abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44425539
Vervolg van Fok! Dieetclub, deel 129

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings

(Di)eetclubmeeting topic XIX We zijn druk aan het overleggen over een uitje naar de sauna, maar ook over een weekendje weg!

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44425590
Kom dus maar op met die adressen voor kaartjes
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44425729
Ik zal YPPY en Troel ff PM-en
Tevens natuurlijk tvp.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 14:42:08 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_44425751
Mijne is nog steeds wel bekend
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44425754
Te Veel lekker eten oP laatste tijd
pi_44425832
ja, die van jou weet ik wel Troel.

Ik hou mij ook aanbevolen voor adressen, als jullie toch bezig zijn...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44425974
Maar eigenlijk voel ik me niet zo relaxed bij het sturen van mijn adres... puur om de reden dat ik zelf te lamlendig ben om kerstkaarten te sturen.
***Levi was here***
pi_44426235
je bent nergens toe verplicht hoor Levitation, maar ik kan me wel voorstellen dat je je er niet helemaal lekker bij voelt...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 14 december 2006 @ 15:00:17 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_44426255
Ey, ik vroeg het toen niet om de kerstkaart hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44426421
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:00 schreef Troel het volgende:
Ey, ik vroeg het toen niet om de kerstkaart hoor

Maar de andere dames wel.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 15:46:08 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44427701
Toch Veel Plezier zo'n kaartje Maar aangezien ik meestal vergeet om kaartjes te sturen vraag ik er maar niet om
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44427764
Ik heb net een lijstje gemaakt, van wie ik al een kaart heb gekregen, maar waarvan ik er nog geen heb geschreven.
Misschien dat ik dan niemand meer vergeet dit jaar
pi_44428580
Voor kaartjes ben ik altijd in om te sturen en te krijgen hoor .
pi_44431658
Houden jullie dagelijks bij wat jullie gewicht is?
pi_44432911
pff ik haat die uitzendbureaus weer even hoor, vroeger drukten ze me alleen maar met schoonmaakwerk in de maag, en nu zeggen ze: tis wel leuk dat je een opleiding hebt gedaan, maar je moet minimaal 4 jaar werkervaring hebben, hoe de fuck (sorry) moet ik aan werkervaring komen als jullie geen banen in die richting hebben voor starters.

misschien dat jullie nog tips hebben om aan een baan te komen zonder werkervaring, want ik weet het nu ff niet meer. en ik maar denken: rotterdam, grote stad, veel werkgelegenheid. volgens mij had ik beter in deventer kunnen blijven zitten.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_44433175
Ik stuur zelf nooit kerstkaarten (misschien volgend jaar als we braaf getrouwd zijn ) Dus ik voel me altijd wat schuldig als ik ze zelf wel krijg
  donderdag 14 december 2006 @ 18:46:05 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_44433193
ga je dan maar lekker schuldig voelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44434158
zo, net ouderavond gehad...

Ene gesprek was heel kort, de ouders hadden weinig te melden..
andere was langer, en was nogal lullig, de mentor heeft mij niet alle info gegeven over deze leerling, en dat was hard nodig...
pi_44435489
zo ik ga even jullie hulp inschakelen, ik wil zo'n ministeppertje kopen, omdat mijn vriend toch niet zo graag naar een fitnesscentrum gaat, en ik toch op een makkelijke manier wil trainen. nu heb ik twee steppers gezien, een is een normale stepper, een is een lateral stepper.

links:
:
normale stepper

lateral stepper

welke van de twee lijkt jullie de beste?

[ Bericht 21% gewijzigd door gothic-blackie op 14-12-2006 19:59:15 (goochelen met links) ]
pi_44436419
Allebei niet. Lijkt me dat je zo'n ding 1 maand gebruikt en daarna geen motivatie meer hebt
pi_44436617
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Allebei niet. Lijkt me dat je zo'n ding 1 maand gebruikt en daarna geen motivatie meer hebt
lol maar als je dat even vergeet, welke dan? dat lateral stepper ding traint meer spieren, maar de normale stepper is iets goedkoper. op zich maakt die prijs niet uit, omdat ik het van mijn verjaardagsgeld koop, maar ik vind het nogal moeilijk om te kiezen. bij die lateral vind ik het trouwens ook wel handig dat er van die handgrepen bij zitten, maar de ministepper is gewoon weer lekker normaal, een normale houding.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 20:29:18 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44436660
Tja, ik heb een gewone (Kettler). Voor 6 euro bij de kringloopwinkel, voldoet prima. Alleen kan ik er nu niet op vanwege mijn beenblessure.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44437595
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:35 schreef gothic-blackie het volgende:
pff ik haat die uitzendbureaus weer even hoor, vroeger drukten ze me alleen maar met schoonmaakwerk in de maag, en nu zeggen ze: tis wel leuk dat je een opleiding hebt gedaan, maar je moet minimaal 4 jaar werkervaring hebben, hoe de fuck (sorry) moet ik aan werkervaring komen als jullie geen banen in die richting hebben voor starters.

misschien dat jullie nog tips hebben om aan een baan te komen zonder werkervaring, want ik weet het nu ff niet meer. en ik maar denken: rotterdam, grote stad, veel werkgelegenheid. volgens mij had ik beter in deventer kunnen blijven zitten.
Hehe, ik werk bij een uitzendbureau in Leiden, misschien kan ik iets voor je betekenen....?
It is your friends who make your world!
pi_44437705
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:54 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Hehe, ik werk bij een uitzendbureau in Leiden, misschien kan ik iets voor je betekenen....?
lol altijd, misschien handig om mijn cv even door te sturen? zo ja geef me maar even een pm met een e-mailadres waar ik het naar toe kan sturen.
pi_44437778
Ok, verstuurd
It is your friends who make your world!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')