God ja, ik ben de 1 ervoor vergeten, wat dom van mij.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:39 schreef teigan het volgende:
Ehm, het is deel 131 gok ik.....
net lekker 40 minuten aan het zwemmen geweest... mijn 12-badenkaart was verlopen, en ik had geen geld bij me, dus toen was de badjuffrouw lief, en mocht ik er gratis in!
Het ging niet eens over jou sorry hoor....quote:Een moeder, het is niet de moeder van mijn vriend, zijn ouders zijn gescheiden.
Laat ook maar, je begrijpt 't blijkbaar niet.
De stiefmoeder van mijn vriend, doet alsof zij diegene is die zielig is, omdat zij zijn vader 'verzorgt'.
Mijn vriend en zijn vader hebben 'z'n sterke band, dat niemand hier tussen kan komen.
Onze kerst is dan gewoon klote geweest omdat schoonvader echt niet lekker in zijn vel zat. Vandaag gaat hij dan ook naar de huisarts. Wij zijn met z'n allen zeer bang dat de kanker toch sneller gaat dan verwacht. Maar de longarts heeft vorige week nog gezegt dat alles goed was. Misschien is het niets, laten we dat hopen.
Maar het gaat dus om het feit dat mijn vriend zowel als zijn vader, niet de hele tijd als hij maar een keer hoest, zielig gevonden wordt. Dat wil zijn vader echt niet. Hij wil voor zover het kan, normaal doorleven, en niet zielig gevonden worden. Terwijl zijn eigen vriendin dit wel doet, en dat vind mijn vriend dus heel erg voor zijn vader.
Dan heb ik jouw post verkeerd begrepen. Mijn excuus hiervoor. (dit overkomt mij wel vaker)quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het ging niet eens over jou sorry hoor....![]()
![]()
Minimumloon? Echt nietquote:Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef gothic-blackie het volgende:
het was trouwens gezellig bij ikiskoel haar werk, kort maar krachtig zullen we maar zeggennu maar duimen dat het bedrijf me ook lief vind
oh ikiskoel, salaris is zeker conform minimumloon? (mijn vriend vroeg deze vraag meteen)
nee ben meteen weer terug richting huis gegaan, want tussen station en jullie zaten alleen eettentjes, en ik dacht alleen maar: mac is lekker, hmm dit weekeind al gezondigd, pannenkoek is lekker, nee dit weekeind al gezondigd. dus ik ben snel de trein in gesprongen, nadat ik bij de ako in het station was geweest.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:37 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Minimumloon? Echt nietHet zit er wel boven hoor. Mn collega heeft je meteen voorgesteld op de functie. En nu maar hopen dat we snel wat horen.
Het was idd kort maar krachtig, haha. Ben je daarna nog even de stad in geweest of ben je meteen doorgegaan naar huis?
Haha, ja ik heb echt de verkeerde werkplek gekozen. We zitten echt naast de LEKKERSTE broodjeszaak van Leiden. Maar vandaag heb ik braaf, nadat jij weg was, gezonde boodschappen gedaan bij de supermarkt bij het station.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:35 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nee ben meteen weer terug richting huis gegaan, want tussen station en jullie zaten alleen eettentjes, en ik dacht alleen maar: mac is lekker, hmm dit weekeind al gezondigd, pannenkoek is lekker, nee dit weekeind al gezondigd. dus ik ben snel de trein in gesprongen, nadat ik bij de ako in het station was geweest.
maar zou je me dan ongeveer een schatting kunnen geven van het uurloon? mag ook via pm of mail, want je zal het vast niet nu bij je hebben.
en broodjeszaak kan nog gezond zijn hoor. maar natuurlijk meestal nietquote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb echt de verkeerde werkplek gekozen. We zitten echt naast de LEKKERSTE broodjeszaak van Leiden. Maar vandaag heb ik braaf, nadat jij weg was, gezonde boodschappen gedaan bij de supermarkt bij het station.
Ik zal je morgen de salarisindicatie mailen, ik weet het namelijk idd niet uit mn hoofd![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 28 december 2006 10:16 schreef Troel het volgende:
Ow, ik ben echt superidioot!
Ik ben dus echt gewoon afgevallen. Echt waar. Ik lig helemaal in een scheur.
Ik had inderdaad al een datum in mijn hoofd (half mei, net als Troel), maar ik vrees dat ik 't toch nog een beetje opschuif. De tijd vliegt en ik heb nog niets concreet geregeld... We moeten naast een datum, ook nog een locatie regelen en eigenlijk zijn we er ook nog niet helemaal over uit hoe groot we het willen vieren. Ik denk dat ik 'n klein feest wel leuk vind, alleen vind ik teveel mensen te aardig om ze niet uit te nodigen... dilemma's, dilemma's...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:14 schreef teigan het volgende:
Levitation, klnkt als goede voornemens, zouden zo die van mij kunnen zijn, met wat aangepaste getalletjes..
Maareh, je had toch al een trouwdatum in je hoofd? Of ga je dat al niet meer redden?
Ik wilde begin dit jaar alleen maar onder die 85 komen, en mijn stomme K*T onderzoek afmaken geloof ik.. En dat is allebei gelukt..
Voor volgend jaar weet ik het nog niet precies.. Ja, eindelijk proberen om alle zooi uit de weg te krijgen zodat ik niet gelijk meer denk dat ik dik, stom, saai en lelijk ben..
Liejannuh, dat gaat wel snel ja, voelt zeker wel goed, zo'n vliegende start..
Succes met je sollicitatie vanmiddag
lekker hoor, misschien had je lijf het wel even nodig, zo'n "overvloedige" kerst..quote:Op donderdag 28 december 2006 10:16 schreef Troel het volgende:
Ow, ik ben echt superidioot!
Ik ben dus echt gewoon afgevallen. Echt waar. Ik lig helemaal in een scheur.
Oe, spannend!!quote:Op donderdag 28 december 2006 10:05 schreef Liejannuh het volgende:
Maar qua ander werk, ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ben benieuwd hoe het gaat!
Succesquote:Op donderdag 28 december 2006 10:05 schreef Liejannuh het volgende:
Wat goed Levitation! Zowel van je gewicht dat onder het gewicht van je lijstje zit, als als je voornemens!
Ik heb altijd het nadeel dat ik vrij makkelijk aankom, maar dat heeft ook als voordeel dat ik vrij snel afval. Ik ben weer netjes begonnen op 10 december en weeg nu 4,6 kilo minder dan toen! Nu was dat trouwens ook wel mijn hoogtepunt/dieptepunt qua gewicht, dus nu zit ik weer iets minder slecht!
Maar qua ander werk, ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ben benieuwd hoe het gaat!
Even om mn (bedrijfstechnische) nieuwsgierigheid te voeden.... : Naar wat voor baan ben je op zoek?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ze wilden me niet de verantwoording geven over 14 miljoen euro budget. Heel typisch, want ik heb ook helemaal geen ervaring in budgetering enzo.
Wel een leuk gesprek en een goede oefening voor mezelf!
ikiskoel na mij maar gewoon klanten gaan werven via fok!?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:43 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Even om mn (bedrijfstechnische) nieuwsgierigheid te voeden.... : Naar wat voor baan ben je op zoek?
Daar stuur ik je wel even een PM over.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:43 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Even om mn (bedrijfstechnische) nieuwsgierigheid te voeden.... : Naar wat voor baan ben je op zoek?
whehehehe . je ziet hem gewoon beter zonder al dat vet dat er overheen hangtquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat ik net op de Oprah site zag in een filmpje over gewichtsverlies? Als je als man 35 pond afvalt neemt de lengte van je penis toe met 1 inch
Kijk, dàt vertellen ze nooit bij de weight watchers.
Ik ben wakker , ik heb nachtdienst . Bij staat er een bus pringles te lonken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Ben jij ook nog wakkerHoi! Ik zit hier een snoeppot leeg te eten. Help!
Nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:43 schreef Sjeen het volgende:
Hoi... hoe desastreus is wijn... veel wijn?
Goed zo *hips*quote:
Was het lekker?quote:
Dat vind ik nou altijd zo zonde he? Ben je aangeschoten en dan gaan slapenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:46 schreef Sjeen het volgende:
Seg... welterusten... ik ga mijn roes uitslapen![]()
![]()
![]()
Heel lekker![]()
Altijd blijven hopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte Ymme....
Ik heb vrijdag voor kerst te horen gekregen dat wij in een soortgelijke situatie zitten
Ik ga duimen en hopen op een goede afloop...
Dank jullie wel en ook sterkte aan iedereen!quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:15 schreef YPPY het volgende:
Veel sterkte ymme en Stormqueen.
Wij zouden een weekendje met de schoonfamilie weggaan, maar dat gaat niet door. Ook kanker, van een tante. Rotziekte.
Gisteren wilde ik gezond doen en stond ik te twijfelen tussen ananas en meloen. Ananas gekozen omdat J. dat het lekkerste vindt. Past onze supersonische ananassnijder er niet in.Nu heb ik wel veel energie verbrand met het in stukken hakken van de ananas.
![]()
Wij ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef ymme het volgende:
Wij eten zo kip met gebakken aardappels en sla
Misschien maakt het iets goed dat ik eigenlijk al vanaf 13.00 uur aan de wijn wasquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zo zonde he? Ben je aangeschoten en dan gaan slapen![]()
Ik ga pillen uitzetten . pokkewerk
Zal dit een onderzoek van een vakgroep vol mannen zijn geweest?quote:Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker
Gepubliceerd: vrijdag 29 december 2006 @ 11:23
Vrouwen die de kans om borstkanker te krijgen willen verkleinen, zouden vaker de stofzuiger ter hand moeten nemen. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat huishoudelijke taken het risico op borstkanker aanmerkelijk verkleinen, meldde de Britse krant The Times vrijdag.
Vrouwen die in de vruchtbare leeftijd zijn, hebben 30 procent minder kans op de ziekte als ze vijf keer per week 30 tot 45 minuten schrobben en poetsen. Vrouwen die de overgang achter de rug hebben, zouden het risico met 20 procent zien afnemen.
De onderzoekers voor het Britse kankerinstituut bestudeerden de gegevens van meer dan 200.000 vrouwen uit negen Europese landen. In de ruim zes jaar dat de vrouwen werden gevolgd, kregen bijna 3500 van hen borstkanker.
De onderzoekers wijzen erop dat alle vormen van beweging die niet met het werk te maken hebben, tegen de kankersoort helpt. Huishoudelijk werk zou echter het meeste effect hebben.
Ik vind appeltaart bakken horen bij het concept van 'de goede huisvrouw', dus wat mij betreft welquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ok! Ik ga morgen wel stofzuigen!![]()
Helpt appeltaart bakken ook tegen borstkanker? Of hebben ze dat niet onderzocht?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind appeltaart bakken horen bij het concept van 'de goede huisvrouw', dus wat mij betreft wel
vocht?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:59 schreef Skinkie het volgende:
Kan iemand me even wat uitleggen. Hoe komt het dat ik 's avonds minder weeg dan 's ochtends. Oftwel hoe kan ik tijdens slapen aankomen? (We praten over een halve kilo...)
Ik ren iedere dag ongeveer 25 minuten, is dit de vet->spier omzetting? Of is dat iets te rooskleurig?
Je slaapt in een stoombadkamer en ademt de hele nacht vocht in waardoor dit vocht zich opslaat in je lichaam?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:17 schreef Skinkie het volgende:
Wet van behoud van energie zegt toch dat ik niet zwaarder kan worden van iets wat ik niet binnenkrijg?
Beide niet dat ik weet...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je slaapt in een stoombadkamer en ademt de hele nacht vocht in waardoor dit vocht zich opslaat in je lichaam?
Of je weegschaal is verrot.
Dan houdt je lichaam zich niet aan natuurkundewettenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef Skinkie het volgende:
Beide niet dat ik weet...
Alleen maar positief... wellicht kan ik dan ook nog leren vliegenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan houdt je lichaam zich niet aan natuurkundewetten![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef Skinkie het volgende:
Alleen maar positief... wellicht kan ik dan ook nog leren vliegen
wacht nou niet tot dinsdag, bel meteen ff naar een huisartsenpost. want een kuurtje hebben waar je niet tegen kunt is niet goed voor je hoor. ik heb speciaal zo'n lijstje bij me waar mijn allergische punten bij staan, want sommige kunnen volgens mij dodelijk zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 11:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb antibiotica gekregen van mijn huisarts voor een ontstoken teennagel (zag er heel eng uit), maar nu kan ik weer eens niet tegen de antibiotica. Ik had al gezegd dat ik geen amoxicilline wilde, geeft ze me flucloxacilline en dat komt gewoon uit dezelfde penicillinegroep. Je had op je vingers kunnen natellen dat dat ook mis gaat, maar ik wilde niet wijsneuzerig overkomen en vragen of ik een ander antibioticum mag. Maar goed, nu heb ik overal uitslag (rode jeukende vlekjes op armen, rug, borst en bovenbenen), heb ik diarree, ben ik misselijk, heb ik spierpijnen (vooral nek, alsof er iemand met teugels aantrekt) en was ik vanmorgen ineens heel erg duizelig (labyrintitis achtig).
Middel erger dan de kwaal? ....nee, want ik wil van die pijnlijke teen af en het helpt welMaar ik bel dinsdag wel op voor een ander middel.
eigenwijs stuk vreten ben jij zeg..... Maar iig sterkte met je teen dan....quote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Sodabadjes doe ik niet en ik heb geen zin om uit te leggen waarom niet. (lees: ik heb het ooit uitgeplozen en daarna besloten dat het geen goed idee was, maar ik weet niet meer waarom niet)
En er is al een huisarts komen kijken toen ik op mijn werk zat (huisartsenpost zit in ziekenhuis). Zijn conclusie: direct met deze antibiotica stoppen en dinsdag naar je eigen huisarts. Na even nadenken heb ik besloten dat ik van mijn ontstoken teen af wil. (artsen zijn erg slechte patiënten) En dood gaan aan antibiotica is zo zeldzaam. Ik krijg nog eerder een longembolie van mijn pil. Alhoewel ik gisteren voor het slapen gaan mijn vriend wel de verschijnselen van shock en de werking van 112 heb uitgelegd![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Sodabadjes doe ik niet en ik heb geen zin om uit te leggen waarom niet. (lees: ik heb het ooit uitgeplozen en daarna besloten dat het geen goed idee was, maar ik weet niet meer waarom niet)
En er is al een huisarts komen kijken toen ik op mijn werk zat (huisartsenpost zit in ziekenhuis). Zijn conclusie: direct met deze antibiotica stoppen en dinsdag naar je eigen huisarts. Na even nadenken heb ik besloten dat ik van mijn ontstoken teen af wil. (artsen zijn erg slechte patiënten) En dood gaan aan antibiotica is zo zeldzaam. Ik krijg nog eerder een longembolie van mijn pil. Alhoewel ik gisteren voor het slapen gaan mijn vriend wel de verschijnselen van shock en de werking van 112 heb uitgelegd![]()
* gothic-blackie sneakt de kamer/badkamer/slaapkamer van isabeau in en jat alle kuurtjes. afblijven jij, als een arts zegt stoppen dermee, moet een arts in opleiding niet eigenwijs zeggen: neuh da doe ik niet hoorquote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |