Ja, en zet ze daarna de tv gelijk uitquote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef Frey het volgende:
Natuurlijk had Alexandra toevallig die zender aan staan![]()
En toevallig hoort ze die vent horen zeggen dat hij haar herkende van tv... oh oh!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef Frey het volgende:
Natuurlijk had Alexandra toevallig die zender aan staan![]()
Belgie, vlaanderen???quote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef Pelgrim het volgende:
Alexandra die in België in een hotel zit met Nederlandse tv en een Nederlands persoon. Hoe toevallig?
Matige aflevering overigens.
Ik denk dat Nina het gewoon op hem heeft gesmeert.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef GSMboy het volgende:
Even een vraagje: Hoe komt Morris dan aan die verf op zijn handen en kleding? Hij wordt door Ludo en nina en die psycholoog helemaal gek gemaakt, zodat hij denkt dat hijzelf gek is.
Ik heb GTST al een week niet meer gezien, maar was dat ook te zien op TV dat Nina iof iemand anders iets deed met een rood verf-potje of iets anders?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik denk dat Nina het gewoon op hem heeft gesmeert.
Nee maar Nina zei vorige week dat ze Morris het heel zwaar ging maken en volgens mij zag je haar vorige week ook iets opzoeken over graffiti.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik heb GTST al een week niet meer gezien, maar was dat ook te zien op TV dat Nina iof iemand anders iets deed met een rood verf-potje of iets anders?
Behoorlijk matig jaquote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef Pelgrim het volgende:
Alexandra die in België in een hotel zit met Nederlandse tv en een Nederlands persoon. Hoe toevallig?
Matige aflevering overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |