Wel 2 paasdagen en 2 pinksterdagen, en in principe ook 2 sinterklaasdagen want in Belgenland vieren ze het de 6equote:Op dinsdag 26 december 2006 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, het slaat inderdaad nergens op.
Je hebt toch ook geen 2 sinterklaasdagen.
En ik maar denken dat we allerergste al van hem gehad hadden zegquote:Op woensdag 27 december 2006 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dat Joris dat verwarde best goed speelt.![]()
Hoebedoeluquote:Op woensdag 27 december 2006 00:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we allerergste al van hem gehad hadden zeg![]()
vind ik ook!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dat Joris dat verwarde best goed speelt.![]()
Je wilt Morris vermoorden ?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef Theamerican het volgende:
yo mensen waar kan je naar die studio's gaan van gtst waar wordt dat opgenomen iemand adres?
Ik vond mijn idee dan leukerquote:Op woensdag 27 december 2006 14:12 schreef Theamerican het volgende:
[..]
neuh wil op de foto met jack![]()
Zijn gewoon de TV Studios in Aalsmeer. Zit vaak genoeg in de bus met die luiquote:Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef Theamerican het volgende:
yo mensen waar kan je naar die studio's gaan van gtst waar wordt dat opgenomen iemand adres?
Net of wij Hitkrant lezenquote:Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef Woelli het volgende:
Jongens is trouwens de winaar van de GTSTprijsvraag uit de hitkrant al bekend?
oh is dat voorbij dat winkelcentrum gevalquote:Op woensdag 27 december 2006 14:23 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Zijn gewoon de TV Studios in Aalsmeer. Zit vaak genoeg in de bus met die lui.
zelfde hierquote:Op woensdag 27 december 2006 17:51 schreef suus21 het volgende:
heb de afl. van gisteren gemist kan iemand me bij praten..?
Je weet waar z'n huis woont?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:13 schreef Theamerican het volgende:
heb wel adres van koert jan ze huis
Toen Ludo het had over Carel Kortenaer zat ik er gewoon op te wachten. En ja hoor, de hele naam zelfs: Martine Hafkamp. We mogen haar dus vooral niet vergeten....quote:Op woensdag 27 december 2006 20:34 schreef Otmed het volgende:
Martine werd weer eens genoemd.
Het was gewoon te toevallig dat hij zei "Zijn vroegere vriendin, Martine Hafkamp..."quote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Toen Ludo het had over Carel Kortenaer zat ik er gewoon op te wachten. En ja hoor, de hele naam zelfs: Martine Hafkamp. We mogen haar dus vooral niet vergeten....![]()
Ja! Dat is precies wat ik bedoel. Meestal praten ze over personages en negeren ze de namen volledig. Maar dat Ludo Martine Hafkamp aan zijn zin toevoegde en Sjors al twee uitzendingen heeft lopen zeuren over haar moeder, die ze niet alleen "mijn moeder" noemt, maar ook extra "Martine", wil toch wel wat zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:08 schreef Otmed het volgende:
[..]
Het was gewoon te toevallig dat hij zei "Zijn vroegere vriendin, Martine Hafkamp..."
Die naam had hij echt gewoon weg kunnen laten.![]()
Idem dito bij ONM, geen ene teringreet. Wat is er toch aan de hand met de scriptschrijvers...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef Pelgrim het volgende:
Er gebeurt weer ontiegelijk weinig de laatste tijd.
Of ze heeft in tussentijd dingen verzameld die haar onschuld bewijzen...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja! Dat is precies wat ik bedoel. Meestal praten ze over personages en negeren ze de namen volledig. Maar dat Ludo Martine Hafkamp aan zijn zin toevoegde en Sjors al twee uitzendingen heeft lopen zeuren over haar moeder, die ze niet alleen "mijn moeder" noemt, maar ook extra "Martine", wil toch wel wat zeggen.
Was het niet ook al zo opvallend dat men maar bleef praten over papa Frits van Houten en opeens staat zijn tweelingbroer Hans op de stoep?
Het enige probleem waar we, realistisch gezien, tegenaan lopen bij een eventuele terugkeer van Martine Hafkamp is dat ze een voortvluchtige, veroordeelde crimineel is. Zelfs al duikt ze op, dan zou ze binnen enkele minuten in de bak zitten. En dat moeten we niet hebben....![]()
ludo heeft vast nog wel de brief van carel aan isabella in de kluis waarin hij verklaart zelfmoord te hebben gepleegd.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Of ze heeft in tussentijd dingen verzameld die haar onschuld bewijzen...
let maar op.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef Otmed het volgende:
En waarom ben je daar nou zo zeker van dan?
http://forum.fok.nl/topic/959372quote:Op woensdag 27 december 2006 23:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
let maar op.
voorlopig echt geen martine - in ieder geval niet met inge ipenburg als actrice.
Mag ik nou nog even weten waarom je daar zo zeker van bentquote:Op woensdag 27 december 2006 23:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
let maar op.
voorlopig echt geen martine - in ieder geval niet met inge ipenburg als actrice.
Waarom ben jij er zo zeker van dat ze terugkomt.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:18 schreef Otmed het volgende:
[..]
Mag ik nou nog even weten waarom je daar zo zeker van bent?
Ik merk dat ik dat ook heb. Maar bij mij is het meer een obsessie voor slechteriken in het algemeen... en omdat ik een hekel aan Ludo heb. Niet aan Erik de Vogel, niet aan Ludo in het algemeen, maar aan die zogenaamde 'slechte Ludo', die steeds wraak neemt en ontzettend arrogant is. Dat iemand hem aub eens goed op zijn nummer zet.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:22 schreef Otmed het volgende:
Ik ben er niet serieus zeker van dat ze terugkomt, maar ik hoop gewoon dat ze terugkomt, en daardoor zoek ik alle hints bij mekaar.
En nee, dat slaat inderdaad nergens op, maar ik heb nou eenmaal een obsessie voor dat wijf.
Wat? Een Award? Waar? Waarvoor?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
by the way: Van Bartelhoven, je bent in de race voor een Award
Die link heb ik je laatst nog gegeven en je zou zelf ook nog stemmen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat? Een Award? Waar? Waarvoor?![]()
* Heer_van_Bartolhoven moet behalve gtst toch maar eens verder kijken in SHO![]()
Drommels dat is waar, ik ben weer eens de vestrooidheid zelvequote:Op donderdag 28 december 2006 01:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die link heb ik je laatst nog gegeven en je zou zelf ook nog stemmen.![]()
Nou...quote:Op donderdag 28 december 2006 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
enne waarom heeft niemand daar eens een opa of oma?
Ik mis soms echt famieleden hoor
Laat maar ik zie het al:quote:Op donderdag 28 december 2006 01:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drommels dat is waar, ik ben weer eens de vestrooidheid zelve![]()
quote:Beautifull Hope Award – Meest afgrijselijke username Heer_ van -Bartelhoven
Ja dat duurt allemaal veel te lang.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:59 schreef Theamerican het volgende:
ik wordt toch zo ziek van dat kind valentijn je ziet ze kop niet en heb nu al hoofdrol
reis naar belgie hjaal dat kind.
schijtziek
eerst weken wie is de moordenaar nu krijgen we weken waar is het kind.
waarom gooien ze dat zusje van janine er niet in. lijkt me ook wel leuk tante voor nina
Er staan wel al enkele mooie filmpjes van Martine Hafkamp op youtube. Ik hoop ook dat er nog enkele bij worden gezet. Ik vind de cliffhanger van seizoen twee wel mooi. Mijn favoriete slechteriken zitten er allemaal in en de Martine Hafkamp Theme is super daar. Ook ben ik Frey dankbaar voor onder andere de Ludo Sanders filmpjes. Het blijven de beste stukjes uit GTST.quote:Op donderdag 28 december 2006 05:21 schreef Otmed het volgende:
Als Martine toch haar comeback maakt morgen, verwacht ik wel dat het op youtube wordt gezet zodat we het allemaal terug kunnen zien he?
Bleh die vond ik helemaal niks.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef Canisfire het volgende:
Aiydin !!!![]()
Ik hoop echt op een vaste rol.
dat hebben we dan gemeen.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:22 schreef Otmed het volgende:
Ik ben er niet serieus zeker van dat ze terugkomt, maar ik hoop gewoon dat ze terugkomt, en daardoor zoek ik alle hints bij mekaar.
En nee, dat slaat inderdaad nergens op, maar ik heb nou eenmaal een obsessie voor dat wijf.
Haha, het begint hier echt een Martine Hafkamp clan te worden zeg. Misschien dat GTST de vele berichten op internet opvangt en besluit onze favoriete vrouwelijke slechterik terug te brengen ergens in de toekomst.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:12 schreef Otmed het volgende:
Oke.weet je het zeker
? Nou. Shit.
Maar ik heb nog altijd hoop.
Jaaaquote:Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef Canisfire het volgende:
Aiydin !!!![]()
Ik hoop echt op een vaste rol.
Wow! Als je dat zou willen doen.... Super! Ik verheug me er nu al op!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:20 schreef digispeed het volgende:
ik zal vanavond wat filmpjes van martine hafkamp posten.
gaan we terug naar het beste soapseizoen ooit. seizoen 14.
Ja eerst moet 'ie niks van 'm hebben en nu is 'ie 'm ineens eeuwig dankbaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef nWo4Life het volgende:
Nick die Jack om de nek vliegt... wonderen bestaan.
en jack binnenkort met zijn vrouw ligt te neuken.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja eerst moet 'ie niks van 'm hebben en nu is 'ie 'm ineens eeuwig dankbaar.Dat verandert nog wel als hij erachter komt dat ze speeksel hebben uitgewisseld.
![]()
Wie weet...quote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
en jack binnenkort met zijn vrouw ligt te neuken.
problemen met het rippen. alleen maar beeld en geen geluidquote:Op donderdag 28 december 2006 21:08 schreef Otmed het volgende:
Wanneer komen de filmpjes van Martine?
Terecht, Nick is een zuurpietje.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
en jack binnenkort met zijn vrouw ligt te neuken.
Bar was voor het eerst sinds tijden weer geweldig! Eindelijk iemand met hersens.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:37 schreef nWo4Life het volgende:
Wat is Barbara ineens scherpzinnig aan het denken?
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef Frey het volgende:
Ineens een gaslek en Teluma vliegt de lucht in ofzo![]()
Ik heb weer zin in echte spanning, een hernieuwde 'Grote Strijd'quote:Op donderdag 28 december 2006 22:53 schreef pberends het volgende:
Die bruiloft gaat echt saai worden, hoe vaak hebben we dat al niet gezien? Eigenlijk kan je morgen beter niet kijken.
Nou Bar was weer lekker hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Bar was voor het eerst sinds tijden weer geweldig! Eindelijk iemand met hersens.
Eigenlijk raar dat Morris die Emma zo blind vertrouwt, hij is zo fobisch voor Ludo dat hij zelf ook wel zou kunnen bedenken dat zij ingehuurd is door Ludo.
Inderdaad Bar is een kutwijf, met een kutkop en een kutschijnheilig-semi-beleefd glimlachje, verder doet ze zich altijd voor als de redelijkheid zelve, zolang ze er zelf maar niet slechter van wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nou Bar was weer lekker hoor.
Het woord chanteren gebruiken en vervolgens tegen Janine zeggen als jij echt mijn vriendin bent dan zie jij onder ogen wat Ludo met morris doet![]()
Echt he zo is dat mens al jaren en niemand heeft het door in de soap.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad Bar is een kutwijf, met een kutkop en een kutschijnheilig-semi-beleefd glimlachje, verder doet ze zich altijd voor als de redelijkheid zelve, zolang ze er zelf maar niet slechter van wordt.![]()
Het personage is trouwens het meest uitgemolken vrouwelijke personage van nu in mijn ogen (erger dan Laura ja), Florien en Fos zijn er volgens mij in eerste instantie bijbedacht om haar bestaan nog enigzins zin te geven.
Maar ze spelen haar nu zo van de set![]()
Morris & Dennisquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:59 schreef Otmed het volgende:
Ik vind Barbara wel oké.Als we het over irritante personages gaan hebben, kunnen we beter beginnen over Morris, Dian, Anita, Dennis, etc.
Klopt, Frey had dat al eerder gepost.quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:28 schreef Canisfire het volgende:
Achja gtst heeft gewoon de kijkers onderschat. Maargoed we hebben het natuurlijk geslikt ook nog.
Ik las trouwens op de gtst site van onze vriend Original dat Amy terug zou komen.
Waar op een helderlicht als replay had gezet : Zou die nu ook opeens 16 zijn.
Waardoor iedereen daar nu denkt dat Amy als tiener meisje terug komt.
Dat ze daarmee Sil Rikki en Lucas inhaald vergeten ze daar maar even.
In het woordje onze vriend proefde je de sarcasme toch wel mijn waarde?quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, Frey had dat al eerder gepost.
Dat die kerel uiteindelijk toch nog je vriend geworden is zeg![]()
Absoluut, vandaar ook dat knipoogje, alhoewel dequote:Op vrijdag 29 december 2006 04:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In het woordje onze vriend proefde je de sarcasme toch wel mijn waarde?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:35 schreef Canisfire het volgende:
Ik lees trouwens net dat Amy als 11 jarige terug komt.
Dan is sill over een maand 23 lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Ludo en zijn geweten ook godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad Bar is een kutwijf, met een kutkop en een kutschijnheilig-semi-beleefd glimlachje, verder doet ze zich altijd voor als de redelijkheid zelve, zolang ze er zelf maar niet slechter van wordt.![]()
Volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ze voor de oorlog was geboren zat ze bij de Gestapo, kon ze lekker iedereen controleren.
Met de nadruk op isquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Frey het volgende:
Waar ik me nog het meeste aan ergerde, was dat Barbara destijds deed of het huis van haar was, terwijl het toch echt Jefs huis is![]()
hij's leuk hequote:Op donderdag 28 december 2006 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laat maar ik zie het al:
[..]![]()
![]()
ja, zat ik ook aan te denken. telkens wanneer charlotte steeds bij jack is, heeft hij goed nieuws voor haar.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik verwacht eigenlijk wel een verband tussen lieve en jack
ik dacht het al eerder, maar het begint er een beetje te dik bovenop te liggen imho
isabella was toch zwanger van ludo geraakt nadat ze een keertje gekrikt hadden, toen ze zo'n rare relatie hadden. hij wilde dat kind niet.. maar ik weet niet meer hoe het nou ook alweer gedood is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef suus21 het volgende:
Wilde Ludo het kind van Isabella dood hebben? Hoe ging dat alweer?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ja, zat ik ook aan te denken. telkens wanneer charlotte steeds bij jack is, heeft hij goed nieuws voor haar.
door valentijn te ontvoeren en terug te vinden kan hij een wit voetje halen bij charlotte en pakt hij nick terug voor die verkrachting van george
Een heel gebouw is ervoor ingestort kan ik me nog herinneren. Ludo vond alleen nog het knuffelbeertje van Amy en nam aan dat ze omgekomen was. Ondertussen had Isabella Amy meegenomen en is ze gevlucht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:21 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
isabella was toch zwanger van ludo geraakt nadat ze een keertje gekrikt hadden, toen ze zo'n rare relatie hadden. hij wilde dat kind niet.. maar ik weet niet meer hoe het nou ook alweer gedood is.
Anaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef TrenTs het volgende:
En nu BingBoeBaBing gaat trouwen met het christenteefje kan hij haar vanavond es goed uitwonen.
Zou ze nog genomen worden ofzo? Ze's toch niet voor niets lekker?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
OMG, die psychologeshit wordt echt te kansloos.Volgende keer doet ze haar arm half in haar mouw en roept ze dat Morris hem heeft afgehakt ofzo.
Precies, dat Bruine Alziend Oog Van God eens flink uitrekken met zijn satéprikkertje.quote:
Ik vind haar niet echt jammie ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou ze nog genomen worden ofzo? Ze's toch niet voor niets lekker?
Om de spanning terug te brengen hebben ze inderdaad het Jack-Dennis-Anita verhaallijn maar weer uit de sloot getrokken...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:52 schreef nWo4Life het volgende:
Wat een vreselijke aflevering zeg. Er was echt nul spanning. Morris en zijn psychogedoe zien we nu al weken en Anita en Dennis boeien niemand. Die bruiloft was het enige wat nog een beetje ging, al werd dat wel erg kort geknipt. Geen Martine..., geen spanning, geen vrijdagavondeinde. Het was bagger.
Ik had verwacht dat Dennis Jack op zijn bek zou slaan, maar zelfs dat was TE spannend voor deze afleveringquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Om de spanning terug te brengen hebben ze inderdaad het Jack-Dennis-Anita verhaallijn maar weer uit de sloot getrokken....
Nu je het zegt, hij stond tijdens die voorstelling wel de hele tijd van achteren tegen haar aan te rijenquote:
Omdat de makers Jack wellicht zelfs naar eigen begrippen ongeloofwaardig zouden vinden als bad guy, wanneer hij 2 keer in 1 maand op face was gebeukt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:08 schreef Canisfire het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Dennis die Jack gewoon een knal op zijn smoel gaf.
hola !quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:20 schreef nWo4Life het volgende:
Goede punten. Hoe komt het toch dat de schrijvers zo'n gebrek aan inspiratie hebben?
Ik zal inderdaad ook eens gaan ophouden over Martine. Maar ik kon het uiteraard niet laten rond deze tijd. Dit was wel de perfecte setting voor een comeback.
Ik heb wel nog een vraagje aan Digispeed: was het nog gelukt met de fimpjes (beeld/geluid)? Ik heb er wel echt zin in om daar wat van terug te zien.
*Voel je vooral niet onder druk gezet.
Er was ook helemaal geen sprake van, die geruchten zijn in deze topicreeks de wereld ingeholpen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef Otmed het volgende:
Nou, Martine is dus niet teruggekomen. Dood aan GTST.
als je daar al van onder de indruk bent..............................quote:
Dezelfde makers die bitch Barbara als lieve huismoeder willen laten overkomen bedoel je.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat de makers Jack wellicht zelfs naar eigen begrippen ongeloofwaardig zouden vinden als bad guy, wanneer hij 2 keer in 1 maand op face was gebeukt.
had ik toch al gezegd, maar niemand wilde naar mij luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er was ook helemaal geen sprake van, die geruchten zijn in deze topicreeks de wereld ingeholpen.
Ik geloofde je de hele tijd al eerwaardequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
had ik toch al gezegd, maar niemand wilde naar mij luisteren![]()
![]()
Och tegen Sjors heb ik niet zoveel hoor, ze is dan wel niet bijster knap, maar springt er in die leeftijdscategorie toch wel bovenuit moet ik zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef Canisfire het volgende:
Of die makers die denken dat het iemand wat boeit of Janine wel of niet op die kut bruiloft mag komen,. Maar ach nu is er hoop voor het vertrek van Sjors of bing.
Toen Simon trouwde stierf hij . De bruid van Stefano ging een week later dood en Julian zijn bruid werd ook terplekken vermoord. Maarja exit Sjors zou er wel niet inzitten.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik geloofde je de hele tijd al eerwaarde
Wat vind onze Martine fan eigenlijk van het feit dat Sjors de dochter van Martine moet voorstellen ?quote:
Nou en.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er was ook helemaal geen sprake van, die geruchten zijn in deze topicreeks de wereld ingeholpen.
ik vind dat inge schrama heel goed de rol van sjors speelt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat vind onze Martine fan eigenlijk van het feit dat Sjors de dochter van Martine moet voorstellen ?
Haha ik weet nog dat dat rond ging. Maar die meisjes van K3 zijn heel aardig hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:37 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af of dat wel zo is ik bedoel.
Die geruchten komen overal en nergens vandaan.
Ik weet nog wel dat ik en Nano (oud user)
samen voor de gein een nieuws berichtje hadden gepost over een k3sletje dat het zusje van Nick ging spelen. Een halfjaar later dook het nieuws op bij allemaal weblogs.
Dat was geloof ik het boeiendstequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:21 schreef digispeed het volgende:
[..]
als je daar al van onder de indruk bent..............................![]()
Whaha.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Canisfire het volgende:
Het haalde zelfs Boulevard
http://www.rtl.nl/(/actue(...)50509_kristel_k3.xml
GTST komt zelf op rtl, en dan halen ze de geruchten van een forum?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Canisfire het volgende:
Het haalde zelfs Boulevard
http://www.rtl.nl/(/actue(...)50509_kristel_k3.xml
Nee niet alleen van een forum het werd ook overal gepost op diverse vage weblogs.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Otmed het volgende:
[..]
GTST komt zelf op rtl, en dan halen ze de geruchten van een forum?Triest.
Hey digispeed! Bedankt dat je nog een poging wilt wagen voor de filmpjes morgen. Het wordt gewaardeert!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind dat inge schrama heel goed de rol van sjors speelt.
een leuk personage, ze moet alleen een beetje meer de kant op van haar moeder.
Ik erger me ook meer aan het feit dat Sjors wel iemand met een kantelaar kapot mag slaan of een spijker pistool op iemand mag richten maar toch door de schrijvers als lief meisje word neergezet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:01 schreef Otmed het volgende:
Nee, ik niet. Ze is niet door Martine opgevoed, maar door strenge christenen. Dan is ze wel wat braver.
Kan best maar als een Nick haar verkracht kotst heel Meerdijk hem uit en is hij de boeman.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef Otmed het volgende:
Dat komt omdat ze dat meestal ook gewoon is.
Ludo heeft wel wat meer gedaan dan een paar ontvoeringkjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Of als Ludo wat mensjes ontvoerd op een boot heeft hij het gedaan.
Nee ik vind het storrend dat types als Sjors Barbara en in het verleden Isabella echt overal mee weg komen terwijl een Nick of een Ludo bij elke mistap half meerdijk overzich heen krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:34 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ludo heeft wel wat meer gedaan dan een paar ontvoeringkjes. Ludo is in het echte leven ook gewoon kéihard, Sjors niet. Jij vindt Sjors dus erg genoeg voor een badwoman? Ik niet.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef digispeed het volgende:
Martine klaagt bij Ludo over Scala
Ze akteert prima en ze is nog mooi ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind dat inge schrama heel goed de rol van sjors speelt.
een leuk personage, ze moet alleen een beetje meer de kant op van haar moeder.
Ja, het is dan ook een misvatting dat je in je karakter exact op je ouder of ouders lijkt, soms kun je letterlijk de tegenpool zijn, denk bijvoorbeeld aan een hyperactieve, precieze controle freak als moeder die een heel relaxed rustig kind heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:01 schreef Otmed het volgende:
Nee, ik niet. Ze is niet door Martine opgevoed, maar door strenge christenen. Dan is ze wel wat braver.
Die had ik al gezien. Ik vond het wel jammer dat de kwade reactie van Janine er niet op stond.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:28 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0TS2AaGyQ2E
Daar speelde Toncy van Eersel tijdelijk Charlie. Verschrikkelijkquote:Op zondag 31 december 2006 02:20 schreef Canisfire het volgende:
Met wie zoent Sylvester :
http://www.youtube.com/watch?v=5E4FzBDCX9A&NR
Ooh dat was Charliequote:Op zondag 31 december 2006 02:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar speelde Toncy van Eersel tijdelijk Charlie. Verschrikkelijk![]()
De Koning is echt achteruit gegaan zeg, tegenwoordig kun je er niet eens meer pinnenquote:Op zondag 31 december 2006 02:27 schreef Canisfire het volgende:
En Marcus
http://www.youtube.com/watch?v=V1MX23_gBKM
Dat van Isabella was zo spannend.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:30 schreef Frey het volgende:
Meer filmpjes
Nick valt van de trap
Nick draait door 1
Nick draait door 2
Nick draait door 3
Exit Isabella
3000e Cliffhanger
Ja, en zet ze daarna de tv gelijk uitquote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef Frey het volgende:
Natuurlijk had Alexandra toevallig die zender aan staan![]()
En toevallig hoort ze die vent horen zeggen dat hij haar herkende van tv... oh oh!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef Frey het volgende:
Natuurlijk had Alexandra toevallig die zender aan staan![]()
Belgie, vlaanderen???quote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef Pelgrim het volgende:
Alexandra die in België in een hotel zit met Nederlandse tv en een Nederlands persoon. Hoe toevallig?
Matige aflevering overigens.
Ik denk dat Nina het gewoon op hem heeft gesmeert.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef GSMboy het volgende:
Even een vraagje: Hoe komt Morris dan aan die verf op zijn handen en kleding? Hij wordt door Ludo en nina en die psycholoog helemaal gek gemaakt, zodat hij denkt dat hijzelf gek is.
Ik heb GTST al een week niet meer gezien, maar was dat ook te zien op TV dat Nina iof iemand anders iets deed met een rood verf-potje of iets anders?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik denk dat Nina het gewoon op hem heeft gesmeert.
Nee maar Nina zei vorige week dat ze Morris het heel zwaar ging maken en volgens mij zag je haar vorige week ook iets opzoeken over graffiti.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik heb GTST al een week niet meer gezien, maar was dat ook te zien op TV dat Nina iof iemand anders iets deed met een rood verf-potje of iets anders?
Behoorlijk matig jaquote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef Pelgrim het volgende:
Alexandra die in België in een hotel zit met Nederlandse tv en een Nederlands persoon. Hoe toevallig?
Dit is echt tantastisch!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:30 schreef Frey het volgende:
Meer filmpjes
Nick valt van de trap
Nick draait door 1
Nick draait door 2
Nick draait door 3
Exit Isabella
3000e Cliffhanger
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef tessie het volgende:
Alexandra zat toch gewoon in nederland in een hotel..
volgens mij is er niet echt melding gemaakt over de plaats dus zal het wel Nederland zijn. die kerel die de politie belde had ook geen vlaams accent (al zegt dat niet alles natuurlijk..)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef tessie het volgende:
Alexandra zat toch gewoon in nederland in een hotel..
Dat was toch in Brussel ofzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:54 schreef Frey het volgende:
Ze was gezien in een apotheek in Nederland.
Ik dacht dat ze gezien was in een apotheek in Nederland.. Dus volgens mij zat ze ook gewoon in Nederland op dat moment.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef Pelgrim het volgende:
Ojaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:37 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere vrouw. Was ook weer een tijdje geleden...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef GSMboy het volgende:
WTF ik lees op de site van GTST dat Valentijn een jongen is ????????????
Uh ja dat was het toch de hele tijd al.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef GSMboy het volgende:
Hee Charlie! Jij ook hier?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:25 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik wil kleine valentijn terug!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hee Charlie! Jij ook hier?
Alexandra/Lieve kwam weer in beeld.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:58 schreef suus21 het volgende:
ik heb het gisteren gemist kan iemand me bijpraten?
sommige dingen kun je beter niet hardop zeggenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef GSMboy het volgende:
leuk detail is dat de baby achter het personage gespeeld wordt door een meisjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uh ja dat was het toch de hele tijd al.![]()
Ik zag em op tv jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Inspecteur Aydin is met zijn carrière een nieuwe weg ingeslagen.
[[url=http://sjl-static6.sjl.youtube.com/vi/USl3WNDrV04/2.jpg]afbeelding][/url]
Walid Benmbarek (GTST: Inspecteur Aydin)
Toch niet altijd, toen hij een keer werd verschoont was toch duidelijk te zien dat het een jongen was hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
leuk detail is dat de baby achter het personage gespeeld wordt door een meisje
he ouwe snoeperd ! die hobby hou je maar voor thuis.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch niet altijd, toen hij een keer werd verschoont was toch duidelijk te zien dat het een jongen was hoor![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
he ouwe snoeperd ! die hobby hou je maar voor thuis.![]()
![]()
Dat je op zo een gedachte komt zegt meer over jou dan over mij, projecteren zoals dat heet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
he ouwe snoeperd ! die hobby hou je maar voor thuis.![]()
![]()
ik zat je te dollen joh !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat je op zo een gedachte komt zegt meer over jou dan over mij, projecteren zoals dat heet.![]()
Hoe dan ook, als het waar is klopt het niet wat je zegt en wordt Valentijn gewoon door een jongen gespeeld.![]()
da's altijd zo....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:54 schreef digispeed het volgende:
misschien gebruiken ze meerder babies
I knowquote:
Ja dat lijkt me ook wel logisch.quote:nee ik las dat laatst valentijn door een meisje werd gespeeld. misschien gebruiken ze meerder babies
Stroom valt uit en Bar staat binnen 3 seconden in Fos zijn kamer. Heeft ze zelf niets te doen ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:07 schreef pberends het volgende:
Bar kijkt zelfs op het mobieltje van Fos wie het is!
Wat een gestapo-moeder.
Ze had die mail toch gelezen dat Ludo en Emma contact hadden? Wat wil ze nog meer weten dan? Lijkt me duidelijk dat Ludo invloed heeft op de therapie van Morris, duh!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat zit Janine weer moeilijk te doen zeg!
GTST-logica he...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:14 schreef Dennus-F het volgende:
raar dat de stroom uit viel zonder dat er kabels in de pc zat
Deed me denken aan die scene in Family Guy waar Meg even de thermostaat verzet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Stroom valt uit en Bar staat binnen 3 seconden in Fos zijn kamer. Heeft ze zelf niets te doen ofzo?
Wat zou Ludo over Marokkanen zeggen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Ik dacht dat die Zweden alleen konden drinken"![]()
Nog steeds hetzelfde als in 2006: een janksmoel. Hij kan echt niet acteren trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |