Cocaine is a hell of a drugquote:Op maandag 25 december 2006 19:04 schreef kLowJow het volgende:
Ik vond dat trouwens niet zo heel grappig. Alles met Rick James of Prince is beter.
ohw. Het ligt allemaal aan de definitie.quote:Op maandag 25 december 2006 18:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet zonder meer; dat geldt enkel wanneer je bij de eerste 75 pogingen geen enkel Kamerlid twee of meer keren tegenkomt. Het omslagpunt zal dus gemiddeld gezien wat hoger liggen.
Ja, deel 2 duurt ongelooflijk lang voor je gevoel.quote:Op maandag 25 december 2006 21:55 schreef Autodidact het volgende:
Pffffff.
Nee, nee. Ik heb stevige drank nodig.quote:Op maandag 25 december 2006 21:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, deel 2 duurt ongelooflijk lang voor je gevoel.
dat gebeurt bijna nooit. Waarvoor is dat?quote:Op maandag 25 december 2006 21:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik heb stevige drank nodig.
Joh ..quote:Op maandag 25 december 2006 22:06 schreef Autodidact het volgende:
Je ziet ze misschien wel eens op tv. Familie die met kerst eens een keer bij elkaar is, en het eindigt in slaande ruzie. Die families bestaan echt.
Nee, LotR deel 2.quote:Op maandag 25 december 2006 21:38 schreef Aoristus het volgende:
Ik dacht dat jij nu wel aan een bordspelletje gekluisterd was, Rock
LOL, wat een kutstemquote:
Ja volgens mij wel. Heeft geloof ik dit jaar nog een docuserie gemaakt over mensen die troep aanbieden op marktplaats.quote:Op maandag 25 december 2006 22:34 schreef Apropos het volgende:
Leeft Frans Bromet nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |