James Brown verdomme.quote:De Amerikaanse soulzanger James Brown is op Eerste Kerstdag overleden aan de gevolgen van een zware longontsteking. Hij is 73 jaar geworden.
Brown, bijgenaamd The Godfather of Soul, Mr. Dynamite en Soul Brother Number One, werd wereldberoemd met hits als Sex Machine, It's A Man's Man's World en I Feel Good. In de VS had Brown bijna 100 noteringen in de Billboard Top 40.
Oud nieuws.quote:
RichardQuest!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:19 schreef Napalm het volgende:
Gaaaap. Net op.
jij bent echt luiquote:
It is what.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:07 schreef Sidekick het volgende:
Het is wat.
op 1e kerstdag?quote:
Leg eerst maar eens uit wat een driepersoonsschaakspel is.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:13 schreef Napalm het volgende:
Kan je trouwens ook ff frans/ duitsvertalen. Opa heeft gisteren een 3 persoonschaakspel gekregen zonder NL handleiding...
Om een of andere reden weigert opa alles dat in het duits staat te lezen...
Hoe werkt zoiets?quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
op 1e kerstdag?
Kan je trouwens ook ff frans/ duitsvertalen. Opa heeft gisteren een 3 persoonschaakspel gekregen zonder NL handleiding...
Om een of andere reden weigert opa alles dat in het duits staat te lezen...
Dat is nog intact na de handtastelijkheden van het Kerstdiner?quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:53 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb een vierpersoonsschaakspel.
quote:Ethiopische troepen claimen dat ze 1000 radicale moslimstrijders hebben gedood in Somalië. De moslims worden met luchtaanvallen en een grondoffensief teruggedrongen door het Somalische leger en Ethiopische militairen. Die zouden de hoofdstad Mogadishu naderen.
De moslims zeggen bezig te zijn met een tactische terugtocht. Hun leider zegt dat hij een langdurige oorlog tegen Ethiopië is begonnen, die het land overal zal treffen
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=599&Itemid=71quote:2) Wat is uw oordeel over de verwachting dat Duitsland in 2050 een islamitische meerderheid zal kennen?
3) Heeft u ook kennisgenomen van het bericht (**) dat in 2025 maar liefst 1/3 van alle in Europa geboren kinderen uit moslimfamilies komen? Wat is uw oordeel hierover?
4) Kunt u aangeven hoe de groei van de moslimbevolking de zowel in absolute termen als relatief als onderdeel van de bevolking zal zijn in Nederland, alle andere Europese landen en Europa in het totaal?
5) Deelt u de mening dat een eventueel toekomstig Turks EU-lidmaatschap deze cijfers nog verder verslechteren?
6) Bent u het met mij eens dat deze ontwikkeling desastreus is voor het voortbestaan van onze westerse beschaving en cultuur en dat dit ook uit alle macht dient te worden voorkomen? Bent u bereid hiertoe eindelijk een algehele immigratiestop voor islamitische immigranten in te voeren? Zo neen, waarom niet?
Wat SK zegt.quote:
Precies mijn idee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:43 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb geen zin om erin te duiken, maar ik verdenk dat soort onderzoeken er altijd van dat ze geen rekening houden met het feit dat de huidige geboorte-ratios wellicht niet doorzetten. Het zou mij verbazen als de moslimas die nu in hun puberteit zijn net als hun moeders en grootmoeders van plan zijn 5 kinderen te krijgen. Secularisatie onder de islamaanhangers? Geef het 20 jaar.
Bron?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:57 schreef Sidekick het volgende:
Wellicht? Het is allang zichtbaar dat de toename van moslims relatief gezien daalt en dat de jongere generatie minder verbonden/orthodox is dan hun ouders. Het is wat selectief cijfers gebruiken.
En dat is weer gebaseerd op... Dat staat er niet bij.quote:Many Germans and Dutch, apparently, did not wait for Broder’s advice. The number of emigrants leaving the Netherlands and Germany has already surpassed the number of immigrants moving in. One does not have to be prophetic to predict, like Henryk Broder, that Europe is becoming Islamic. Just consider the demographics. The number of Muslims in contemporary Europe is estimated to be 50 million. It is expected to double in twenty years. By 2025, one third of all European children will be born to Muslim families. Today Mohammed is already the most popular name for new-born boys in Brussels, Amsterdam, Rotterdam, and other major European cities.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/132075/index.htmlquote:Een omstreden toespraak van voorzitter Max Wieselmann van Een Ander Joods Geluid heeft bij de jaarlijkse stille tocht in Westerbork tot veel weerstand geleid.
'Als dat kankergezwel van bezetting, annexatie en achterstelling niet verdwijnt, zal het Midden-Oosten een brandhaard blijven', zei Wieselmann tegenover de 150 deelnemers aan de stille tocht. De politiek van Israël is volgens de voorzitter van stichting Een Ander Joods Geluid 'de kern van het probleem' in het Midden-Oosten.
Reductio ad capeam.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:13 schreef Monidique het volgende:
Nou, als zelfs DrW. er niet van houdt...
wie of wat is DrW?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:13 schreef Monidique het volgende:
Nou, als zelfs DrW. er niet van houdt...
DrW is geen persoon. DrW is een toestand. Niemand kan een beeld van DrW vatten. Alleen een futurist kan dat.quote:
Ook die niet, hij mist het verleden. DrW is een goochelaar met duizend zonnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
DrW is geen persoon. DrW is een toestand. Niemand kan een beeld van DrW vatten. Alleen een futurist kan dat.
De toename bleek in absolute zin heel erg stabiel, waardoor de originele stelling "verdubbeling iedere 5 jaar" niet meer opging. Bron was CBS, en ging over het totaal aantal moslims.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:02 schreef Monidique het volgende:
Ja, daar hadden we een heel tijdje geleden nog leuke grafiekjes voor, in een topic. Daarin kon je duidelijk zien dat er de toename van niet-westerse allochtonen afneemt. Zoiets. Ik kan het mij niet helemaal meer herinneren.
Dat geeft niet, nu kunnen we gewoon Geertje gebruiken als bron dat Duitsland over 45 jaar Islamitisch wordt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:12 schreef Monidique het volgende:
En waarop is zijn derde vraag gebaseerd? Op een post op The Brussels Journal, waarvan het signatuur lekker door jullie zelf bepaald mag worden, getiteld The Rape of Europe:
[..]
En dat is weer gebaseerd op... Dat staat er niet bij.
Het CBS is de dhimmi-organisatie.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, in die grafiek zaten (opzettelijk?) heel wat denkfouten verwerkt.
een van de reacties is dan wel weer geestig:quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef multatuli het volgende:
**http://www.jihadwatch.org/archives/014061.php#
quote:Ironic. Here the Germans wiped out the Jews, the brilliant descendants of Isaac who brought wealth and tremendous learning to Europe.
Well, now they have Isaac's retarded half-brother Ishmael and all his wives and offspring.
Payback's a bitch.
Een dusdanig bijdehandte vraag beantwoording siert de minister niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef multatuli het volgende:
Een dusdanig vaag geformuleerde vraag is niet te beantwoorden. Groeicijfers zonder een termijn te noemen is niet mogelijk. Verder is het de minister onbekend welke geloofsovertuiging de burgers van Europa in de toekomst zullen omhelzen.
Dwned (Darwin-owned).quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef Napalm het volgende:
Hmmm, een fles cococola van 11 maanden over de datum is niet lekker meer.
Het is ook niet eens een antwoord, de minister krijgt een vraag met een paar duidelijk gestelde begrenzingen aan het antwoord (specifiek de moslimpopulatie) en gaat vervolgens om de vraag heen draaien. Zij zal dus zich ook wel zorgen maken, maar dat kan ze vanuit politiek correct antwoord niet zeggen, gelet op de formatie met het nationale front voor de islamitisering van Nederland de PvdA.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een dusdanig bijdehandte vraag beantwoording siert de minister niet.
Uh, de Minister van Vreemdelingenzaken en Integratie is Rita Verdonk. Wat heeft zij met de formatie van doen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is ook niet eens een antwoord, de minister krijgt een vraag met een paar duidelijk gestelde begrenzingen aan het antwoord (specifiek de moslimpopulatie) en gaat vervolgens om de vraag heen draaien. Hij zal dus zich ook wel zorgen maken, maar dat kan hij vanuit politiek correct antwoord niet zeggen, gelet op de formatie met het nationale front voor de islamitisering van Nederland de PvdA.
Zich aan de oppervlakte houden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Uh, de Minister van Vreemdelingenzaken en Integratie is Rita Verdonk. Wat heeft zij met de formatie van doen?
Waarom is zij opeens een hij geworden dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zich aan de oppervlakte houden.
omdat zij de minster van vreemdelingenzaken en integratie was, en het nu een hij is, te weten Ballin.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waarom is zij opeens een hij geworden dan?
Rita Veronk heeft nog steeds integratie. Alleen immigratiebeleid is naar Hirsch Ballin gegaan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
omdat zij de minster van vreemdelingenzaken en integratie was, en het nu een hij is, te weten Ballin.
dan denk ik dat diegene dezelfde fout als mij heeft gemaakt, en er daarom hij in plaats van zij stond.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, Rita Veronk heeft nog steeds vreemdelingenzaken en integratie. Alleen immigratiebeleid is naar Hirsch Ballin gegaan.
Nu ik op de justitiesite kijk zie ik dat "vreemdelingenzaken" niet meer bestaat in portefeuille van ministerschap, immigratie valt onder Hirsch Ballin. Waarom Wilders het nog gecombineerd noemt weet ik niet, want het is nu gescheiden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:25 schreef problematiQue het volgende:
[..]
dan denk ik dat diegene dezelfde fout als mij heeft gemaakt, en er daarom hij in plaats van zij stond.
* problematiQue stands corrected.
Erg Amerikaans he? Volgens mij draaide die vorig jaar op het idfaquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:46 schreef problematiQue het volgende:
Net Why We Fight gezien, indrukwekkende docu.
het gaat inderdaad alleen over de VS, maar dat doet mijns inziens niets af aan de boodschap.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Erg Amerikaans he? Volgens mij draaide die vorig jaar op het idfa
Dat is de pest, die vrouw die oneervol is ontslagen en de schuld kreeg van de mishandelingen in de gevangenissen in Irak, komt ook overal in voor. Het is net alsof ze gecast zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:06 schreef problematiQue het volgende:
[..]
het gaat inderdaad alleen over de VS, maar dat doet mijns inziens niets af aan de boodschap.
Weet jij misschien in welke andere docu die gepensioneerde New Yorkse politieagent nog meer voorkomt? Die vader die de naam van zijn bij 9/11 omgekome zoon op een bom liet zetten. Ik zweer dat ik die man ergens anders ook eens heb zien langskomen.
och, ze moeten ergens die extra boterham vandaan halen, een politie-pensioen in de VS is waarschijnlijk niet al te riant.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is de pest, die vrouw die oneervol is ontslagen en de schuld kreeg van de mishandelingen in de gevangenissen in Irak, komt ook overal in voor. Het is net alsof ze gecast zijn
Zumquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef Napalm het volgende:
Hmmm, een fles cococola van 11 maanden over de datum is niet lekker meer.
Deze constatering zegt alles over het gruwelijk mis zijn van ons totaal verziekte arbeidsklimaat. Het is een teken aan de wand. Mensen gaan daardoor het werk zien als iets wat je moet uitzitten, net zoals een gevangenisstraf.. De meeste bedrijven zijn immers ook strafkampen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:21 schreef problematiQue het volgende:
Waarom zijn er trouwens zo veel mensen zo gefixeerd op hun pensioen. Net ook in die docu een jongen die zijn recruiter vertelt dat hij het aan hem te danken zal hebben dat hij straks een goed pensioen heeft. Alsof het leven niets anders is dan je voorbereiden op je pensioen.
'het pensioen, het nieuwe hiernamaals'.
Het verheerlijken van het nietsdoen vind ik ook totaal misplaatst. Ik zou mij de tyfus vervelen als ik niets om handen zou hebben voor jaren achtereen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze constatering zegt alles over het gruwelijk mis zijn van ons totaal verziekte arbeidsklimaat. Het is een teken aan de wand. Mensen gaan daardoor het werk zien als iets wat je moet uitzitten, net zoals een gevangenisstraf.. De meeste bedrijven zijn immers ook strafkampen...
Geen wonder dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |