleen maar onder die 85 komen, en mijn stomme K*T onderzoek afmaken geloof ik.. En dat is allebei gelukt..
Voor volgend jaar weet ik het nog niet precies.. Ja, eindelijk proberen om alle zooi uit de weg te krijgen zodat ik niet gelijk meer denk dat ik dik, stom, saai en lelijk ben..
Liejannuh, dat gaat wel snel ja, voelt zeker wel goed, zo'n vliegende start..
Succes met je sollicitatie vanmiddag
lekker hoor, misschien had je lijf het wel even nodig, zo'n "overvloedige" kerst..quote:Op donderdag 28 december 2006 10:16 schreef Troel het volgende:
Ow, ik ben echt superidioot!
Ik ben dus echt gewoon afgevallen. Echt waar. Ik lig helemaal in een scheur.
Oe, spannend!!quote:Op donderdag 28 december 2006 10:05 schreef Liejannuh het volgende:
Maar qua ander werk, ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ben benieuwd hoe het gaat!
Succesquote:Op donderdag 28 december 2006 10:05 schreef Liejannuh het volgende:
Wat goed Levitation! Zowel van je gewicht dat onder het gewicht van je lijstje zit, als als je voornemens!
Ik heb altijd het nadeel dat ik vrij makkelijk aankom, maar dat heeft ook als voordeel dat ik vrij snel afval. Ik ben weer netjes begonnen op 10 december en weeg nu 4,6 kilo minder dan toen! Nu was dat trouwens ook wel mijn hoogtepunt/dieptepunt qua gewicht, dus nu zit ik weer iets minder slecht!
Maar qua ander werk, ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ben benieuwd hoe het gaat!
Even om mn (bedrijfstechnische) nieuwsgierigheid te voeden.... : Naar wat voor baan ben je op zoek?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ze wilden me niet de verantwoording geven over 14 miljoen euro budget. Heel typisch, want ik heb ook helemaal geen ervaring in budgetering enzo.
Wel een leuk gesprek en een goede oefening voor mezelf!
ikiskoel na mij maar gewoon klanten gaan werven via fok!?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:43 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Even om mn (bedrijfstechnische) nieuwsgierigheid te voeden.... : Naar wat voor baan ben je op zoek?
Daar stuur ik je wel even een PM over.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:43 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Even om mn (bedrijfstechnische) nieuwsgierigheid te voeden.... : Naar wat voor baan ben je op zoek?
whehehehe . je ziet hem gewoon beter zonder al dat vet dat er overheen hangtquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat ik net op de Oprah site zag in een filmpje over gewichtsverlies? Als je als man 35 pond afvalt neemt de lengte van je penis toe met 1 inch
Kijk, dàt vertellen ze nooit bij de weight watchers.
Ik ben wakker , ik heb nachtdienst . Bij staat er een bus pringles te lonken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Ben jij ook nog wakkerHoi! Ik zit hier een snoeppot leeg te eten. Help!
Nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:43 schreef Sjeen het volgende:
Hoi... hoe desastreus is wijn... veel wijn?
Goed zo *hips*quote:
Was het lekker?quote:
Dat vind ik nou altijd zo zonde he? Ben je aangeschoten en dan gaan slapenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:46 schreef Sjeen het volgende:
Seg... welterusten... ik ga mijn roes uitslapen![]()
![]()
![]()
Heel lekker![]()
Altijd blijven hopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte Ymme....
Ik heb vrijdag voor kerst te horen gekregen dat wij in een soortgelijke situatie zitten
Ik ga duimen en hopen op een goede afloop...
Dank jullie wel en ook sterkte aan iedereen!quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:15 schreef YPPY het volgende:
Veel sterkte ymme en Stormqueen.
Wij zouden een weekendje met de schoonfamilie weggaan, maar dat gaat niet door. Ook kanker, van een tante. Rotziekte.
Gisteren wilde ik gezond doen en stond ik te twijfelen tussen ananas en meloen. Ananas gekozen omdat J. dat het lekkerste vindt. Past onze supersonische ananassnijder er niet in.Nu heb ik wel veel energie verbrand met het in stukken hakken van de ananas.
![]()
Wij ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef ymme het volgende:
Wij eten zo kip met gebakken aardappels en sla
Misschien maakt het iets goed dat ik eigenlijk al vanaf 13.00 uur aan de wijn wasquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zo zonde he? Ben je aangeschoten en dan gaan slapen![]()
Ik ga pillen uitzetten . pokkewerk
Zal dit een onderzoek van een vakgroep vol mannen zijn geweest?quote:Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker
Gepubliceerd: vrijdag 29 december 2006 @ 11:23
Vrouwen die de kans om borstkanker te krijgen willen verkleinen, zouden vaker de stofzuiger ter hand moeten nemen. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat huishoudelijke taken het risico op borstkanker aanmerkelijk verkleinen, meldde de Britse krant The Times vrijdag.
Vrouwen die in de vruchtbare leeftijd zijn, hebben 30 procent minder kans op de ziekte als ze vijf keer per week 30 tot 45 minuten schrobben en poetsen. Vrouwen die de overgang achter de rug hebben, zouden het risico met 20 procent zien afnemen.
De onderzoekers voor het Britse kankerinstituut bestudeerden de gegevens van meer dan 200.000 vrouwen uit negen Europese landen. In de ruim zes jaar dat de vrouwen werden gevolgd, kregen bijna 3500 van hen borstkanker.
De onderzoekers wijzen erop dat alle vormen van beweging die niet met het werk te maken hebben, tegen de kankersoort helpt. Huishoudelijk werk zou echter het meeste effect hebben.
Ik vind appeltaart bakken horen bij het concept van 'de goede huisvrouw', dus wat mij betreft welquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ok! Ik ga morgen wel stofzuigen!![]()
Helpt appeltaart bakken ook tegen borstkanker? Of hebben ze dat niet onderzocht?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind appeltaart bakken horen bij het concept van 'de goede huisvrouw', dus wat mij betreft wel
vocht?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:59 schreef Skinkie het volgende:
Kan iemand me even wat uitleggen. Hoe komt het dat ik 's avonds minder weeg dan 's ochtends. Oftwel hoe kan ik tijdens slapen aankomen? (We praten over een halve kilo...)
Ik ren iedere dag ongeveer 25 minuten, is dit de vet->spier omzetting? Of is dat iets te rooskleurig?
Je slaapt in een stoombadkamer en ademt de hele nacht vocht in waardoor dit vocht zich opslaat in je lichaam?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:17 schreef Skinkie het volgende:
Wet van behoud van energie zegt toch dat ik niet zwaarder kan worden van iets wat ik niet binnenkrijg?
Beide niet dat ik weet...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je slaapt in een stoombadkamer en ademt de hele nacht vocht in waardoor dit vocht zich opslaat in je lichaam?
Of je weegschaal is verrot.
Dan houdt je lichaam zich niet aan natuurkundewettenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef Skinkie het volgende:
Beide niet dat ik weet...
Alleen maar positief... wellicht kan ik dan ook nog leren vliegenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan houdt je lichaam zich niet aan natuurkundewetten![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef Skinkie het volgende:
Alleen maar positief... wellicht kan ik dan ook nog leren vliegen
wacht nou niet tot dinsdag, bel meteen ff naar een huisartsenpost. want een kuurtje hebben waar je niet tegen kunt is niet goed voor je hoor. ik heb speciaal zo'n lijstje bij me waar mijn allergische punten bij staan, want sommige kunnen volgens mij dodelijk zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 11:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb antibiotica gekregen van mijn huisarts voor een ontstoken teennagel (zag er heel eng uit), maar nu kan ik weer eens niet tegen de antibiotica. Ik had al gezegd dat ik geen amoxicilline wilde, geeft ze me flucloxacilline en dat komt gewoon uit dezelfde penicillinegroep. Je had op je vingers kunnen natellen dat dat ook mis gaat, maar ik wilde niet wijsneuzerig overkomen en vragen of ik een ander antibioticum mag. Maar goed, nu heb ik overal uitslag (rode jeukende vlekjes op armen, rug, borst en bovenbenen), heb ik diarree, ben ik misselijk, heb ik spierpijnen (vooral nek, alsof er iemand met teugels aantrekt) en was ik vanmorgen ineens heel erg duizelig (labyrintitis achtig).
Middel erger dan de kwaal? ....nee, want ik wil van die pijnlijke teen af en het helpt welMaar ik bel dinsdag wel op voor een ander middel.
eigenwijs stuk vreten ben jij zeg..... Maar iig sterkte met je teen dan....quote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Sodabadjes doe ik niet en ik heb geen zin om uit te leggen waarom niet. (lees: ik heb het ooit uitgeplozen en daarna besloten dat het geen goed idee was, maar ik weet niet meer waarom niet)
En er is al een huisarts komen kijken toen ik op mijn werk zat (huisartsenpost zit in ziekenhuis). Zijn conclusie: direct met deze antibiotica stoppen en dinsdag naar je eigen huisarts. Na even nadenken heb ik besloten dat ik van mijn ontstoken teen af wil. (artsen zijn erg slechte patiënten) En dood gaan aan antibiotica is zo zeldzaam. Ik krijg nog eerder een longembolie van mijn pil. Alhoewel ik gisteren voor het slapen gaan mijn vriend wel de verschijnselen van shock en de werking van 112 heb uitgelegd![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Sodabadjes doe ik niet en ik heb geen zin om uit te leggen waarom niet. (lees: ik heb het ooit uitgeplozen en daarna besloten dat het geen goed idee was, maar ik weet niet meer waarom niet)
En er is al een huisarts komen kijken toen ik op mijn werk zat (huisartsenpost zit in ziekenhuis). Zijn conclusie: direct met deze antibiotica stoppen en dinsdag naar je eigen huisarts. Na even nadenken heb ik besloten dat ik van mijn ontstoken teen af wil. (artsen zijn erg slechte patiënten) En dood gaan aan antibiotica is zo zeldzaam. Ik krijg nog eerder een longembolie van mijn pil. Alhoewel ik gisteren voor het slapen gaan mijn vriend wel de verschijnselen van shock en de werking van 112 heb uitgelegd![]()
* gothic-blackie sneakt de kamer/badkamer/slaapkamer van isabeau in en jat alle kuurtjes. afblijven jij, als een arts zegt stoppen dermee, moet een arts in opleiding niet eigenwijs zeggen: neuh da doe ik niet hoorquote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier teigan en een heel fijne jaarwisseling gewenstquote:Op zondag 31 december 2006 14:18 schreef teigan het volgende:
ik ga zo richting mijn ouders, en ikw il iedereen vast een fijn uiteinde wensen!!!
goed zo isabeau. liever nu even wat meer pijn, dan een heel slechte reactie krijgen op de antibiotica en vanavond geeneens mee kunnen maken.quote:Op zondag 31 december 2006 14:35 schreef Isabeau het volgende:
De duizeligheid was de druppelIk knuffelde net even met Dennis en was helemaal duizelig.
Noem me nog maar geen lid, ik ken mezelf veel te goed. Ik ben zo ontzettend tevreden met mezelf dat afvallen tot nu toe gewoon nooit gelukt is. Het zou beter zijn voor me, uiteraard, maar omdat ik lekker in m'n vel zit komt er van afvallen meestal maar erg weinig.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:09 schreef Miss_S het volgende:
gelukkig nieuw jaar iedereen
welkom nieuwe dietclubleden
Is het ook. Kan zomaar zijn dat ik het een dagje opschuif. Van de andere kant; waar ik normaliter 15 oliebollen naar binnen prop scheelt het op een dag als vandaag al een boel als ik er maar twee of drie neem.quote:Op zondag 31 december 2006 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind beginnen met lijnen op 1 januari altijd zo'n stom idee.
Ja, ten eerste in ieder geval al het chocola laten staan. Chocola is echt een zwaktepunt van mij, ik kan daar superveel van eten (vroeger at ik weleens een doos bonbons per dag), maar dat gaat tot nu toe erg goed. Er worden ook vaak chocolade koekjes in huis gehaald en die heb ik ook al een paar keer laten staan. Verder eet ik nu een bord in plaats van twee borden avondeten en meer groentes.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:41 schreef YPPY het volgende:
Wow Danny, wat zal het raar zijn om je slank te zien.Gelukkig kunnen we even wennen aan het idee.
Succes!
Welkom terug Flugeltje. Dit jaar gaat het vast lukken! Heb je al een plan?
Heb jij al een plan kip-zonder-kop?
Nog niet direct een plan, wél het boekje van Sonja Bakker besteld. Mensen in m'n omgeving zijn er nogal veel mee afgevallen en ik wil het wel eens proberen. Verder gewoon opletten op wat ik eet, caloriën tellen en sporten...quote:Op maandag 1 januari 2007 13:41 schreef YPPY het volgende:
Welkom terug Flugeltje. Dit jaar gaat het vast lukken! Heb je al een plan?
Zo heeft iedereen hier wel z'n moment gehad gok ikquote:Op maandag 1 januari 2007 21:49 schreef hierissiedan het volgende:
Hallo!
Om de spreekwoordelijke stok achter de deur te krijgen, mij aangemeld op de site en hier een nu bezig hier wat neer te typen. Het plan: 30 kilo eraf! (ik schrok me kapot toen ik net op de weegschaal stond 120 kilo!! de laatste keer dat ik woog was ik nog 112 kilo, maar goed dat is een jaartje geleden en nu met de feestdagen enzo... maar goed het blijft niet goed)
Ik snap je denkwijze en heb er zelf ook vaak over gedacht, maar goed is het écht niet. Okay, je valt snel een hoop af, maar het is er ook net zo rap weer aan. Je kunt beter rustig aan beginnen als een jumpstart maken en de eerste periode daarna alsnog bijna niet afvallen.quote:Ik ben van plan in de eerste periode het soepdieet te gaan doen, ik weet dat het niet gezond is enzo, maar het is goed te combineren met mijn werk (gehandicaptenzorg waar ik ook mee eet en zo dus het moet een beetje te combineren zijn linkje: http://www.soepdieet.com/index.html ) Daarnaast wil ik in het begin ook wel wat afvallen om de echte drive te krijgen een paar kilo afvallen motiveerd meer als een paar gram niet waar?
Je kunt gewoon doen waar je zin in hebt, maak wel een afspraak voor wat proeflessen. Dan leggen ze de apparaten uit, doen een vetmeting en stellen samen met jou een plan op om je doel te bereiken. Daarna kun je gewoon gaan en komen wanneer je er zin in hebt, al is het voor jezelf wel makkelijker om vaste sportdagen te nemen. Dan ben je wat minder snel geneigd om uit te stellen. Overigens is het mij opgevallen hoe weinig mensen er raar kijken als je als dikkert een sportschool binnenstapt. Ik heb tussen de jerommekes m'n oefeningen staan doen en ze waren eerder hulpvaardig dan dat ze me uitlachten. Dus daar zou ik niet te bang voor izjn.quote:Daarnaast is het ook de bedoeling mij in te schrijven bij de sportschool en 2 keer in de week aan fittness te gaan doen. Alleen ik weet nog niet hoe dat in zijn werk gaat kan ik dan gewoon langgaan en een halfuurtje gaan fietsen o.i.d. en dan naar huis of moet je op afgesproken tijd komen? Wat moet ik voor een kleding aantrekken? En wat zullen die mensen wel niet denken als ik daar aankom, vetklomp komt blubberen? Wie heeft ervaring met de sportscholen en fitness??
Hup hierissiedanquote:3 januari is de datum dat ik echt aan de slag ga! moedig mij aan!
Uiteindelijk is het doel 30 kilo, maar ik doe het per stappen van 10 kilo dat is een mijlpaal! Ik ga samen met mijn zus aan het dieet, zij doet sonja bakker, en als we allebij 10 kilo kwijt zijn gaan we lekker uiteten en daarna naar het theater. Dus dat belonen zit er wel in!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Zo heeft iedereen hier wel z'n moment gehad gok ikHou je de doelstellingen wel realistisch? Begin eens met 10 kilo en beloof jezelf iets leuks als je dat gered hebt. Dat werkt over het algemeen beter als in één keer voor die 30 gaan.
[..]
Hup hierissiedan
ik zeg je trouwens eerlijk, een vriendin van mij was begonnen met het soepdieet. maar na 2 dagen is de soep zo smerig dat ze er weer mee gestopt is, en nu zelfs zegt: men neemt me maar zoals ik ben, big and beautiful.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:49 schreef hierissiedan het volgende:
Hallo!
Om de spreekwoordelijke stok achter de deur te krijgen, mij aangemeld op de site en hier een nu bezig hier wat neer te typen. Het plan: 30 kilo eraf! (ik schrok me kapot toen ik net op de weegschaal stond 120 kilo!! de laatste keer dat ik woog was ik nog 112 kilo, maar goed dat is een jaartje geleden en nu met de feestdagen enzo... maar goed het blijft niet goed)
Ik ben van plan in de eerste periode het soepdieet te gaan doen, ik weet dat het niet gezond is enzo, maar het is goed te combineren met mijn werk (gehandicaptenzorg waar ik ook mee eet en zo dus het moet een beetje te combineren zijn linkje: http://www.soepdieet.com/index.html ) Daarnaast wil ik in het begin ook wel wat afvallen om de echte drive te krijgen een paar kilo afvallen motiveerd meer als een paar gram niet waar?
Daarnaast is het ook de bedoeling mij in te schrijven bij de sportschool en 2 keer in de week aan fittness te gaan doen. Alleen ik weet nog niet hoe dat in zijn werk gaat kan ik dan gewoon langgaan en een halfuurtje gaan fietsen o.i.d. en dan naar huis of moet je op afgesproken tijd komen? Wat moet ik voor een kleding aantrekken? En wat zullen die mensen wel niet denken als ik daar aankom, vetklomp komt blubberen? Wie heeft ervaring met de sportscholen en fitness??
3 januari is de datum dat ik echt aan de slag ga! moedig mij aan!
Kijk geen schade, beter kan je het niet hebben toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Was ik vanmorgen helemaal vergetenValt niet mee, om 1.30 in bed en om 7 uur er alweer uit
Iedereen nog een fijn en vooral gezond 2007 gewenst!
Veel sterkte voor degenen die nare berichten hebben gehad![]()
Dieettechnisch is Portugal vrij aardig verlopen, geen schade maar ook niet afgevallen
gecondoleerd isa, ik ken het gevoel, oud en nieuw was ook echt niet echt leuk dit jaar voor ons, tante wou haar laatste oud en nieuw met zijn allen vieren, maar ja je wenst haar wel een gelukkig nieuwjaar en na een tijdje barst ze in tranen uit want ze was wel haar man verloren dat jaar en dan nu zelf ongeneeslijk ziek.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn goede voornemen is trouwens heel verstandig en rustig af te vallen (wijsheid komt met de jaren).
Wat straks wel raar is dat ik deze week nog mijn hele familie zal zien, maar niemand gelukkig nieuwjaar kan wensen. Of kan dat wel op een begrafenis? Mijn oom is gisteren overleden. Redelijk plots, want het ging net weer heel erg goed met hem. Hij was al wel ongeneeslijk ziek.
Hij bah, vervelend.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn goede voornemen is trouwens heel verstandig en rustig af te vallen (wijsheid komt met de jaren).
Wat straks wel raar is dat ik deze week nog mijn hele familie zal zien, maar niemand gelukkig nieuwjaar kan wensen. Of kan dat wel op een begrafenis? Mijn oom is gisteren overleden. Redelijk plots, want het ging net weer heel erg goed met hem. Hij was al wel ongeneeslijk ziek.
ehm isa, volgens mij omdat je het allemaal toch iets te veel deed, zodat het niet vol te houden was, maar dat is mijn idee erover..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat asociaal ymme![]()
Haar hond zorgt voor de schade en dan lekker snel doorlopen....
Oh, en voor de nieuwe mensen in de dieetclub twee gouden dieetregels:
1. Elk dieet werkt als je het maar de rest van je leven kunt volhouden (en bij heel veel dieten is dat niet te doen...)
2. Afvallen doe je als je minder energie binnen krijgt dan je verbrandt. Dat is alles. Afvallen heeft weinig te maken met verhoudingen van eiwitten en koolhydraten, pillen slikken of dat bepaalde voedingsmiddelen vet zouden afbreken. Allemaal onzin.
Nu van mezelf nog ontdekken waarom ik na een zeer eenvoudige en succesvolle periode van afvallen weer terugval in oude (slechte) gewoontes.
Ga zo met een vriendin de stad in. Het leren wordt vandaag dus weer nietsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:41 schreef omearos het volgende:
gecondoleerd Isa
Ymme, zonde van die kom, waar doe je de vissen nu in?
Mijn schade van de feestdagen: ik zit nog steeds op 95kg. Ik had me al ruim een maand niet gewogen, dus geen idee of ik ben aangekomen. Ik zal het zo ook invullen zodat ik weer in het lijstje kom. En nu weer met frisse moed proberen af te vallen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef teigan het volgende:
ehm isa, volgens mij omdat je het allemaal toch iets te veel deed, zodat het niet vol te houden was, maar dat is mijn idee erover..
Ik heb zo'n zin om te snoepen, ik probeer bij die kast weg te blijven, maar het wil nog niet echt lukken.. Ik denk dat ik zo maar even een pot thee ga zetten, en nog een boterham smeren....
ja, vooral dat bewegen viel mij toen op. Je wandelde elke dag toen iets van 3 uur, en dan tikt natuurlijk goed aan qua beweging, maar lijkt mij toch lastig vol te houden..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb wel mijn eigen theorie, maar dat is alleen maar de theorie (gesteund door wetenschappelijk onderzoek, dat dan weer wel) en ik heb geen flauw idee hoe dat in de praktijk te voorkomen. Je verliest geen vetcellen bij het lijnen, die maak je alleen leeg. Vetcellen zijn veel gecompliceerder dan je zou denken en maken een enorme hoeveelheid verschillende hormonen aan waarmee ze je hersenen signalen kunnen geven. Als je op een gegeven moment héél erg veel vetcellen hebt leeggemaakt dan kunnen er heel veel signalen richting je hypothalamus gaan waar het signaal "eet eens wat meer joh! je verhongert!!" binnenkomt. Vervolgens geven je hersenen je een enorme behoefte aan voedsel en dat is precies wat ik ervaarde. Na maandenlang zonder problemen af te vallen kreeg ik een ongelofelijke craving naar koolhydraten en vet. Ik voelde me net een junkie... De grootste fout die ik vervolgens maakte is dat ik erin bleef hangen en niet na een paar weken mezelf een trap onder m'n hol gaf om de schade verder te beperken.
Misschien dat juist langzamer afvallen het probleem ook kan voorkomen. Ik deed dan wel geen crashdieet en at gewoon gezond, ik kreeg wel weinig energie binnen (meestal rond de 1200 kcal, nog 200-400 kcal meer dan Sonja Bakker) en ik bewoog ook heel erg veel. Maar goed, ik zal proberen het nog wat rustiger aan te doen.
Beweeg je dan niet teveel tov je inname? Je brengt de inname omlaag tot een gezond niveau, wat al lager is dan je lichaam gewend is, en dan ga je ook nog meer bewegen, waardoor je lichaam nog meer moet afzien, ineens meer energie leveren met minder inname.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb wel mijn eigen theorie, maar dat is alleen maar de theorie (gesteund door wetenschappelijk onderzoek, dat dan weer wel) en ik heb geen flauw idee hoe dat in de praktijk te voorkomen. Je verliest geen vetcellen bij het lijnen, die maak je alleen leeg. Vetcellen zijn veel gecompliceerder dan je zou denken en maken een enorme hoeveelheid verschillende hormonen aan waarmee ze je hersenen signalen kunnen geven. Als je op een gegeven moment héél erg veel vetcellen hebt leeggemaakt dan kunnen er heel veel signalen richting je hypothalamus gaan waar het signaal "eet eens wat meer joh! je verhongert!!" binnenkomt. Vervolgens geven je hersenen je een enorme behoefte aan voedsel en dat is precies wat ik ervaarde. Na maandenlang zonder problemen af te vallen kreeg ik een ongelofelijke craving naar koolhydraten en vet. Ik voelde me net een junkie... De grootste fout die ik vervolgens maakte is dat ik erin bleef hangen en niet na een paar weken mezelf een trap onder m'n hol gaf om de schade verder te beperken.
Misschien dat juist langzamer afvallen het probleem ook kan voorkomen. Ik deed dan wel geen crashdieet en at gewoon gezond, ik kreeg wel weinig energie binnen (meestal rond de 1200 kcal, nog 200-400 kcal meer dan Sonja Bakker) en ik bewoog ook heel erg veel. Maar goed, ik zal proberen het nog wat rustiger aan te doen.
quote:Nederlanders vinden zichzelf te dik
Uitgegeven: 2 januari 2007 12:49
Laatst gewijzigd: 2 januari 2007 15:29
RIJSWIJK - Een meerderheid (70 procent) van de Nederlanders vindt zichzelf te dik. Van hen wil een groot deel dan ook de komende maanden gaan lijnen, blijkt uit Afslank Onderzoek 2007 onder 750 mensen in opdracht van GezondheidsNet.
Het populairste dieet is dat van Sonja Bakker. Zij heeft inmiddels haar derde boek uitgebracht. Anderhalf miljoen mensen willen binnenkort gaan sonjabakkeren, blijkt uit het onderzoek. Om af te vallen kiest een vijfde van de Nederlanders voor een dieet. Vooral vrouwen doen dat. Van de mannen zegt 15 procent zich aan een dieet te (gaan) houden, constateren de onderzoekers.
Uit een eerdere steekproef van het bureau Motivaction bleek al dat meer dan de helft van de Nederlanders in het komende jaar kilo's kwijt wil raken en wil werken aan een betere conditie.
Daaruit bleek ook dat meer dan 50 procent van de ondervraagden in het nieuwe jaar beter op zijn gezondheid wil letten. Zeker 60 procent zei al voldoende te bewegen.
Kerstkilo's
Ronald Wouters van Fit!vak, de brancheorganisatie voor sportscholen en fitnesscentra, zegt dat zijn leden deze maand een groei van 10 procent verwachten. Zo willen mensen volgens hem de overtollige kerstkilo's kwijtraken, maar ook uitvoering geven aan hun voornemen meer te gaan bewegen.
De kerstkilo's komen er vooral aan door het eten van pepernoten en banketstaven, blijkt uit cijfers van het GfK. In december is ruim 600.000 kilo pepernoten verorberd en is ruim 800.000 kilo aan banketstaven weggegeten. In totaal is meer dan 13 miljoen kilo aan decemberlekkernijen opgegeten. Dat is 0,84 kilo decemberlekkers per persoon. Volgens het Voedingscentrum in Rijswijk is het al jaren een trend dat mensen na de feestdagen weer massaal gaan lijnen.
Populair voor komend jaar zijn volgens woordvoerster Patricia Schutte, Sonja Bakker, Montignac en het Atkins-dieet. "Wat wel meer toeneemt is dat al die diëten een andere manier van leven bepleiten en daar gaat het inderdaad ook om: verandering van leefstijl en voedingspatroon. Wat ze niet zeggen is dat het voor de lange termijn is, want dat schrikt mensen af."
Het idee dat mensen door het eten tijdens de feestdagen aankomen is volgens Schutte onjuist: "Die paar feestdagen leveren echt niet die extra kilo's op. Het gaat om de dagen naar die feestdagen. Het is voor veel mensen dan heel moeilijk om al die verleidingen aan lekkernijen te weerstaan."
Tof!!!quote:
Je bent weer thuisquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:14 schreef octopussy het volgende:
Een gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
Ik hoop dat ieders wensen uitkomen dit jaar. Voor mij gaat waarschijnlijk een hoop veranderen: afstuderen in juli en dan een baan zoeken en misschien WLS (de 25ste weer een gesprek en dan hopelijk een brief naar mijn nieuwe verzekeraar).
Isa, gecondoleerd met je oom.(wilde je nog skikleding lenen?)
Nieuw mensen: welkom! Loop niet te hard van stapel, geef jezelf de tijd om te veranderen.![]()
wat ik me ineens af zat te vragen, hoe zit het dan als die cellen doodgaan? Blijft het aantal vetcellen altijd gelijk? Of verdwijnen er uiteindelijk nog wel vetcellen als ze toch niet meer zo hard nodig zijn?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet tegen de complimentjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:06 schreef YPPY het volgende:
Ik zat nog te denken, ben je niet ergens bang voor 'je andere ik' Isa? Dat je daarom veel te veel gaat eten als je afgevallen bent. Dat had ik heel erg. Het was zo raar om af te vallen en er anders uit te zien. Mensen gaan je anders behandelen en er verandert zo ontzettend veel. Ik vond het moeilijk daarmee om te gaan. Je bent niet meer 'die dikke', maar zo voel je je wel.
Ik heb ze genomenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:04 schreef YPPY het volgende:
Posten die foto's Rewimo! Vooral degenen waar je slank op staat natuurlijk.
Of je meldt gewoon dat het 'erg gehorig is' in je flat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:25 schreef YPPY het volgende:
Dan wat leuke foto's van Christan. Ook goed.
Zouden jullie aan je bovenbuurman durven vragen of hij z'n bed wil smeren omdat het zo kraakt 's nachts? Over het gekreun en gegil durf ik helemaal niet te beginnen, maar het gekraak is misschien makkelijker ter sprake te brengen.
Heb er eentje aan Frank gevraagd. Maar deze is ook leuk: Christan en Frank samen in het vest dat ik vorig jaar pastequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:25 schreef YPPY het volgende:
hmm mijn moeder had het wel gedaan. bij mijn buurman, die begon te klagen over het geblaf van de hond (wat maar 1 keer in de week voorkwam) en mijn moeder meteen: als jullie dat bed nou eens niet zo heftig gebruiken om 2 uur 's nachts en de ruzie's wat zachter doen kan mijn dochter ook nog slapen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:25 schreef YPPY het volgende:
Zouden jullie aan je bovenbuurman durven vragen of hij z'n bed wil smeren omdat het zo kraakt 's nachts? Over het gekreun en gegil durf ik helemaal niet te beginnen, maar het gekraak is misschien makkelijker ter sprake te brengen.
errug herkenbaar, volgens mij heb ik er vanmorgen ook nog iets over gepost, dat ik er niet echt goed mee om kan gaan.. Nu ik lenzen heb vind ik de complimentjes die ik daarover krijg ook lastig, ik weet niet hoe ik erop moet reageren.. Net zoals van die opmerkingen dat je er zo leuk uitziet... Ik kan er echt niet goed tegen, maar ben nu wel zover dat ik gewoon maar bedankt zeg...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:06 schreef YPPY het volgende:
Ik zat nog te denken, ben je niet ergens bang voor 'je andere ik' Isa? Dat je daarom veel te veel gaat eten als je afgevallen bent. Dat had ik heel erg. Het was zo raar om af te vallen en er anders uit te zien. Mensen gaan je anders behandelen en er verandert zo ontzettend veel. Ik vond het moeilijk daarmee om te gaan. Je bent niet meer 'die dikke', maar zo voel je je wel.
Ja, zo voel ik er ook over...het is en blijft je vader en het was echt geen enorme klootzak of zo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef hierissiedan het volgende:
Dit is echt een stormloop topic man! je bent even een dagje weg en de boel is helemaal weer vol!
Maar isabeau gecondoleerd, en denk zeker dat die zoon spijt zou gaan krijgen. Ook al heb je ruzie, het blijft je vader...
dat is wel de bedoeling ja, maar ik ben weer voorzichtig bezig met stappen om het weer even aan te gaan pakken...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef Isabeau het volgende:
teigan, dat is idd het weekendje dat we naar Marveld gaan. Ik ga even proefdraaienEn ik begrijp wat je bedoelt wat dat afvallen en de gevoelens erbij. Misschien verandert dat ooit nog, ik hoop het wel
![]()
Ach...over een maandje is het hier weer rustig als vanoudsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef hierissiedan het volgende:
Dit is echt een stormloop topic man! je bent even een dagje weg en de boel is helemaal weer vol!
He he het is jullie taak mij te ondersteunen in de komende tijd van het afvallen. Maar goed de pan met soep staat al klaar ( heerlijk soepje van 1 knolselderij, kilo wortels, 6 uiten, en 7 tomaten en 4 liter water wat peper en 4 boulionblokjes en de staafmixer er doorheen) dus daar ga ik mij morgen mee bezig houden... En morgen ook maar eens gaan winkelen voor sportkleding en dan ook maar eens bellen naar de sportschool....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef octopussy het volgende:
Jah in periodes![]()
Maar ik doelde meer op de nieuwjaarsaanmeldingen van users met goede voornemens.![]()
en dit soort topicvulsel...![]()
je kan beter langsgaan op de sportschool, vaak mag je dan een gratis proefles doen enzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
He he het is jullie taak mij te ondersteunen in de komende tijd van het afvallen. Maar goed de pan met soep staat al klaar ( heerlijk soepje van 1 knolselderij, kilo wortels, 6 uiten, en 7 tomaten en 4 liter water wat peper en 4 boulionblokjes en de staafmixer er doorheen) dus daar ga ik mij morgen mee bezig houden... En morgen ook maar eens gaan winkelen voor sportkleding en dan ook maar eens bellen naar de sportschool....
Er komt een klein zuurstofpompjequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef Troel het volgende:
Een ronde bak is sowieso niet zo heel goed voor vissen, maar je moet echt (zuurstof)plantjes in je bak doen hoor!
Ok, dan haal ik er daar ook wat van bijquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:40 schreef Troel het volgende:
Dan nog moet je wel iets van planten in je bak doen hoor.
Als Maurach in Tirol ligt welquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:02 schreef teigan het volgende:
ging er nog iemand naar Tirol? http://nu.nl/news/933045/(...)euwval_in_Tirol.html
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:07 schreef Troel het volgende:
Ik heb weer wat gewonnen
Prijsvraag 3:
Doe mee met ons kerstpakketonderzoek en win een Pluim!
Winnaars:
Troel
Onbeperkt pannenkoeken?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Ja, ik ben benieuwd welke pluim het is, dan kan ik wat leuks uitzoeken
Ik vond de gele pluim wel lachen, dan kan ik onbeperkt pannenkoeken gaan eten op zo'n boot
quote:
idd en ik had het zelfs zonder operatie van pannekoekenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:26 schreef Troel het volgende:
Laat ik nou een andere operatie gehad hebben en daar geen last van hebben![]()
Bij Troel komt 't er gewoon aan de bovenkant weer uit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd en ik had het zelfs zonder operatie van pannekoeken![]()
Nou, die dingen racen behoorlijk naar onderen, net zoals oliebollenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij Troel komt 't er gewoon aan de bovenkant weer uit.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, die dingen racen behoorlijk naar onderen, net zoals oliebollen
Oja, had ik al verteld dat ik echt serieus afgevallen ben ondanks de kerstdagen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Nu hebben we alle nieuwelingen in dit topic verjaagd, vrees ik.![]()
niet alleen de nieuwelingen hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Nu hebben we alle nieuwelingen in dit topic verjaagd, vrees ik.![]()
Ik heb het nog niet eens over kleur, vorm en sproeikracht gehad!quote:
Ja, er is sneeuwquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:02 schreef teigan het volgende:
ging er nog iemand naar Tirol? http://nu.nl/news/933045/(...)euwval_in_Tirol.html
ach over anderhalve week is deze sneeuw wel weer ingeklonken en ligt er een vers knisperend poederlaagje overheenquote:
Vind ik ook niet gek he, na dit armoedige eten. Ik weet niet of dit een 300 KCal dieet is of zo, maar geen mens houdt dat vol (ook je nieuwe plan niet: één boterhamquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:53 schreef hierissiedan het volgende:
Maar ik had zin in "echt" eten!!
ik moet meestal kokken als ik moet ontbijten... ik ben dan al blij als ik er een cracker naar binnen brijg... Een sinasappel gaat overigens wel okequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind ik ook niet gek he, na dit armoedige eten. Ik weet niet of dit een 300 KCal dieet is of zo, maar geen mens houdt dat vol (ook je nieuwe plan niet: één boterham). Ontbijt fatsoenlijk en eet die sinaasappel als tussendoortje, niet als volledige maaltijd.
probeer dan een yoghurt ontbijt of iets dergelijks. een cracker is echt te weinig (zegt de persoon die zelf ook bijna nooit ontbijt) of van die all bran dingen met extra vezels. of eet niet meteen maar op het moment dat je op je werk komt ( uurtje later dan als je thuis eet, meestal). je hoeft niet meteen uit bed en meteen 2 snee brood eten, wel wat meer. en denk dat ze de ene snee bedoelt als lunch, probeer dat ook wat meer te doen, probeer je volledige calorieen voor de dag binnen te krijgen 2000 uit mijn hoofd. en probeer de zoutjes en snoep en chocola te laten staan. en vooral gezond te eten, aardappels zijn op zich geen probleem, gebakken aardappels (in de boter) wel weer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:04 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik moet meestal kokken als ik moet ontbijten... ik ben dan al blij als ik er een cracker naar binnen brijg... Een sinasappel gaat overigens wel oke
Nopes, ik herkende je aan je emailadresquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef Danny het volgende:
Ik had mijn startgewicht op 107 staan. Vandaag echt begonnen met een goeie digitale weegschaal en ik blijk 103.4kg te wegen. Meevallertje dus
Overigens sta ik niet in de lijst in de OP zie ik. Mijn loginnaam op dieetweb is fos4, misschien dat het daar fout gaat?
Nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef Miss_S het volgende:
dankjewel voor het toevoegen
ik weet dat dit al eens eerder is gevraagd maar kon het niet terug vinden, waar doen jullie precies je buikomtrek meten?
Op het allerdikste puntquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef Miss_S het volgende:
dankjewel voor het toevoegen
ik weet dat dit al eens eerder is gevraagd maar kon het niet terug vinden, waar doen jullie precies je buikomtrek meten?
Dan moet je tussen die sinaasappel en die ene boterham wat inplannen, en die ene boterham zou ik er ook een stuk of vier van maken. Een mens kan niet leven op een sinaasappel en cracker, het resultaat van zo'n menu is dat je gaat vreten, echt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:04 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik moet meestal kokken als ik moet ontbijten... ik ben dan al blij als ik er een cracker naar binnen brijg... Een sinasappel gaat overigens wel oke
Gadver zeg. Zwaar klote voor jouw en de fam.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff weer ff schrikken hoor. mijn neefje word nu met spoed naar het ziekenhuis gebracht. heeft een aanval gehad. maar wat voor een aanval weten ze niet, heeft het de vorige keer ook al gehad en toen konden ze ook niets vinden. dus nu maar hopen dat mams snel hoort wat het is en zo. en dat terwijl we net gisteren een weekeindje weg met zijn allen hadden geboekt bij centerparcs, gaat dus waarschijnlijk ook niet door
en het is toch zo'n schatje, door die vorige aanval was hij zo lang "achtergesteld" en je merkte de laatste paar maanden dat hij het echt aan het inhalen was (extra ondeugend en zo). maar hij is ook altijd zo knuffelig. tis gewoon een lieverdje. nu maar afwachten dus. en ik kan zo slecht tegen wachten.
ze zijn weer terug, gelukkig. wat ik zo begreep van mijn moeder is dat hij zich zo boos maakt dat hij zijn adem in gaat houden,en dan vergeet weer adem te halen. of zoiets. in ieder geval niets ernstigs, is zijn karakterquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte g-b, hopelijk vinden ze nu wat hem mankeert...
ja, eigenlijk wel een beetje.... Want stel je voor dat ik lastig ben, etcetc...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:28 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon even bellen, teigan, lijkt me. Of hoor je ook bij de telefoonangstclub hier
die jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Breath Holding Spell is dat, naar maar inderdaad niet al te gevaarlijk. Zijn ouders zouden eens kunnen proberen om hem in zijn gezichtje te blazen tijdens zo'n aanval. Dat wil wel eens helpen. Mocht je er iets meer over willen weten, Anitra in OUD heeft een zoontje die hetzelfde heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |