James Brown verdomme.quote:De Amerikaanse soulzanger James Brown is op Eerste Kerstdag overleden aan de gevolgen van een zware longontsteking. Hij is 73 jaar geworden.
Brown, bijgenaamd The Godfather of Soul, Mr. Dynamite en Soul Brother Number One, werd wereldberoemd met hits als Sex Machine, It's A Man's Man's World en I Feel Good. In de VS had Brown bijna 100 noteringen in de Billboard Top 40.
Oud nieuws.quote:
RichardQuest!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:19 schreef Napalm het volgende:
Gaaaap. Net op.
jij bent echt luiquote:
It is what.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:07 schreef Sidekick het volgende:
Het is wat.
op 1e kerstdag?quote:
Leg eerst maar eens uit wat een driepersoonsschaakspel is.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:13 schreef Napalm het volgende:
Kan je trouwens ook ff frans/ duitsvertalen. Opa heeft gisteren een 3 persoonschaakspel gekregen zonder NL handleiding...
Om een of andere reden weigert opa alles dat in het duits staat te lezen...
Hoe werkt zoiets?quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
op 1e kerstdag?
Kan je trouwens ook ff frans/ duitsvertalen. Opa heeft gisteren een 3 persoonschaakspel gekregen zonder NL handleiding...
Om een of andere reden weigert opa alles dat in het duits staat te lezen...
Dat is nog intact na de handtastelijkheden van het Kerstdiner?quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:53 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb een vierpersoonsschaakspel.
quote:Ethiopische troepen claimen dat ze 1000 radicale moslimstrijders hebben gedood in Somalië. De moslims worden met luchtaanvallen en een grondoffensief teruggedrongen door het Somalische leger en Ethiopische militairen. Die zouden de hoofdstad Mogadishu naderen.
De moslims zeggen bezig te zijn met een tactische terugtocht. Hun leider zegt dat hij een langdurige oorlog tegen Ethiopië is begonnen, die het land overal zal treffen
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=599&Itemid=71quote:2) Wat is uw oordeel over de verwachting dat Duitsland in 2050 een islamitische meerderheid zal kennen?
3) Heeft u ook kennisgenomen van het bericht (**) dat in 2025 maar liefst 1/3 van alle in Europa geboren kinderen uit moslimfamilies komen? Wat is uw oordeel hierover?
4) Kunt u aangeven hoe de groei van de moslimbevolking de zowel in absolute termen als relatief als onderdeel van de bevolking zal zijn in Nederland, alle andere Europese landen en Europa in het totaal?
5) Deelt u de mening dat een eventueel toekomstig Turks EU-lidmaatschap deze cijfers nog verder verslechteren?
6) Bent u het met mij eens dat deze ontwikkeling desastreus is voor het voortbestaan van onze westerse beschaving en cultuur en dat dit ook uit alle macht dient te worden voorkomen? Bent u bereid hiertoe eindelijk een algehele immigratiestop voor islamitische immigranten in te voeren? Zo neen, waarom niet?
Wat SK zegt.quote:
Precies mijn idee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:43 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb geen zin om erin te duiken, maar ik verdenk dat soort onderzoeken er altijd van dat ze geen rekening houden met het feit dat de huidige geboorte-ratios wellicht niet doorzetten. Het zou mij verbazen als de moslimas die nu in hun puberteit zijn net als hun moeders en grootmoeders van plan zijn 5 kinderen te krijgen. Secularisatie onder de islamaanhangers? Geef het 20 jaar.
Bron?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:57 schreef Sidekick het volgende:
Wellicht? Het is allang zichtbaar dat de toename van moslims relatief gezien daalt en dat de jongere generatie minder verbonden/orthodox is dan hun ouders. Het is wat selectief cijfers gebruiken.
En dat is weer gebaseerd op... Dat staat er niet bij.quote:Many Germans and Dutch, apparently, did not wait for Broder’s advice. The number of emigrants leaving the Netherlands and Germany has already surpassed the number of immigrants moving in. One does not have to be prophetic to predict, like Henryk Broder, that Europe is becoming Islamic. Just consider the demographics. The number of Muslims in contemporary Europe is estimated to be 50 million. It is expected to double in twenty years. By 2025, one third of all European children will be born to Muslim families. Today Mohammed is already the most popular name for new-born boys in Brussels, Amsterdam, Rotterdam, and other major European cities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |