beetje een open deur hè.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef Monidique het volgende:
The U.S. State Department signaled Tuesday that it will support the Ethiopian military operations against Somali Islamist forces.
Tsja...
Nee, ik pleit hiermee niet voor niets doen. Juist niet; de mens moet iets om handen hebben. Anders worden ze depressief.......quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het verheerlijken van het nietsdoen vind ik ook totaal misplaatst. Ik zou mij de tyfus vervelen als ik niets om handen zou hebben voor jaren achtereen.
ik trachtte jou niet tegen te spreken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik pleit hiermee niet voor niets doen. Juist niet; de mens moet iets om handen hebben. Anders worden ze depressief.......
Ik pleit weer voor een gezond arbeidsklimaat. Niet het huidige want die is op alle fronten verziekt. De werkgevers hebben het hier slechts voor het zeggen, er is geen gezonde belans tussen machtsverhoudingen. Gevolg: veel te hoge werkdruk, minimale inbreng van werknemer in het werk, hebben demotivatie en tegenzin tot het gevolg.........
Gevolg: pensioenwens........Absurd. Werk moet gewoon leuk zijn, pensioenverlangen of uitzitten is zeer ongezonde zaak...Zeker in een tijd dat men langer moet gaan doorwerken...
OK.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:45 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik trachtte jou niet tegen te spreken.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6202791.stmquote:Venezuela mulls euro oil switch
Venezuela has expressed interest in an Iranian move to ask buyers to pay for oil in euros rather than US dollars.
The oil-rich nation said it planned to see if a similar scheme could be introduced to its crude exports.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6210721.stmquote:Israel approves W Bank settlement
Israel has approved the construction of a new settlement in the occupied West Bank, Israeli officials have said.
The defence ministry said 30 houses would be built in the settlement for families moved from the Gaza Strip.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6204141.stmquote:The Australian Prime Minister John Howard, who refused to sign the Kyoto Protocol insisting it would damage the economy, now believes, however, that serious environmental trouble is brewing.
Dat is wel een heel makkelijke manier om een discussie te ontlopen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:45 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik trachtte jou niet tegen te spreken.
CBS maar dit is al ontzettend oud nieuws waarbij jij in dit geval het CBS wel weer niet zal geloven en in het geval van de JSF wel selectief als je bentquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bron?
Juist door de massale huwelijks immigratie blijven de thuisland fokcijfers de norm..
Is hij dan eindelijk overleden?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:11 schreef Apropos het volgende:
Boudewijn de Groot.
Hihi. Ik wist dat dat huilen zijn doel niet zou missen.quote:
Helaas, Harry. Schlagers en polonium zijn er het hele jaar door.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:22 schreef Aoristus het volgende:
Kerst is afgelopen, je zou bijna zeggen dat er iets te vieren valt
Ja ik ga heel misschien nog ff de stad in. Twijfels.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:22 schreef Aoristus het volgende:
Kerst is afgelopen, je zou bijna zeggen dat er iets te vieren valt
Vergeet de domme benzinerovende negers van Nigeria nietquote:Op woensdag 27 december 2006 01:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Helaas, Harry. Schlagers en polonium zijn er het hele jaar door.
Het is al 1.30. Denk je niet dat iedereen reeds lange tijd dronken is?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik ga heel misschien nog ff de stad in. Twijfels.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:33 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, James Brown is dood. Nu nog Mike Tyson, Don King, Al Sharpton, Louis Farrakhan en Jesse Jackson, en Amerika kan gaan wennen aan Barrack Obama zonder te worden afgeleid door al die onfatsoenlijke negers.
wat ik bedoelde was dat mijn post niet zozeer een reactie als wel een aanvulling was op wat EchtGaaf postte.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is wel een heel makkelijke manier om een discussie te ontlopen.
Zouden die families nu betaald krijgen om op een ingepikt illegaal bezet land te gaan wonen, ik denk het eigenlijk wel, want ik zou er voor geen goud gaan wonen. Of je moet de Palestijnen blind haten...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:56 schreef problematiQue het volgende:
hier snap ik echt helemaal niets van. Aan de ene kant tonen ze goede wil door een beetje in te schikken ten opzichte van de palestijnen, komen ze hier mee.
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6210721.stm
Ik zou demonstratief mijn beeldscherm het raam uitgooien en er 4 rondjes omheen marcheren.quote:Op woensdag 27 december 2006 07:37 schreef problematiQue het volgende:
aww, ik kom ook weer net op van baalen uit als ik op escape druk.
In een gate met water gevallen?quote:Op woensdag 27 december 2006 07:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gerald Ford is zojuist gestorven.
Dat klopt.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:11 schreef Apropos het volgende:
Boudewijn de Groot.
Uh, de minister was nog niet echt aan het woord gekomen. Ik nam slechts een voorschot.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is ook niet eens een antwoord, de minister krijgt een vraag met een paar duidelijk gestelde begrenzingen aan het antwoord (specifiek de moslimpopulatie) en gaat vervolgens om de vraag heen draaien. Zij zal dus zich ook wel zorgen maken, maar dat kan ze vanuit politiek correct antwoord niet zeggen, gelet op de formatie met het nationale front voor de islamitisering van Nederland de PvdA.
Vandaar.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:40 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, de minister was nog niet echt aan het woord gekomen. Ik nam slechts een voorschot.
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?PA=70086ned&D1=0-16&D2=(l-11)-l&DM=SLNL&LA=nl&TT=2quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:29 schreef Monidique het volgende:
Helaas kan ik het topic niet zo snel vinden en die plaatjes zullen sowieso wel weg zijn.
Of uitleggen dat ali baba en de 40 rovers niet bestaan, dat is nog een grotere kluif, denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:00 schreef Sidekick het volgende:
Zometeen moeten we DrW nog uitleggen dat de Kerstman niet bestaat.
misgeschoten dan.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:40 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, de minister was nog niet echt aan het woord gekomen. Ik nam slechts een voorschot.
maar als je misschiet heb je altijd kans dat je iets anders raakt.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:30 schreef Yildiz het volgende:
Ja poe hey, als je niet mis mocht schieten in een discussie zou dit hele forum niet bestaan.
Dat klopt. Had je nu trouwens een bron van dat van clinton in je signature?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
maar als je misschiet heb je altijd kans dat je iets anders raakt.
Collateral damage.
Ja, die heb ik.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:40 schreef Yildiz het volgende:
Had je nu trouwens een bron van dat van clinton in je signature?
I'd like to read it, now.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:43 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ja, die heb ik.
Hij zei het wel in het Engels hoor...
Typisch weer zo'n rechts geleuter.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin? Welke idioot heeft ooit bedacht dat werk leuk zou moeten zijn? Als werk leuk zou zijn dan zou het wel hobby heten of iets dergelijks.
Werk is er om te overleven en een middel om in je behoeften te voorzien, niks meer niks minder.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
BrusselsJournaal is een website die uitsluitend een soort verschikkelijk doemscenario verspreid.Daar houd DrW niet van, dus volgt hij die website ook niet meer.
quote:Christelijke liefde door Finder_elf_towns: Als je de geboortecijfers bekijkt van die islamieten kun je niet beweren dat ze niet bezig zijn met biologische oorlogsvoering. Moslims dienen daarom bestreden te worden alsof het biologische wapens betreft.
Dat is maar een deel van het verhaal. Werk voorziet je inderdaad in de middelen om te overleven, maar werk is voor veel mensen ook een zekere invulling van sociale behoeften en wek voorziet in veel gevallen mensen ook van een zekere culturele en intellectuele diepgang (dit is over het algemeen vooral het geval in het hogere segment van de arbeidsmarkt). Wanneer mensen alleen zouden werken wegens economische motieven, zou vrijwilligerswerk bijvoorbeeld totaal niet bestaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin? Welke idioot heeft ooit bedacht dat werk leuk zou moeten zijn? Als werk leuk zou zijn dan zou het wel hobby heten of iets dergelijks.
Werk is er om te overleven en een middel om in je behoeften te voorzien, niks meer niks minder.
Ik kom hier nog op terug.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is maar een deel van het verhaal. Werk voorziet je inderdaad in de middelen om te overleven, maar werk is voor veel mensen ook een zekere invulling van sociale behoeften en wek voorziet in veel gevallen mensen ook van een zekere culturele en intellectuele diepgang (dit is over het algemeen vooral het geval in het hogere segment van de arbeidsmarkt). Wanneer mensen alleen zouden werken wegens economische motieven, zou vrijwilligerswerk bijvoorbeeld totaal niet bestaan.
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kom hier nog op terug.Ik zette het natuurlijk zwaar aan.
Vast wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 05:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grapje was. Wat jij?
Ach ja, sommige mensen krijgen nou eenmaal een rode waas voor hun ogen als ze het woord 'islam' - of een vervoeging ervan - zien. Kritisch zijn is uitstekend, en wellicht is in het verleden gefundeerde kritiek wel teveel gesmoord - maar het moet mijn inziens niet te ver doorschieten.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ethiopie bombardeert somalische steden
Machtig hoe mensen er alles aan proberen te doen om mij uit mn huisje te lokken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |