Met de nadruk op isquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Frey het volgende:
Waar ik me nog het meeste aan ergerde, was dat Barbara destijds deed of het huis van haar was, terwijl het toch echt Jefs huis is![]()
hij's leuk hequote:Op donderdag 28 december 2006 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laat maar ik zie het al:
[..]![]()
![]()
ja, zat ik ook aan te denken. telkens wanneer charlotte steeds bij jack is, heeft hij goed nieuws voor haar.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik verwacht eigenlijk wel een verband tussen lieve en jack
ik dacht het al eerder, maar het begint er een beetje te dik bovenop te liggen imho
isabella was toch zwanger van ludo geraakt nadat ze een keertje gekrikt hadden, toen ze zo'n rare relatie hadden. hij wilde dat kind niet.. maar ik weet niet meer hoe het nou ook alweer gedood is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef suus21 het volgende:
Wilde Ludo het kind van Isabella dood hebben? Hoe ging dat alweer?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ja, zat ik ook aan te denken. telkens wanneer charlotte steeds bij jack is, heeft hij goed nieuws voor haar.
door valentijn te ontvoeren en terug te vinden kan hij een wit voetje halen bij charlotte en pakt hij nick terug voor die verkrachting van george
Een heel gebouw is ervoor ingestort kan ik me nog herinneren. Ludo vond alleen nog het knuffelbeertje van Amy en nam aan dat ze omgekomen was. Ondertussen had Isabella Amy meegenomen en is ze gevlucht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:21 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
isabella was toch zwanger van ludo geraakt nadat ze een keertje gekrikt hadden, toen ze zo'n rare relatie hadden. hij wilde dat kind niet.. maar ik weet niet meer hoe het nou ook alweer gedood is.
Anaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef TrenTs het volgende:
En nu BingBoeBaBing gaat trouwen met het christenteefje kan hij haar vanavond es goed uitwonen.
Zou ze nog genomen worden ofzo? Ze's toch niet voor niets lekker?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
OMG, die psychologeshit wordt echt te kansloos.Volgende keer doet ze haar arm half in haar mouw en roept ze dat Morris hem heeft afgehakt ofzo.
Precies, dat Bruine Alziend Oog Van God eens flink uitrekken met zijn satéprikkertje.quote:
Ik vind haar niet echt jammie ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou ze nog genomen worden ofzo? Ze's toch niet voor niets lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |