150 Kamerleden is voor de meesten wat te veel ja.quote:Op maandag 25 december 2006 16:16 schreef sigme het volgende:
Ik word een beetje draaierig van ExtraWaskracht.
Caesu was zo vriendelijk om in te lossen op zijn toezegging een avatar te maken voor mijn verjaardag van meer dan een half jaar terug.quote:Op maandag 25 december 2006 16:19 schreef Aoristus het volgende:
ik ook, hoe kom je d'r op?
en daar word je zelf ook niet hardstikke nerveus van?quote:Op maandag 25 december 2006 16:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Caesu was zo vriendelijk om in te lossen op zijn toezegging een avatar te maken voor mijn verjaardag van meer dan een half jaar terug.
Misschien een idee om deze avatar slechts op je verjaardag te voeren?quote:Op maandag 25 december 2006 16:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Caesu was zo vriendelijk om in te lossen op zijn toezegging een avatar te maken voor mijn verjaardag van meer dan een half jaar terug.
Na 75 keer is de kans groter dat je een bekende tegenkomt.quote:Op maandag 25 december 2006 16:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk om op Esc te drukken? Elke keer een ander Kamerlid die je begroet.
Niet zonder meer; dat geldt enkel wanneer je bij de eerste 75 pogingen geen enkel Kamerlid twee of meer keren tegenkomt. Het omslagpunt zal dus gemiddeld gezien wat hoger liggen.quote:Op maandag 25 december 2006 17:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Na 75 keer is de kans groter dat je een bekende tegenkomt.
''The most diabolical haters this side of the Mississippi''.quote:Op maandag 25 december 2006 18:44 schreef kLowJow het volgende:
Wel wel.
http://verhalen.kerstmisonline.nl/index.php?id=23quote:Waar komt kerstmis vandaan?
In de tijd dat het levensritme van de mensen zich nog spiegelde aan het ritme van de aarde en seizoenen vierde men in deze periode van het jaar reeds de zonnewende. Uitgeput door de koude, duisternis en een trieste, levensloze natuur vierden ze de kortste dag van het jaar en de nakende terugkeer van het mooie weer. Binnenkort zou immers de zon terugkeren en als een ware zegen het leven terugschenken aan moeder aarde en bloemen en planten weer doen groeien. Deze "decemberfeesten" vonden plaats van november tot januari en kenden allerlij festijnen en feestelijkheden. En dat is niet veranderd! Als symbool van het leven maakten de groene boom en het vuur steeds deel uit van de feesten. Zo versierden de Romeinen hun huizen reeds met hulsttakken en staken de Noormannen grote vredesvuren aan.
Pas in de derde eeuw begon het christelijke Westen, in deze periode van heidense feesten, op 6 januari driekoningen te vieren. Hierbij werd tegelijkertijd de geboorte van Christus herdacht, zijn verering door de driekoningen, zijn doop en zijn eerste mirakel te Kanaan. Het woord "Kerstmis" komt van het latijn "nitalis", wat geboorte betekend. In de vierde eeuw, meer bepaald in het jaar 354, besliste Paus Julius de eerste dat Jesus officieel werd geboren op 25 decemder.
Zo werd Kerstmis één van de allerbelangrijkste feesten van de Westerse wereld, zowel in de liturgische als de profane kalender. En de tradities rond Kerstmis komen waarschijnlijk doodgewoon voort uit de fascinatie die de mens al eeuwen lang ervaart als hij het mysterie van het leven aanschouwd. Het leven dat steeds opnieuw wordt geboren.
mark ass marks, trick ass marks, punk bitches, skip scap skanks and scalliwags. hoes, heifers, heehas and hoolihoos.quote:Op maandag 25 december 2006 18:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
''The most diabolical haters this side of the Mississippi''.
Niet de hele crew over een kam scheren.quote:Op maandag 25 december 2006 18:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
mark ass marks, trick ass marks, punk bitches, skip scap skanks and scalliwags. hoes, heifers, heehas and hoolihoos..
Die dialogen waren wel leuk. ''Het nieuwe nummer van Tupac'' of ''De zwarte variant van Bush'' zijn nog beter.quote:Op maandag 25 december 2006 19:04 schreef kLowJow het volgende:
Ik vond dat trouwens niet zo heel grappig. Alles met Rick James of Prince is beter.
Die ga ik eens opzoeken.quote:Op maandag 25 december 2006 19:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die dialogen waren wel leuk. ''Het nieuwe nummer van Tupac'' of ''De zwarte variant van Bush'' zijn nog beter.
Cocaine is a hell of a drugquote:Op maandag 25 december 2006 19:04 schreef kLowJow het volgende:
Ik vond dat trouwens niet zo heel grappig. Alles met Rick James of Prince is beter.
ohw. Het ligt allemaal aan de definitie.quote:Op maandag 25 december 2006 18:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet zonder meer; dat geldt enkel wanneer je bij de eerste 75 pogingen geen enkel Kamerlid twee of meer keren tegenkomt. Het omslagpunt zal dus gemiddeld gezien wat hoger liggen.
Ja, deel 2 duurt ongelooflijk lang voor je gevoel.quote:Op maandag 25 december 2006 21:55 schreef Autodidact het volgende:
Pffffff.
Nee, nee. Ik heb stevige drank nodig.quote:Op maandag 25 december 2006 21:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, deel 2 duurt ongelooflijk lang voor je gevoel.
dat gebeurt bijna nooit. Waarvoor is dat?quote:Op maandag 25 december 2006 21:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik heb stevige drank nodig.
Joh ..quote:Op maandag 25 december 2006 22:06 schreef Autodidact het volgende:
Je ziet ze misschien wel eens op tv. Familie die met kerst eens een keer bij elkaar is, en het eindigt in slaande ruzie. Die families bestaan echt.
Nee, LotR deel 2.quote:Op maandag 25 december 2006 21:38 schreef Aoristus het volgende:
Ik dacht dat jij nu wel aan een bordspelletje gekluisterd was, Rock
LOL, wat een kutstemquote:
Ja volgens mij wel. Heeft geloof ik dit jaar nog een docuserie gemaakt over mensen die troep aanbieden op marktplaats.quote:Op maandag 25 december 2006 22:34 schreef Apropos het volgende:
Leeft Frans Bromet nog?
Heb jij geen sappige familieruzies?quote:Op maandag 25 december 2006 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
blaat
Moet jij niet topics omzeep helpen met je historische "feiten"?quote:Op maandag 25 december 2006 22:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb jij geen sappige familieruzies?
Goed. Waarom vraag je dat, ik ben toch geen leerling van je?quote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe is het met de thuissituatie Coen?
Hoe gaat het met je zus?quote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe is het met de thuissituatie Coen?
quote:Op maandag 25 december 2006 22:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zus?
Heb je er een voor me in de aanbieding of moet ik zelf gaan zoeken?quote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet jij niet topics omzeep helpen met je historische "feiten"?
Seth Gaaikema is ook Groninger, herinner ik mij nu.quote:
Ik mag als mens interesse tonen toch? Ik hoef niet 24h per dag docent te zijn?quote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Goed. Waarom vraag je dat, ik ben toch geen leerling van je?
Geen idee, ik heb daar niet op gelet.quote:
Rare krullebol.quote:Op maandag 25 december 2006 22:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Seth Gaaikema is ook Groninger, herinner ik mij nu.
Uiteraard. Ik heb genoten van een harmonieus samenzijn en 's moeders kookkunst.quote:Op maandag 25 december 2006 22:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik mag als mens interesse tonen toch? Ik hoef niet 24h per dag docent te zijn?
Behandel me gewoon als vlees, bloed, ratio en emoties.![]()
Wat had ze speciaal voor kerst klaargemaakt?quote:Op maandag 25 december 2006 22:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb genoten van een harmonieus samenzijn en 's moeders kookkunst.
Hoe is het met jouw zus?quote:
O.a. geconfijte eend en Jacobsschelpen.quote:Op maandag 25 december 2006 22:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat had ze speciaal voor kerst klaargemaakt?
Nog altijd blondquote:Op maandag 25 december 2006 22:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw zus?
Ik heb vandaag ook eend gehad. Het is mij zeer bevallen.quote:Op maandag 25 december 2006 22:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
O.a. geconfijte eend en Jacobsschelpen.
Hoe oud is ze eigenlijk? Ze woont vast nog thuis.quote:
Ik hoop dat ze vrolijk is.quote:Op maandag 25 december 2006 22:56 schreef Apropos het volgende:
Hoe zou het met de zus van M. zijn?
Ze is 22 en woont in Groningen.quote:Op maandag 25 december 2006 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? Ze woont vast nog thuis.
Wat studeert ze? Woont ze al samen?quote:
Transparantie is jouw voornemen, he?quote:Op maandag 25 december 2006 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat studeert ze? Woont ze al samen?
Ze studeert Nederlandse taal en cultuur. Ze woont niet samen maar scharrelt er wat op los geloof ikquote:Op maandag 25 december 2006 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat studeert ze? Woont ze al samen?
Pas vanaf volgende week.quote:Op maandag 25 december 2006 23:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Transparantie is jouw voornemen, he?
Ethiopie werd toch al een tijd bedreigd door de islamieten in Somalie? Ze hebben toch al jaren troepen in Somalie ter ondersteuning vh Somalische leger?quote:Op maandag 25 december 2006 23:05 schreef Apropos het volgende:
http://www.cnn.com/2006/W(...)jets.reut/index.html
Tering hee. Verdiep je eens.quote:Op maandag 25 december 2006 23:18 schreef Mutant01 het volgende:
Goede zaak dat Iritrea zich er ook weer mee gaat bemoeien.
Wellicht dat als je nog harder huilt, mijn sarcastische post omgetoverd wordt in een "heel grappig, zo'n oorlog"- post.quote:Op maandag 25 december 2006 23:32 schreef Autodidact het volgende:
Heel grappig, zo'n oorlog.
Dat geldt voor die hele regio, of het nu Iritrea, de zogenaamde regering in Somalie of Ethiopie is.quote:Op maandag 25 december 2006 23:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Die vaginasnijders in Somalie zijn ook niet echt lieverdjes.
Wat eet jij tijdens kerst?quote:Op maandag 25 december 2006 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
...
Schaap.quote:Op maandag 25 december 2006 23:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat eet jij tijdens kerst?
Nee.quote:vind je het beledigend dat kerst zo gevierd wordt?
Nee.quote:Voel je je gekrenkt wanneer iemand je prettige kerstdagen toewenst?
Dat probeerde ik te zeggen, maar ik begreep je verkeerd.quote:Op maandag 25 december 2006 23:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat geldt voor die hele regio, of het nu Iritrea, de zogenaamde regering in Somalie of Ethiopie is.
Slaaplekker Coen.quote:Op maandag 25 december 2006 23:56 schreef Apropos het volgende:
Welterusten. Ja, ook jij, Mutant.
Doei.quote:Op maandag 25 december 2006 23:56 schreef Apropos het volgende:
Welterusten. Ja, ook jij, Mutant.
Ligt eraan in welke taal je het wil schrijven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:00 schreef Mutant01 het volgende:
hmm is het nu nonsens of nonsense.
James Brown verdomme.quote:De Amerikaanse soulzanger James Brown is op Eerste Kerstdag overleden aan de gevolgen van een zware longontsteking. Hij is 73 jaar geworden.
Brown, bijgenaamd The Godfather of Soul, Mr. Dynamite en Soul Brother Number One, werd wereldberoemd met hits als Sex Machine, It's A Man's Man's World en I Feel Good. In de VS had Brown bijna 100 noteringen in de Billboard Top 40.
Oud nieuws.quote:
RichardQuest!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:19 schreef Napalm het volgende:
Gaaaap. Net op.
jij bent echt luiquote:
It is what.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:07 schreef Sidekick het volgende:
Het is wat.
op 1e kerstdag?quote:
Leg eerst maar eens uit wat een driepersoonsschaakspel is.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:13 schreef Napalm het volgende:
Kan je trouwens ook ff frans/ duitsvertalen. Opa heeft gisteren een 3 persoonschaakspel gekregen zonder NL handleiding...
Om een of andere reden weigert opa alles dat in het duits staat te lezen...
Hoe werkt zoiets?quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
op 1e kerstdag?
Kan je trouwens ook ff frans/ duitsvertalen. Opa heeft gisteren een 3 persoonschaakspel gekregen zonder NL handleiding...
Om een of andere reden weigert opa alles dat in het duits staat te lezen...
Dat is nog intact na de handtastelijkheden van het Kerstdiner?quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:53 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb een vierpersoonsschaakspel.
quote:Ethiopische troepen claimen dat ze 1000 radicale moslimstrijders hebben gedood in Somalië. De moslims worden met luchtaanvallen en een grondoffensief teruggedrongen door het Somalische leger en Ethiopische militairen. Die zouden de hoofdstad Mogadishu naderen.
De moslims zeggen bezig te zijn met een tactische terugtocht. Hun leider zegt dat hij een langdurige oorlog tegen Ethiopië is begonnen, die het land overal zal treffen
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=599&Itemid=71quote:2) Wat is uw oordeel over de verwachting dat Duitsland in 2050 een islamitische meerderheid zal kennen?
3) Heeft u ook kennisgenomen van het bericht (**) dat in 2025 maar liefst 1/3 van alle in Europa geboren kinderen uit moslimfamilies komen? Wat is uw oordeel hierover?
4) Kunt u aangeven hoe de groei van de moslimbevolking de zowel in absolute termen als relatief als onderdeel van de bevolking zal zijn in Nederland, alle andere Europese landen en Europa in het totaal?
5) Deelt u de mening dat een eventueel toekomstig Turks EU-lidmaatschap deze cijfers nog verder verslechteren?
6) Bent u het met mij eens dat deze ontwikkeling desastreus is voor het voortbestaan van onze westerse beschaving en cultuur en dat dit ook uit alle macht dient te worden voorkomen? Bent u bereid hiertoe eindelijk een algehele immigratiestop voor islamitische immigranten in te voeren? Zo neen, waarom niet?
Wat SK zegt.quote:
Precies mijn idee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:43 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb geen zin om erin te duiken, maar ik verdenk dat soort onderzoeken er altijd van dat ze geen rekening houden met het feit dat de huidige geboorte-ratios wellicht niet doorzetten. Het zou mij verbazen als de moslimas die nu in hun puberteit zijn net als hun moeders en grootmoeders van plan zijn 5 kinderen te krijgen. Secularisatie onder de islamaanhangers? Geef het 20 jaar.
Bron?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:57 schreef Sidekick het volgende:
Wellicht? Het is allang zichtbaar dat de toename van moslims relatief gezien daalt en dat de jongere generatie minder verbonden/orthodox is dan hun ouders. Het is wat selectief cijfers gebruiken.
En dat is weer gebaseerd op... Dat staat er niet bij.quote:Many Germans and Dutch, apparently, did not wait for Broder’s advice. The number of emigrants leaving the Netherlands and Germany has already surpassed the number of immigrants moving in. One does not have to be prophetic to predict, like Henryk Broder, that Europe is becoming Islamic. Just consider the demographics. The number of Muslims in contemporary Europe is estimated to be 50 million. It is expected to double in twenty years. By 2025, one third of all European children will be born to Muslim families. Today Mohammed is already the most popular name for new-born boys in Brussels, Amsterdam, Rotterdam, and other major European cities.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/132075/index.htmlquote:Een omstreden toespraak van voorzitter Max Wieselmann van Een Ander Joods Geluid heeft bij de jaarlijkse stille tocht in Westerbork tot veel weerstand geleid.
'Als dat kankergezwel van bezetting, annexatie en achterstelling niet verdwijnt, zal het Midden-Oosten een brandhaard blijven', zei Wieselmann tegenover de 150 deelnemers aan de stille tocht. De politiek van Israël is volgens de voorzitter van stichting Een Ander Joods Geluid 'de kern van het probleem' in het Midden-Oosten.
Reductio ad capeam.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:13 schreef Monidique het volgende:
Nou, als zelfs DrW. er niet van houdt...
wie of wat is DrW?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:13 schreef Monidique het volgende:
Nou, als zelfs DrW. er niet van houdt...
DrW is geen persoon. DrW is een toestand. Niemand kan een beeld van DrW vatten. Alleen een futurist kan dat.quote:
Ook die niet, hij mist het verleden. DrW is een goochelaar met duizend zonnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
DrW is geen persoon. DrW is een toestand. Niemand kan een beeld van DrW vatten. Alleen een futurist kan dat.
De toename bleek in absolute zin heel erg stabiel, waardoor de originele stelling "verdubbeling iedere 5 jaar" niet meer opging. Bron was CBS, en ging over het totaal aantal moslims.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:02 schreef Monidique het volgende:
Ja, daar hadden we een heel tijdje geleden nog leuke grafiekjes voor, in een topic. Daarin kon je duidelijk zien dat er de toename van niet-westerse allochtonen afneemt. Zoiets. Ik kan het mij niet helemaal meer herinneren.
Dat geeft niet, nu kunnen we gewoon Geertje gebruiken als bron dat Duitsland over 45 jaar Islamitisch wordt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:12 schreef Monidique het volgende:
En waarop is zijn derde vraag gebaseerd? Op een post op The Brussels Journal, waarvan het signatuur lekker door jullie zelf bepaald mag worden, getiteld The Rape of Europe:
[..]
En dat is weer gebaseerd op... Dat staat er niet bij.
Het CBS is de dhimmi-organisatie.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, in die grafiek zaten (opzettelijk?) heel wat denkfouten verwerkt.
een van de reacties is dan wel weer geestig:quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef multatuli het volgende:
**http://www.jihadwatch.org/archives/014061.php#
quote:Ironic. Here the Germans wiped out the Jews, the brilliant descendants of Isaac who brought wealth and tremendous learning to Europe.
Well, now they have Isaac's retarded half-brother Ishmael and all his wives and offspring.
Payback's a bitch.
Een dusdanig bijdehandte vraag beantwoording siert de minister niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef multatuli het volgende:
Een dusdanig vaag geformuleerde vraag is niet te beantwoorden. Groeicijfers zonder een termijn te noemen is niet mogelijk. Verder is het de minister onbekend welke geloofsovertuiging de burgers van Europa in de toekomst zullen omhelzen.
Dwned (Darwin-owned).quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef Napalm het volgende:
Hmmm, een fles cococola van 11 maanden over de datum is niet lekker meer.
Het is ook niet eens een antwoord, de minister krijgt een vraag met een paar duidelijk gestelde begrenzingen aan het antwoord (specifiek de moslimpopulatie) en gaat vervolgens om de vraag heen draaien. Zij zal dus zich ook wel zorgen maken, maar dat kan ze vanuit politiek correct antwoord niet zeggen, gelet op de formatie met het nationale front voor de islamitisering van Nederland de PvdA.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een dusdanig bijdehandte vraag beantwoording siert de minister niet.
Uh, de Minister van Vreemdelingenzaken en Integratie is Rita Verdonk. Wat heeft zij met de formatie van doen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is ook niet eens een antwoord, de minister krijgt een vraag met een paar duidelijk gestelde begrenzingen aan het antwoord (specifiek de moslimpopulatie) en gaat vervolgens om de vraag heen draaien. Hij zal dus zich ook wel zorgen maken, maar dat kan hij vanuit politiek correct antwoord niet zeggen, gelet op de formatie met het nationale front voor de islamitisering van Nederland de PvdA.
Zich aan de oppervlakte houden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Uh, de Minister van Vreemdelingenzaken en Integratie is Rita Verdonk. Wat heeft zij met de formatie van doen?
Waarom is zij opeens een hij geworden dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zich aan de oppervlakte houden.
omdat zij de minster van vreemdelingenzaken en integratie was, en het nu een hij is, te weten Ballin.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waarom is zij opeens een hij geworden dan?
Rita Veronk heeft nog steeds integratie. Alleen immigratiebeleid is naar Hirsch Ballin gegaan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
omdat zij de minster van vreemdelingenzaken en integratie was, en het nu een hij is, te weten Ballin.
dan denk ik dat diegene dezelfde fout als mij heeft gemaakt, en er daarom hij in plaats van zij stond.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, Rita Veronk heeft nog steeds vreemdelingenzaken en integratie. Alleen immigratiebeleid is naar Hirsch Ballin gegaan.
Nu ik op de justitiesite kijk zie ik dat "vreemdelingenzaken" niet meer bestaat in portefeuille van ministerschap, immigratie valt onder Hirsch Ballin. Waarom Wilders het nog gecombineerd noemt weet ik niet, want het is nu gescheiden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:25 schreef problematiQue het volgende:
[..]
dan denk ik dat diegene dezelfde fout als mij heeft gemaakt, en er daarom hij in plaats van zij stond.
* problematiQue stands corrected.
Erg Amerikaans he? Volgens mij draaide die vorig jaar op het idfaquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:46 schreef problematiQue het volgende:
Net Why We Fight gezien, indrukwekkende docu.
het gaat inderdaad alleen over de VS, maar dat doet mijns inziens niets af aan de boodschap.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Erg Amerikaans he? Volgens mij draaide die vorig jaar op het idfa
Dat is de pest, die vrouw die oneervol is ontslagen en de schuld kreeg van de mishandelingen in de gevangenissen in Irak, komt ook overal in voor. Het is net alsof ze gecast zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:06 schreef problematiQue het volgende:
[..]
het gaat inderdaad alleen over de VS, maar dat doet mijns inziens niets af aan de boodschap.
Weet jij misschien in welke andere docu die gepensioneerde New Yorkse politieagent nog meer voorkomt? Die vader die de naam van zijn bij 9/11 omgekome zoon op een bom liet zetten. Ik zweer dat ik die man ergens anders ook eens heb zien langskomen.
och, ze moeten ergens die extra boterham vandaan halen, een politie-pensioen in de VS is waarschijnlijk niet al te riant.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is de pest, die vrouw die oneervol is ontslagen en de schuld kreeg van de mishandelingen in de gevangenissen in Irak, komt ook overal in voor. Het is net alsof ze gecast zijn
Zumquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef Napalm het volgende:
Hmmm, een fles cococola van 11 maanden over de datum is niet lekker meer.
Deze constatering zegt alles over het gruwelijk mis zijn van ons totaal verziekte arbeidsklimaat. Het is een teken aan de wand. Mensen gaan daardoor het werk zien als iets wat je moet uitzitten, net zoals een gevangenisstraf.. De meeste bedrijven zijn immers ook strafkampen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:21 schreef problematiQue het volgende:
Waarom zijn er trouwens zo veel mensen zo gefixeerd op hun pensioen. Net ook in die docu een jongen die zijn recruiter vertelt dat hij het aan hem te danken zal hebben dat hij straks een goed pensioen heeft. Alsof het leven niets anders is dan je voorbereiden op je pensioen.
'het pensioen, het nieuwe hiernamaals'.
Het verheerlijken van het nietsdoen vind ik ook totaal misplaatst. Ik zou mij de tyfus vervelen als ik niets om handen zou hebben voor jaren achtereen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze constatering zegt alles over het gruwelijk mis zijn van ons totaal verziekte arbeidsklimaat. Het is een teken aan de wand. Mensen gaan daardoor het werk zien als iets wat je moet uitzitten, net zoals een gevangenisstraf.. De meeste bedrijven zijn immers ook strafkampen...
Geen wonder dus.
beetje een open deur hè.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef Monidique het volgende:
The U.S. State Department signaled Tuesday that it will support the Ethiopian military operations against Somali Islamist forces.
Tsja...
Nee, ik pleit hiermee niet voor niets doen. Juist niet; de mens moet iets om handen hebben. Anders worden ze depressief.......quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het verheerlijken van het nietsdoen vind ik ook totaal misplaatst. Ik zou mij de tyfus vervelen als ik niets om handen zou hebben voor jaren achtereen.
ik trachtte jou niet tegen te spreken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik pleit hiermee niet voor niets doen. Juist niet; de mens moet iets om handen hebben. Anders worden ze depressief.......
Ik pleit weer voor een gezond arbeidsklimaat. Niet het huidige want die is op alle fronten verziekt. De werkgevers hebben het hier slechts voor het zeggen, er is geen gezonde belans tussen machtsverhoudingen. Gevolg: veel te hoge werkdruk, minimale inbreng van werknemer in het werk, hebben demotivatie en tegenzin tot het gevolg.........
Gevolg: pensioenwens........Absurd. Werk moet gewoon leuk zijn, pensioenverlangen of uitzitten is zeer ongezonde zaak...Zeker in een tijd dat men langer moet gaan doorwerken...
OK.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:45 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik trachtte jou niet tegen te spreken.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6202791.stmquote:Venezuela mulls euro oil switch
Venezuela has expressed interest in an Iranian move to ask buyers to pay for oil in euros rather than US dollars.
The oil-rich nation said it planned to see if a similar scheme could be introduced to its crude exports.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6210721.stmquote:Israel approves W Bank settlement
Israel has approved the construction of a new settlement in the occupied West Bank, Israeli officials have said.
The defence ministry said 30 houses would be built in the settlement for families moved from the Gaza Strip.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6204141.stmquote:The Australian Prime Minister John Howard, who refused to sign the Kyoto Protocol insisting it would damage the economy, now believes, however, that serious environmental trouble is brewing.
Dat is wel een heel makkelijke manier om een discussie te ontlopen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:45 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik trachtte jou niet tegen te spreken.
CBS maar dit is al ontzettend oud nieuws waarbij jij in dit geval het CBS wel weer niet zal geloven en in het geval van de JSF wel selectief als je bentquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bron?
Juist door de massale huwelijks immigratie blijven de thuisland fokcijfers de norm..
Is hij dan eindelijk overleden?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:11 schreef Apropos het volgende:
Boudewijn de Groot.
Hihi. Ik wist dat dat huilen zijn doel niet zou missen.quote:
Helaas, Harry. Schlagers en polonium zijn er het hele jaar door.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:22 schreef Aoristus het volgende:
Kerst is afgelopen, je zou bijna zeggen dat er iets te vieren valt
Ja ik ga heel misschien nog ff de stad in. Twijfels.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:22 schreef Aoristus het volgende:
Kerst is afgelopen, je zou bijna zeggen dat er iets te vieren valt
Vergeet de domme benzinerovende negers van Nigeria nietquote:Op woensdag 27 december 2006 01:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Helaas, Harry. Schlagers en polonium zijn er het hele jaar door.
Het is al 1.30. Denk je niet dat iedereen reeds lange tijd dronken is?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik ga heel misschien nog ff de stad in. Twijfels.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:33 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, James Brown is dood. Nu nog Mike Tyson, Don King, Al Sharpton, Louis Farrakhan en Jesse Jackson, en Amerika kan gaan wennen aan Barrack Obama zonder te worden afgeleid door al die onfatsoenlijke negers.
wat ik bedoelde was dat mijn post niet zozeer een reactie als wel een aanvulling was op wat EchtGaaf postte.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is wel een heel makkelijke manier om een discussie te ontlopen.
Zouden die families nu betaald krijgen om op een ingepikt illegaal bezet land te gaan wonen, ik denk het eigenlijk wel, want ik zou er voor geen goud gaan wonen. Of je moet de Palestijnen blind haten...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:56 schreef problematiQue het volgende:
hier snap ik echt helemaal niets van. Aan de ene kant tonen ze goede wil door een beetje in te schikken ten opzichte van de palestijnen, komen ze hier mee.
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6210721.stm
Ik zou demonstratief mijn beeldscherm het raam uitgooien en er 4 rondjes omheen marcheren.quote:Op woensdag 27 december 2006 07:37 schreef problematiQue het volgende:
aww, ik kom ook weer net op van baalen uit als ik op escape druk.
In een gate met water gevallen?quote:Op woensdag 27 december 2006 07:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gerald Ford is zojuist gestorven.
Dat klopt.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:11 schreef Apropos het volgende:
Boudewijn de Groot.
Uh, de minister was nog niet echt aan het woord gekomen. Ik nam slechts een voorschot.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is ook niet eens een antwoord, de minister krijgt een vraag met een paar duidelijk gestelde begrenzingen aan het antwoord (specifiek de moslimpopulatie) en gaat vervolgens om de vraag heen draaien. Zij zal dus zich ook wel zorgen maken, maar dat kan ze vanuit politiek correct antwoord niet zeggen, gelet op de formatie met het nationale front voor de islamitisering van Nederland de PvdA.
Vandaar.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:40 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, de minister was nog niet echt aan het woord gekomen. Ik nam slechts een voorschot.
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?PA=70086ned&D1=0-16&D2=(l-11)-l&DM=SLNL&LA=nl&TT=2quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:29 schreef Monidique het volgende:
Helaas kan ik het topic niet zo snel vinden en die plaatjes zullen sowieso wel weg zijn.
Of uitleggen dat ali baba en de 40 rovers niet bestaan, dat is nog een grotere kluif, denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:00 schreef Sidekick het volgende:
Zometeen moeten we DrW nog uitleggen dat de Kerstman niet bestaat.
misgeschoten dan.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:40 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, de minister was nog niet echt aan het woord gekomen. Ik nam slechts een voorschot.
maar als je misschiet heb je altijd kans dat je iets anders raakt.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:30 schreef Yildiz het volgende:
Ja poe hey, als je niet mis mocht schieten in een discussie zou dit hele forum niet bestaan.
Dat klopt. Had je nu trouwens een bron van dat van clinton in je signature?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
maar als je misschiet heb je altijd kans dat je iets anders raakt.
Collateral damage.
Ja, die heb ik.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:40 schreef Yildiz het volgende:
Had je nu trouwens een bron van dat van clinton in je signature?
I'd like to read it, now.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:43 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ja, die heb ik.
Hij zei het wel in het Engels hoor...
Typisch weer zo'n rechts geleuter.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin? Welke idioot heeft ooit bedacht dat werk leuk zou moeten zijn? Als werk leuk zou zijn dan zou het wel hobby heten of iets dergelijks.
Werk is er om te overleven en een middel om in je behoeften te voorzien, niks meer niks minder.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
BrusselsJournaal is een website die uitsluitend een soort verschikkelijk doemscenario verspreid.Daar houd DrW niet van, dus volgt hij die website ook niet meer.
quote:Christelijke liefde door Finder_elf_towns: Als je de geboortecijfers bekijkt van die islamieten kun je niet beweren dat ze niet bezig zijn met biologische oorlogsvoering. Moslims dienen daarom bestreden te worden alsof het biologische wapens betreft.
Dat is maar een deel van het verhaal. Werk voorziet je inderdaad in de middelen om te overleven, maar werk is voor veel mensen ook een zekere invulling van sociale behoeften en wek voorziet in veel gevallen mensen ook van een zekere culturele en intellectuele diepgang (dit is over het algemeen vooral het geval in het hogere segment van de arbeidsmarkt). Wanneer mensen alleen zouden werken wegens economische motieven, zou vrijwilligerswerk bijvoorbeeld totaal niet bestaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin? Welke idioot heeft ooit bedacht dat werk leuk zou moeten zijn? Als werk leuk zou zijn dan zou het wel hobby heten of iets dergelijks.
Werk is er om te overleven en een middel om in je behoeften te voorzien, niks meer niks minder.
Ik kom hier nog op terug.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is maar een deel van het verhaal. Werk voorziet je inderdaad in de middelen om te overleven, maar werk is voor veel mensen ook een zekere invulling van sociale behoeften en wek voorziet in veel gevallen mensen ook van een zekere culturele en intellectuele diepgang (dit is over het algemeen vooral het geval in het hogere segment van de arbeidsmarkt). Wanneer mensen alleen zouden werken wegens economische motieven, zou vrijwilligerswerk bijvoorbeeld totaal niet bestaan.
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kom hier nog op terug.Ik zette het natuurlijk zwaar aan.
Vast wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 05:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grapje was. Wat jij?
Ach ja, sommige mensen krijgen nou eenmaal een rode waas voor hun ogen als ze het woord 'islam' - of een vervoeging ervan - zien. Kritisch zijn is uitstekend, en wellicht is in het verleden gefundeerde kritiek wel teveel gesmoord - maar het moet mijn inziens niet te ver doorschieten.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ethiopie bombardeert somalische steden
Machtig hoe mensen er alles aan proberen te doen om mij uit mn huisje te lokken![]()
Nee, het is gewoon provocatie.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie niet in wat dergelijke termen met kritiek te maken hebben
Ja, dus?quote:
Ik denk dat ik maar s op de fiets stap en een vriend ga helpen verhuizen.quote:
Dat klopt. Maar natuurlijk?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zonder provocatie geen discussie. Mensen die uitsluitend praten in nuances winnen daarom nooit een discussie.
Dat heet vluchtenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar s op de fiets stap en een vriend ga helpen verhuizen.
Reya begrijpt het wel. En dat is voldoende.quote:
'tis zonde.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zonder provocatie geen discussie. Mensen die uitsluitend praten in nuances winnen daarom nooit een discussie.
Ik begrijp je echt wel mijn jong. ik vrees dat jij mij niet begrijpt. Dat is het probleem........En niet vluchten, denk erom.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Reya begrijpt het wel. En dat is voldoende.
Dus als ik je moeder constant een hoer zou noemen, zou de kans dat ik de discussie win toenemen?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik heb me nu wel weer voldoende geërgerd aan je.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt wel mijn jong. ik vrees dat jij mij niet begrijp. Dat is het probleem........En niet vluchten, denk erom.
Aan provocatie ansich is niets mis. Ik flikt het ook. Maar vervolgens blijft de nuancering bij onze vluchter in spe uit. Daar heb ik ietsm eer moeite mee....quote:Op woensdag 27 december 2006 12:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus als ik je moeder constant een hoer zou noemen, zou de kans dat ik de discussie win toenemen?
Ik zei toch dat ik er later op terugkom. Beter lezen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aan provocatie ansich is niets mis. Ik flikt het ook. Maar vervolgens blijft de nuancering bij onze vluchter in spe uit. Daar heb ik ietsm eer moeite mee....
Je ergert, omdat je geen weerwoord hebt....Maar dat is niet erg. Ben ik van rechtse mensen dagelijks gewend.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb me nu wel weer voldoende geërgerd aan je.
Dan ben je te laat begonnen. Op tijd aankomen is op tijd beginnen.quote:Ik ben al te laat.
Ook dat is vluchten........quote:Op woensdag 27 december 2006 12:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik er later op terugkom. Beter lezen.
Ik was op de fietsquote:Op woensdag 27 december 2006 13:46 schreef sigme het volgende:
Ik was de bewuste onbeschonken bestuurder.
Ik ben gisternacht rond een uur of twee voorzichtig Stad doorkruist. Er fietste her en der nog wel wat onverlichts.quote:
Ik ben in Meppel en heb wel een voorlicht en zat eerder en later op de fietsquote:Op woensdag 27 december 2006 13:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben gisternacht rond een uur of twee voorzichtig Stad doorkruist. Er fietste her en der nog wel wat onverlichts.
Jazeker tot 6 december 2007.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk voor een kerstmanpakverbod?
Hoe gaat het met je schaapjes?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:46 schreef sigme het volgende:
Ik was de bewuste onbeschonken bestuurder.
blijven kijken.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hey, zie ik een kont in je avatar?
CBS; geef ff een rechtstreekse link?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
CBS maar dit is al ontzettend oud nieuws waarbij jij in dit geval het CBS wel weer niet zal geloven en in het geval van de JSF wel selectief als je bent.
Hij zei het in zn speech nalv de bombardementen die dag (zie datum) op Irak.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:55 schreef Yildiz het volgende:
I'd like to read it, now.
en dan 's middags je gelijk claimen he?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:07 schreef Autodidact het volgende:
Om vijf uur 's nachts, stomdronken. Ja, dan wel.
Hehe. Met moeite.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
en dan 's middags je gelijk claimen he?
quote:KERSTVERHAAL DEEL I.
Lawaai, gelach en geschreeuw klonken uit de dampende herberg. Hoog vrouwengegil wees op vrolijke activiteiten naast eten en drinken. Het was niet de gebruikelijke clientèle van de herberg maar personen uit alle windstreken die net als Jozef en Maria op weg waren naar hun geboorteplaats vanwege de verplichte volkstelling. De herbergier was terug naar binnen gegaan om te kijken of er nog ergens een hoekje te verhuren was aan het jonge stel waarvan de vrouw hoogzwanger was. Geld is geld tenslotte, en de belastingen van de Romeinse bezetters waren taai en de inners zuigend. (red. zo komt den herberg dus negatief in het verhaal) Toen de man weer de kakofonie van ruig plezier binnenstapte kwam van achteren de herbergierster met wat dekens en vers stro de hoek om. "Met al die vreemde uitgelaten en vooral dronken figuren in de herberg is het geen plaats voor een jong stel in verwachting van een kind. Een kilometer of drie verder is een stal waar onze os de nacht doorbrengt, de stallen hier staan vol met dieren van de reizigers. Het is er droog en warm en vlakbij is een bron die je vanzelf ziet." Ze legde de dekens en het stro op de ezel voor Maria en wees het gebaar van Jozef om te betalen van de hand.
"We lopen toch wel binnen deze weken met die volkstelling," zei de herbergierster en herschikte der borsten alvorens ze met een knipoog de dampende deur binnenstapte. Ze draaide om; "Er staat een volle olielamp in een verborgen nis rechts langs de deur, slaap ze."En ze werd binnengetrokken door gretige mannenhanden.
Jozef hielp Maria op de ezel en kuierde in de richting waarin de herbergiersvrouw gewezen had. Ze keken nog een keertje om naar de luidruchtige herberg. De herbergier kwam grijnzend in de verlichte deuropening, vermoedelijk had hij nog een hoekje gevonden. De grijns maakte plaats voor een blik van verbazing toen hij zag dat er niemand meer voor de deur stond. Vermoedelijk zag hij hun vage silhouet want hij riep ze na. Jozef en Maria keken elkaar aan maar besloten stilzwijgend voor de stal te kiezen.
quote:KERSTVERHAAL DEEL II.
Na een half uurtje bereikte ze inderdaad een redelijk onderhouden stal met een wankele lage deur vol kieren. Jozef begroette de kolossale os die vriendelijk terug bromde tegen het binnengebrachte ezeltje. Het kleine ezeltje en de grote os leken al snel in een geanimeerd gesprek zonder woorden. De lamp was makkelijk gevonden en verspreidde een helder licht door de stal. Jozef schudde het stro uit en vouwde de deken open om op het stro uit te spreiden. In de deken gerold zaten een stuk brood, wat koud schapenvlees en een kruik zoete wijn. Jozef en Maria kregen het warm van zoveel gastvrijheid en van het eten en de heerlijke wijn die na reisdagen van vrijwel alleen water een Godendrank was. Maria dronk alleen een beetje wijn want ze voelde de eerste weeën en haar water was tot schrik van het kleine ezeltje onderweg al gebroken. Ze vroeg Jozef om even naar buiten te gaan en water te gaan halen en pas weer binnen te komen als Maria dat vroeg. Jozef deed manhaftig alsof hij het niet snapte maar was blij dat Maria het aanstaande varkentje zelf besloot te wassen. Hij ging naar buiten (red. daarom staat er in het verhaal zelf niks over de bevalling) en slenterde met de bijna lege geitenhuid in de richting waarin hij de bron verwachte. De stal stond bovenop een heuvel dus wat lager in het dal zou de bron wel zijn. Dichter wordende begroeiing vertelde hem dat hij op de goede weg was. Het gebeuren in de stal wat Jozef een beetje verdrong zou wel goed komen. Maria had thuis vaak bevallende vrouwen bijgestaan en kende het klappen van de zweep. Hij hunkerde naar een goeie sigaar maar die zouden pas eeuwen later worden uitgevonden.
quote:Kerstverhaal deel III.
Wat verderop lagen wat herders een beetje te kwallen en liedjes te zingen. (red. de herderkes lagen bij nachten) De stoffige herdershonden bewaakten de schapen en een van hen had een grote kruik Chateau Migraine weten te stelen toen de herbergier even niet oplette. Ze vertelden schuine bakken en hadden lol. Ze misten Ebrahim al een tijdje. Maar die kwam even later met een verhitte kop tussen de schapen uit, dus het gelach rolde weer door het dal. "Hoe was ze Eppie, schaapmak zeker." Als ene Engel (red. zo komen de engelen in het verhaal) antwoordde Ebrahim en weer rolden de aangeschoten herders van het lachen door het taaie gras. Een van de aangeschoten herders wees plotseling op een licht enkele kilometers verderop.
"Staat die ster niet verrekes laag?" vroeg hij in het algemeen. "Hij is ook wat geler dan de rest of denk ik dat maar?" merkte een andere op. "Staat de ster ook niet lager dan de rest van de sterren?" merkte de snelste van het stel op.
Iets klopt er niet," zei Ebrahim die zijn drankachterstand aan het inhalen was. "Als we de kudde engelen eens meenamen en gingen kijken bij die vreemde ster? Gierend stonden ze op en liepen in de richting van het licht. De stoffige honden zorgden dat de schapen volgden.Dichterbij gekomen was het Ebrahim die het mysterie het eerste door had.
"Verrek, het is de oude stal van den herbergier waar licht brand."
"We zijn er nu bijna dus we gaan maar even kijken."( red. en daar hebben we dus de ster, meer het licht van de lamp door de kieren van de deur)
.quote:Kerstberhaal deel IV.
Toen ze gerommel aan de deur hoorden lag de nieuwgeborene te blaken in de kribbe van den os die met zijn warme adem het lichaampje verwarmde, bijgestaan door een fanatiek zijn best doend klein ezeltje. De lamp stond op de grond voor de voederbak met het kindje, geflankeerd door een emotionele Jozef en Maria. En daarboven die twee dierenhoofden die ook erg onder de indruk leken te zijn met vochtige neuzen en natte ogen. De binnenstommelende wat dronken herders vielen op hun knieën, deels door aandoening en deels door de Chateau Migraine.
Ebrahim, die nog even naar zijn engeltjes had gekeken kwam als laatste binnen. Een geblaat van een van de engeltjes, sorry schapen leidde hem af en hij knalde met zijn zatte harses tegen de lage deurpost.
"***JEZUS CHRISTUS*****" vloekte hij luid na de gevoelige en hardklinkende klap.
"Jezus Christus," herhaalde en proefde Maria de woorden van Ebrarim.....Dat is ene leuke naam voor onze Sjef. En ze keek Jozef vertederd aan.(red. en zo kwam Jezus Christus aan zijnne naam) The End.
jammerquote:Op woensdag 27 december 2006 17:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vooruit, ik heb mijn avatar maar weer teruggezet.
Gerald Ford in verkiezingsdebat '76.quote:There is no Soviet domination of Eastern Europe and there never will be under a Ford administration.
De vraag is vooral voor hoelang.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo, het werkt weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |