Ze akteert prima en ze is nog mooi ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind dat inge schrama heel goed de rol van sjors speelt.
een leuk personage, ze moet alleen een beetje meer de kant op van haar moeder.
Ja, het is dan ook een misvatting dat je in je karakter exact op je ouder of ouders lijkt, soms kun je letterlijk de tegenpool zijn, denk bijvoorbeeld aan een hyperactieve, precieze controle freak als moeder die een heel relaxed rustig kind heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:01 schreef Otmed het volgende:
Nee, ik niet. Ze is niet door Martine opgevoed, maar door strenge christenen. Dan is ze wel wat braver.
Die had ik al gezien. Ik vond het wel jammer dat de kwade reactie van Janine er niet op stond.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:28 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0TS2AaGyQ2E
Daar speelde Toncy van Eersel tijdelijk Charlie. Verschrikkelijkquote:Op zondag 31 december 2006 02:20 schreef Canisfire het volgende:
Met wie zoent Sylvester :
http://www.youtube.com/watch?v=5E4FzBDCX9A&NR
Ooh dat was Charliequote:Op zondag 31 december 2006 02:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar speelde Toncy van Eersel tijdelijk Charlie. Verschrikkelijk![]()
De Koning is echt achteruit gegaan zeg, tegenwoordig kun je er niet eens meer pinnenquote:Op zondag 31 december 2006 02:27 schreef Canisfire het volgende:
En Marcus
http://www.youtube.com/watch?v=V1MX23_gBKM
Dat van Isabella was zo spannend.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:30 schreef Frey het volgende:
Meer filmpjes
Nick valt van de trap
Nick draait door 1
Nick draait door 2
Nick draait door 3
Exit Isabella
3000e Cliffhanger
Ja, en zet ze daarna de tv gelijk uitquote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef Frey het volgende:
Natuurlijk had Alexandra toevallig die zender aan staan![]()
En toevallig hoort ze die vent horen zeggen dat hij haar herkende van tv... oh oh!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef Frey het volgende:
Natuurlijk had Alexandra toevallig die zender aan staan![]()
Belgie, vlaanderen???quote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef Pelgrim het volgende:
Alexandra die in België in een hotel zit met Nederlandse tv en een Nederlands persoon. Hoe toevallig?
Matige aflevering overigens.
Ik denk dat Nina het gewoon op hem heeft gesmeert.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef GSMboy het volgende:
Even een vraagje: Hoe komt Morris dan aan die verf op zijn handen en kleding? Hij wordt door Ludo en nina en die psycholoog helemaal gek gemaakt, zodat hij denkt dat hijzelf gek is.
Ik heb GTST al een week niet meer gezien, maar was dat ook te zien op TV dat Nina iof iemand anders iets deed met een rood verf-potje of iets anders?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik denk dat Nina het gewoon op hem heeft gesmeert.
Nee maar Nina zei vorige week dat ze Morris het heel zwaar ging maken en volgens mij zag je haar vorige week ook iets opzoeken over graffiti.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik heb GTST al een week niet meer gezien, maar was dat ook te zien op TV dat Nina iof iemand anders iets deed met een rood verf-potje of iets anders?
Behoorlijk matig jaquote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef Pelgrim het volgende:
Alexandra die in België in een hotel zit met Nederlandse tv en een Nederlands persoon. Hoe toevallig?
Dit is echt tantastisch!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:30 schreef Frey het volgende:
Meer filmpjes
Nick valt van de trap
Nick draait door 1
Nick draait door 2
Nick draait door 3
Exit Isabella
3000e Cliffhanger
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef tessie het volgende:
Alexandra zat toch gewoon in nederland in een hotel..
volgens mij is er niet echt melding gemaakt over de plaats dus zal het wel Nederland zijn. die kerel die de politie belde had ook geen vlaams accent (al zegt dat niet alles natuurlijk..)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef tessie het volgende:
Alexandra zat toch gewoon in nederland in een hotel..
Dat was toch in Brussel ofzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:54 schreef Frey het volgende:
Ze was gezien in een apotheek in Nederland.
Ik dacht dat ze gezien was in een apotheek in Nederland.. Dus volgens mij zat ze ook gewoon in Nederland op dat moment.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef Pelgrim het volgende:
Ojaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:37 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere vrouw. Was ook weer een tijdje geleden...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef GSMboy het volgende:
WTF ik lees op de site van GTST dat Valentijn een jongen is ????????????
Uh ja dat was het toch de hele tijd al.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef GSMboy het volgende:
Hee Charlie! Jij ook hier?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:25 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik wil kleine valentijn terug!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hee Charlie! Jij ook hier?
Alexandra/Lieve kwam weer in beeld.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:58 schreef suus21 het volgende:
ik heb het gisteren gemist kan iemand me bijpraten?
sommige dingen kun je beter niet hardop zeggenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef GSMboy het volgende:
leuk detail is dat de baby achter het personage gespeeld wordt door een meisjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uh ja dat was het toch de hele tijd al.![]()
Ik zag em op tv jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Inspecteur Aydin is met zijn carrière een nieuwe weg ingeslagen.
[[url=http://sjl-static6.sjl.youtube.com/vi/USl3WNDrV04/2.jpg]afbeelding][/url]
Walid Benmbarek (GTST: Inspecteur Aydin)
Toch niet altijd, toen hij een keer werd verschoont was toch duidelijk te zien dat het een jongen was hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
leuk detail is dat de baby achter het personage gespeeld wordt door een meisje
he ouwe snoeperd ! die hobby hou je maar voor thuis.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch niet altijd, toen hij een keer werd verschoont was toch duidelijk te zien dat het een jongen was hoor![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
he ouwe snoeperd ! die hobby hou je maar voor thuis.![]()
![]()
Dat je op zo een gedachte komt zegt meer over jou dan over mij, projecteren zoals dat heet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
he ouwe snoeperd ! die hobby hou je maar voor thuis.![]()
![]()
ik zat je te dollen joh !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat je op zo een gedachte komt zegt meer over jou dan over mij, projecteren zoals dat heet.![]()
Hoe dan ook, als het waar is klopt het niet wat je zegt en wordt Valentijn gewoon door een jongen gespeeld.![]()
da's altijd zo....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:54 schreef digispeed het volgende:
misschien gebruiken ze meerder babies
I knowquote:
Ja dat lijkt me ook wel logisch.quote:nee ik las dat laatst valentijn door een meisje werd gespeeld. misschien gebruiken ze meerder babies
Stroom valt uit en Bar staat binnen 3 seconden in Fos zijn kamer. Heeft ze zelf niets te doen ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:07 schreef pberends het volgende:
Bar kijkt zelfs op het mobieltje van Fos wie het is!
Wat een gestapo-moeder.
Ze had die mail toch gelezen dat Ludo en Emma contact hadden? Wat wil ze nog meer weten dan? Lijkt me duidelijk dat Ludo invloed heeft op de therapie van Morris, duh!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat zit Janine weer moeilijk te doen zeg!
GTST-logica he...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:14 schreef Dennus-F het volgende:
raar dat de stroom uit viel zonder dat er kabels in de pc zat
Deed me denken aan die scene in Family Guy waar Meg even de thermostaat verzet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Stroom valt uit en Bar staat binnen 3 seconden in Fos zijn kamer. Heeft ze zelf niets te doen ofzo?
Wat zou Ludo over Marokkanen zeggen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Ik dacht dat die Zweden alleen konden drinken"![]()
Nog steeds hetzelfde als in 2006: een janksmoel. Hij kan echt niet acteren trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |