quote:Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef Frey het volgende:
Ineens een gaslek en Teluma vliegt de lucht in ofzo![]()
Ik heb weer zin in echte spanning, een hernieuwde 'Grote Strijd'quote:Op donderdag 28 december 2006 22:53 schreef pberends het volgende:
Die bruiloft gaat echt saai worden, hoe vaak hebben we dat al niet gezien? Eigenlijk kan je morgen beter niet kijken.
Nou Bar was weer lekker hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Bar was voor het eerst sinds tijden weer geweldig! Eindelijk iemand met hersens.
Eigenlijk raar dat Morris die Emma zo blind vertrouwt, hij is zo fobisch voor Ludo dat hij zelf ook wel zou kunnen bedenken dat zij ingehuurd is door Ludo.
Inderdaad Bar is een kutwijf, met een kutkop en een kutschijnheilig-semi-beleefd glimlachje, verder doet ze zich altijd voor als de redelijkheid zelve, zolang ze er zelf maar niet slechter van wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nou Bar was weer lekker hoor.
Het woord chanteren gebruiken en vervolgens tegen Janine zeggen als jij echt mijn vriendin bent dan zie jij onder ogen wat Ludo met morris doet![]()
Echt he zo is dat mens al jaren en niemand heeft het door in de soap.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad Bar is een kutwijf, met een kutkop en een kutschijnheilig-semi-beleefd glimlachje, verder doet ze zich altijd voor als de redelijkheid zelve, zolang ze er zelf maar niet slechter van wordt.![]()
Het personage is trouwens het meest uitgemolken vrouwelijke personage van nu in mijn ogen (erger dan Laura ja), Florien en Fos zijn er volgens mij in eerste instantie bijbedacht om haar bestaan nog enigzins zin te geven.
Maar ze spelen haar nu zo van de set![]()
Morris & Dennisquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:59 schreef Otmed het volgende:
Ik vind Barbara wel oké.Als we het over irritante personages gaan hebben, kunnen we beter beginnen over Morris, Dian, Anita, Dennis, etc.
Klopt, Frey had dat al eerder gepost.quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:28 schreef Canisfire het volgende:
Achja gtst heeft gewoon de kijkers onderschat. Maargoed we hebben het natuurlijk geslikt ook nog.
Ik las trouwens op de gtst site van onze vriend Original dat Amy terug zou komen.
Waar op een helderlicht als replay had gezet : Zou die nu ook opeens 16 zijn.
Waardoor iedereen daar nu denkt dat Amy als tiener meisje terug komt.
Dat ze daarmee Sil Rikki en Lucas inhaald vergeten ze daar maar even.
In het woordje onze vriend proefde je de sarcasme toch wel mijn waarde?quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, Frey had dat al eerder gepost.
Dat die kerel uiteindelijk toch nog je vriend geworden is zeg![]()
Absoluut, vandaar ook dat knipoogje, alhoewel dequote:Op vrijdag 29 december 2006 04:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In het woordje onze vriend proefde je de sarcasme toch wel mijn waarde?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:35 schreef Canisfire het volgende:
Ik lees trouwens net dat Amy als 11 jarige terug komt.
Dan is sill over een maand 23 lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Ludo en zijn geweten ook godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad Bar is een kutwijf, met een kutkop en een kutschijnheilig-semi-beleefd glimlachje, verder doet ze zich altijd voor als de redelijkheid zelve, zolang ze er zelf maar niet slechter van wordt.![]()
Volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ze voor de oorlog was geboren zat ze bij de Gestapo, kon ze lekker iedereen controleren.
Met de nadruk op isquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef Frey het volgende:
Waar ik me nog het meeste aan ergerde, was dat Barbara destijds deed of het huis van haar was, terwijl het toch echt Jefs huis is![]()
hij's leuk hequote:Op donderdag 28 december 2006 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laat maar ik zie het al:
[..]![]()
![]()
ja, zat ik ook aan te denken. telkens wanneer charlotte steeds bij jack is, heeft hij goed nieuws voor haar.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik verwacht eigenlijk wel een verband tussen lieve en jack
ik dacht het al eerder, maar het begint er een beetje te dik bovenop te liggen imho
isabella was toch zwanger van ludo geraakt nadat ze een keertje gekrikt hadden, toen ze zo'n rare relatie hadden. hij wilde dat kind niet.. maar ik weet niet meer hoe het nou ook alweer gedood is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef suus21 het volgende:
Wilde Ludo het kind van Isabella dood hebben? Hoe ging dat alweer?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ja, zat ik ook aan te denken. telkens wanneer charlotte steeds bij jack is, heeft hij goed nieuws voor haar.
door valentijn te ontvoeren en terug te vinden kan hij een wit voetje halen bij charlotte en pakt hij nick terug voor die verkrachting van george
Een heel gebouw is ervoor ingestort kan ik me nog herinneren. Ludo vond alleen nog het knuffelbeertje van Amy en nam aan dat ze omgekomen was. Ondertussen had Isabella Amy meegenomen en is ze gevlucht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:21 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
isabella was toch zwanger van ludo geraakt nadat ze een keertje gekrikt hadden, toen ze zo'n rare relatie hadden. hij wilde dat kind niet.. maar ik weet niet meer hoe het nou ook alweer gedood is.
Anaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef TrenTs het volgende:
En nu BingBoeBaBing gaat trouwen met het christenteefje kan hij haar vanavond es goed uitwonen.
Zou ze nog genomen worden ofzo? Ze's toch niet voor niets lekker?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
OMG, die psychologeshit wordt echt te kansloos.Volgende keer doet ze haar arm half in haar mouw en roept ze dat Morris hem heeft afgehakt ofzo.
Precies, dat Bruine Alziend Oog Van God eens flink uitrekken met zijn satéprikkertje.quote:
Ik vind haar niet echt jammie ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou ze nog genomen worden ofzo? Ze's toch niet voor niets lekker?
Om de spanning terug te brengen hebben ze inderdaad het Jack-Dennis-Anita verhaallijn maar weer uit de sloot getrokken...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:52 schreef nWo4Life het volgende:
Wat een vreselijke aflevering zeg. Er was echt nul spanning. Morris en zijn psychogedoe zien we nu al weken en Anita en Dennis boeien niemand. Die bruiloft was het enige wat nog een beetje ging, al werd dat wel erg kort geknipt. Geen Martine..., geen spanning, geen vrijdagavondeinde. Het was bagger.
Ik had verwacht dat Dennis Jack op zijn bek zou slaan, maar zelfs dat was TE spannend voor deze afleveringquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Om de spanning terug te brengen hebben ze inderdaad het Jack-Dennis-Anita verhaallijn maar weer uit de sloot getrokken....
Nu je het zegt, hij stond tijdens die voorstelling wel de hele tijd van achteren tegen haar aan te rijenquote:
Omdat de makers Jack wellicht zelfs naar eigen begrippen ongeloofwaardig zouden vinden als bad guy, wanneer hij 2 keer in 1 maand op face was gebeukt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:08 schreef Canisfire het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Dennis die Jack gewoon een knal op zijn smoel gaf.
hola !quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:20 schreef nWo4Life het volgende:
Goede punten. Hoe komt het toch dat de schrijvers zo'n gebrek aan inspiratie hebben?
Ik zal inderdaad ook eens gaan ophouden over Martine. Maar ik kon het uiteraard niet laten rond deze tijd. Dit was wel de perfecte setting voor een comeback.
Ik heb wel nog een vraagje aan Digispeed: was het nog gelukt met de fimpjes (beeld/geluid)? Ik heb er wel echt zin in om daar wat van terug te zien.
*Voel je vooral niet onder druk gezet.
Er was ook helemaal geen sprake van, die geruchten zijn in deze topicreeks de wereld ingeholpen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef Otmed het volgende:
Nou, Martine is dus niet teruggekomen. Dood aan GTST.
als je daar al van onder de indruk bent..............................quote:
Dezelfde makers die bitch Barbara als lieve huismoeder willen laten overkomen bedoel je.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat de makers Jack wellicht zelfs naar eigen begrippen ongeloofwaardig zouden vinden als bad guy, wanneer hij 2 keer in 1 maand op face was gebeukt.
had ik toch al gezegd, maar niemand wilde naar mij luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er was ook helemaal geen sprake van, die geruchten zijn in deze topicreeks de wereld ingeholpen.
Ik geloofde je de hele tijd al eerwaardequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
had ik toch al gezegd, maar niemand wilde naar mij luisteren![]()
![]()
Och tegen Sjors heb ik niet zoveel hoor, ze is dan wel niet bijster knap, maar springt er in die leeftijdscategorie toch wel bovenuit moet ik zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef Canisfire het volgende:
Of die makers die denken dat het iemand wat boeit of Janine wel of niet op die kut bruiloft mag komen,. Maar ach nu is er hoop voor het vertrek van Sjors of bing.
Toen Simon trouwde stierf hij . De bruid van Stefano ging een week later dood en Julian zijn bruid werd ook terplekken vermoord. Maarja exit Sjors zou er wel niet inzitten.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik geloofde je de hele tijd al eerwaarde
Wat vind onze Martine fan eigenlijk van het feit dat Sjors de dochter van Martine moet voorstellen ?quote:
Nou en.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er was ook helemaal geen sprake van, die geruchten zijn in deze topicreeks de wereld ingeholpen.
ik vind dat inge schrama heel goed de rol van sjors speelt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat vind onze Martine fan eigenlijk van het feit dat Sjors de dochter van Martine moet voorstellen ?
Haha ik weet nog dat dat rond ging. Maar die meisjes van K3 zijn heel aardig hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:37 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af of dat wel zo is ik bedoel.
Die geruchten komen overal en nergens vandaan.
Ik weet nog wel dat ik en Nano (oud user)
samen voor de gein een nieuws berichtje hadden gepost over een k3sletje dat het zusje van Nick ging spelen. Een halfjaar later dook het nieuws op bij allemaal weblogs.
Dat was geloof ik het boeiendstequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:21 schreef digispeed het volgende:
[..]
als je daar al van onder de indruk bent..............................![]()
Whaha.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Canisfire het volgende:
Het haalde zelfs Boulevard
http://www.rtl.nl/(/actue(...)50509_kristel_k3.xml
GTST komt zelf op rtl, en dan halen ze de geruchten van een forum?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Canisfire het volgende:
Het haalde zelfs Boulevard
http://www.rtl.nl/(/actue(...)50509_kristel_k3.xml
Nee niet alleen van een forum het werd ook overal gepost op diverse vage weblogs.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Otmed het volgende:
[..]
GTST komt zelf op rtl, en dan halen ze de geruchten van een forum?Triest.
Hey digispeed! Bedankt dat je nog een poging wilt wagen voor de filmpjes morgen. Het wordt gewaardeert!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind dat inge schrama heel goed de rol van sjors speelt.
een leuk personage, ze moet alleen een beetje meer de kant op van haar moeder.
Ik erger me ook meer aan het feit dat Sjors wel iemand met een kantelaar kapot mag slaan of een spijker pistool op iemand mag richten maar toch door de schrijvers als lief meisje word neergezet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:01 schreef Otmed het volgende:
Nee, ik niet. Ze is niet door Martine opgevoed, maar door strenge christenen. Dan is ze wel wat braver.
Kan best maar als een Nick haar verkracht kotst heel Meerdijk hem uit en is hij de boeman.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef Otmed het volgende:
Dat komt omdat ze dat meestal ook gewoon is.
Ludo heeft wel wat meer gedaan dan een paar ontvoeringkjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Of als Ludo wat mensjes ontvoerd op een boot heeft hij het gedaan.
Nee ik vind het storrend dat types als Sjors Barbara en in het verleden Isabella echt overal mee weg komen terwijl een Nick of een Ludo bij elke mistap half meerdijk overzich heen krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:34 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ludo heeft wel wat meer gedaan dan een paar ontvoeringkjes. Ludo is in het echte leven ook gewoon kéihard, Sjors niet. Jij vindt Sjors dus erg genoeg voor een badwoman? Ik niet.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef digispeed het volgende:
Martine klaagt bij Ludo over Scala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |