he ouwe snoeperd ! die hobby hou je maar voor thuis.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch niet altijd, toen hij een keer werd verschoont was toch duidelijk te zien dat het een jongen was hoor![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
he ouwe snoeperd ! die hobby hou je maar voor thuis.![]()
![]()
Dat je op zo een gedachte komt zegt meer over jou dan over mij, projecteren zoals dat heet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
he ouwe snoeperd ! die hobby hou je maar voor thuis.![]()
![]()
ik zat je te dollen joh !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat je op zo een gedachte komt zegt meer over jou dan over mij, projecteren zoals dat heet.![]()
Hoe dan ook, als het waar is klopt het niet wat je zegt en wordt Valentijn gewoon door een jongen gespeeld.![]()
da's altijd zo....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:54 schreef digispeed het volgende:
misschien gebruiken ze meerder babies
I knowquote:
Ja dat lijkt me ook wel logisch.quote:nee ik las dat laatst valentijn door een meisje werd gespeeld. misschien gebruiken ze meerder babies
Stroom valt uit en Bar staat binnen 3 seconden in Fos zijn kamer. Heeft ze zelf niets te doen ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:07 schreef pberends het volgende:
Bar kijkt zelfs op het mobieltje van Fos wie het is!
Wat een gestapo-moeder.
Ze had die mail toch gelezen dat Ludo en Emma contact hadden? Wat wil ze nog meer weten dan? Lijkt me duidelijk dat Ludo invloed heeft op de therapie van Morris, duh!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat zit Janine weer moeilijk te doen zeg!
GTST-logica he...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:14 schreef Dennus-F het volgende:
raar dat de stroom uit viel zonder dat er kabels in de pc zat
Deed me denken aan die scene in Family Guy waar Meg even de thermostaat verzet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Stroom valt uit en Bar staat binnen 3 seconden in Fos zijn kamer. Heeft ze zelf niets te doen ofzo?
Wat zou Ludo over Marokkanen zeggen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Ik dacht dat die Zweden alleen konden drinken"![]()
Nog steeds hetzelfde als in 2006: een janksmoel. Hij kan echt niet acteren trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |